Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989016 kertaa)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3960 : Maaliskuu 20, 2021, 17:17:24 »
On hämmästyttävää kuinka hyvä olo voi tulla kun syö 1 litran jäätelöä krapulaan  :inlove:

Sokeria :). Se auttaa.

Sitä juuri 👍😊

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3961 : Maaliskuu 20, 2021, 18:17:06 »
On hämmästyttävää kuinka hyvä olo voi tulla kun syö 1 litran jäätelöä krapulaan  :inlove:

Sokeria :). Se auttaa.

Jäätelö auttaa vaivaan kuin vaivaan. 😊
Pörrö on aina plussaa

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3962 : Maaliskuu 20, 2021, 18:20:27 »
Mäkin haluan jäätelöä (vaikka mulla ei ole krapulaa)!

Mietiskelen aika paljon niitä jenkeissä ammuttuja aasialaistaustaisia kollegoitamme.  :(

Ja puolella aivosolulla mietin sitä, että ei nimi miestä pahenna jollei mies nimeä, mutta nomen est omen: yksi mun inhokkisukulaismies lapsuudessa oli nimeltään Aulis. Sen takia tuntuu luontevalta, että muutkin Aulikset herättää mussa ns. kielteisiä tunteita.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3963 : Maaliskuu 20, 2021, 18:48:05 »
Mäkin haluan jäätelöä (vaikka mulla ei ole krapulaa)!

Mietiskelen aika paljon niitä jenkeissä ammuttuja aasialaistaustaisia kollegoitamme.  :(

Ja puolella aivosolulla mietin sitä, että ei nimi miestä pahenna jollei mies nimeä, mutta nomen est omen: yksi mun inhokkisukulaismies lapsuudessa oli nimeltään Aulis. Sen takia tuntuu luontevalta, että muutkin Aulikset herättää mussa ns. kielteisiä tunteita.

Mä haluan sua ja mulla on kuitenkin vain miesaivot käytössä :behind:

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3964 : Maaliskuu 20, 2021, 18:51:03 »
Tämä nykyään kasvava kylä lienee ainoita harvoja jotka säästyivät polttamiselta saksalaisten vetäytyessä sodan loputtua. Paikallinen hyvä ystäväni kertoi saksalaisten partion käyneen kylässä, mutta syystä tai toisesta jättivät talot ja asukkaat rauhaan ja lähtivät pois.  Räjäyttivät kylään vievät sillat lähtiessään jottei paikalle enää partioita osuisi.

Saattoi johtua siitä kolmivuotisesta suomalaissaksalaisesta aseveljeydestä, missä alkuperäiset Wehrmachtin sekä Alpenkorpsien miehet olivat tottuneet suomalaiseen siviiliväestöön - ja nämä heihin. Saattoi saada partio syksyllä 1944 käskyn lähteä jokea pitkin niillä tökeröillä ruuhilla joille Pohjoisen Poromies nauroi heitin selän takana kippurassa kun eivät pysyneet karikkoisissa koskissa pystyssä - ja kivikkoisiahan Pohjoisemman Suomen kosket ovat olleet järestään niin kauan  kuin tällä Telluksella on virtaavaa vettä ollut -  ja pistää talot bensalla palamaan. - Mutta tämän käskyn pystyi halutessaan välttämään kun ei poikennut maihin. Ei sieltä 20. Vuoristoarmeijakunnan esikunnasta kukaan tullut tarkkaa raporttia enää semmoisen luettuaan tarkistamaan. - Ne olivat niitä Kenraalieversti Eduard Dietlin aikuisia joukkoja jotka olivat itse niiltä Saksan köyhemmiltä mutta viljavilta Alppimailta, sinne eivät kaivanneet kumpikaan jotain Lothar Rendulicin kaltaista ihmistä sotkemaan luonnonllista maailmanjärjestystä. Sitten oli tietysti näitä muualta tuotuja ja vähäisellä omallatunnolla varustettuja kavereita. Noita sillanräjäytyksiä tapahtui mutta se tiesi tuolla "Lasten Ristiretkellä" (ikäluokkien 1924-26) sekä vetäytyvien saksalaisten välillä parhaimmillaan sitä vuorokauden-parin lepoa mitä varmaan molemmat pohjimmiltaan jo tuossa vaiheessa hakivat ennen "sitä saatanan Sturmbock-linjaa..."

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3965 : Maaliskuu 20, 2021, 21:05:31 »
^ Aseveljeys varmasti koetuksella kun saksalaisille lähtö lopulta tuli. Taisi olla osa liikkeeellä kostomielellä eikä siinä enää omallatunnolla merkitystä olluut. Joillekin riitti kun saivat syödäkseen ja juodakseen, eikä täällä niinkään mitään tuhottavaa ollutkaan, pari pahaista taloa. taisi riittää kun saivat Kolarin ja muut isommat kylät ympäriltä tuhottua. Varmaankin ne joihin helpoiten pääsi.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 21:13:19 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3966 : Maaliskuu 20, 2021, 21:47:31 »
^ Ei siihen mitään erityistä kostomieltä tarvita. Kautta aikain vetäytyvät armeijat ovat tuhonneet kaiken jälkeensä jäävän kykyjensä mukaan ihan rationaalisista syistä. Suomen armeijakin Karjalassa kahteen kertaan.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3967 : Maaliskuu 20, 2021, 22:24:12 »
Monetko kengät nainen tarvitsee? Onko ok ostaa taas uudet kengät, koska vain haluaa jonkun kivan parin? Tai ehkä kaksi paria? Kun oikeesti pärjäisi entisilläkin vallan mainiosti..
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3968 : Maaliskuu 20, 2021, 22:27:50 »
Monetko kengät nainen tarvitsee? Onko ok ostaa taas uudet kengät, koska vain haluaa jonkun kivan parin? Tai ehkä kaksi paria? Kun oikeesti pärjäisi entisilläkin vallan mainiosti..

Todella monet. Onhan mullakin monta bassoa ja en mä niillä kaikilla soita, silti pitäisi uusi saada :)

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3969 : Maaliskuu 20, 2021, 22:32:48 »
Monetko kengät nainen tarvitsee? Onko ok ostaa taas uudet kengät, koska vain haluaa jonkun kivan parin? Tai ehkä kaksi paria? Kun oikeesti pärjäisi entisilläkin vallan mainiosti..

Todella monet. Onhan mullakin monta bassoa ja en mä niillä kaikilla soita, silti pitäisi uusi saada :)

Jee, nyt voin hyvillä mielin shoppailla! Nää mahtuu kuitenkin viel ihan kaappiin, enkä oo vallannu vaatehuonetta kengille!
Kiitos Muru! 😘
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3970 : Maaliskuu 20, 2021, 22:34:43 »
On mullaki virveleitä ja keloja pienelle kyläkoululle. Silti
muutama pitää ostaa joka kevät.
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3971 : Maaliskuu 20, 2021, 22:38:43 »
^ mulla ei oo siis mitään hätää! 😅
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3972 : Maaliskuu 20, 2021, 22:43:13 »
^ ja mulla kaappi täynnä bändipaitoja, joista suurinta osaa en edes käytä. Niin ja autotallissa 5 maantiefillaria.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 22:44:46 kirjoittanut HuliVili »
Pörrö on aina plussaa

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3973 : Maaliskuu 20, 2021, 22:53:04 »
Olen pitkään mieetinyt, että miten tuo hesen "soumen keili" tuntuu niin tutule. Tänään sen keksin, sehän on Folke Runqvits!  :whipping:
Perfektionisti.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3974 : Maaliskuu 20, 2021, 22:57:03 »
^^ Mullakin oli siis noita bändipaitoja, kunnes joku huora ne meikäläisen sammumisen jälkeen multa pölli. Varsinkin tuo Nirvanan Ruisrockin aikainen T- paidan häviämien vituttaa, sillä en nyt oikein kunnolla pääse pätemään millenaaleille että olen nähnyt Nirvanan livenä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3975 : Maaliskuu 20, 2021, 23:01:00 »
^ ja mulla kaappi täynnä bändipaitoja

Mä en muuta käytäkkään. Tai saattaisin jonku naisen mieliksi laittaa kauluspaidan. Oho, siinäki lukee "Stone"
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3976 : Maaliskuu 21, 2021, 08:48:42 »
Olen pitkään mieetinyt, että miten tuo hesen "soumen keili" tuntuu niin tutule. Tänään sen keksin, sehän on Folke Runqvits!  :whipping:

Check! Kesäläinen! No ei se ole minnun vikanen, jos sä et osata discodansaa ja ruotsinsuomenruotsia. Olet katteellinen suomalainen pottunokka. Ja selaiseksi sä jäät. :whipping: 
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2021, 08:53:13 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3977 : Maaliskuu 21, 2021, 10:26:04 »
Mietin vadelmavenepakolaisia.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3978 : Maaliskuu 21, 2021, 11:07:53 »
Mietin mihin ollaan tultu kun asiakas oli huolissaan ja kysyi kuulunko jo seksinmyyjien verkostoon josta oli täällä lukenut.
Vastasin en koska olen huora jonka tarkoitus on myydä pillua eikä muuttaa maailmaa.
Enkä työajan ulkopuolella mieti näitä asioita ollenkaan.
Asiakas oli ihmeissään ja ehkäpä vähän loukkaantuneen oloinen.

Jotkut käyvät näköjään huorissa keskustelemassa naisen asemasta yhteiskussassa eikä panemassa.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3979 : Maaliskuu 21, 2021, 11:09:51 »
^No on kummaa porukkaa, mie kyllä käyn panemassa ja siinä välissä juttelen niitä näitä ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!