Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989157 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2860 : Marraskuu 25, 2020, 23:19:26 »
^^ Eikun palkataan ulkopuolinen tsemppari ja motivaatiopuhuja! Tai life coach! Onkohan se laillista?
Voisin vaikka itse ottaa hutsuilusta virkavapaata ja soitella kaikille ja tsempata ennen outcalleja, mutta vain ennen outcalleja. Incallit on hoidettava ilman tsempparia. Ne on sentään helppo juttu 😂

Heiii...ei se nyt noin voi mennä, kyllä mä haluun tsemppipuhelun ennen incall asiakastakin! Jokaista niistä! Ei hajuakaan miten aika riittäisi puheluihin!
Oon niin järkyttynyt tuosta syrjivästä ehdotuksesta että kaipaan tsemppipuhelua 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2861 : Marraskuu 25, 2020, 23:25:44 »
Mietin missä on mun tsemppipuhelut?
Pitäisikö nyt ihan organisoitua ja...eiku ei me voidakaan organisoitua, no mutta epäorganisoidusti tehdä tsemppipuhelulista. Kuka soittaa ja kelle ja milloin. Lyödään vuorot lukkoon aina kuukaudeksi eteenpäin.

Ihan ekaks soitetaan Liftille kun se niin halus.
Ai ei halunnu?
No ei tää oo omasta halusta kiinni. Se luki lehdessäkin.

Mä voin tsempata teitä aina silloin kun olen kännissä eli ma - la klo 12 - 03.00
Why so fragile?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2862 : Marraskuu 25, 2020, 23:27:49 »
^^ Eikun palkataan ulkopuolinen tsemppari ja motivaatiopuhuja! Tai life coach! Onkohan se laillista?
Voisin vaikka itse ottaa hutsuilusta virkavapaata ja soitella kaikille ja tsempata ennen outcalleja, mutta vain ennen outcalleja. Incallit on hoidettava ilman tsempparia. Ne on sentään helppo juttu 😂

Heiii...ei se nyt noin voi mennä, kyllä mä haluun tsemppipuhelun ennen incall asiakastakin! Jokaista niistä! Ei hajuakaan miten aika riittäisi puheluihin!
Oon niin järkyttynyt tuosta syrjivästä ehdotuksesta että kaipaan tsemppipuhelua 8)

Mä soitan sulle tsemppipuhelun ensi viikolla. Tai sitten mun sihteeri soittaa sulle tsemppiä. Tai joku voisi soittaa mulle tsemppipuhelun jotta jaksan soittaa Venlalle tsemppiä.
Nyt en kyllä viitsi. Saanko mä olla viitsimättä vai onko pakko.

Haaa, Liftistä tulee kaikkien huorien uusi sihteeri.  ;D
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2863 : Marraskuu 25, 2020, 23:37:27 »

Haaa, Liftistä tulee kaikkien huorien uusi sihteeri.  ;D

Loistoduuni, voisitko Lifti myös hoitaa kaikki varaukset siinä samalla kun soittelet tsemppipuheluita? 😂🤭

Haluaisin kyllä muutaman esimerkin tsemppipuhelusta niin tietäisi oletko juuri sitä mitä haen? 😂
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2864 : Marraskuu 26, 2020, 07:36:22 »
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2865 : Marraskuu 26, 2020, 08:21:46 »

Jäin miettimään tätä pandemiaa ja sitä miten sen hoito Suomessa on top-priority. 🤔


https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronarokotukset-voitaisiin-teoriassa-aloittaa-suomessakin-jo-joulukuussa-kaytannossa-kuitenkaan-ei-kuka-haluaa-ryhtya-rokottamaan-jouluaattona/7993906

No eihän nyt joulukuussa, eikä ihan vielä tammikuussakaan, kun silloin on mun synttärit. Katsotaan vähän syksymmällä sitten, koska keväällä on vittujen kevät.
Why so fragile?

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 362
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2866 : Marraskuu 26, 2020, 10:06:48 »

Heiii...ei se nyt noin voi mennä, kyllä mä haluun tsemppipuhelun ennen incall asiakastakin! Jokaista niistä! Ei hajuakaan miten aika riittäisi puheluihin!
Oon niin järkyttynyt tuosta syrjivästä ehdotuksesta että kaipaan tsemppipuhelua 8)

Tähän piti perehtyä ihmettelyn kautta, mikä on tsemppipuhelu. Ennen faktojen tarkistamista mietin, voisiko turska soittaa tsemppipuhelua ?  "... Kyllä sä selviät niistä hupsuista toiveista..  ja ihan hyvältä ne näyttävät" jne. Tai jos turska delegoisi jonkun toisen hupakon soittamaan tällaisen ennen tapaamista - kuitenkin niin ajoissa että se viimeinen puoli tuntia (milloin ei pidä soittaa liian aikaisin) ennen tapaamista on vapaata, huomioiden silti tsemppaamisen vaikutukset ?

Miten tuo soitto olisi mahdollista järjestää ? Entä pitäisikö tästä suorittaa korvaus sille tsemppaajalle ? Entä pitäisikö täällä olla pylpyrämäiset mittarit sille, mistä näkisi kuka palveluntarjoaja olisi mahdollisiman täynnä tsemppejä ja jaksamista ? Paljon on ihmettelemistä ja mietittävää tässäkin aiheessa  :)   

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2867 : Marraskuu 26, 2020, 10:31:23 »
Mietin kanssa turskien tsemppipuheluita. Ennen vanhaan ne olivat tyyliin "Olen komea ja saan varmasti sinutkin nauttimaan".  ;D

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2868 : Marraskuu 26, 2020, 11:09:50 »
Jäin itsekin jumiin noihin turskien tsemppipuheluihin. Mulla toimisi: "ei se niin pieni ole", "et sää ihan paska sängyssä ole" ja "olet vain hiljaa, niin ei susta huomaa kuinka urpo olet".

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2869 : Marraskuu 26, 2020, 11:12:35 »
Mietin kanssa turskien tsemppipuheluita. Ennen vanhaan ne olivat tyyliin "Olen komea ja saan varmasti sinutkin nauttimaan".  ;D

(Huora)Pariskunnan kanssa tsemppaaminen voisi onnistua vähän ennen tapaamista puhelun muodossa ja tapaamisen aikana esim. Mieshuora läppäsee kyntävää turskaa persiille ja murisee "pane sitä huoraa! jaksaa, jaksaa, vetele sitä narttua kunnolla "
Why so fragile?

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2870 : Marraskuu 26, 2020, 11:14:46 »
Mietin kanssa turskien tsemppipuheluita. Ennen vanhaan ne olivat tyyliin "Olen komea ja saan varmasti sinutkin nauttimaan".  ;D

(Huora)Pariskunnan kanssa tsemppaaminen voisi onnistua vähän ennen tapaamista puhelun muodossa ja tapaamisen aikana esim. Mieshuora läppäsee kyntävää turskaa persiille ja murisee "pane sitä huoraa! jaksaa, jaksaa, vetele sitä narttua kunnolla "

Toi fantasia toteutuu vielä joskus!
Helsingissä <3

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2871 : Marraskuu 26, 2020, 11:22:03 »
(Huora)Pariskunnan kanssa tsemppaaminen voisi onnistua vähän ennen tapaamista puhelun muodossa ja tapaamisen aikana esim. Mieshuora läppäsee kyntävää turskaa persiille ja murisee "pane sitä huoraa! jaksaa, jaksaa, vetele sitä narttua kunnolla "

Salilla olisi PT ja huorissa PI? (Personal Igor) 🤔
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2872 : Marraskuu 26, 2020, 11:45:11 »
Mietin kanssa turskien tsemppipuheluita. Ennen vanhaan ne olivat tyyliin "Olen komea ja saan varmasti sinutkin nauttimaan".  ;D

(Huora)Pariskunnan kanssa tsemppaaminen voisi onnistua vähän ennen tapaamista puhelun muodossa ja tapaamisen aikana esim. Mieshuora läppäsee kyntävää turskaa persiille ja murisee "pane sitä huoraa! jaksaa, jaksaa, vetele sitä narttua kunnolla "

Toi fantasia toteutuu vielä joskus!

On tainnut toteutua pk-seudulla moneen kertaan. Tosin mulla ei ole todisteita että handsome mr.J läpsisi turskaa persiille, joten ehkä fantasia kokonaisuudessaan ei vielä ole toteutettu. Hmmmm...myös tsemppipuhelu vaatii varmistusta.

Ehkä Lifti goes Espoo ja tehdään seksityöstä lyhytdokumentti...tai komedia - Fat pig goes funtown. Tai Lifti meets personal Igor.
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2873 : Marraskuu 26, 2020, 12:35:16 »
(Huora)Pariskunnan kanssa tsemppaaminen voisi onnistua vähän ennen tapaamista puhelun muodossa ja tapaamisen aikana esim. Mieshuora läppäsee kyntävää turskaa persiille ja murisee "pane sitä huoraa! jaksaa, jaksaa, vetele sitä narttua kunnolla "

Salilla olisi PT ja huorissa PI? (Personal Igor) 🤔

😁😁
Amator

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2874 : Marraskuu 26, 2020, 12:43:46 »
(Huora)Pariskunnan kanssa tsemppaaminen voisi onnistua vähän ennen tapaamista puhelun muodossa ja tapaamisen aikana esim. Mieshuora läppäsee kyntävää turskaa persiille ja murisee "pane sitä huoraa! jaksaa, jaksaa, vetele sitä narttua kunnolla "

Salilla olisi PT ja huorissa PI? (Personal Igor) 🤔

😁😁

😆 Nauroin ääneen tolle personal igorille.. tirsk!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2875 : Marraskuu 26, 2020, 13:01:09 »
Kohdalleni sattunutta tämänpäiväistä oharia.  :P
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2876 : Marraskuu 26, 2020, 13:12:52 »
^ Tiedän tunnelmasi. Parasta olisi tietenkin laittaa oharoitsijan nimi tänne nähtäville,  mutta ei kuitenkaan viitsisi. Ulkkari onkin jo helpompi nostaa ristille kuin kotimainen.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2877 : Marraskuu 26, 2020, 13:14:58 »
Josko tänään vielä saisi suuhun täytettä muustakin kuin kahvista.
Helsingissä <3

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2878 : Marraskuu 26, 2020, 13:17:19 »
Mietin mitä laittaisin päälleni huomenna. Pitäis lähtee avecina jonnekin pikkujoulutyyppisiin zembaloihin.. Tartteekohan sitä ihan kähertää tukkaakin..
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2879 : Marraskuu 26, 2020, 14:33:25 »
Mietin mitä laittaisin päälleni huomenna. Pitäis lähtee avecina jonnekin pikkujoulutyyppisiin zembaloihin.. Tartteekohan sitä ihan kähertää tukkaakin..

Pikkumusta ilman pikkareita mun mielestä paras, sillä se avaa mahdollisuuksien ikkunoita mukavasti raolleen... :)
Amator