Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huoran tavoitettavuudesta  (Luettu 26244 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #140 : Heinäkuu 04, 2021, 14:48:00 »
Laitetaas nyt vaikka tähän ketjuun, kun useamman kerran täällä on eri yhteyksissä ihmetelty kun palveluntarjoajat ei vastaa aina heti/ollenkaan.

Vähän yli kolmen viikon turneen aikana asiakkailta tuli:

- Noin 990 tekstaria
- Noin 350 sähköpostia
- Noin 130 muuta kautta tullutta viestiä

Ja tämä nyt vain esimerkkinä, määrät voivat helposti olla suurempiakin.
Eli, yhteydenottoja tulee yleensä todella paljon, jos ei heti saa vastausta ei kannata hermostua. :)

Siis mikä sinä olet, joku huora vai? >:( >:( >:( Etkö tajua, että minun yhteydenottoni oli kaikkein tärkein? Tosi huonoa asiakaspalvelua viestitellä joillekin muille ihmisille minun ohitseni.
Eläkkeellä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3042
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #141 : Heinäkuu 04, 2021, 15:31:27 »
Laitetaas nyt vaikka tähän ketjuun, kun useamman kerran täällä on eri yhteyksissä ihmetelty kun palveluntarjoajat ei vastaa aina heti/ollenkaan.

Vähän yli kolmen viikon turneen aikana asiakkailta tuli:

- Noin 990 tekstaria
- Noin 350 sähköpostia
- Noin 130 muuta kautta tullutta viestiä

Ja tämä nyt vain esimerkkinä, määrät voivat helposti olla suurempiakin.
Eli, yhteydenottoja tulee yleensä todella paljon, jos ei heti saa vastausta ei kannata hermostua. :)

Siis mikä sinä olet, joku huora vai? >:( >:( >:( Etkö tajua, että minun yhteydenottoni oli kaikkein tärkein? Tosi huonoa asiakaspalvelua viestitellä joillekin muille ihmisille minun ohitseni.

Aikalaillakin just se! ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kokkolassa ke 29.5.!

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #142 : Heinäkuu 04, 2021, 15:32:22 »
Laitetaas nyt vaikka tähän ketjuun, kun useamman kerran täällä on eri yhteyksissä ihmetelty kun palveluntarjoajat ei vastaa aina heti/ollenkaan.

Vähän yli kolmen viikon turneen aikana asiakkailta tuli:

- Noin 990 tekstaria
- Noin 350 sähköpostia
- Noin 130 muuta kautta tullutta viestiä

Ja tämä nyt vain esimerkkinä, määrät voivat helposti olla suurempiakin.
Eli, yhteydenottoja tulee yleensä todella paljon, jos ei heti saa vastausta ei kannata hermostua. :)

Onko tämä niin sanottu normi määrä tuossa 3vko vai jotain muuta? Osa viesteistä kuitenkin taitaa olla samojen kanssa viestittelyä, mutta kyllä tuohon aiko monta asiakasta ja kiusan henkeä mahtuu.

Missä on muuten puheluiden minuutit vielä?
Feel so good...

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6898
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #143 : Heinäkuu 04, 2021, 16:36:46 »
Laitetaas nyt vaikka tähän ketjuun, kun useamman kerran täällä on eri yhteyksissä ihmetelty kun palveluntarjoajat ei vastaa aina heti/ollenkaan.

Vähän yli kolmen viikon turneen aikana asiakkailta tuli:

- Noin 990 tekstaria
- Noin 350 sähköpostia
- Noin 130 muuta kautta tullutta viestiä

Ja tämä nyt vain esimerkkinä, määrät voivat helposti olla suurempiakin.
Eli, yhteydenottoja tulee yleensä todella paljon, jos ei heti saa vastausta ei kannata hermostua. :)

Hurjat lukemat kyllä. Täytyy olla tyytyväinen kun itse olen saanut vastaukset muistaakseni aina ja kohtalaisen nopeastikin. Pidän viestittelyn mahdollisimman vähäisenä ja kysyn oleelliset asiat kerralla, palveluntarjoaja vastaa kun ehtii.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3042
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #144 : Heinäkuu 04, 2021, 17:47:12 »
Laitetaas nyt vaikka tähän ketjuun, kun useamman kerran täällä on eri yhteyksissä ihmetelty kun palveluntarjoajat ei vastaa aina heti/ollenkaan.

Vähän yli kolmen viikon turneen aikana asiakkailta tuli:

- Noin 990 tekstaria
- Noin 350 sähköpostia
- Noin 130 muuta kautta tullutta viestiä

Ja tämä nyt vain esimerkkinä, määrät voivat helposti olla suurempiakin.
Eli, yhteydenottoja tulee yleensä todella paljon, jos ei heti saa vastausta ei kannata hermostua. :)

Onko tämä niin sanottu normi määrä tuossa 3vko vai jotain muuta? Osa viesteistä kuitenkin taitaa olla samojen kanssa viestittelyä, mutta kyllä tuohon aiko monta asiakasta ja kiusan henkeä mahtuu.

Missä on muuten puheluiden minuutit vielä?

Mä en päivystä puhelinta, joten soittoja ei juurikaan ole.

Tuo on siitä poikkeuksellista, että tuona aikana olen ollut tavattavissa lähes joka päivä. Eli ilmot on ollut näkyvillä naapurissa & RE:ssä koko tuon ajan. Mutta silloin kun ilmot on esillä, niin ihan tyypillinen viestimäärä.
Osa viesteistä on samojen kanssa viestittelyä & kaikki viestit ei ole olleet mitenkään asiallisia, joten vastattavia viestejä ei ole ihan tuota määrää.

Ja paljonhan tuossa on joutunut "myymään ei oota", mutta mä pyrin vastaamaan kyllä senkin että jos päivä jo täynnä. Kaikkiin asiallisiin yhteydenottoihin koitan aina vastata (ennemmin tai myöhemmin), mutta varmasti joskus menee ohi asiallisiakin yhteydenottoja joihin jää vastaamatta. :(
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2021, 17:53:22 kirjoittanut Venla »
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kokkolassa ke 29.5.!

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #145 : Heinäkuu 06, 2021, 11:37:58 »

Pääasia on, että täällä lopetetaan se SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ, joka perustuu toisen ihmisen kokemattomuuden hyödyntämiseen.

Siitä olen samaa mieltä. Erittäin ikävää, että olet joutunut kokemaan sitä.


Siinä on kyllä oikeassa. On niitä miehiä jotka etsivät vain uusia alalle tulleita kokemattomia ilman turvaverkkoja olevia naisia.
Minkä takia?
Tuskin vain siksi kun he ovat vielä alussa niin ”viattomia”.
Mutta myös siksi koska uusien naisten kanssa aikaa voi venyttää miten paljon tahansa, ajan varauksen yhteydessä kirjoitellaan sivukaupalla asian vierestä eikä sittenkään varata aikaa, kondomit voi jättää pois, hintaa tingitään, tullaan myöhässä tapaamiseen, saatetaan jopa kuvata sessio ja tottakai nainen suostuu rajattomasti mihin tahansa vaikka ei haluaisi, koska hänelle ei ole kukaan vielä sanonut että hei, missä sun rajat. Älä suostu. Miehiltä sitä ei kuule.
Miehet päinvastoin viestittelevät, susta ei koskaan tule hyvää huoraa jos et anna paljaalla, tai anna mulle kahta tuntia puolen tunnin hinnalla.

En tiedä mitä sinulle on tapahtunut, mutta jotakin kauheaa sen on täytynyt olla kun mielikuvasi miehistä on tuollainen.

Itse en ole koskaan tavannut ketään vasta alkajaa, olisi varmasti mukava joskus tavata ja ymmärrän kyllä miksi jotkut heitä nimen omaan haluaa tavata.
Mutta se syy tuskin on mikään noista mainitsemistasi.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #146 : Heinäkuu 06, 2021, 11:56:26 »

Pääasia on, että täällä lopetetaan se SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ, joka perustuu toisen ihmisen kokemattomuuden hyödyntämiseen.

Siitä olen samaa mieltä. Erittäin ikävää, että olet joutunut kokemaan sitä.


Siinä on kyllä oikeassa. On niitä miehiä jotka etsivät vain uusia alalle tulleita kokemattomia ilman turvaverkkoja olevia naisia.
Minkä takia?
Tuskin vain siksi kun he ovat vielä alussa niin ”viattomia”.
Mutta myös siksi koska uusien naisten kanssa aikaa voi venyttää miten paljon tahansa, ajan varauksen yhteydessä kirjoitellaan sivukaupalla asian vierestä eikä sittenkään varata aikaa, kondomit voi jättää pois, hintaa tingitään, tullaan myöhässä tapaamiseen, saatetaan jopa kuvata sessio ja tottakai nainen suostuu rajattomasti mihin tahansa vaikka ei haluaisi, koska hänelle ei ole kukaan vielä sanonut että hei, missä sun rajat. Älä suostu. Miehiltä sitä ei kuule.
Miehet päinvastoin viestittelevät, susta ei koskaan tule hyvää huoraa jos et anna paljaalla, tai anna mulle kahta tuntia puolen tunnin hinnalla.

En tiedä mitä sinulle on tapahtunut, mutta jotakin kauheaa sen on täytynyt olla kun mielikuvasi miehistä on tuollainen.

Itse en ole koskaan tavannut ketään vasta alkajaa, olisi varmasti mukava joskus tavata ja ymmärrän kyllä miksi jotkut heitä nimen omaan haluaa tavata.
Mutta se syy tuskin on mikään noista mainitsemistasi.

Kuinkas pitkään sinä olet myynyt miehille seksipalveluita? Ilmeisesti aika kauan, kun et muista, millaista aloittaminen on.

Tuollaisia uusien kimpussa pörrääviä hyväksikäyttäjiä on PALJON. Todellakaan kaikki miehet eivät ole sellaisia, mutta he ovat iso joukko, jotka valitsevat uhreikseen nimenomaan uusia tyttöjä. Tästä ilmiöstä ei vain puhuta niin paljoa, luullakseni siksi koska uudet tytöt eivät ehdi löytää itselleen puhetilaa ennen, kuin tällaiset oksettavat saastat jo kuluttavat heidät loppuun ja ajavat ulos bisneksestä.

Aina, kun minäkin pistän uuden ilmon uudelle paikkakunnalle, paikalliset miehet kuvittelevat minun olevan uusi, ja silloin saan ihan karsean rysäyksen tosi erilaisia viestejä, kuin sellaisilla paikkakunnilla, joissa olen jo tuttu huora. Näissä viesteissä minua "ystävällisesti opastetaan alkuun". Nämä viestit kuuluvat:

"Ei kyllä noin korkeilla hinnoilla mene ihan tuon tasoinen tyttö kaupaksi. Et sitten yhtään ole perehtynyt näihin markkinoihin?"

"Siis et tarjoa owoa? No jo on aikoihin eletty, en ole koskaan aiemmin törmännyt tyttöön joka oikeasti meinaa pärjätä tuollaisella valikoinnilla."

"Hei ihan ystävällisenä vinkkinä, että yleensä miehille tavataan näyttää kasvot, että he voivat tehdä ostopäätöksen. Ymmärrän, jos aluksi ujostuttaa, etkä uskalla laittaa kasvokuvaa ilmoon, mutta voisit sitten edes yksitysviestillä korvata tuota ja antaa miehille mahdollisuuden tietää, minkä näköistä ovat oikeasti tulossa tapaamaan. Ettei tule yllätyksiä."

Ja vaikka joku osaisikin viestissä esittää kunnollista tyyppiä, niin paikan päällä saattaa silti alkaa venkoilu, kun mies ei ole tajunnut minun olevan jo kokenut, vanha luuska. Ovella ruvetaan tinkimään, tai venyttelemään aikaa.

Parhaassa tapauksessa mies saapuu paikalle tahallaan myöhässä tai etuajassa, ja sitten on ihan :o kun ei pääsekään sisälle. Ensin on kuviteltu, että minua voi hyppyyttää miten sattuu, koska "olen uusi", mutta sitten kun kusetus ei onnistukaan, niin ruvetaan polvillaan anelemaan, että "onnistuisko enää mitenkään".

Rehellisetkin tyypit voivat joskus joutua venkslaamaan aikatauluja, mutta rehellinen ihminen ilmoittaa muutoksesta minulle etukäteen ja kysyy, sopiiko aikataulun muuttaminen. Hyväksikäyttäjä yrittää muina miehinä saapastella paikalle itse määräämässään aikataulussa, jonka hän on tahallaan valinnut eroamaan sovitusta, koska hän kuvittelee voivansa hyppyyttää minua.
Eläkkeellä.

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #147 : Heinäkuu 06, 2021, 14:05:50 »

Pääasia on, että täällä lopetetaan se SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ, joka perustuu toisen ihmisen kokemattomuuden hyödyntämiseen.

Siitä olen samaa mieltä. Erittäin ikävää, että olet joutunut kokemaan sitä.


Siinä on kyllä oikeassa. On niitä miehiä jotka etsivät vain uusia alalle tulleita kokemattomia ilman turvaverkkoja olevia naisia.
Minkä takia?
Tuskin vain siksi kun he ovat vielä alussa niin ”viattomia”.
Mutta myös siksi koska uusien naisten kanssa aikaa voi venyttää miten paljon tahansa, ajan varauksen yhteydessä kirjoitellaan sivukaupalla asian vierestä eikä sittenkään varata aikaa, kondomit voi jättää pois, hintaa tingitään, tullaan myöhässä tapaamiseen, saatetaan jopa kuvata sessio ja tottakai nainen suostuu rajattomasti mihin tahansa vaikka ei haluaisi, koska hänelle ei ole kukaan vielä sanonut että hei, missä sun rajat. Älä suostu. Miehiltä sitä ei kuule.
Miehet päinvastoin viestittelevät, susta ei koskaan tule hyvää huoraa jos et anna paljaalla, tai anna mulle kahta tuntia puolen tunnin hinnalla.

En tiedä mitä sinulle on tapahtunut, mutta jotakin kauheaa sen on täytynyt olla kun mielikuvasi miehistä on tuollainen.

Itse en ole koskaan tavannut ketään vasta alkajaa, olisi varmasti mukava joskus tavata ja ymmärrän kyllä miksi jotkut heitä nimen omaan haluaa tavata.
Mutta se syy tuskin on mikään noista mainitsemistasi.

Kuinkas pitkään sinä olet myynyt miehille seksipalveluita? Ilmeisesti aika kauan, kun et muista, millaista aloittaminen on.

Tuollaisia uusien kimpussa pörrääviä hyväksikäyttäjiä on PALJON. Todellakaan kaikki miehet eivät ole sellaisia, mutta he ovat iso joukko, jotka valitsevat uhreikseen nimenomaan uusia tyttöjä. Tästä ilmiöstä ei vain puhuta niin paljoa, luullakseni siksi koska uudet tytöt eivät ehdi löytää itselleen puhetilaa ennen, kuin tällaiset oksettavat saastat jo kuluttavat heidät loppuun ja ajavat ulos bisneksestä.

Aina, kun minäkin pistän uuden ilmon uudelle paikkakunnalle, paikalliset miehet kuvittelevat minun olevan uusi, ja silloin saan ihan karsean rysäyksen tosi erilaisia viestejä, kuin sellaisilla paikkakunnilla, joissa olen jo tuttu huora. Näissä viesteissä minua "ystävällisesti opastetaan alkuun". Nämä viestit kuuluvat:

"Ei kyllä noin korkeilla hinnoilla mene ihan tuon tasoinen tyttö kaupaksi. Et sitten yhtään ole perehtynyt näihin markkinoihin?"

"Siis et tarjoa owoa? No jo on aikoihin eletty, en ole koskaan aiemmin törmännyt tyttöön joka oikeasti meinaa pärjätä tuollaisella valikoinnilla."

"Hei ihan ystävällisenä vinkkinä, että yleensä miehille tavataan näyttää kasvot, että he voivat tehdä ostopäätöksen. Ymmärrän, jos aluksi ujostuttaa, etkä uskalla laittaa kasvokuvaa ilmoon, mutta voisit sitten edes yksitysviestillä korvata tuota ja antaa miehille mahdollisuuden tietää, minkä näköistä ovat oikeasti tulossa tapaamaan. Ettei tule yllätyksiä."

Ja vaikka joku osaisikin viestissä esittää kunnollista tyyppiä, niin paikan päällä saattaa silti alkaa venkoilu, kun mies ei ole tajunnut minun olevan jo kokenut, vanha luuska. Ovella ruvetaan tinkimään, tai venyttelemään aikaa.

Parhaassa tapauksessa mies saapuu paikalle tahallaan myöhässä tai etuajassa, ja sitten on ihan :o kun ei pääsekään sisälle. Ensin on kuviteltu, että minua voi hyppyyttää miten sattuu, koska "olen uusi", mutta sitten kun kusetus ei onnistukaan, niin ruvetaan polvillaan anelemaan, että "onnistuisko enää mitenkään".

Rehellisetkin tyypit voivat joskus joutua venkslaamaan aikatauluja, mutta rehellinen ihminen ilmoittaa muutoksesta minulle etukäteen ja kysyy, sopiiko aikataulun muuttaminen. Hyväksikäyttäjä yrittää muina miehinä saapastella paikalle itse määräämässään aikataulussa, jonka hän on tahallaan valinnut eroamaan sovitusta, koska hän kuvittelee voivansa hyppyyttää minua.

Eipä ole tullu seksi palveluita myytyä, mutta näin miehenä koen tietäväni kuinka miehet ajattelevat/käyttäytyvät tai ainakin kuinka yksi mies käyttäytyy.


Tuo mitä kirjoitat kuulostaa kyllä todella uskomattomalta ja toivottavasti ei oikeasti ole totta.

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #148 : Heinäkuu 06, 2021, 14:45:21 »

Eipä ole tullu seksi palveluita myytyä, mutta näin miehenä koen tietäväni kuinka miehet ajattelevat/käyttäytyvät tai ainakin kuinka yksi mies käyttäytyy.


Tuo mitä kirjoitat kuulostaa kyllä todella uskomattomalta ja toivottavasti ei oikeasti ole totta.

Tiedät siis nimenomaan sen miten yksi mies käyttäytyy.
Yhtä lailla kuin 'naiset' ei ole yksi, universaalisti samalla tavalla käyttäytyvä joukko niin ei liene myöskään ryhmä 'miehet'.

Ja kyllä, KP:n kertoma on totta. Tervetuloa reaalimaailmaan, kaikki ihmiset ei ole kivoja.
Mitä harvemmin yhteiskunta sallii luonnonvalinnan tehdä tehtävänsä, sitä harvemmin vastaan tulee kivoja tai elinkelpoisia ihmisiä.
En sano miehiä, kyllä latvarosoja ja mulkvisteja löytyy ihan jokaisesta sukupuolesta.
Eläköitynyt

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #149 : Heinäkuu 06, 2021, 15:18:17 »
Pikaisella lukemalla totean että KP:n kertoma on totta.
Uusia tyttöjä yritetään aina kusettaa ja "opastaa" miten kuuluu huorata.
Olen juuri nyt minulle uudessa kaupungissa keikalla ja minullekin tulee näitä alalle tervetulotoivotuksia vaikka en nuori tyttö olekaan.
Eilen eräs mies kirjoitti että owo on kyllä normikäytäntö ja kasvot olisi kiva nähdä ennen ostopäätöstä. Toinen halusi terassiseuraa juomapalkalla ja kolmas tarjosi autokyytiä maksuna koska kaikki muutkin tytöt tekevät kivoja diilejä.
En edes viitsi kertoa kaikkia yrityksiä mitä on tullut vastaan.

Näin kokeneelle nuo menee kuitenkin toisesta sisään ja toisesta ulos. Fiksut ostajat erottaa aika hyvin heti.


Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #150 : Heinäkuu 06, 2021, 15:50:02 »
Minäkin olen joskus ollut aloittelija ja täytyy sanoa, että en ole saanut silloinkaan asiakkaiden yhteydenotoissa mitään isompaa paskaa niskaan tai asiattomia neuvoja. Hinnat ei aina kohtaa tai palvelut, mutta korkeintaan olen silloin saanut luuria korvaan, yleensä vaan todetaan, että kiitos, mutta ei nyt kiitos. Eikä siinä mitään, kysyvä ei tieltä eksy.
Alokkaana päinvastoin sain jokusia kullanarvoisia neuvoja, kun olin tosi vihreä, enkä millään lailla tiennyt koko jutusta mitään. Kokonaisuutena yhteydenotot on kivoja ja asiallisia. Ymmärrän, että olen alokasaikanakin ollut niin vidun iso ja pelottava, ettei minulle uskalleta ryttyillä. Jos muut tytöt tapaa noita rymy-eetuja, niin miten vitsissä minun perse kestää hoitaa nuo kaikki muut kivat miehet ;D

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #151 : Heinäkuu 06, 2021, 17:02:35 »
^ Et ole vissiin pääkaupunkiseudulla hirveästi duunaillut   :laught:

Ei vaan onhan noita nähnyt. Harvemmin enää. Alussa olin liian kiltti ja jaksoin vastata näille joka varmasti vaikutti maineeseen friikkikerhoissa. Helle on sulattanyt osan aivot näköjään kun eilen oli friikkipäivä.



Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2662
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #152 : Heinäkuu 06, 2021, 17:06:02 »
Kyllä on järkyttävää luettavaa, tässä tekee mieli mennä jonnekin kiven koloon piiloon 🙈
Olen aina kuvitellut että jotkut Turskat vain esittävät kovia juttuja mutta todellisuudessa ovatkin ihan erilaisia.

Ei ole koskaan tullut pieneen mieleenkään ”vaatimaan” owoa, kasvot olen nähnyt pyytämättä joiltakin.
Yleensä tämäkin on kuva vs kuva periaatteella.
Aikaa olen joskus itsekin kysynyt pystyykö jatkamaan jos Visaa vinguttaa 😛

Toisaalta ymmärrän jos toinen osapuoli on toisen mielestä niin kammottava ettei ota eteen tai kostu mitenkään.
Tässä vaiheessa kannattaa toivottaa Mukavaa Päivää 😎

Onneksi itselle osunut kohdalle suurimmaksi osaksi aivan mahtavia PT:ta 😍
Ja monta voi olla tapaamatta 🤔

Nyt ei voi kun toivoa että hulttiot kompuroivat ulkona jalkoihinsa ja peruvat menonsa tietysti ilmoittamalla siitä 😀
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #153 : Heinäkuu 06, 2021, 17:23:19 »
:kiss:
Onneksi herrasmiehiä löytyy kuitenkin niin paljon että tytöt jaksaa painaa duunia.
Ja kyllähän joka alalla näkee vaikka mitä porukkaa.

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #154 : Heinäkuu 06, 2021, 22:10:34 »
Valtaosin perseily loppui siinä vaiheessa kun itselle kasvoi tarpeeksi munaa ilmoittaa jämptisti mitä on tarjolla ja minkä verran se kustantaa sekä jättää vastaamatta selkeille runkkareille. Märkäkorvana kun ei mistään mitään tajunnut niin oma sävy on varmasti ollut hyvinkin 'pyytelevä'.
Eikä niitä koskaan itselleni paljoa osunut kohdille mutta sen verran kuitenkin että tietäö ilmiön olevan kaikkea muuta kuin mielikuvitusta.

Onneksi meillä valtaosin on Jouskarin tapaisia hyviä tyyppejä 🥰
Eläköitynyt

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #155 : Heinäkuu 06, 2021, 22:31:23 »
Joo nuohan eivät edes yritä enää sitten, kun ilmon sävy on tarpeeksi saneleva. Ja se on win-win, koska monet herrasmiehet tuntuvat tykkäävän määrätietoisista naisista. Eli kun tietää, mitä haluaa, niin kakkapäät pysyvät loutolla ja kunnon tyypit nousevat kyytiin kun nostaa vaan :)

Minulla on pitkä hermo inhimillisten erheiden kanssa. Jokaista väsyttää ja jännittää joskus, ja asiakas on luonnollisesti hämillään minun luonani vieraassa ympäristössä. Tällöin sattuu ja tapahtuu.

Mutta on ihmisiä, jotka nimenomaan pyrkivät olemaan vittumaisia, koska saavat mielihyvää toisten riistämisestä. Sellaisille nenänkaivajille sietäisi syöttää omat kyrpänsä taikka muut genitaalinsa. (Mutta luonnollisesti minä törmään työssäni ainoastaan kyrvällisiin nenänkaivajiin, koska palvelen ainoastaan kyrvällisiä henkilöitä.)
Eläkkeellä.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1541
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #156 : Heinäkuu 07, 2021, 10:47:43 »

Pääasia on, että täällä lopetetaan se SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ, joka perustuu toisen ihmisen kokemattomuuden hyödyntämiseen.

Siitä olen samaa mieltä. Erittäin ikävää, että olet joutunut kokemaan sitä.


Siinä on kyllä oikeassa. On niitä miehiä jotka etsivät vain uusia alalle tulleita kokemattomia ilman turvaverkkoja olevia naisia.
Minkä takia?
Tuskin vain siksi kun he ovat vielä alussa niin ”viattomia”.
Mutta myös siksi koska uusien naisten kanssa aikaa voi venyttää miten paljon tahansa, ajan varauksen yhteydessä kirjoitellaan sivukaupalla asian vierestä eikä sittenkään varata aikaa, kondomit voi jättää pois, hintaa tingitään, tullaan myöhässä tapaamiseen, saatetaan jopa kuvata sessio ja tottakai nainen suostuu rajattomasti mihin tahansa vaikka ei haluaisi, koska hänelle ei ole kukaan vielä sanonut että hei, missä sun rajat. Älä suostu. Miehiltä sitä ei kuule.
Miehet päinvastoin viestittelevät, susta ei koskaan tule hyvää huoraa jos et anna paljaalla, tai anna mulle kahta tuntia puolen tunnin hinnalla.

En tiedä mitä sinulle on tapahtunut, mutta jotakin kauheaa sen on täytynyt olla kun mielikuvasi miehistä on tuollainen.

Itse en ole koskaan tavannut ketään vasta alkajaa, olisi varmasti mukava joskus tavata ja ymmärrän kyllä miksi jotkut heitä nimen omaan haluaa tavata.
Mutta se syy tuskin on mikään noista mainitsemistasi.

Kuinkas pitkään sinä olet myynyt miehille seksipalveluita? Ilmeisesti aika kauan, kun et muista, millaista aloittaminen on.

Tuollaisia uusien kimpussa pörrääviä hyväksikäyttäjiä on PALJON. Todellakaan kaikki miehet eivät ole sellaisia, mutta he ovat iso joukko, jotka valitsevat uhreikseen nimenomaan uusia tyttöjä. Tästä ilmiöstä ei vain puhuta niin paljoa, luullakseni siksi koska uudet tytöt eivät ehdi löytää itselleen puhetilaa ennen, kuin tällaiset oksettavat saastat jo kuluttavat heidät loppuun ja ajavat ulos bisneksestä.

Aina, kun minäkin pistän uuden ilmon uudelle paikkakunnalle, paikalliset miehet kuvittelevat minun olevan uusi, ja silloin saan ihan karsean rysäyksen tosi erilaisia viestejä, kuin sellaisilla paikkakunnilla, joissa olen jo tuttu huora. Näissä viesteissä minua "ystävällisesti opastetaan alkuun". Nämä viestit kuuluvat:

"Ei kyllä noin korkeilla hinnoilla mene ihan tuon tasoinen tyttö kaupaksi. Et sitten yhtään ole perehtynyt näihin markkinoihin?"

"Siis et tarjoa owoa? No jo on aikoihin eletty, en ole koskaan aiemmin törmännyt tyttöön joka oikeasti meinaa pärjätä tuollaisella valikoinnilla."

"Hei ihan ystävällisenä vinkkinä, että yleensä miehille tavataan näyttää kasvot, että he voivat tehdä ostopäätöksen. Ymmärrän, jos aluksi ujostuttaa, etkä uskalla laittaa kasvokuvaa ilmoon, mutta voisit sitten edes yksitysviestillä korvata tuota ja antaa miehille mahdollisuuden tietää, minkä näköistä ovat oikeasti tulossa tapaamaan. Ettei tule yllätyksiä."

Ja vaikka joku osaisikin viestissä esittää kunnollista tyyppiä, niin paikan päällä saattaa silti alkaa venkoilu, kun mies ei ole tajunnut minun olevan jo kokenut, vanha luuska. Ovella ruvetaan tinkimään, tai venyttelemään aikaa.

Parhaassa tapauksessa mies saapuu paikalle tahallaan myöhässä tai etuajassa, ja sitten on ihan :o kun ei pääsekään sisälle. Ensin on kuviteltu, että minua voi hyppyyttää miten sattuu, koska "olen uusi", mutta sitten kun kusetus ei onnistukaan, niin ruvetaan polvillaan anelemaan, että "onnistuisko enää mitenkään".

Rehellisetkin tyypit voivat joskus joutua venkslaamaan aikatauluja, mutta rehellinen ihminen ilmoittaa muutoksesta minulle etukäteen ja kysyy, sopiiko aikataulun muuttaminen. Hyväksikäyttäjä yrittää muina miehinä saapastella paikalle itse määräämässään aikataulussa, jonka hän on tahallaan valinnut eroamaan sovitusta, koska hän kuvittelee voivansa hyppyyttää minua.

Kuulostaa tutulta. Monet olettavat nuoren iän tarkoittavan automaattisesti sitä, ettei osaa huolehtia rajoistaan.

Olen kuulemma ikäisekseni hyvin itseään arvostava ja jämäkkä tyttö. Huolestuttavaa, näiden kuuluisi olla itseselvyyksiä😶



Yksi yritti tulla melkein tunnin myöhässä ilmoittamatta myöhästymisestä. En ottanut vastaan ja kuulemma menetin paljon, kun en tavannut häntä😂

”No MuTtA eI oLlUt MuN vIkA eTtÄ tÖiSsÄ mEnI pItKäÄn1!1!1!” 
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #157 : Heinäkuu 07, 2021, 11:22:58 »
Laitetaas nyt vaikka tähän ketjuun, kun useamman kerran täällä on eri yhteyksissä ihmetelty kun palveluntarjoajat ei vastaa aina heti/ollenkaan.

Vähän yli kolmen viikon turneen aikana asiakkailta tuli:

- Noin 990 tekstaria
- Noin 350 sähköpostia
- Noin 130 muuta kautta tullutta viestiä

Ja tämä nyt vain esimerkkinä, määrät voivat helposti olla suurempiakin.
Eli, yhteydenottoja tulee yleensä todella paljon, jos ei heti saa vastausta ei kannata hermostua. :)

Ja sit ihmetellään, kun ei saa vastausta esim. tämmösiin:

- Moooi
- Moro
- Panettaako?
- Löysin sun ilmoituksen netistä.
- Mitäs tyttö?
- 😘
- 🤭
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #158 : Heinäkuu 07, 2021, 11:44:55 »
Minä vastaan noihin kylmästi hinnaston. Sehän se pääasia on, että päästään asiassa eteenpäin :D
Eläkkeellä.

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #159 : Heinäkuu 07, 2021, 12:27:13 »
Minä vastaan noihin kylmästi hinnaston. Sehän se pääasia on, että päästään asiassa eteenpäin :D

Voi kun kaikkilta sais noin hyvän vastauksen, valitettavasti semmosta ei tunnu suurimmalta osalta saavan vaikka laittaisi miten asiallisen viestin