Kaverin puolesta tässä kyselen, ottavatko naiset vastaan järkyttävän lihavaa asiakasta? Onko kokemuksia munan etsimisestä rasvakerrosten välistä tai vaikeudesta pillun yltämisestä edes terskalle?
Uutiset:
								Jormari

Kelpo kaveri

Vieras0140

Rakastajien aatelia

IlonaTequila

Saisi mikroaaltouunilla pillua

Lähinnä noissa tilanteissa on tärkeää, että sekä asiakas että palveluntarjoaja ovat sinut asian kanssa, eikä siihen yhdyntään luoda epärealistisia odotuksia. 
								Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0282

Rakastajien aatelia

Entto

Lähellä täydellisyyttä

sannahunaja

Huikea tyyppi

Venla

Foorumihierarkian huipulla
						Minulla on tästä omakohtaista kokemusta.
Tyttöjä on olemassa neljänlaisia:
1. Niitä joita ei kilot haittaa.
2. Niitä jotka osaavat näytellä.
3. Niitä joita kilot haittaavat ja kertovat siitä etukäteen. Veeras oli ainakin aiemmin esimerkki tällaisesta.
4. Ja sitten on nämä jotka eivät etukäteen kerro että kilot haittaavat, vaan jättävät turskan pihalle ihmettelemään.
Kategoriaan 1 ja 2 kuuluvia olen tavannut. Neloskategoriastakin on muutama kokemus; yhteydenpito kun loppuu pihamaalla, tietää melkein että neloskoriin meni.

Minulla on tästä omakohtaista kokemusta.
Tyttöjä on olemassa neljänlaisia:
1. Niitä joita ei kilot haittaa.
2. Niitä jotka osaavat näytellä.
3. Niitä joita kilot haittaavat ja kertovat siitä etukäteen. Veeras oli ainakin aiemmin esimerkki tällaisesta.
4. Ja sitten on nämä jotka eivät etukäteen kerro että kilot haittaavat, vaan jättävät turskan pihalle ihmettelemään.
Kategoriaan 1 ja 2 kuuluvia olen tavannut. Neloskategoriastakin on muutama kokemus; yhteydenpito kun loppuu pihamaalla, tietää melkein että neloskoriin meni.
								Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Ei oo välii, kyllä se on se käytös mikä ratkaisee. Ihmettelen että mulla ei käy juuri kamalan ylipainoisia asiakkaita, tajusin just?
								Vieras1703

Nauttii muiden arvostusta

Hyvä asenne voi saada tapaamisesta hyvän, vaikka paino estäisikin tekemästä jotain tiettyä juttua.
								Vieras0147

Kelpo kaveri

Tuosta kuitenkin kuulee, miten vaikean ylipainon aiheuttamat ongelmat voivat myös pilata tapaamisen, mikäli kaikki muukin on pielessä.