Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989196 kertaa)

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3840 : Maaliskuu 09, 2021, 15:43:01 »
Luistovoiteen laitto onnistuu varmaan hyvin, aina on mahdollista painaa menemään luistellen (tai tasatyönnöin).
Luistovoitelua on tullut kieltämättä harjoiteltua enemmän, mut se jää suksen pintaan sellaisiksi ihme mällirannuiksi.. Ehkä ois pitänyt ottaa vähän iisimmin, näissä hommissa enempi ei taidakaan olla parempi. Rannut pitäis kai kiillottaa pois, mut hinkkasin vähän rätillä ja toivon että lumi tekee lopun työn mun puolesta. Oon kans ihan varma että mun suksilla ei vaan voi luisteluhiihtää, ne luistaa sivusuunnassa pois jalkojen alta aina kun yritän  ;D Vaikka katoin yhden tekniikkavideonkin youtubesta! Nää latuseikkailut on kyllä saaneet arvostamaan suuresti suomalaista kansanluonnetta, kun kaatuilen yhtenään mitä koomisemmilla tavoilla ja pahimmillaan paikallaan ollessani, ja kanssahiihtäjät vaan hiihtävät ilmeenkään värähtämättä ohi..  :laught: Alan olla taas niin mustelmilla, etten ihmettele jos asiakkaat alkavat kysellä parituksesta tai väkivaltaisesta parisuhteesta.
Hupsu hupakko Turusta

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3841 : Maaliskuu 09, 2021, 22:43:24 »
Helpottaako runkkaus päänsärkyyn?🤔 Tuskin siitä haittaakaan on!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3842 : Maaliskuu 09, 2021, 23:18:17 »
^ helpottaa! Seksi vielä enemmän, mutta paremman puutteessa runkkauskin on oiva lääke!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3843 : Maaliskuu 09, 2021, 23:21:35 »
Mietin et pitäiskö ajella ens viikollakin Etelä-Suomeen? Tuli yllättävä vapaapäivä siviilihommista ja sen vois käyttää keikkaillen!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3844 : Maaliskuu 09, 2021, 23:26:20 »
Helpottaako runkkaus päänsärkyyn?🤔 Tuskin siitä haittaakaan on!

Ilman muuta helpottaa, en oo käyttänyt päänsärkylääkkeitä enää vuosikausiin. 😁
Pörrö on aina plussaa

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3845 : Maaliskuu 09, 2021, 23:32:47 »
^ Mulla itse asiassa jysäri vain pahenee runkkailuista. Ehkä tuossa on kyse ergonomiasta. Suikkarissa on helppo hakeutua mukavaan asentoon ja jos touhutaan vähän dynaamisemmassa asennossa, nussien sängyn reunalta kurkkuun tms, siinä pääsee veri kiertämään kropassa aivan kuin seksissäkin ja mahdollinen päänsärky on tiessään. Mutta se staattinen runkkunylkytys vetää vain paikat jumiin ja päänsärky on kertaluokkaa kovempi. :'(


Poissa Wulf

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3846 : Maaliskuu 10, 2021, 21:03:16 »
Runkkaaminen todellakin vain pahentaa päänsärkyä. Kun siinä kiihtyy ja veri kiertää aivoissa vilkkaammin, voin tuntea pulssin kivuliaat jysähdykset aivoissani.

Poissa Vieras0345

  • Full Member
  • Viestejä: 199
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3847 : Maaliskuu 10, 2021, 21:50:53 »
Pitäisikö se pistäytyä Oulussa taitaa olla vierähtänyt liian pitkä aika viime visiitistä :behind:

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3848 : Maaliskuu 11, 2021, 08:38:53 »
Ekspotentiaalista kasvua.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3849 : Maaliskuu 11, 2021, 09:25:44 »
Miksi pojilla taas kova itku ja kitinä.
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3850 : Maaliskuu 11, 2021, 09:52:17 »
^
No kun tiet on jäässä ja lunta tulee lisää. Ei pääse toteuttamaan itseään tielle.  :laught:
Taidan ottaa hörpyt  :boozing:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3851 : Maaliskuu 11, 2021, 10:11:07 »
Miksi pojilla taas kova itku ja kitinä.

Se johtuu siitä, että pojat on sulle kateellisia, kun olet muita rikkaampi, komeampi ja älykkämpi. Heikompi aines naamio pahanolon tieraivoksi ja lumiraivoksi, vaikka oikeasti kyseessä on haluttomuus myöntää omaa rajallisuuttaan, joka johtuu riittämättömyyden tunneesta.

Se on vähän saman olo kuin neljoskentän laitahyökkäjällä, joka pääsee erässä jäälle vetää pitkän päätyy, mutta omissa mielikuvissaan on ykköskentän maalitykki ja syöttökone Timo Selänne.   

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3852 : Maaliskuu 11, 2021, 11:30:45 »
Miksi pojilla taas kova itku ja kitinä.

Sehän olinkin minä itse.
Tässä koronan aikana, onko tätä juhlaa jo vuosi ollut, olen opetellut ajattelemaan ääneen ja vastaamaan ääneen ajattelulleni.
Äsken huokaisin itselleni ruokapöydässä " hohhoijaa, miksi en ole ikinä hiljaa? Koska minulla on paljon asiaa. Niinhän se olikin "

Työkaveri kyselee jatkuvasti että kenelle puhun. Vastaan aina " sille joka kuuntelee "
Why so fragile?

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3853 : Maaliskuu 11, 2021, 11:49:19 »
Näit on näit kaikenlaisia sankareita, supermän, spaidermän.. Mun luona kävi tänään kylässä vituiksmän. Miten voi olla huoralla tällanen tuuri?!? Haluan tehdä reklamaation ylemmälle taholle! 🤬
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3854 : Maaliskuu 11, 2021, 13:36:32 »
^ Oliko vituiksmän sitten nimensä veroinen vai miksi tarvitaan reklamaatiota? :)

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3855 : Maaliskuu 11, 2021, 14:03:45 »
^^
Onko Vituiksmän sukua Ohari-Ollille?
Saitin Bud Spencer

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3856 : Maaliskuu 11, 2021, 14:21:39 »
^
^ Oliko vituiksmän sitten nimensä veroinen vai miksi tarvitaan reklamaatiota? :)

^^
Onko Vituiksmän sukua Ohari-Ollille?

Ehkä Ohari-Olivialle, tosin Ohari-Olivia kyllä ilmotti heti ettei mee kuin siellä kuuluisassa trömssöössä.. Et ehkä se ei oo sit Ohari-Olivia vaan joku helvetin Tunari-Tanja..
Kun on niitä päiviä, että pitäis vaan jäädä nukkumaan. Tänään oli sellainen. Näitten autojen kanssa  menee hermo! Laina-auton tilalle toinen laina-auto ja silti mennään ojasta allikkoon. Mä en ala!
Saanko ottaa itkupotkuraivarin?!

#halutaanpalkataautonkuljettajajollaontoimivaauto
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3857 : Maaliskuu 11, 2021, 14:31:38 »
Miksi pojilla taas kova itku ja kitinä.

Sehän olinkin minä itse.
Tässä koronan aikana, onko tätä juhlaa jo vuosi ollut, olen opetellut ajattelemaan ääneen ja vastaamaan ääneen ajattelulleni.
Äsken huokaisin itselleni ruokapöydässä " hohhoijaa, miksi en ole ikinä hiljaa? Koska minulla on paljon asiaa. Niinhän se olikin "

Työkaveri kyselee jatkuvasti että kenelle puhun. Vastaan aina " sille joka kuuntelee "

Eikä! Öy nöy. I feel you. Tunnen sinua. Miten sulle pääs käymään noin ohraisesti? Pardon my friends, mutta sä kirjoitit kumminkin pojilla monikossa, niin miten se voi olla pelkästään sä eikä he/she they/them.

Jos puu kaatuu metsässä eikä kukaan ole kuulemassa, niin kyl se puu kaatu aivan turhaan, varsinki jos se ei ottanut ennen selfietä ja ladannut kuvaa instaan ja tehnyt härövideoo tiktakiin.

Sano sille työkaverille: "et höpsö mä puhun tietenkin sulle, daarling. Ajattelen (ääneen) siis olen- cogito ergo sum, joka on muuten Impaled Nazarenen biisi."       
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2021, 14:37:17 kirjoittanut Hese69 »

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3858 : Maaliskuu 11, 2021, 15:05:32 »
#halutaanpalkataautonkuljettajajollaontoimivaauto

No nyt mäkin tajusin ;D

Harmi kun lainsäädäntö taitaa laittaa tohon jarruja. Tulee kyllä Mel Gibsonin Payback-leffa mieleen.

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1833
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3859 : Maaliskuu 11, 2021, 15:33:36 »
Aika hiljaista ollut koronavilkku-sovelluksen tiimolla... Onko sen hyödystä mitään tilastoja/tietoa? Paljon sitä ladattiin, mutta onko kukaan saanut siitä hyötyä  ::)