Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988848 kertaa)

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3420 : Tammikuu 24, 2021, 22:31:15 »
En. Joskus 5 6 v sit tein anonyymin s postin ja saman nimisen nikin tuonne keltaisille. Ja lähestynyt sillä sitten vanhoja keltaisten ajoilta ja myös uusia PT vaikkei ilmoituksia ollutkaan aktiivisina. Päässyt usein visiitille. Mutta kun aloin kirjoittelee tänne ja satuin yhdelle mainitsemaan nikin on ollut melko hiljaista. Ja siltä yhdeltäkin vanhalla nikillä kun laitoin viestiä 11:27 oli tapaaminen 11:30 sovittu.


Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3421 : Tammikuu 24, 2021, 22:39:17 »
^ En ymmärtäny, mutta ok

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3422 : Tammikuu 24, 2021, 22:51:54 »
Vähän sekava teksti joo, mutta yksinkertaistettuna. En harrasta multinikkejä.


Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3423 : Tammikuu 24, 2021, 23:02:43 »
^ Jep

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3424 : Tammikuu 25, 2021, 02:12:44 »
Mietin sitä, että Robert Trujillo on ollut Metallican basisti jo loppuun 18 vuotta.

Vastahan se tuli😂😂

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3425 : Tammikuu 25, 2021, 08:58:17 »
Pitäisköhän hankkia kirja Maailman vaarallisimmat yhtiöt. Maailman vaarallisimmaksi yhtiöksi nimitettiin sen mukaan Google. Googlen tuntemattomilla ja tämän tästä muuttuvilla algoritmeilla tehdää yli 90% netin kaikista hauista.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3426 : Tammikuu 25, 2021, 09:28:40 »
^ Samaa hankintaa itsekin mietin. Olen jokusen kirjan Googlesta ja Piilaakson yhtiöistä lukenut ja niissä useassa on jotain hyvin luihua ja jopa hieman pelottavaa. Google on näistä luonnollisesti pahin, ihan vain jo kassansa ja valtansa takia.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3427 : Tammikuu 25, 2021, 11:44:16 »
^^ Mä en pysty lukee noita ollenkaan. Maailma näyttää heti niin vitun epäoikeudenmukaiselta paikalta, ihmiset on täyttä paskaa ja raha itse saatanan keksimä.
Why so fragile?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3428 : Tammikuu 25, 2021, 12:33:00 »
^ Sä et sitten varmaankaan käytä koskaan googlea ja esim. youtubea?
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3429 : Tammikuu 25, 2021, 12:43:58 »
^ Sä et sitten varmaankaan käytä koskaan googlea ja esim. youtubea?

Ei tästä ollut puhe. Lue uudestaan mitä kirjoitin.

Mutta vastatakseni kysymykseesi. Käytän googlea, youtubea ja monia muitakin hirviöjuttuja joka päivä. Oliko muuta?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2021, 12:51:57 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3430 : Tammikuu 25, 2021, 13:40:14 »
^ Sä et sitten varmaankaan käytä koskaan googlea ja esim. youtubea?

Ei tästä ollut puhe. Lue uudestaan mitä kirjoitin.

Mutta vastatakseni kysymykseesi. Käytän googlea, youtubea ja monia muitakin hirviöjuttuja joka päivä. Oliko muuta?
Asiayhteydestä päättelin, että et hyväksy ko. yhtiöiden toimintaa. Tällöin olisi loogista että että et sitten käytä heidän palveluita.

Mutta kerro toki omin sanoin jos olin väärässä, ja mistä sitten oli puhe jos ei tästä?
Perfektionisti.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3431 : Tammikuu 25, 2021, 14:01:03 »
Pitäisiköhän meille perustaa valtiontalouden tarkastusviraston tarkastusvirasto. Virkamiehelle on maksettu kaksi vuotta palkka sillä ehdolla että tämä ei tee mitään.

Valtiontalouden tarkastusviraston johtajat eivät kyenneet esittämään mitään syytä sille, miksi järjestelyyn oli ryhdytty, mutta puolustautuivat kuitenkin sillä, että työn tekeminen ei kuulu virkavelvollisuuksiin. Esitetyn perustelun tekee astetta kiusallisemmaksi se, että kyseessä on nimenomaan valtion taloudenhoidon tarkoituksenmukaisuutta valvova virasto.

Bongattu Päivänbyrokraatista.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3432 : Tammikuu 25, 2021, 15:01:06 »
^ Sä et sitten varmaankaan käytä koskaan googlea ja esim. youtubea?

Ei tästä ollut puhe. Lue uudestaan mitä kirjoitin.

Mutta vastatakseni kysymykseesi. Käytän googlea, youtubea ja monia muitakin hirviöjuttuja joka päivä. Oliko muuta?
Asiayhteydestä päättelin, että et hyväksy ko. yhtiöiden toimintaa. Tällöin olisi loogista että että et sitten käytä heidän palveluita.

Mutta kerro toki omin sanoin jos olin väärässä, ja mistä sitten oli puhe jos ei tästä?

Puhe oli siitä että en lue tuollaisia kirjoja. Hyvin yksinkertaista.

Loogista ja loogista, minä en ole looginen ihminen kuten moni muukaan ei ole. Ensin huudetaan ja annetaan pahaa silmää kun huora ei maksa veroja mutta kuitenkin käytetään kyseisten huorien palveluita.

Oliko muuta?
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3433 : Tammikuu 25, 2021, 15:35:59 »
Mietin tuossa, että huoraus on vähä niinku pieru. Kaikki sitä tekee, mutta kaikkia se hävettää. Paitsi Liftiä

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3434 : Tammikuu 25, 2021, 17:21:52 »
^ Sä et sitten varmaankaan käytä koskaan googlea ja esim. youtubea?

Ei tästä ollut puhe. Lue uudestaan mitä kirjoitin.

Mutta vastatakseni kysymykseesi. Käytän googlea, youtubea ja monia muitakin hirviöjuttuja joka päivä. Oliko muuta?
Asiayhteydestä päättelin, että et hyväksy ko. yhtiöiden toimintaa. Tällöin olisi loogista että että et sitten käytä heidän palveluita.

Mutta kerro toki omin sanoin jos olin väärässä, ja mistä sitten oli puhe jos ei tästä?

Puhe oli siitä että en lue tuollaisia kirjoja. Hyvin yksinkertaista.
Tietysti oli.  ;D  Pää pensaaseen vaan, asiat tietysti ratkeaa ja maailma pelastuu ja tulee oikeudenmukaisemmaksi sillä ettei lue ikävistä asioista (mutta silti voi niitä komentoida  ::)). Foorumilla voi sitten vähän jeesustella ja jatkaa omaa eläämäänsä ilman että itse tarvisisi muuttaa elämässään mitään. Hyvin yksinkertaista.

Loogista ja loogista, minä en ole looginen ihminen kuten moni muukaan ei ole. Ensin huudetaan ja annetaan pahaa silmää kun huora ei maksa veroja mutta kuitenkin käytetään kyseisten huorien palveluita.
Ja sitten vielä vähän whataboutismia perään ja asia on sillä kuitattu.   ;)

P.S. Raha on paha, mutta rahalla säkin pillua ostat.

Ei mulla muuta.
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3435 : Tammikuu 25, 2021, 17:26:15 »
^
Edelleen, kyse oli että en lue tuollaisia kirjoja. Tässä ei tarvitse tulkita mitään, ei edes pensaita. Minä en vain lue kyseisiä kirjoja. En tiedä miten tämän voisi yksinkertaisemmin kertoa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2021, 17:33:27 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3436 : Tammikuu 25, 2021, 17:32:02 »
Pitäisiköhän meille perustaa valtiontalouden tarkastusviraston tarkastusvirasto. Virkamiehelle on maksettu kaksi vuotta palkka sillä ehdolla että tämä ei tee mitään.

Valtiontalouden tarkastusviraston johtajat eivät kyenneet esittämään mitään syytä sille, miksi järjestelyyn oli ryhdytty, mutta puolustautuivat kuitenkin sillä, että työn tekeminen ei kuulu virkavelvollisuuksiin. Esitetyn perustelun tekee astetta kiusallisemmaksi se, että kyseessä on nimenomaan valtion taloudenhoidon tarkoituksenmukaisuutta valvova virasto.

Bongattu Päivänbyrokraatista.

Sori laitoin samaa aihetta toiseenkin ketjuun.

Mutta Suomessa nämä virkasuhteiden ehdot ovat jääneet ajastaan jälkeen. Kyllä ylitarkastajankin pitäisi olla pakotettu uudistumaan ja päivittämään asennettaan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2021, 17:33:55 kirjoittanut Kapu »
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3437 : Tammikuu 25, 2021, 17:39:02 »
^^ Mä en pysty lukee noita ollenkaan. Maailma näyttää heti niin vitun epäoikeudenmukaiselta paikalta, ihmiset on täyttä paskaa ja raha itse saatanan keksimä.
Mä nyt päätin kuitenkin ottaa riskin. Saa puheenaiheita jos naisista ja urheilusta keskustelu kyllästyttää ja jos joskus oma itsensä vituttaa, niin luettuani tällaisia ei vituta enää. Ainakaan niin paljon.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3438 : Tammikuu 25, 2021, 17:44:21 »
Pitäisiköhän meille perustaa valtiontalouden tarkastusviraston tarkastusvirasto. Virkamiehelle on maksettu kaksi vuotta palkka sillä ehdolla että tämä ei tee mitään.
Valtiontalouden tarkastusviraston johtajat eivät kyenneet esittämään mitään syytä sille, miksi järjestelyyn oli ryhdytty, mutta puolustautuivat kuitenkin sillä, että työn tekeminen ei kuulu virkavelvollisuuksiin. Esitetyn perustelun tekee astetta kiusallisemmaksi se, että kyseessä on nimenomaan valtion taloudenhoidon tarkoituksenmukaisuutta valvova virasto.
Bongattu Päivänbyrokraatista.
Sori laitoin samaa aihetta toiseenkin ketjuun.
Mutta Suomessa nämä virkasuhteiden ehdot ovat jääneet ajastaan jälkeen. Kyllä ylitarkastajankin pitäisi olla pakotettu uudistumaan ja päivittämään asennettaan.
Ei se niin vaarallista, tällaiset hukkuu näihin miettimis- ja ihmettelyketjuihin tosi helposti.

Suomessa virkamiehet ovat kuin aatelisnimityksen saaneita, aatelisnimityksaiäkin jaettiin palkintoina palveluksista hallitsijoille, Suomessa virkanimityksiä saa oltuaan avustajatehtävissä kansanedustajille tai puoluetoimistossa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3439 : Tammikuu 25, 2021, 20:18:57 »
Oli taas perhesurma. Tämä on nyt sitten se uusi arki