Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä nauratti tänään?  (Luettu 217934 kertaa)

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 549
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2080 : Marraskuu 29, 2023, 12:34:58 »
Ex-pääministerin paras puoli jälleen esillä.
Valitettavasti tuo paraskin puoli on aivan surkea.
Go woke, go broke.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1795
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2081 : Marraskuu 29, 2023, 13:32:50 »
Veijo Baltzar. Ukko näyttää ihan syväjoki mieheltä. Eihän tuolle kukaan anna pillua alta tonnin. Mutta aika kiireinen mies ollut sillä rintamalla. Taas oikeuteen.

Aiheesta menee edellinen kerta oli vasemmisto hapatusta puollustuksena mm että kuolee vankilassa

suuri taitelija . toivottavasti häkki heilahtaa syytä on pitkäänkin kakkuun.
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2082 : Marraskuu 29, 2023, 14:46:35 »
OL3 meni taas rikki. Mmmmm hyvä laitos se on hyvä laitos se on

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2083 : Marraskuu 29, 2023, 15:42:35 »
OL3 meni taas rikki. Mmmmm hyvä laitos se on hyvä laitos se on
Kaveri on siellä duunissa. Sanoi ihan suoraan että läpimätä ja täysin paska laitos. Ihme on jos saadaan kunnolla toimimaan.
Why so fragile?

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2084 : Marraskuu 29, 2023, 15:58:45 »
OL3 meni taas rikki. Mmmmm hyvä laitos se on hyvä laitos se on
Kaveri on siellä duunissa. Sanoi ihan suoraan että läpimätä ja täysin paska laitos. Ihme on jos saadaan kunnolla toimimaan.
Toivottavasti kenenkään eväsleipänen ei ole tipahtanut reaktori pannuun ja hk sininen keskeyttänyt kriittistä prosessia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2085 : Marraskuu 29, 2023, 16:10:27 »
^ mulla on sellainen käsitys että tuo olisi pienin murheista
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2086 : Marraskuu 29, 2023, 16:18:39 »
Siellä Olkiluoto kolmosessa on sellainen perustavanlaatuinen ongelma että kun se silloin...18v sitten aloitettiin rakentaa, ja kun joku vihdoin saatiin valmiiksi, niin piti aloittaa sieltä alusta jo korjaustyöt. Ja tämä rulianssi kuulema toistuu aika usein  :laught:
Why so fragile?

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 549
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2087 : Marraskuu 29, 2023, 16:36:42 »
OL3 meni taas rikki. Mmmmm hyvä laitos se on hyvä laitos se on
Kaveri on siellä duunissa. Sanoi ihan suoraan että läpimätä ja täysin paska laitos. Ihme on jos saadaan kunnolla toimimaan.
Toivottavasti kenenkään eväsleipänen ei ole tipahtanut reaktori pannuun ja hk sininen keskeyttänyt kriittistä prosessia
Oikarin olivat tehneet ihan tieten tahtoen. Ei kannattas tehdä tollasia testejä.
Go woke, go broke.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2088 : Marraskuu 29, 2023, 17:31:32 »
Nauratti tuo OL3 itseänikin, kun tuli sähkölämmittäjänä vaihdettua pörssisähkösoppari hiljattain tarjouksessa olleeseen kiinteähintaiseen. Pitäis virittää joku laskuri, jolla laskee paljonko talven mittaan säästää. Säästön vois sitten työntää hyvällä omallatunnolla sinne kuuluisaan huoran perseeseen :behind: ;D

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1076
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2089 : Marraskuu 29, 2023, 18:55:45 »
Sähkön kuluja laskevat. Maksaa mitä maksaa ja kun itse silti voi työntää sinne huoran perseeseen juuri huoran haluaman summan.  :laught:
#freepalestine

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2457
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2090 : Marraskuu 29, 2023, 18:57:09 »
Paluu peliketjuihin.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2091 : Marraskuu 29, 2023, 19:55:39 »
Paluu peliketjuihin.

Tästä vielä extranaurut ja jälleen alkavasta valkoritaroinnista myös :laught: Mihkäs se paperitiikeri juovistaan pääsee, varsinkaan jos on korkki auki ;D

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2957
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2092 : Marraskuu 29, 2023, 20:48:12 »
Paluu peliketjuihin.

Pahoittelut tästä...
Alkavan dementian vuoksi en muistanut sinua vaan pelkän joen
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2023, 20:51:25 kirjoittanut Kyybel »
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2957
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2093 : Marraskuu 29, 2023, 20:53:04 »
Paluu peliketjuihin.

Tästä vielä extranaurut ja jälleen alkavasta valkoritaroinnista myös :laught: Mihkäs se paperitiikeri juovistaan pääsee, varsinkaan jos on korkki auki ;D

No ei mihinkään...
Täytyy vain koittaa pärjätä ja pitää korkki kiinni...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Vieras1501

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2094 : Marraskuu 29, 2023, 21:20:39 »
Sitä se ikä teettää

Niin, melkein nelikymppinenhän hän jo on joten ymmärtäähän tuon

Poissa Vieras1501

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2095 : Marraskuu 29, 2023, 22:50:20 »
Keskustelu tiktokissa jossa pari trendityyppiä yhden naisen kanssa oli sitä mieltä, että viinalla ja huumeilla ei ole päihteenä eroa.

Olisi melkoisen hauska liikeneuvottelu, tai Kekkonen aikoinaan Venäläisten kanssa, kun olisivat pumpanneet suonet täyteen piriä. On siinä vielä ihan jonkinlainen ero sen mitä edes viihteenä otetun essopään kanssa olen baarissa käynyt. Ei siitä tule yhtään mitään.

Voisin ajatella, että jos hupakon pitää valita niin ottaa huomattavasti mieluummin asiakkaan pikku hönössä kuin huumeissa. Niin, ja ei ole muka eroa.

Se saattaa tuntua itsestä, että ei ole eroa, mutta ulkopuolinen huomaa eron kuin yöllä ja päivällä
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2023, 22:52:54 kirjoittanut Mr.James »

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1190
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2096 : Marraskuu 30, 2023, 13:39:29 »
Keskustelu tiktokissa jossa pari trendityyppiä yhden naisen kanssa oli sitä mieltä, että viinalla ja huumeilla ei ole päihteenä eroa.

Vaikka en ole päihdeasiantuntija, uskallan väittää, että siinä on eroa, juoko saunailtana kaksi kaljaa vai imaiseeko pöydältä kaksi kokaiiniviivaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2097 : Marraskuu 30, 2023, 15:04:08 »
Keskustelu tiktokissa jossa pari trendityyppiä yhden naisen kanssa oli sitä mieltä, että viinalla ja huumeilla ei ole päihteenä eroa.

Vaikka en ole päihdeasiantuntija, uskallan väittää, että siinä on eroa, juoko saunailtana kaksi kaljaa vai imaiseeko pöydältä kaksi kokaiiniviivaa.
Olen molempien aineiden asiantuntija ja voin sanoa että niin alkoholi kuin kokaiini vaikuttaa ihmisiin eri tavalla. Minä käyttäydyn kaikesta kemiasta ihan samalla tavalla eli minulle se on sama asia. Kun taas jonkun kaali ei kestä tippaakaan alkoholia mutta kokkelia kestää. Jollain taas toisinpäin ja jollain jotenkin ja toisella taas tolleen.
Why so fragile?

Poissa Vieras1501

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2098 : Marraskuu 30, 2023, 16:52:22 »
Keskustelu tiktokissa jossa pari trendityyppiä yhden naisen kanssa oli sitä mieltä, että viinalla ja huumeilla ei ole päihteenä eroa.

Vaikka en ole päihdeasiantuntija, uskallan väittää, että siinä on eroa, juoko saunailtana kaksi kaljaa vai imaiseeko pöydältä kaksi kokaiiniviivaa.
Olen molempien aineiden asiantuntija ja voin sanoa että niin alkoholi kuin kokaiini vaikuttaa ihmisiin eri tavalla. Minä käyttäydyn kaikesta kemiasta ihan samalla tavalla eli minulle se on sama asia. Kun taas jonkun kaali ei kestä tippaakaan alkoholia mutta kokkelia kestää. Jollain taas toisinpäin ja jollain jotenkin ja toisella taas tolleen.

Väitän, että käyttäjästä se tuntuu samalta. Jos ulkopuolinen arvioi toisen käytöstä viina vs. huumeet, niin ero on kuin yöllä ja päivällä.

Käyn ulkona yhden kaverin kanssa välillä, niin viinaa juodessa meillä on ihan hauskaa, mutta joskus hän vetää muutaman esson, niin ei siitä tule enää mitään sen jälkeen.

Itse hän ei jälkeenpäin näe toiminnassaan eroa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2099 : Joulukuu 01, 2023, 05:27:25 »
Keskustelu tiktokissa jossa pari trendityyppiä yhden naisen kanssa oli sitä mieltä, että viinalla ja huumeilla ei ole päihteenä eroa.

Vaikka en ole päihdeasiantuntija, uskallan väittää, että siinä on eroa, juoko saunailtana kaksi kaljaa vai imaiseeko pöydältä kaksi kokaiiniviivaa.
Olen molempien aineiden asiantuntija ja voin sanoa että niin alkoholi kuin kokaiini vaikuttaa ihmisiin eri tavalla. Minä käyttäydyn kaikesta kemiasta ihan samalla tavalla eli minulle se on sama asia. Kun taas jonkun kaali ei kestä tippaakaan alkoholia mutta kokkelia kestää. Jollain taas toisinpäin ja jollain jotenkin ja toisella taas tolleen.

Väitän, että käyttäjästä se tuntuu samalta. Jos ulkopuolinen arvioi toisen käytöstä viina vs. huumeet, niin ero on kuin yöllä ja päivällä.

Käyn ulkona yhden kaverin kanssa välillä, niin viinaa juodessa meillä on ihan hauskaa, mutta joskus hän vetää muutaman esson, niin ei siitä tule enää mitään sen jälkeen.

Itse hän ei jälkeenpäin näe toiminnassaan eroa
Kyllä mä olen ottanut palautteen parisuhdekumppaneiltani, perheen jäseniltäni, työkavereiltani ja ystäviltäni että vänkää nyt ihan keskenäsi.
Why so fragile?