Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pillun nuoleminen  (Luettu 67359 kertaa)

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 404
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #60 : Elokuu 11, 2019, 15:57:58 »
Kun nainen tulee nuolemalla niin pitääkö siinä heti lopettaa vai miten pitää toimia? Jotku naiset työntää otsassa silleen pois päin ja jotku ei.

Melkein kannattaa kysyä siltä jonka pillua nuolet.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #61 : Elokuu 11, 2019, 17:17:06 »
Kun nainen tulee nuolemalla niin pitääkö siinä heti lopettaa vai miten pitää toimia? Jotku naiset työntää otsassa silleen pois päin ja jotku ei.

Sanoisin, että jatka niin kauan, kunnes nainen itse poistuu kielesi ulottuvilta. Pahinta on, jos liian aikaisin lopettaa ja orgasmi jää kesken, nöyh!

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #62 : Elokuu 11, 2019, 18:09:29 »
Joskus tainnut mennä puolet tapaamisesta pelkkää pillun nuolemiseen, eikä sihteerin puolelta puhettakaan että olis pitäny lopettaa mutta mulla puutui niska ::)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15205
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #63 : Elokuu 11, 2019, 18:51:28 »
Joskus tainnut mennä puolet tapaamisesta pelkkää pillun nuolemiseen, eikä sihteerin puolelta puhettakaan että olis pitäny lopettaa mutta mulla puutui niska ::)
Joskus musta tuntuu sille, että olet mun kaksoisnikki... ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #64 : Elokuu 11, 2019, 18:53:44 »
Joskus tainnut mennä puolet tapaamisesta pelkkää pillun nuolemiseen, eikä sihteerin puolelta puhettakaan että olis pitäny lopettaa mutta mulla puutui niska ::)
Joskus musta tuntuu sille, että olet mun kaksoisnikki... ;D
Oonko mä sit kolmosnikki??? ;D
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #65 : Elokuu 11, 2019, 18:54:34 »
^^, ^Paljon tuntuu löytyvän yhtäläisyyksiä  ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15205
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #66 : Elokuu 11, 2019, 19:07:40 »
Joskus tainnut mennä puolet tapaamisesta pelkkää pillun nuolemiseen, eikä sihteerin puolelta puhettakaan että olis pitäny lopettaa mutta mulla puutui niska ::)
Joskus musta tuntuu sille, että olet mun kaksoisnikki... ;D
Oonko mä sit kolmosnikki??? ;D
Jos kaikki urbaanit legendat otetaan huomioon niin taitaa olla jo ainakin kuudes. ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #67 : Elokuu 17, 2019, 12:03:18 »

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/7e0c1230-9997-474b-9b10-da4526ee33aa

Mielenkiintoinen artikkeli aiheesta iltalehdessä.
Onko kokemuksia? Pitääpä kokeilla :)
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #68 : Elokuu 17, 2019, 14:00:06 »
^Ei ole kokemusta mutta ehdottomasti testaan..  :D

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #69 : Elokuu 17, 2019, 14:13:59 »
Mutta eikös tuon saman asian aja kun lirputtaa sitä kieltä sivusuunnassa silloin kun on jalkojen välissä?

Edittinä vielä että sitte testituloksia pojat kehiin kun oletta käyneet testillä :D

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #70 : Elokuu 17, 2019, 14:43:12 »
^Näin muuten tullut tehtyä,pidemmän kaavan kielihoito oli muutenkin mutta vakkari sihteeri tuntui nauttivan :)

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #71 : Elokuu 17, 2019, 15:13:38 »
Mutta eikös tuon saman asian aja kun lirputtaa sitä kieltä sivusuunnassa silloin kun on jalkojen välissä?

Edittinä vielä että sitte testituloksia pojat kehiin kun oletta käyneet testillä :D

"Kivin-metodissa suuseksiä antava henkilö pitää klitoriksen paikallaan peukalolla ja keskisormella ja liikuttaa kieltään klitoriksen sivulta toiselle, ei ylös alas."

Musta tossa on silmiinpistävintä toi pitää klitoriksen paikallaan peukalolla ja keskisormella -osuus. Toi metodi kuulostaa siksi vähän väkivaltaiselta jopa: ärsytetään lujaa pientä kohtaa klitoriksessa, kun tekniikassa ei ole vaihtelua eikä nuoltavassa kohdassa.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #72 : Elokuu 17, 2019, 15:37:30 »
Mutta eikös tuon saman asian aja kun lirputtaa sitä kieltä sivusuunnassa silloin kun on jalkojen välissä?

Edittinä vielä että sitte testituloksia pojat kehiin kun oletta käyneet testillä :D

"Kivin-metodissa suuseksiä antava henkilö pitää klitoriksen paikallaan peukalolla ja keskisormella ja liikuttaa kieltään klitoriksen sivulta toiselle, ei ylös alas."

No eikös se kieli liiku siellä klitan tykönä sivusuunnassa kun on jalkojen välissä ja liikuttaa kieltä sivusuunnassa eli vasemmalta oikealle edestakaisin. Samalla käden voi viedä jalan ympäri ja levittää paikkoja klitan edestä etusormella ja keskisormella.

Edittinä et siinähän voi välillä myös pyöräytellä sitä kieltä ta ottaa ylösalas liikkeitä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2019, 15:40:00 kirjoittanut Joro76 »

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #73 : Elokuu 17, 2019, 15:43:46 »
Mutta eikös tuon saman asian aja kun lirputtaa sitä kieltä sivusuunnassa silloin kun on jalkojen välissä?

Edittinä vielä että sitte testituloksia pojat kehiin kun oletta käyneet testillä :D

"Kivin-metodissa suuseksiä antava henkilö pitää klitoriksen paikallaan peukalolla ja keskisormella ja liikuttaa kieltään klitoriksen sivulta toiselle, ei ylös alas."

No eikös se kieli liiku siellä klitan tykönä sivusuunnassa kun on jalkojen välissä ja liikuttaa kieltä sivusuunnassa eli vasemmalta oikealle edestakaisin. Samalla käden voi viedä jalan ympäri ja levittää paikkoja klitan edestä etusormella ja keskisormella.

Edittinä et siinähän voi välillä myös pyöräytellä sitä kieltä ta ottaa ylösalas liikkeitä.

Tosi hyviä vinkkejä....en ole koskaan tuota tajunnut.  ::)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #74 : Elokuu 17, 2019, 16:32:14 »
Kuulostaa turhan vaikealta verrattuna vanhaan kunnon "pää edellä" metodiin kyllä se kieli voi tehdä sen saman sivusuunnassakin.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15205
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #75 : Elokuu 17, 2019, 16:38:21 »
Mä luulen, että me Nezztorin kanssa pidetään salaisuus tästä asiasta omanamme.  8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #76 : Elokuu 17, 2019, 16:55:16 »

Näitä vinkkejä ja ajatuksia lukiessa alkaa tuntumaan siltä että seuraava tapaaminen pitääkin pyhittää tälle teemalle  :)
Amator

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #77 : Elokuu 17, 2019, 17:04:23 »
Mä luulen, että me Nezztorin kanssa pidetään salaisuus tästä asiasta omanamme.  8)

Ei sitä kaikkia konsteja kerrota ;D

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #78 : Elokuu 18, 2019, 13:47:53 »
^Joo eihän sitä nyt kaikkea pidä paljastaa mutta vähän :D

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #79 : Elokuu 18, 2019, 14:15:04 »
^No sen verran kuitenkin että kiinnostus keskusteluun herää ;D