Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Käsihoito ja siistiminen sheivaamalla?  (Luettu 7416 kertaa)

Poissa Puustinen

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Käsihoito ja siistiminen sheivaamalla?
« : Marraskuu 29, 2020, 17:59:24 »
Olen jo pidemmän aikaa haaveillut tämmöisestä palvelusta. Minun etsintä taidoilla ei tämmöstä ole vastaan tullut. Alueena voisi olla uusimaa/itä-uusimaa.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Käsihoito ja siistiminen sheivaamalla?
« Vastaus #1 : Marraskuu 29, 2020, 19:09:31 »
Tällaisista kannattaa vaan suoraan kysyä muuten mieluisilta palveluntarjoajilta!

Ihmisen seksuaalisuus ja mielikuvitus on niin rajattomia asioita, ettei ole mahdollista listata ilmoituksessa tai kotisivuilla kaikkia mahdollisia sessiosisältöjä, fetissejä ja fantasioita.

Mäkin olen välillä sheivaillut asiakkaita. (Heidän pyynnöstään. Suom. huom.) Olen myös saunonut, kuunnellut argentiinalaista tangoa, antanut pestä jalkani kuoharilla ja lukenut runoja asiakkaiden kanssa. Mitään näistä en ole kirjoittanut palveluvalikoimaani. :)
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Puustinen

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsihoito ja siistiminen sheivaamalla?
« Vastaus #2 : Marraskuu 29, 2020, 21:57:11 »
Kiitos vinkistä :)
Nyt alan kysellä et kenellä pysyy höylä kädessä.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsihoito ja siistiminen sheivaamalla?
« Vastaus #3 : Marraskuu 29, 2020, 22:00:11 »
Kannattaa varmaan suosia kokeneempia ammattilaisia - ettei jännitä liikaa ja käsi tärise... 😬😬

Poissa Puustinen

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsihoito ja siistiminen sheivaamalla?
« Vastaus #4 : Marraskuu 29, 2020, 22:14:20 »
Kannattaa varmaan suosia kokeneempia ammattilaisia - ettei jännitä liikaa ja käsi tärise... 😬😬

Juuri semmoinen homman hallitseva on hakusessa😅 Tästä ei oikein varaa enää typistää🤪

Poissa Sausalito

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsihoito ja siistiminen sheivaamalla?
« Vastaus #5 : Joulukuu 01, 2020, 17:13:32 »
Laitapas naapurissa ilmoittelevalle madame Hekatelle viestiä. Hän tekee kaikenlaisia parturisessioita. Löytyy kunnon rekvisiitat ja kaikki.

Poissa Sausalito

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsihoito ja siistiminen sheivaamalla?
« Vastaus #6 : Joulukuu 03, 2020, 11:08:41 »
Ai niin, ja naapurissa myös ilmoittava HierojaLähihoitajaKosmetologi tekee Vermon suunnalla
halutessasi sheivauksia.

Poissa ElinaNeito

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 58
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Käsihoito ja siistiminen sheivaamalla?
« Vastaus #7 : Joulukuu 10, 2020, 21:40:08 »
Olen joskus kysyttäessä tehnyt. Ei ole mikään erikoisosaamisalani, mutta kokemusta on jonkin verran ;D

Aina kannattaa kysyä! Tuskin olen ainoa, jolla ei palvelua ole mitenkään erityisesti valikoimassa, mutta saatavilla, kun osaa kysyä!
Vähän väliä ympäri Suomea, vähän välillä herkkua myös pk-seudulla! ;)

Lisää kuvia: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=383

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Käsihoito ja siistiminen sheivaamalla?
« Vastaus #8 : Joulukuu 30, 2020, 17:16:25 »
Tällaisista kannattaa vaan suoraan kysyä muuten mieluisilta palveluntarjoajilta!

Ihmisen seksuaalisuus ja mielikuvitus on niin rajattomia asioita, ettei ole mahdollista listata ilmoituksessa tai kotisivuilla kaikkia mahdollisia sessiosisältöjä, fetissejä ja fantasioita.

Mäkin olen välillä sheivaillut asiakkaita. (Heidän pyynnöstään. Suom. huom.) Olen myös saunonut, kuunnellut argentiinalaista tangoa, antanut pestä jalkani kuoharilla ja lukenut runoja asiakkaiden kanssa. Mitään näistä en ole kirjoittanut palveluvalikoimaani. :)

:D :D :D

(sori tää mun tourette ilmenee hallitsemattomina repeilyinä)

Poissa Bella169

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsihoito ja siistiminen sheivaamalla?
« Vastaus #9 : Tammikuu 06, 2021, 09:38:19 »
Olen jo pidemmän aikaa haaveillut tämmöisestä palvelusta. Minun etsintä taidoilla ei tämmöstä ole vastaan tullut. Alueena voisi olla uusimaa/itä-uusimaa.

Mä olen noita touhunnut.
********
Annabella

edit. Foorumin säännöt:2.   Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein.Aliaksen ja anonyymin sähköpostiosoitteen käyttö on suositeltavaa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2021, 11:14:04 kirjoittanut Mummo »
bella

Poissa Vieras1461

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Käsihoito ja siistiminen sheivaamalla?
« Vastaus #10 : Maaliskuu 30, 2022, 17:03:54 »
Mahtaako TRE suunnalta löytyä moista palvelua?  :headphones: