Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ylipainoisuus  (Luettu 6840 kertaa)

Poissa Jormari

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Ylipainoisuus
« : Marraskuu 24, 2020, 15:09:33 »
Kaverin puolesta tässä kyselen, ottavatko naiset vastaan järkyttävän lihavaa asiakasta? Onko kokemuksia munan etsimisestä rasvakerrosten välistä tai vaikeudesta pillun yltämisestä edes terskalle?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #1 : Marraskuu 24, 2020, 16:41:59 »
Mulle ylipainossa ei ole mitään järkyttävää, joten kaikenkokoiset ovat oikein tervetulleita minua tapaamaan. Yhdyntähän ei aina muutenkaan onnistu syystä tai toisesta, joskus se syy saattaa olla ylipaino, mutta onhan kaikkea muutakin kivaa olemassa kuin se yhdyntä.  :)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #2 : Marraskuu 24, 2020, 16:47:00 »
Minun politiikkani on ollut, että asiakas on tervetullut sisälle, mikäli mahtuu ovesta ilman kenkälusikkaa, koska minulla ei ole kenkälusikkaa (oman lusikan voi kuitenkin tuoda itse mukana).

Se, mikä sitten onnistuu ja mikä ei, selviää paikan päällä, kuten kaikkien miesten kanssa.
Eläkkeellä.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #3 : Marraskuu 24, 2020, 16:56:07 »
Ihan mutulla veikkaisin, että suurimmalla osalla palveluntarjoajia ei ole kokorajoituksia. Kysymällä itseä miellyttävältä tytöltä asia ainakin selviää. :)

Ja tosiaan vaikka perinteinen yhdyntä ei onnistuisi (syystä tai toisesta), niin keksiä voi muutakin kivaa. ;) Lähinnä noissa tilanteissa on tärkeää, että sekä asiakas että palveluntarjoaja ovat sinut asian kanssa, eikä siihen yhdyntään luoda epärealistisia odotuksia.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #4 : Marraskuu 24, 2020, 17:15:45 »
Takaa päin on onnistunut isojenkin miesten kanssa. Kannattaa valita hoikka palveluntarjoaja, ettei ole palveluntarjoajasta johtuvia lisäesteitä tiellä.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #5 : Marraskuu 24, 2020, 19:22:34 »
Kaiken kokoisia ja muotoisia olen ottanut ja otan vastaan 😊
Aina on jotain kivaa keksitty.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4009
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #6 : Marraskuu 24, 2020, 20:12:52 »
Minulla on tästä omakohtaista kokemusta.
Tyttöjä on olemassa neljänlaisia:
1. Niitä joita ei kilot haittaa.
2. Niitä jotka osaavat näytellä.
3. Niitä joita kilot haittaavat ja kertovat siitä etukäteen. Veeras oli ainakin aiemmin esimerkki tällaisesta.
4. Ja sitten on nämä jotka eivät etukäteen kerro että kilot haittaavat, vaan jättävät turskan pihalle ihmettelemään.

Kategoriaan 1 ja 2 kuuluvia olen tavannut. Neloskategoriastakin on muutama kokemus; yhteydenpito kun loppuu pihamaalla, tietää melkein että neloskoriin meni.
Saitin Bud Spencer

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #7 : Marraskuu 25, 2020, 17:52:37 »
Itselläni ei ole asiakkaille ulkoisia rajoituksia. Naista kunnioittava asenne, mukavuus ja rentous normaalien käytöstapojen kera ovat ne tärkeimmät kriteerit. Toki on hyvä etukäteen tiedostaa, että merkittävä ylipaino tai muu huomattava kokoero esim. ihmisten pituuksissa saattaa vaikuttaa jollain tapaa tapaamisen kulkuun. Mutta jollei asento X onnistu, niin sitten kokeillaan Y:tä ja Z:taa ;)
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #8 : Marraskuu 25, 2020, 23:43:27 »
Minulla on tästä omakohtaista kokemusta.
Tyttöjä on olemassa neljänlaisia:
1. Niitä joita ei kilot haittaa.
2. Niitä jotka osaavat näytellä.
3. Niitä joita kilot haittaavat ja kertovat siitä etukäteen. Veeras oli ainakin aiemmin esimerkki tällaisesta.
4. Ja sitten on nämä jotka eivät etukäteen kerro että kilot haittaavat, vaan jättävät turskan pihalle ihmettelemään.

Kategoriaan 1 ja 2 kuuluvia olen tavannut. Neloskategoriastakin on muutama kokemus; yhteydenpito kun loppuu pihamaalla, tietää melkein että neloskoriin meni.

Ei sulla oo niin paljoa kiloja!  :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rovaniemellä ma 20.5.!

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #9 : Marraskuu 26, 2020, 10:41:18 »
Minulla on tästä omakohtaista kokemusta.
Tyttöjä on olemassa neljänlaisia:
1. Niitä joita ei kilot haittaa.
2. Niitä jotka osaavat näytellä.
3. Niitä joita kilot haittaavat ja kertovat siitä etukäteen. Veeras oli ainakin aiemmin esimerkki tällaisesta.
4. Ja sitten on nämä jotka eivät etukäteen kerro että kilot haittaavat, vaan jättävät turskan pihalle ihmettelemään.

Kategoriaan 1 ja 2 kuuluvia olen tavannut. Neloskategoriastakin on muutama kokemus; yhteydenpito kun loppuu pihamaalla, tietää melkein että neloskoriin meni.

Huonojen kokemusten vuoksi laitoin tämän ilmoitukseen. Kammoan likaa ja hajuja. Aiemmin muutama vaikeasti ylipainoinen ei ollut huolehtinut pesuista (vaikka muuta väitti) ja tästä jäi kammo. Myös munan etsiminen mahan alta oli hankalaa ja huono hygienia ei tehnyt tilannetta ainakaan miellyttäväksi.
Tietenkin suurin osa ihmisistä osaa huolehtia hygieniasta ja luulen, että mulla kävi huono tuuri.

Poistin ilmoituksista tosiaan viikko sitten kohdan, jossa sanoin, etten tapaa vaikeasti ylipainoisia. Asiakkaat selkeästi liioittelevat tässä kohtaa oman mahansa kokoa ja eivät tiedä, mitä vaikea ylipaino tarkoittaa. En halua pahentaa miesten kehonkuvaa.

Nykyään siis mun luokse on tervetullut, jos suihku ja hammasharja ovat hallussa sekä pystyy puhdistamaan itsensä kunnolla.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2020, 10:43:01 kirjoittanut veeras »
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Kati

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #10 : Marraskuu 27, 2020, 20:00:46 »
Ei oo välii, kyllä se on se käytös mikä ratkaisee. Ihmettelen että mulla ei käy juuri kamalan ylipainoisia asiakkaita, tajusin just?
Turku ti-to 2-4.8

Yhteydenotot toiselta saitilta, ei täällä :P

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #11 : Marraskuu 27, 2020, 20:09:40 »
Mulla on yksi huono kokemus merkittävästi ylipainoisen asiakkaan kanssa.

Sänky romahti asiakkaan alta koska painoi varmasti lähemmäs 200 kiloa. Kullia sai todella pitkään etsiä järkyttävän mahan alta että olisi päässyt ottamaan suihin. Akti ei onnistunut missään asennossa ja itkua niellen tein kaikkeni että tyyppi saisi mitä haluaa, eikä siltikään ollut tyytyväinen eikä ymmärtänyt että hankaluudet johtuivat ylipainosta. Huokaisin todella syvään ja pitkään kun se lähti.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #12 : Marraskuu 27, 2020, 20:34:13 »
Minullakin on vähän ylipainoa mutta pyrin kokoajan laihduttamaan.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #13 : Marraskuu 28, 2020, 10:22:50 »
Ei oo välii, kyllä se on se käytös mikä ratkaisee. Ihmettelen että mulla ei käy juuri kamalan ylipainoisia asiakkaita, tajusin just?

Vähävaraisuus on yhteydessä ylipainoon. Ehkä köyhyys ja alhainen sosioekoniminen asema masentavat ja saavat lohtusyömään? Myös mielenterveysongelmat ja yksinäisyys altistavat lohtusyömiselle. Jatkuva stressi altistaa painonnousulle. Masentuneet ja alhaisen aseman omaavat myös liikkuvat vähemmän.
Terveellinen ruoka on myös kalliimpaa ja vaatii enemmän vaivaa valmistaa kuin roiskeläppäpizza tai pakasteranskalaiset.

Suunnilleen puolet suomalaisista on ylipainoisia. Mun asiakkaista vain noin 10%:lla on ylipainoa.

Työttömiä mulla käy vähän, yksittäisiä on ollut. Vaatii kohtalaista taloustilannetta, jotta on heittää ylimääräistä ilman stressiä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2020, 10:24:25 kirjoittanut veeras »
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #14 : Marraskuu 28, 2020, 10:36:21 »
^ Tuosta tuli mieleen maailmalla paljon liikkuvan työkaverin jutut. On paljon sellaisia maita, joissa naiset (myös maksulliset sellaiset) ovat sitä kiinnostuneempia miehestä, mitä varakkaammalta tämä näyttää. Jostain syystä tämä kiinnostuneisuus korreloi paitsi ulkomaalaisuuden ja hyvän pukeutumisen, myös elopainon kanssa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #15 : Marraskuu 28, 2020, 11:28:40 »
^^ Olen muuten samassa käsityksessä vähävaraisuuden ja ylipainon yhteydestä, mutta en tajua tuota kovaan pinttynyttä käsitystä siitä, miten epäterveellinen ja lihottava ruoka olisi mukamas halvempaa kuin terveellinen ruoka.

On olemassa ruokia, jotka ovat yhtä aikaa halpoja ja epäterveellisiä, sekä ruokia, jotka ovat yhtä aikaa kalliita ja terveellisiä. Mutta jos puhutaan kokonaisesta ruokavaliosta, niin kyllä terveellisen ja sopusuhtaisen ruokavalion koostaa monin verroin halvemmalla kuin epäterveellisen ja lihottavan.

Vähävaraisuuden mukanaan tuomaan lihavuuteen vaikuttaa yleensä se lohtusyöminen, joka toteutetaan juuri niillä yksittäisillä ruoka-aineilla, jotka ovat epäterveellisiä ja halpoja. Tyyliin että vedetään euron kääretorttu yhdessä illassa. Moniin myös vetoaa ruoan helppous, jolloin he valitsevat vaivattomampia ja epäterveellisempiä ruoka-aineita aina, kun lompakko vain antaa periksi. Sen lisäksi alkoholista tulee paljon energiaa, ja alkoholin liikakäyttö on käsittääkseni vahvassa yhteydessä vähävaraisuuteen ja muihin elämän ongelmiin.

Lisäksi vähävaraisuus voi aiheuttaa ihmiselle näköalattomuutta omaan tulevaisuuteensa, sekä avuttomuuden tunnetta nykytilanteessaan, jolloin ihminen saattaa jättää menemättä lääkäriin. (Monesti myös julkinen terveydenhuolto on niin paskaa, että sinne ei edes uskalleta mennä.) Tällöin esimerkiksi painon kerääntymiseen vaikuttavat kilpirauhasongelmat, ja liikkumista vaikeuttavat nivelongelmat saattavat jäädä diagnosoimatta ja hoitamatta.

Toisaalta myös rikastuminen voi johtaa lihomiseen, vähän ihmisestä riippuen. Varsinkin silloin, jos napsahtaa hetkessä köyhästä rikkaaksi, niin rahan uutuudenviehätys saattaa saada syömään enemmän kuin tarvitsee. Tai jos rikkaalla sattuu olemaan pahat traumat koulunsa liikunnan- ja terveystiedon opettajasta :D

Sen kuitenkin allekirjoitan, että tämä näkyy asiakkaissa. Ehdottomasti suurin osa asiakkaista on suunnilleen normaalipainoisia, vaikka kadulla kävelee enemmän vastaan myös yli- ja alipainoisia. Olen myös huomannut, että tosi monet asiakkaat mainitsevat harrastavansa jotain liikuntalajia, vaikka siviilissä kohtaa paljon myös heitä, jotka eivät erityisemmin urheile.

Se, miten tapaaminen sitten toimii, ei kuitenkaan ole kiinni kenenkään painosta :) Hyvä asenne voi saada tapaamisesta hyvän, vaikka paino estäisikin tekemästä jotain tiettyä juttua.
Eläkkeellä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #16 : Marraskuu 28, 2020, 11:42:26 »
Ei siinä asenteet paljon auta jos vastapuoli ei ymmärrä että kaikki asennot seksissä eivät ole mahdollista runsaan ylipainon takia.

Ellei ole valmis maksamaan ylimääräistä. Tää sänkyni hajottanut tyyppi eli ihan ihme todellisuudessa, ei ymmärtänyt että on niin lihava että asialle olisi syytä tehdä jotain, ennen kun menehtyy äkillisesti sydämen pettäessä. Hengitti työläästi eikä pystynyt edes kävelemään kunnolla, vaappui pahemmin kun Ahtisaari ja maha heilui puolelta toiselle, hautuneen hiivan ja hien haju tunki nenääni vaikka suihkussa kävikin ennen kun alettiin hommiin. Noin muuten mulla ei ole jäätävän lihavia asiakkaita ollut, lievä ylipaino ja vatsakkuus ei ole este, mutta tuo tapaus oli jotain ihan uskomatonta, vieläkin karmii..
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #17 : Marraskuu 28, 2020, 11:49:31 »
Ei ainakaan tätä 130 kg yksilöä ole kukaan jättänyt painon vuoksi tapaamatta. Mikäli tulee vastaan tapaus, ettei ylipainon vuoksi suostuu tapamaan on sen oma menetyksensä. Turha sitä Jäädä miettimään sen enempää.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #18 : Marraskuu 28, 2020, 11:50:49 »
^^ Tuossa tilanteessa asenne olisi nimenomaan auttanut :D Tuosta kuitenkin kuulee, miten vaikean ylipainon aiheuttamat ongelmat voivat myös pilata tapaamisen, mikäli kaikki muukin on pielessä.

Hyvällä asenteella ymmärretään realiteetit, ja pyritään etsimään toimivia ratkaisuja realiteettien sallimissa rajoissa.

Huonolla asenteella sitten kuvitellaan olevansa maailman virheettömiä valtiaita, ja odotetaan kaikkien muiden rikkovan fysiikan lakeja palvellakseen valtiaan jokaista oikkua, eikä tajuta, että sen hyvän olonsa eteen voisi itsekin tehdä jotain.
Eläkkeellä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylipainoisuus
« Vastaus #19 : Marraskuu 28, 2020, 12:09:32 »
Kysymyksessä oli erittäin lihava tapaus.

Vaikeasti lihava bmi varmasti yli 50. Lisäksi tyyppi ei ollut kun ehkä 165- 170 cm pitkä, mieheksi siis aika lyhyt joten voitte kuvitella miltä näyttää tuon pituinen ihminen kun painaa lähelle 200 kg. Ihmettelen vieläkin kuinka hitossa tyyppi oli edes päässyt mun luokse. Veikkaan että sillä oli täytynyt olla avustaja ainakin autossa mukana, kun avasin sille oven niin oli silti ihan hiestä märkänä vaikka hissilläkin pääsi kerrokseen jossa mun vastaanotto tuolloin oli. Kaikin tavoin koitin sille olla mieliksi ja ymmärtää, mutta itkua pukkasi kun esitti vaatimuksiaan ja vielä kehtasi läimäyttää mua päähän kun en sen mielestä imenyt tarpeeksi hyvin. Ime siinä sitten kun kulli on jossain helvetin syvällä ihran seassa.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.