Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989032 kertaa)

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3480 : Tammikuu 27, 2021, 15:49:20 »
Miksi työsähköposti laulaa ja munaa paukkaisi ovista ja ikkunoista aina silloin, kun en ehdi lukea maileja tai satu olemaan vapaana - ja sitten kun sitä kullia ja käteistä kaipaisi niin tulee hiljaista kuin huopatossutehtaalla?  :whipping:

Epäonnistunut markkinointi??
Tai sitten se on vain se Murphyn laki
Markkinointi nyt on joo yhtä laiskaa kuin aina ennenkin ja viestintä retuperällä: mut näin se on ollut jo kauan jos ei aina  ;D Eikä se selittäisi myöskään sitä, miksi ne vähät asiakkaat koittaa bookata keskenään aina just sen saman viikonpäivän samaa kellonaikaa  ::) Luulen että tän on pakko olla ton Murphyn moka, tai sit kyse lie jostain laajemmasta turskasalaliitosta..
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3481 : Tammikuu 27, 2021, 16:49:39 »
Mietin, että onkohan tuo ylläoleva saanut hankittua auton?
 :wanker:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3482 : Tammikuu 27, 2021, 17:45:21 »
Mietin että onko isonenäisillä miehillä myös iso kyrpä?

Ei os sanoa mutta jos naisella on pieni suu onko pieni pillu? Joskus ainakin natsannut..🤔

Siis tää on vähän samanlainen pohdinta, että onko omat nännit linjassa korvanlehtien kanssa...🙂
Tuohon alkuperäiseen mietteeseen niin ei aina, mutta joskus tuo pitää kuulemma paikkansa.

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3483 : Tammikuu 27, 2021, 17:49:20 »
Mietin, että onkohan tuo ylläoleva saanut hankittua auton?
 :wanker:
Olen, ja vitsi miten hieno (puolen tonnin [hinnaltaan, kilsoja on puol miltsiä  8)]) auto se onkaan! Oon päässyt olemaan hyvin ylpeä "uudesta" ratsustani kun se on startannut pahimmillakin pakkasilla ja jaksanut irrota isommastakin kinoksesta  :inlove: Eikä siitä vielä kuulu edes kuumottavia ääniä ajaessa!

Pakuprojekti sen sijaan seisoo kun täytyy suunnata tällä hetkellä yllättäen rukkailu- ja remontointi-intoa ihan toisaalle..
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3484 : Tammikuu 27, 2021, 18:13:28 »
Mietin, että onkohan tuo ylläoleva saanut hankittua auton?
 :wanker:
Olen, ja vitsi miten hieno (puolen tonnin [hinnaltaan, kilsoja on puol miltsiä  8)]) auto se onkaan! Oon päässyt olemaan hyvin ylpeä "uudesta" ratsustani kun se on startannut pahimmillakin pakkasilla ja jaksanut irrota isommastakin kinoksesta  :inlove: Eikä siitä vielä kuulu edes kuumottavia ääniä ajaessa!

Pakuprojekti sen sijaan seisoo kun täytyy suunnata tällä hetkellä yllättäen rukkailu- ja remontointi-intoa ihan toisaalle..

Onnittelut "uudesta" menopelistä!!  :headbang:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3485 : Tammikuu 27, 2021, 18:42:29 »
Mietin että onko isonenäisillä miehillä myös iso kyrpä?

Ei os sanoa mutta jos naisella on pieni suu onko pieni pillu? Joskus ainakin natsannut..🤔

Siis tää on vähän samanlainen pohdinta, että onko omat nännit linjassa korvanlehtien kanssa...🙂

Tosiaan,täytyykin tutkailla..😁

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3486 : Tammikuu 27, 2021, 19:04:41 »
Sellaista mietin tänään, että hitto että mä tykkään ihan tavallisesta seksistä. Tiättekö niinku esimerkiksi semmosesta, että mies panee takaa reippaasti. Vaikka pimppaan. Mua siis.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3487 : Tammikuu 27, 2021, 19:08:37 »
Sellaista mietin tänään, että hitto että mä tykkään ihan tavallisesta seksistä. Tiättekö niinku esimerkiksi semmosesta, että mies panee takaa reippaasti. Vaikka pimppaan. Mua siis.

Jostain kumman syystä aina eksyn tuohon takaa päin panemisen😏

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3488 : Tammikuu 27, 2021, 19:15:55 »
Sellaista mietin tänään, että hitto että mä tykkään ihan tavallisesta seksistä.

Ai tätä on liikenteessä. Ehdin jo huolestua kun viimeajat olen nauttinut ihan vaan "tylsästä ja tavallisesta panemisesta"
Yrittänyt tuolle yhdelle sanoa että etsis jostain pirteämmän tapauksen itsellensä, kun en mää aina jaksa "ganbang-bukkake-public humiliation-double anal-rape dungeon" leikkejä.
Why so fragile?

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3489 : Tammikuu 27, 2021, 19:22:16 »
Sellaista mietin tänään, että hitto että mä tykkään ihan tavallisesta seksistä.

Mä kun olen tällainen ihan tavallinen taivaltaja, niin mun motto on "Tavallinen riittää"
Tosin joskus on mielessä käynyt että mitähän uutta kivaa esim. espoolaisrouva vois mulle opettaa...  :stiletto:
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3490 : Tammikuu 27, 2021, 19:31:13 »

Ai tätä on liikenteessä. Ehdin jo huolestua kun viimeajat olen nauttinut ihan vaan "tylsästä ja tavallisesta panemisesta"


Onkohan ne laittaneet jotain meidän juomaveteen?
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3491 : Tammikuu 27, 2021, 20:37:09 »
Sellaista mietin tänään, että hitto että mä tykkään ihan tavallisesta seksistä. Tiättekö niinku esimerkiksi semmosesta, että mies panee takaa reippaasti. Vaikka pimppaan. Mua siis.

Juuri kun ehdin tilaamaan kivesdildon niin hehkutetaan arkiseksiä. No, mahdollisuus, sehän kai se sitten...
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3492 : Tammikuu 27, 2021, 20:43:06 »
^ menin sitten googlettamaan
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
☮️and💟

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3494 : Tammikuu 27, 2021, 22:51:52 »
Mietin, että mistä löytyis nastajuoksukengät. Vähän yritin surffailakin, mut on loppupeleissä yllättävän huono valikoima..

Itse etsin myös joitakin vuosia sitten sopivia nastajuoksukenkiä mutta ne muutamat joita testasin, olivat aika huonoja juuri juoksutarkoitukseen. Ne olivat aika painavia ja vaimennuksessa ja istuvuudessa oli puutteita. Lisäksi jotenkin kankeita ja ei joustavia.

Lopulta päädyin käyttämään tavallisia gore tex -juoksulenkkareita, joiden pohja on sellaisesta materiaalista ja muotoiltu siten, että se pitää aika hyvin jäisemmälläkin alustalla. Eihän ne tietenkään nastojen veroiset ole. En ole kokeillut kitkapohjakenkiä, olisivatko sellaiset hyvät.

Mulla on kans jotkut talvimallin juoksulenkkarit. Lumella ovat pitäneet hyvin. Nastat olis vaan kivat, kun kevättä kohden menee varmasti jäiseksi..
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3495 : Tammikuu 28, 2021, 10:08:24 »
Nimimerkki suihinottohullu. Tarkoittaako se että tykkää ottaa suihin, tykkää kun otetaan suihin vai ihan sama. Tieto helpottaisi lähestymistä.
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3496 : Tammikuu 28, 2021, 16:34:39 »
Nimimerkki suihinottohullu. Tarkoittaako se että tykkää ottaa suihin, tykkää kun otetaan suihin vai ihan sama. Tieto helpottaisi lähestymistä.

Tai ehkä se on semmoinen, joka on tullut hulluksi liiasta suihinotosta (antamisesta tai ottamisesta, en tiedä)? Tai semmoinen, jonka hulluus ilmenee pakkomielteisenä suihinottamisena?

Mä mietin ton BallDo-hässäkän jälkimainingeissa sitä, että mistähän kaikista kehon osista voisi pienellä teknisellä avustuksella tehdä toimivan panovälineen. Saisko vaikka jonkun sopivasti ei-niin-kiinteän tissin muovattua dildon malliseksi? Miltähän tuntuis panna toista tissillä?
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3497 : Tammikuu 28, 2021, 16:44:14 »
^ Tarvitaanko siihen isot tissit vai käykö tälläinen läskinen A kuppi?
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3498 : Tammikuu 28, 2021, 17:17:04 »
^ Tarvitaanko siihen isot tissit vai käykö tälläinen läskinen A kuppi?

No ku mä en oo vielä tähän niin kauhean paljon paneutunut, mutta eiks tavallaan vois kuvitella, että sellainen pehmeä manboob olis ihan parasta A-luokkaa tässä? Ei liikaa mitään lihas- tai rauhaskudoksia, vaan mukavasti venyvää ihoa ja rasvaa.

Mutta saisinko mä nyt jo kohta kuitenkin lopettaa tän aiheen miettimisen? Alkaa tulla vähän outo olo.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3499 : Tammikuu 28, 2021, 22:06:19 »
Tunnin peuhaus vakkarin kanssa ja mä oon ihan puhki. Taidan ruveta tuleen vanhaks🥱💤
Helläkätinen herrasmies lassie