Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989261 kertaa)

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2980 : Joulukuu 06, 2020, 17:17:46 »
Toisaalta kun meri ei jäädy luultavimmin tänäkään vuonna niin pääsen vuotta vaihtamaan saariston syleilyyn
💊

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2981 : Joulukuu 06, 2020, 17:18:24 »
^ Nämä kolmen kuukauden marraskuut kyl syö miestä.

Syö myös naista! 😬
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2982 : Joulukuu 06, 2020, 17:21:06 »
En siis ole ainoa synkistelijä  :D Onneksi kohta alkaa pakkaset ja uudenvuoden jälkeen päivät pidentyä  :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2983 : Joulukuu 06, 2020, 20:50:06 »
Mikä on 🇫🇮 jokusissa kirjoituksissa tekstiosiossa?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2984 : Joulukuu 06, 2020, 21:36:50 »
Toisaalta kun meri ei jäädy luultavimmin tänäkään vuonna niin pääsen vuotta vaihtamaan saariston syleilyyn

Miettiny ihan samaa. Jos menis mökille viettämään uuttavuotta ihan rauhassa tai sitten seurassa ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2985 : Joulukuu 07, 2020, 08:00:39 »
Seela Sella ja Tauno Palon poika, Esko Salminen, esiintyivät eilen hienosti.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2986 : Joulukuu 07, 2020, 19:36:16 »
Onko auton leasing ideana ihan perseestä?

Mietin auton vaihtamista ja siinä samalla pohdiskelin että jos ottaisin leasing-auton. Niitähän saa jopa 200€/kk mutta pikkuisen tsekkaamalla ymmärin että ehdot ovat seuraavat:
1. tuolla 200€/kk saa vain jonkun tosi pienen 1.0 tms ja kilometrejäkään ei vuositasolla saa tulla paljon
2. ainoa autosta aiheutuva kulu jonka tuolla leasing-hinnalla välttää on auton hankintahinta.

Kohtaan 2. se että tokihan muutakin palvelua on ostettavissa mutta nostaa leasing-summaa. Tällaisia palveluita voi olla maksuttomat huollot, rengaspalvelu, tarvittavat korjaukset, sijaisauto jne. Mutta kun noita kasaa pakettiin, kk-hinta alkaakin olla 500€ jolloin kolmen vuoden autovuokraukselle tulee hintaa 18.000€.

Olenko ollenkaan ymmärtänyt asiaa, onko kyseessä kelpo vaihtoehto ihan normikansalaisille vaiko tarkoitettu lähinnä sellaisille naisille ja miehille joilla on rahaa liiankin paljon?  :xmas:

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2987 : Joulukuu 07, 2020, 19:41:10 »
Jos vaihtoehtona on ostaa tuommoinen 50k€ auto, ja rahaa ei ole, se on hyvä vaihtoehto.
3 vuodessa arvonalenema on tuota 18k€ luokkaa.
Ainakin joissain merkeissä.
Saitin Bud Spencer

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2988 : Joulukuu 07, 2020, 19:58:44 »
^^Beelyä mainostettiin radiossa ja mietin, että se voisi olla juuri seuraava musta. Se into lopahti hetkessä kun rupes ottamaan selvää sen ehdoista🙄

-Kaskovakuutus.
-Polttoaineet ja muut nesteet.
-Renkaat
-Määrätty kilometrimäärä per vuosi
-jne.

Eli ennemmin maksaa omaa kuin leasingia.

Itse oon aina suosinu käytettyjä autoja jotka on kyllä pelittänyt hyvin👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2989 : Joulukuu 07, 2020, 20:35:42 »
^^Beelyä mainostettiin radiossa ja mietin, että se voisi olla juuri seuraava musta. Se into lopahti hetkessä kun rupes ottamaan selvää sen ehdoista🙄

-Kaskovakuutus.
-Polttoaineet ja muut nesteet.
-Renkaat
-Määrätty kilometrimäärä per vuosi
-jne.

Eli ennemmin maksaa omaa kuin leasingia.

Itse oon aina suosinu käytettyjä autoja jotka on kyllä pelittänyt hyvin👍
Joo. Aina olen itsekin ostanut käytetyn auton ja ikinä en ole laittanut enempää kuin 3k€, toisinaan vähemmänkin. Ehkä puolet mainitusta on ollut hintakeskiarvo. Niinpä on pitänyt hyväksyä se että auton ikä on minim 10v ja kilometrejä 250+ tkm.

No nyt mietin että jos satsaisin autoon jotakin 10-15k€. Mietin samalla tätä leasing-vaihtoehtoja. Mietin että auton vaatimuksina olisi max ikä 5v, max 100 tkm ajettu ja vähintään 1,5 litran kone. Huomasin varsin pian että tuollaisia autoja ei ole olemassa.  8)

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2990 : Joulukuu 07, 2020, 20:55:37 »
^ löytyy niitä ainakin nettiautosta noilla ehdoilla n.200kpl
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2991 : Joulukuu 07, 2020, 20:58:26 »
Yksityisleasing on aika tehokasta rahastusta. Firmalle leasing sopii, tietenkin käytöstä ja auton hinnasta riippuen.

Oma auto osamaksulla tai kertamaksulla on ihan passeli vaihtoehto.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2992 : Joulukuu 07, 2020, 21:15:11 »
30 tuhatta kun tulee vuoteen ajettua niin halpa dieselauto on paras, sen kun vielä käteisellä maksaa. Nykyäänhän tosin saa rahoituksenkin nollakorolla. Itsellä vain on kallis maku autojen suhteen vaikka käytettyjä ovatkin, pitää olla saksalainen mielellään Audi. Meinasin juuri ostaa vitossarjan vanhan Bemarin mutta on vähän liian iso meikäläiselle ja voipi olla sen kanssa kusessa talvisella metsätiellä. Mutta olisihan se kutosdiesel kuulostanut hyvältä  :P
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2020, 21:16:42 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2993 : Joulukuu 08, 2020, 16:58:26 »
Kattelin tänään mun sähköpostia ja poistettujen viestien kansiossa oli noin 700 eri viestiketjua kuukauden ajalta. Ja mulla on ollut ilmoitus esillä ehkä noin viikon, korkeintaan kahden ajan sinä aikana. Osa viesteistä ei toki tule edes perille, koska olen eri syistä estänyt niiden lähettäjät. Kerroin tämän ihan siksi, kun täälläkin joskus ihmetellään vastaamattomuutta tai lyhyitä vastauksia viesteihin, tai että ei vastata kaikkiin kysymyksiin. Toki onhan täysi vastaamattomuus aika tympeää, mutta yritän muistaa vastata ainakin jotain niille, jotka asiallisen viestin laittavat.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2994 : Joulukuu 09, 2020, 12:07:59 »
Postiluukusta tuli ”viemäriremontti sukittamalla” -tarjousesite. Jos se olisi ”vaihda työsuorite seksipalveluun” -ketjussa, olisiko se sitten viemäriremontti suki-sukittamalla? 🤔

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2995 : Joulukuu 09, 2020, 12:47:11 »
No nyt mä mietin tota Anniinan mainitsemaa mailimäärää. Vaikka laskee yhteen kaikki mun saamat bitcoin- ja peniksenpidennysleikkausmainokset sekä ihan normimailitkin, niin en pääse lähellekään tota määrää. Ihme että mikään maiiliohjelma edes pystyy käsittelemään tuota, ihmisestä nyt puhumattakaan.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2996 : Joulukuu 09, 2020, 12:53:00 »
Mailista tuli mieleen että kuinka monta mailia suosittu hupsu saa kyrpää pilluunsa viikossa. Ehkä viikkotasolla puhutaan kuitenkin metreistä. Vuositasolla voi jokunen maili lihanuijaa tulla.

Ai, te puhutte e-maileista.
Why so fragile?

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2997 : Joulukuu 09, 2020, 12:57:49 »
Mailista tuli mieleen että kuinka monta mailia suosittu hupsu saa kyrpää pilluunsa viikossa. Ehkä viikkotasolla puhutaan kuitenkin metreistä. Vuositasolla voi jokunen maili lihanuijaa tulla.

Ai, te puhutte e-maileista.

😂😂 tossa Panisitko?-ketjussa kyllä pannaan e-kyrvillä monta e-mailia ketä tahansa ihanaa naista joka uskaltautuu e-pantavaksi... 😁

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2998 : Joulukuu 09, 2020, 16:41:17 »
Oon miettinyt autoja, pakko palatakin autokeskusteluun kevyen kustanneanalyysin merkeissä:
Onko auton leasing ideana ihan perseestä?

Mietin auton vaihtamista ja siinä samalla pohdiskelin että jos ottaisin leasing-auton. Niitähän saa jopa 200€/kk mutta pikkuisen tsekkaamalla ymmärin että ehdot ovat seuraavat:
1. tuolla 200€/kk saa vain jonkun tosi pienen 1.0 tms ja kilometrejäkään ei vuositasolla saa tulla paljon
2. ainoa autosta aiheutuva kulu jonka tuolla leasing-hinnalla välttää on auton hankintahinta.

Kohtaan 2. se että tokihan muutakin palvelua on ostettavissa mutta nostaa leasing-summaa. Tällaisia palveluita voi olla maksuttomat huollot, rengaspalvelu, tarvittavat korjaukset, sijaisauto jne. Mutta kun noita kasaa pakettiin, kk-hinta alkaakin olla 500€ jolloin kolmen vuoden autovuokraukselle tulee hintaa 18.000€.

Olenko ollenkaan ymmärtänyt asiaa, onko kyseessä kelpo vaihtoehto ihan normikansalaisille vaiko tarkoitettu lähinnä sellaisille naisille ja miehille joilla on rahaa liiankin paljon?  :xmas:

Rikkaiden touhuina oon pitänyt.

Mua kun harmitti että 500€ ensiautoni selvisi lopulta vaan rapsakat puoli vuotta käyttöä.. Okei, ostin siihen kesärenkaat 200€ ja jarruosia ehkä 60€ edestä joten todellinen kuukausihinta vähän kovempi. Niin ja verotus ja vakuutukset toki on kanssa olemassa, eiks nää sentään säästä leasingissa? Toisaalta sillä on ilmeisesti kuitenkin vähän arvoa jollekin varaosinakin joten ainakin osan lisäkuluista se ainakin maksaa takaisin   :-\ Niin ja toki olisin voinut koittaa pistää vahingon kiertoon myymällä sen itsekin vaan nyt eteenpäin jollekulle kaltaiselleni hyväuskoiselle ja kokemattomalle autoilijalle todellisia vikoja salaillen, kerran leimaakin riittäis keväälle.. Tuntuu olevan autokaupassa aika yleinen käytäntö  ::)  Kaiken huomioiden sanoisin että tolla romulla ajetuille kuukausille tuli hintaa silti ehkä joku 100€/kk. Auton valikoin ihan ok värin, tuoreen katsastuksen ja halvan hinnan perusteella - koeajosta muistan vaan etten osannut millään nostaa kytkintä tarpeeksi hitaasti koska ajoin manuaalivaihteista autoa ehkä toista kertaa elämässäni (automaattia olin ajokoulun jälkeen parin vuoden aikajaksolla paristi lainannut).

Mutta niin, 200€ kuukaudessa leasingista ei kyllä itselle käy oikein järkeen ainakaan tässä elämäntilanteessa, kerran ilman autokokemusta ja ei edes kovin hyvä munkki mukana pääsi helposti alle ton 200€/kk. Toivottavasti seuraavan kiesin kanssa pistän vielä paremmaksi  8) Mut mä kyllä myös varmasti kolaroisin hienon leasing-auton yhtälailla parkkihallin tolppaan toisinaan enkä vois nykytilanteen lailla vaan kohauttaa olkia, saavat siksikin pitää tunkkinsa  ;D
Hupsu hupakko Turusta

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2999 : Joulukuu 09, 2020, 17:22:11 »
Mutta niin, 200€ kuukaudessa leasingista ei kyllä itselle käy oikein järkeen ainakaan tässä elämäntilanteessa, kerran ilman autokokemusta ja ei edes kovin hyvä munkki mukana pääsi helposti alle ton 200€/kk. Toivottavasti seuraavan kiesin kanssa pistän vielä paremmaksi  8) Mut mä kyllä myös varmasti kolaroisin hienon leasing-auton yhtälailla parkkihallin tolppaan toisinaan enkä vois nykytilanteen lailla vaan kohauttaa olkia, saavat siksikin pitää tunkkinsa  ;D
Vertaat käsittääkseni tuossa vähän vääriä hintoja. Jos otat Leasing-auton niin sen kk-hintaa pitäisi verrata lähinnä siihen vaihtoehtoon jossa ostat auton osamaksulla ja joudut lyhentämään lainaa. Lisäksi, riippuen Leasing-sopimuksesta, sopimus kattaa osan muista autoiluun liittyvistä kuluista ja mitä se niistä kattaa, riippuu sopimuksesta.

Kun otat Leasing-auton, saat uuden tai aika uuden auton joka tuo luonnollisestikin mukavuutta vrt se tilanne että ajelet 500€:n hintaisella autolla.

Katslin Gentlemanin mainitseman Beely:n sivustoa. Jos ottaa Kaskon (ymmärtääkseni ei ole pakko mutta itse ottaisin), hinnalla 200€ ei taida saada vielä juuri mitään jos yhtään mitään mutta 300€:lla pääsee jo valikoimaan. Bensat pitää ostaa itse, se lienee selvää kaikissa tapauksissa mutta lisäksi sopimukseen ei kuulunut rengaspalvelu. Vakuutuksessa on 500€ omavastuu ja palveluun kuuluu määräaikaishuollot, korjaukset ja katsastukset (eli jarruremonteista ei joutuisi maksamaan ellei mulla jäänyt näkemättä joku pienellä painettu teksti). En pidä itsestäänselvänä että ovat mukana kaikissa Leasing-sopimuksissa. Ai niin joo, Beelyllä pitää lisäksi maksaa "aloitusmaksu" joka on hieman suurempi kuin Leasingin kk-erä.