Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989037 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4340 : Huhtikuu 15, 2021, 20:59:44 »
Mietin pitääkö nyt liittyä twitteriin että pääsee lukemaan yllä mainittuja juttuja.

Mietin ihan samaa. Ja huomaan olevani niin urpojooseppi twitterin suhteen, että mietin miten noi twiitit löytää sieltä?

Urpojooseppi oon itsekin tuolla. Kun löytää jonkun alan tytön twitterin niin seuraajista/seurattavista ja tykkäyksistä saa keräiltyä itselle sopivia seurattavia. Tuo kenestä itse kirjoitin löytyy @hannaihmemaassa, tili pitää olla että pääsee etsimään.

Tuo Hanna antaa kyllä enemmän huononkuvan alasta kuin, että edistäisi alaa mitenkään. Mielikuva on, että hän on hupakkohommissa vain, että saa kirjoitella jossain jotain alasta, että hänet huomataan. Mitään positiivista hän ei tuo julki ja päiväpäivältä enemmän tulee tarve olla menemättä hänen luokseen.

Tulee vähän mieleen se yks feministimuija joka lähti oikein seksikkäänä ja houkuttelevasti mummotunneliin vain sen vuoksi, että joku kehuisi hänen ulkonäköään ja olemustaan, jolloin hän pääsee höykyttämään ko. miestä kaikella feminismillä mitä maapäällään kantaa. Sitä kutsutaan meilläpäin lapselliseksi

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4341 : Huhtikuu 15, 2021, 21:13:08 »
Olen kyllä kiinnittänyt Twitterissä huomiota tuohon samaan mitä Rabotnik sanoo. Lähes kaikki etenkin tuon yhden kuopiolaisen twiiteistä on enemmän tai vähemmän itkua asiakkaista ja duunista. Ja aika pienestä tuntuu pahoittavan mielensä, riittää kun vaikka joku erehtyy kysymään aikaa samalle päivälle. Piti oikein ajan kanssa ihmetellä mikä siinäkin nyt niin pahaa on, näköjään hänellä ilmoituksessa lukee että pitää varata aika hyvissä ajoin etukäteen.

Ja vaikka toki dickpickien lähettely ei todellakaan oo ok niin on toi niiden postaaminen Twitteriinkin aika kyseenalaista.

Noi voi ei... :-\
Olisikohan aloittelijan ajattelemattomuutta? Somessa on helppo mokailla kun lähtee innoissaan johonkin juttuun mukaan ja sitten haluaa kirjoitella siitä vaan paljon. Täytyy olla myös aloittelijoille hieman armollinen.
Toinen asia voi sitten vain olla, että jos oikeasti vaan ketuttaa ihan kiuhumispisteen yli - ei ehkä mikään noista yksittäin, mutta jos "vähän pielessä" olevia juttuja tapahtuu liikaa saamanaikaan. Ne voivat alkaa tuntua suuremmilta kuin ovatkaan.
Kolmas mikä tuli mieleen oli, että Twitterissä (tai somessa ylipäätään) ei kaikki välttämättä ihan täysin ymmärrä keitä kaikkia siellä lukijoissa voi olla & vuorovaikutus on aika kevyttä. Voi tietyllä tavalla elää kuplassa (mikä voi toki joskus olla ihan hyväkin asia).

Noh, helppohan se on mun tietysti täältä huudella, kun itsellä ei tunnu oikein missään vaikka mitä "kuole huora"-viestiä tulisi.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4342 : Huhtikuu 15, 2021, 21:39:52 »
Olen kyllä kiinnittänyt Twitterissä huomiota tuohon samaan mitä Rabotnik sanoo. Lähes kaikki etenkin tuon yhden kuopiolaisen twiiteistä on enemmän tai vähemmän itkua asiakkaista ja duunista. Ja aika pienestä tuntuu pahoittavan mielensä, riittää kun vaikka joku erehtyy kysymään aikaa samalle päivälle. Piti oikein ajan kanssa ihmetellä mikä siinäkin nyt niin pahaa on, näköjään hänellä ilmoituksessa lukee että pitää varata aika hyvissä ajoin etukäteen.

Ja vaikka toki dickpickien lähettely ei todellakaan oo ok niin on toi niiden postaaminen Twitteriinkin aika kyseenalaista.

Noi voi ei... :-\
Olisikohan aloittelijan ajattelemattomuutta? Somessa on helppo mokailla kun lähtee innoissaan johonkin juttuun mukaan ja sitten haluaa kirjoitella siitä vaan paljon. Täytyy olla myös aloittelijoille hieman armollinen.
Toinen asia voi sitten vain olla, että jos oikeasti vaan ketuttaa ihan kiuhumispisteen yli - ei ehkä mikään noista yksittäin, mutta jos "vähän pielessä" olevia juttuja tapahtuu liikaa saamanaikaan. Ne voivat alkaa tuntua suuremmilta kuin ovatkaan.
Kolmas mikä tuli mieleen oli, että Twitterissä (tai somessa ylipäätään) ei kaikki välttämättä ihan täysin ymmärrä keitä kaikkia siellä lukijoissa voi olla & vuorovaikutus on aika kevyttä. Voi tietyllä tavalla elää kuplassa (mikä voi toki joskus olla ihan hyväkin asia).

Hän ei ole enää kovin kokematon, mutta veikkaisin, että hänellä se on lähtenyt tunteenpurkauksesta liikkeelle ja yht´äkkiä huomasikin, että hän saa tällä huomiota ja jatkaa sillä tiellä. Somemisu, ei mitään muuta

Noh, helppohan se on mun tietysti täältä huudella, kun itsellä ei tunnu oikein missään vaikka mitä "kuole huora"-viestiä tulisi.

Sä ootkin "mafiapomo", sä oot teflonia ;)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4343 : Huhtikuu 15, 2021, 22:06:29 »
Noh, helppohan se on mun tietysti täältä huudella, kun itsellä ei tunnu oikein missään vaikka mitä "kuole huora"-viestiä tulisi.
Toivottavasti tuo oli mustaa huumoria. Vaari tulee surulliseksi jos tuollaisia viestejä oikeasti saat  :'( Eikä me Venla kuolla vielä moneen vuoteen  :-* Vaarikin keikkuu yhteiskunnan ja läheisten kiusana vielä monta vuotta  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4344 : Huhtikuu 15, 2021, 22:09:56 »
Noniin, kävin Twitterissä katsomassa. Aikamoista menoa siellä. Kaikki asiat jota itse käsittelee kaverin kanssa revitellään tuolla.
Kai se on sitä nykyaikaa..

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4345 : Huhtikuu 15, 2021, 22:15:37 »
Noh, helppohan se on mun tietysti täältä huudella, kun itsellä ei tunnu oikein missään vaikka mitä "kuole huora"-viestiä tulisi.
Toivottavasti tuo oli mustaa huumoria. Vaari tulee surulliseksi jos tuollaisia viestejä oikeasti saat  :'( Eikä me Venla kuolla vielä moneen vuoteen  :-* Vaarikin keikkuu yhteiskunnan ja läheisten kiusana vielä monta vuotta  :inlove:

V**tu sinun kanssa ;D ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4346 : Huhtikuu 15, 2021, 22:17:08 »
Noniin, kävin Twitterissä katsomassa. Aikamoista menoa siellä. Kaikki asiat jota itse käsittelee kaverin kanssa revitellään tuolla.
Kai se on sitä nykyaikaa..
Niin se on. Vaari pani kerran parikymppistä perseeseen. Ei siitä menny ku viitisen minuuttia niin twitterissä luki " ikäloppu korkkasi anaalini "
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4347 : Huhtikuu 15, 2021, 22:32:42 »
Noh, helppohan se on mun tietysti täältä huudella, kun itsellä ei tunnu oikein missään vaikka mitä "kuole huora"-viestiä tulisi.
Toivottavasti tuo oli mustaa huumoria. Vaari tulee surulliseksi jos tuollaisia viestejä oikeasti saat  :'( Eikä me Venla kuolla vielä moneen vuoteen  :-* Vaarikin keikkuu yhteiskunnan ja läheisten kiusana vielä monta vuotta  :inlove:

Ei piruuttaakkaan kuolla, hei, mikäs pahan tappais ;D

Kyllä tuo viesti oli ihan todellinen, eikä ainoa lukuaan, ja onhan sitä saanut kaikenlaisia uhkailu -ja kiristämisyrityksiä. Mutta ei oikein jaksa kiinnostaa mitkään anonyymit huutelut. Pahin buumi noissa on mun osalta jo mennyt - tuo mafiajuttujen kulta-aika oli tietysti sitä aikaa jolloin jotkut sit erityisesti halusi purkaa omaa angstiaan Venlaan. Mutta ei tarvitse olla yhtään surullinen mun puolesta, olen sanonut aikaisemminkin, että jos joidenkin on pakko purkaa huoravihaansa jotakuta kohtaan, niin mä olen täysin vapaaehtoinen kohde. Paljon mieluummin minä kuin toiset kollegat. Mä kestän kyllä :)
Ja tein jo kauan aikaa sitten ihan tietoisen valinnan ns. olla esillä tässä skenessä, ja enemmän hyvää se on mulle tuonut kuin huonoa. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4348 : Huhtikuu 15, 2021, 23:22:56 »
Missä välissä Golddigger ehti pukemaan päällensä... :o

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4349 : Huhtikuu 15, 2021, 23:24:02 »
Mietin miten sitä kaivelis itsestään esiin Venlan mainitseman kevätvillikon. Se on sanana niin hurmaava, että haluisin olla sellainen. Kevätvillikko.  :weightlifting:

Mutta tunnen itseni Kevätnyhveröksi.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4350 : Huhtikuu 15, 2021, 23:36:52 »
Mietin miten sitä kaivelis itsestään esiin Venlan mainitseman kevätvillikon. Se on sanana niin hurmaava, että haluisin olla sellainen. Kevätvillikko.  :weightlifting:

Mutta tunnen itseni Kevätnyhveröksi.

Tulet tänne maalle noissa kolmiopaloissa tekemään pihatöitä, niin naapurin rivitalokyttääjät nimittää sinut vähintään villikoksi... :laught:

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4351 : Huhtikuu 15, 2021, 23:40:57 »
Mietin miten sitä kaivelis itsestään esiin Venlan mainitseman kevätvillikon. Se on sanana niin hurmaava, että haluisin olla sellainen. Kevätvillikko.  :weightlifting:

Mutta tunnen itseni Kevätnyhveröksi.

Kevät villikkona olo on aivan mahtavaa!! :inlove: Puuhaat ihan kaikkea 24/7 niin maan penteleesti, ei sillä ole väliä mitä, pääasia että puuhastelee kaikkea ihan pirusti!  :headbang:  :headphones:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Rabotnik

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4352 : Huhtikuu 15, 2021, 23:46:10 »
Vähän liittyen ylläolevaan keskusteluun...

Jos Palveluntarjoaja paljastuu äärilaidan "juppihippipunkkariksi" kaikkineen nykypäivän ilmiöineen, niin vaikka saan pesää tuntemattomalta, hyvän näköiseltä, itseäni puolet nuoremmalta neidolta, niin haluanko todella maksaa... Henkilölle, joka ilmoittaa vihaavansa ja halveksuvansa tapaani elää...

Vähän samat aatokset täälläkin

Poissa Rabotnik

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4353 : Huhtikuu 15, 2021, 23:50:47 »
Noniin, kävin Twitterissä katsomassa. Aikamoista menoa siellä. Kaikki asiat jota itse käsittelee kaverin kanssa revitellään tuolla.
Kai se on sitä nykyaikaa..

Hyvä asia twitterissä on että sen voi kevään kunniaksi poistaa luurista. Samahan se mulle mitä kukin kirjoittelee, mutta tietääpähän ainakin kiertää reaalielämässä nämä kaukaa. Sääliksi vaan käy asiakkaita omalla tavallaan. Toivotaan että penisten vapautusrintama tulee vielä ja heidät vapauttaa  :)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4354 : Huhtikuu 15, 2021, 23:53:24 »
Mietin miten sitä kaivelis itsestään esiin Venlan mainitseman kevätvillikon. Se on sanana niin hurmaava, että haluisin olla sellainen. Kevätvillikko.  :weightlifting:

Mutta tunnen itseni Kevätnyhveröksi.

Kevät villikkona olo on aivan mahtavaa!! :inlove: Puuhaat ihan kaikkea 24/7 niin maan penteleesti, ei sillä ole väliä mitä, pääasia että puuhastelee kaikkea ihan pirusti!  :headbang:  :headphones:

Istutin mä kyllä kukkia tänään. Ja siivosin varaston. Pidin itseäni vähän tylsänä mummoutuneena laiskimuksena. Mutta mähän olin ihan täys villikko! 😁

Mietin miten sitä kaivelis itsestään esiin Venlan mainitseman kevätvillikon. Se on sanana niin hurmaava, että haluisin olla sellainen. Kevätvillikko.  :weightlifting:

Mutta tunnen itseni Kevätnyhveröksi.

Tulet tänne maalle noissa kolmiopaloissa tekemään pihatöitä, niin naapurin rivitalokyttääjät nimittää sinut vähintään villikoksi... :laught:

Ai se onnistuu noinkin helposti! #kutsumuavillikoksi
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4355 : Huhtikuu 16, 2021, 01:50:30 »
Että ei olisi pitänyt nukkua niin pitkään päivällä. Nyt ollaan sitten pirteänä kuin peipponen.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4356 : Huhtikuu 16, 2021, 08:38:37 »
Noniin, kävin Twitterissä katsomassa. Aikamoista menoa siellä. Kaikki asiat jota itse käsittelee kaverin kanssa revitellään tuolla.
Kai se on sitä nykyaikaa..

Hyvä asia twitterissä on että sen voi kevään kunniaksi poistaa luurista. Samahan se mulle mitä kukin kirjoittelee, mutta tietääpähän ainakin kiertää reaalielämässä nämä kaukaa. Sääliksi vaan käy asiakkaita omalla tavallaan. Toivotaan että penisten vapautusrintama tulee vielä ja heidät vapauttaa  :)

Eihän se mitä postailee twitterissä/somessa välttämättä tarkoita samaa miten tapaamisten aikana käyttäydytään..🤔

Siis suuntaan tai toiseen. Joku saattaa olla ihqu vaikka täällä saitilla mutta ihan kurja tapaamisella. Tai päin vastoin, twitterissä ulosanti vähän karkea mutta tapaamisella ihana silkkisuu. Mun pointti siis on että mä en ainakaan osaa sanoa etukäteen miten hyvin livetapaaminen onnistuu pelkästään postausten perusteella.

Silti toki jokainen päättää itse ketä menee tapaamaan ja valintaan vaikuttaa moni asia ( myös siis ulosanti eri kanavilla).
Amator

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4357 : Huhtikuu 16, 2021, 22:27:39 »
Miksi elämässä ei ole undo -toimintoa.. sitä tarvisi kyllä. 🤔
Pörrö on aina plussaa

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4358 : Huhtikuu 16, 2021, 22:31:39 »
^ olis kyllä kätevä. Mutta ei oltais näitä ihmisiä joita ollaan, jossei oltais kuljettu niitä polkuja, jotka ollaan kuljettu.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4359 : Huhtikuu 16, 2021, 22:33:31 »
Miksi elämässä ei ole undo -toimintoa.. sitä tarvisi kyllä. 🤔

elämä olisi ehkä liian helppoa jos ois, Tokyo Driftissa todettiin jotenkin näin: elämä on täynnä valintoja, niitä tehdään ja taaksepäin ei katsota...  :boozing:

oops katselin taaksepäin, ja näin Ronjan vastaus... se siitä periaatteesta...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2021, 22:35:15 kirjoittanut Prophat »
Shikita ga nai