Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988921 kertaa)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3760 : Maaliskuu 02, 2021, 15:04:20 »
^ Keltuaisten kanssa vai ilman?

Voi kulta pieni, vain taivas on rajana.

No siis kyllä kokonaisia munia tykkään syödä 🤔🤭 mut lähinnä kun mulla menee päivässä aamulla 2-3 ja ehkä vielä myöhemmin toiset samanlaiset 😂 Täytyykö sitä Alkaa siihen keltuaisralliin et erottelee ne🙈
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3761 : Maaliskuu 02, 2021, 16:28:54 »
^
Kuullostaa kyllä aika paljolta😁. Eikö tossa jo maha pörise kuin katupora🤔..

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3762 : Maaliskuu 02, 2021, 16:35:11 »
^
Kuullostaa kyllä aika paljolta😁. Eikö tossa jo maha pörise kuin katupora🤔..

Ei pörise :D oon aina ollu munan perään  :laught: Mainittakoot vielä et minun suurin osa päivän proteiineista tulee munista :D en nyt aina syö 2x 3munaa mut joskus  ::) mut kyllä kerta päivään menee ainakin se 3munaa :D Toki on kausia etten syö ollenkaan munaa, mut phdin vaan onko joku määrä joka on liikaa :D
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Paikalla Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3763 : Maaliskuu 02, 2021, 17:10:36 »
Hyvä, että eteläraja saatiin kiinni. Ilman covid-testiä ei pääse Tallinnassa laivaan. Voi tarkistaa varustamoiden kotisivuilta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3764 : Maaliskuu 02, 2021, 17:29:03 »
^ Eckerölle vissisti tuli 23.2. alkaen. Parempi liian  myöhään kuin liian, liian myöhään...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3765 : Maaliskuu 02, 2021, 17:45:47 »
^ Keltuaisten kanssa vai ilman?

Voi kulta pieni, vain taivas on rajana.

No siis kyllä kokonaisia munia tykkään syödä 🤔🤭 mut lähinnä kun mulla menee päivässä aamulla 2-3 ja ehkä vielä myöhemmin toiset samanlaiset 😂 Täytyykö sitä Alkaa siihen keltuaisralliin et erottelee ne🙈

Älä erottele. Se on jotain hipstereiden kolesteroli/rasva hömppää. Neljä - kuus ei ole ollenkaan.
Mä juon kaks isoo tuoppia päivässä raakoja munia....ehkä kannattais jo erotella  :laught:
Why so fragile?

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3766 : Maaliskuu 02, 2021, 17:50:00 »
^ Keltuaisten kanssa vai ilman?

Voi kulta pieni, vain taivas on rajana.

No siis kyllä kokonaisia munia tykkään syödä 🤔🤭 mut lähinnä kun mulla menee päivässä aamulla 2-3 ja ehkä vielä myöhemmin toiset samanlaiset 😂 Täytyykö sitä Alkaa siihen keltuaisralliin et erottelee ne🙈

Älä erottele. Se on jotain hipstereiden kolesteroli/rasva hömppää. Neljä - kuus ei ole ollenkaan.
Mä juon kaks isoo tuoppia päivässä raakoja munia....ehkä kannattais jo erotella  :laught:

Kuullostaa hyvälle koska en tykkää mistään hipstereiden kolesterooli/rasva hömpästä :D
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3767 : Maaliskuu 03, 2021, 05:24:07 »
Näin semmoisia seksiunia, että ei oikein saanut nukutuksikaan😴. Tänään on lähettävä panemaan.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3768 : Maaliskuu 03, 2021, 06:26:03 »

seksityöntekijöiden oikeuksien päivää. Tosi hyvä että on tämä päivä muistuttamaan tärkeästä asiasta.🌞
Amator

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3769 : Maaliskuu 03, 2021, 09:02:13 »

seksityöntekijöiden oikeuksien päivää. Tosi hyvä että on tämä päivä muistuttamaan tärkeästä asiasta.🌞

Kappas! Onks meillä tällainen?! :o En oo ikinä kuullutkaan! :o
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3770 : Maaliskuu 03, 2021, 09:06:50 »

seksityöntekijöiden oikeuksien päivää. Tosi hyvä että on tämä päivä muistuttamaan tärkeästä asiasta.🌞

Ei ole liputuspäivä - vielä.
Saitin Bud Spencer

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3771 : Maaliskuu 03, 2021, 09:07:06 »

seksityöntekijöiden oikeuksien päivää. Tosi hyvä että on tämä päivä muistuttamaan tärkeästä asiasta.🌞

Kappas! Onks meillä tällainen?! :o En oo ikinä kuullutkaan! :o

Kyllä vain. Lippu salkoon sanon minä. Ei mikään ihme jos tästä ei tiedetä. Meinaa mulla ollu radio päällää klo 05.30 asti ja kertaakaan ei ole asiasta mainittu. Jostakin "metsän-päivästä" kyllä kettutytöt piti meteliä.
Why so fragile?

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3772 : Maaliskuu 03, 2021, 09:43:19 »
Laitoin koiran pienelle jääkaudelle eilen, saas nähdä kauan kestän kun sydäntä riipii kun toinen tapittaa tuijottaa ruskeilla silmillä ja haluaa huomiota :D Pakko vähän tiputella herran egoa alemmaksi et muistaa kuka täällä määrää :D
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3773 : Maaliskuu 03, 2021, 09:52:34 »

seksityöntekijöiden oikeuksien päivää. Tosi hyvä että on tämä päivä muistuttamaan tärkeästä asiasta.🌞

Kappas! Onks meillä tällainen?! :o En oo ikinä kuullutkaan! :o

Kyllä vain. Lippu salkoon sanon minä. Ei mikään ihme jos tästä ei tiedetä. Meinaa mulla ollu radio päällää klo 05.30 asti ja kertaakaan ei ole asiasta mainittu. Jostakin "metsän-päivästä" kyllä kettutytöt piti meteliä.

Ohhoh! - Ei ole meikäläinenkään pannut moista merkille. - Vaikka mukavammaltahan tämä kuullostaa kuin esimerkiksi Iittalan junaturman taikka Äyräpään kirkonmäen menetyksen muistopäivä.

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3774 : Maaliskuu 03, 2021, 15:58:44 »
Uskaltaakohan astianpesukoneen asentaa itse? Äiti kyllä kielsi edes yrittämästä kun kerroin koneen käytettynä hommanneeni, mut miten monimutkaista se muka voi olla? Ostin ja taittelin kasaan sellaisen muovikaukalonkin, enkö sais edes kokeilla? Mulla ei ole vuosiin ollut tiskikonetta ja oon ihan toivottoman tohelo ja huolimaton käsin tiskaaja, omin käsin koneen saisi todennäköisesti ainakin paljon nopeammin ja kustannustehokkaammin käyttöön - ja samalla oppisi myös mekaniikasta ja saisi arkeen jännitystä!  ::)  :sheep:
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3775 : Maaliskuu 03, 2021, 16:14:26 »
Uskaltaakohan astianpesukoneen asentaa itse? Äiti kyllä kielsi edes yrittämästä kun kerroin koneen käytettynä hommanneeni, mut miten monimutkaista se muka voi olla? Ostin ja taittelin kasaan sellaisen muovikaukalonkin, enkö sais edes kokeilla? Mulla ei ole vuosiin ollut tiskikonetta ja oon ihan toivottoman tohelo ja huolimaton käsin tiskaaja, omin käsin koneen saisi todennäköisesti ainakin paljon nopeammin ja kustannustehokkaammin käyttöön - ja samalla oppisi myös mekaniikasta ja saisi arkeen jännitystä!  ::)  :sheep:

Tottakai uskaltaa!! Mut varmista ensin että sulla on vakuutus mikä kattaa vesivahingot ja tulipalot...ei haittaa myöskään jos se korvaa räjähdykset.

JOs kaipaat tissistä ..eiku siis kädestä pitäen opastusta, niin...
 

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3776 : Maaliskuu 03, 2021, 16:16:41 »
Uskaltaakohan astianpesukoneen asentaa itse? Äiti kyllä kielsi edes yrittämästä kun kerroin koneen käytettynä hommanneeni, mut miten monimutkaista se muka voi olla? Ostin ja taittelin kasaan sellaisen muovikaukalonkin, enkö sais edes kokeilla? Mulla ei ole vuosiin ollut tiskikonetta ja oon ihan toivottoman tohelo ja huolimaton käsin tiskaaja, omin käsin koneen saisi todennäköisesti ainakin paljon nopeammin ja kustannustehokkaammin käyttöön - ja samalla oppisi myös mekaniikasta ja saisi arkeen jännitystä!  ::)  :sheep:

Jos sattuisi kallis vesivahinko tulemaan niin oma asennus on kyllä iso ongelma siinä kohtaa ja voi tulla oikeasti kalliiksi.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3777 : Maaliskuu 03, 2021, 16:23:34 »
Onkohan Kilikello blondi...no oli tai ei niin talonmiehen se tarvitsee. Ei tarvi olla kun vanginvartija, autonasentaja ja putkimies koulutus.
Tulevaisuutta silmälläpitäen sähkärinkään paperit ei varmaan olisi pahitteeksi.

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1833
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3778 : Maaliskuu 03, 2021, 16:42:31 »
Ei oo APK:n asennus vaikeeta. Töpseli seinään, vesiletku kiinni ja poistoputki viemäriin.
Hanan kun sulkee käytön jälkeen ja käynnin aikana silmäilee mahdollisia vuotoja niin ollaan jo vahvoilla.

Poissa Juhanidude83

  • Banned
  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3779 : Maaliskuu 05, 2021, 02:58:58 »
Uskaltaakohan astianpesukoneen asentaa itse? Äiti kyllä kielsi edes yrittämästä kun kerroin koneen käytettynä hommanneeni, mut miten monimutkaista se muka voi olla? Ostin ja taittelin kasaan sellaisen muovikaukalonkin, enkö sais edes kokeilla? Mulla ei ole vuosiin ollut tiskikonetta ja oon ihan toivottoman tohelo ja huolimaton käsin tiskaaja, omin käsin koneen saisi todennäköisesti ainakin paljon nopeammin ja kustannustehokkaammin käyttöön - ja samalla oppisi myös mekaniikasta ja saisi arkeen jännitystä!  ::)  :sheep:
Pyhä jysäys kun on kiinnostavaa. Äitisi tietää paree, että osaat rahastaa, nostaa hametta ja pyllistää Hra47:lle Riihimäeltä paremmin kuin asentaa konetta Yksin.   
JuhanNUS<3