Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989226 kertaa)

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3180 : Joulukuu 30, 2020, 18:26:51 »
Sitä mainosta, jossa prinsessa herää ja sanoo: ”Rakas, me saadaan talvihäät!”
Se murre ja ääni jolla se prinssi puhuu on ihan ❤️
”Etenetköhän sie nyt liian noppeesti. Eihän myö ees tunneta..”

Iik!! 😍
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3181 : Joulukuu 30, 2020, 18:54:32 »
Viisi vuotta sitten panemani huora, joka löysi minun jälkeen julkkismiehen, itkee ravintolan naapuriloosissa avioliittonsa huonoa tilaa ystävämiehelle. Mitäkö mietin? No sitä, että mistä noita ritarimiehiä löytyy, jotka jaksaa kuunnella noita avautumisia.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3182 : Joulukuu 30, 2020, 22:40:02 »
Viisi vuotta sitten panemani huora, joka löysi minun jälkeen julkkismiehen, itkee ravintolan naapuriloosissa avioliittonsa huonoa tilaa ystävämiehelle. Mitäkö mietin? No sitä, että mistä noita ritarimiehiä löytyy, jotka jaksaa kuunnella noita avautumisia.

Heitä on kyllä hauska seurata. Istuin yksi päivä baaritiskillä jotai 6h ja seurasin kun yks tuttu kuunteli niiden tarjoilijoiden avautumista ja avautu itse siinä mukana omista naisvaikeuksistaan.

Aina väliin ne tarjoilijat heitti mulle "ota mut" katseensa ja jatkoivat juttua :D

Ehkä he haluavat (luulevat saavansa) ilmaista piparia, mene ja tiedä..

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3183 : Joulukuu 30, 2020, 22:58:03 »
Viisi vuotta sitten panemani huora, joka löysi minun jälkeen julkkismiehen, itkee ravintolan naapuriloosissa avioliittonsa huonoa tilaa ystävämiehelle. Mitäkö mietin? No sitä, että mistä noita ritarimiehiä löytyy, jotka jaksaa kuunnella noita avautumisia.
Ehkä he haluavat (luulevat saavansa) ilmaista piparia, mene ja tiedä..

Tämä riippuu vähän mistä roikkuu. Kyllä naista kuuntelemalla voi huomattavastikin edistää piparin saantia. Pitää vain oppia erottamaan (ja kiertämään) ne naiset, jotka työntävät kaverivyöhykkeelle, antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa, ja silti käyttävät psykoterapeuttina. Onneksi jotkut myös ymmärtävät antaa vastalahjana, ja nuo naiset ovat kyllä ihan kivoja 8)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3184 : Joulukuu 30, 2020, 23:13:14 »
Kyse on kai siitä mitä on valmis tekemään pillun eteen. Minä lyön mieluummin seteleitä kouraan. Ja niinhän minä tein tämän leidin kohdalla.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3185 : Joulukuu 30, 2020, 23:20:34 »
Viisi vuotta sitten panemani huora, joka löysi minun jälkeen julkkismiehen, itkee ravintolan naapuriloosissa avioliittonsa huonoa tilaa ystävämiehelle. Mitäkö mietin? No sitä, että mistä noita ritarimiehiä löytyy, jotka jaksaa kuunnella noita avautumisia.
Ehkä he haluavat (luulevat saavansa) ilmaista piparia, mene ja tiedä..

Tämä riippuu vähän mistä roikkuu. Kyllä naista kuuntelemalla voi huomattavastikin edistää piparin saantia. Pitää vain oppia erottamaan (ja kiertämään) ne naiset, jotka työntävät kaverivyöhykkeelle, antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa, ja silti käyttävät psykoterapeuttina. Onneksi jotkut myös ymmärtävät antaa vastalahjana, ja nuo naiset ovat kyllä ihan kivoja 8)

Kyllä, alkuun. Hyvin äkkiä pitää kuitenkin muistaa kääntää keskustelu sille tasolle, että "jätä se apina, ota Tarzan".

Ne ei lopeta oikeesti muuten koskaan puhumista..

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3186 : Joulukuu 30, 2020, 23:21:20 »
^ Totta tuokin ;D

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3187 : Joulukuu 30, 2020, 23:30:57 »
^ Totta tuokin ;D

Mut kohteliaasti pitää liueta paikalta jos on lähteäkseen. Sekä miesten, että naisten kohdalla käytän hyvin usein taktiikkaa: "pyykit jäi muuten koneeseen". Eikä kuten Trampas (poliisin pojasta, ei palstalta): "TURPAKII".

Menin kerran yhteen tuttuun pubiin ja siellä oli yks aika-ajoin ärsyttävähkö (tai rasittava) suomalainen jamppa, niin olin siellä tarjoilevan hemaisevan seksikkään 24v. blondiinon kanssa jutellut aiemmin taktiikoista liueta paikalta tyylikkäästi (kerroin siis tämän pyykkitaktiikkani).

Olin pubin ovella kun huomasin tän suomalaisen jampan ja huomasin tämän blondiinon olevan töissä, niin otin sellaisen mietiskelevän katseen (tuijotettiin toisiamme blondiinon kanssa) ja käännyin pois.

Tulin jotain parin tunnin päästä takaisin, niin blondiino heitti, että: "jäikö pyykit koneeseen?" "joo!" ja pikku repeämiset päälle..

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3188 : Joulukuu 30, 2020, 23:35:51 »
Vanha juttu toi ”pyykit jäi koneeseen”. Kerran siviilideiteiltä liuennut itse tuolla lauseella, ja kerran kuullut itse saman lauseen deiteillä. Tuli sellanen fiilis, et voi vittu, en mä nyt noin surkee seuralainen voi olla... ::)

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3189 : Joulukuu 30, 2020, 23:36:07 »
^ Totta tuokin ;D

Mut kohteliaasti pitää liueta paikalta jos on lähteäkseen. Sekä miesten, että naisten kohdalla käytän hyvin usein taktiikkaa: "pyykit jäi muuten koneeseen". Eikä kuten Trampas (poliisin pojasta, ei palstalta): "TURPAKII".

Menin kerran yhteen tuttuun pubiin ja siellä oli yks aika-ajoin ärsyttävähkö (tai rasittava) suomalainen jamppa, niin olin siellä tarjoilevan hemaisevan seksikkään 24v. blondiinon kanssa jutellut aiemmin taktiikoista liueta paikalta tyylikkäästi (kerroin siis tämän pyykkitaktiikkani).

Olin pubin ovella kun huomasin tän suomalaisen jampan ja huomasin tämän blondiinon olevan töissä, niin otin sellaisen mietiskelevän katseen (tuijotettiin toisiamme blondiinon kanssa) ja käännyin pois.

Tulin jotain parin tunnin päästä takaisin, niin blondiino heitti, että: "jäikö pyykit koneeseen?" "joo!" ja pikku repeämiset päälle..

Sitten sä heräsit ja huomastit vittu oikeen elämän...

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3190 : Joulukuu 30, 2020, 23:39:06 »
Vanha juttu toi ”pyykit jäi koneeseen”. Kerran siviilideiteiltä liuennut itse tuolla lauseella, ja kerran kuullut itse saman lauseen deiteillä. Tuli sellanen fiilis, et voi vittu, en mä nyt noin surkee seuralainen voi olla... ::)

Been there, done that :D

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3191 : Joulukuu 30, 2020, 23:42:49 »
Miten ylimielinen, inhottava, kusipäinen, ällöttävä, paskamainen ja alhainen asenne miehellä voi olla naisia kohtaan ja kuitenkin itkeä ettei löydä kumppania.

Tulipa muuten pitkä lause, sanokas se kolme kertaa putkeen kossupullon jälkeen.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3192 : Joulukuu 30, 2020, 23:45:25 »
Sit jäin miettimään sitäkii, että miten ärsyttävää se on ku menet baariin vähä sillä ajatuksella, että jos siellä olisi naisia just sulle.

Katselet siinä ympärillesi ja sinua lähestyy joku joka ei kiinnosta sinua yhtään. Kun olet herrasmies, niin et voi sanoo sille, et ei kiinnosta ja jatkaa etsintää.

Vaihtoehtoina on viettää hänen kanssa friendzoneilta ja unohtaa muut naiset siltä illalta tai lähtee menemään.

Yleensä valitsen sen friendzonen ja pidän hauskaa, kun he ovat yleensä mukavia, mut silti se jää ärsyttämään hieman.

Veikkaan, että naisille käy tätä paljon useammin kuin miehille, mut ne osaa sen blokkaamisen ja pystyvät jatkamaan metsästystä..

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3193 : Joulukuu 31, 2020, 02:24:17 »
Yläkerran ukko aloitti "hauskanpidon" ja karjuu "saatanan horoperse"

Mikä on horoperse?
Why so fragile?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3194 : Joulukuu 31, 2020, 08:31:40 »
^
Sun yläkerran ukko katsoo nuorten lätkän mm kisoja, ja haukkuu vastustajan molaria.
Saitin Bud Spencer

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3195 : Joulukuu 31, 2020, 09:34:56 »
Mietin sitä, että miksi joku pitää maskia niin, että nenä on ulkopuolella?
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3196 : Joulukuu 31, 2020, 12:12:27 »
Heräsin sohvalta käsi pakaroiden välissä. Luotettavat kaksitoista vuotta vanhat karhun lökärit oli jalassa, sohvapöytä nurin, josta tulin loogisesti päätellen tulokseen, että olen ottanut erää itseni kanssa ja tullut tyrmätyksi sohvalle.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3197 : Joulukuu 31, 2020, 13:32:56 »
Mä olen nyt miettinyt kaikenlaisia juttuja ja tullut siihen päätelmään, että jotain elämäntapa muutoksia pitää tapahtua.
Yksi niistä on netissä roikkumisen lopettaminen.
Täällä on kivoja tyyppejä ja kivaa on ollut. Ehkä tuun takaisin joskus, mutta toivottavasti en.
Up the Irons!!

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3198 : Joulukuu 31, 2020, 13:49:17 »
Mietin sitä, että miksi joku pitää maskia niin, että nenä on ulkopuolella?

Tuolle on ihan nimikin: covidicknose.


Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3199 : Joulukuu 31, 2020, 14:32:44 »
^No toi oli kyllä jonkun feministin piirtämä kuva..naiset ei sit vissiin koskaan pidä maskia väärin.

Korona-rokotevastaisista muuten suurempi osa on naisia.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007661632.html
Perfektionisti.