Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä nauratti tänään?  (Luettu 217991 kertaa)

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #640 : Joulukuu 30, 2020, 13:35:57 »
^ Kuulostaa mun vknloppu panoilta.

Noita löytää kätevästi valomerkin jälkeen narikka jonosta, tai viimeistään aamuyöllä, kun hortoilevat kaupungilla kotia kohti, oksennukset rinnuksilla.

Tämä se naurattikin, että miksi kaveri on maksanut siitä kun kellään miehellä ei ole vaikeuksia saada tällaista palvelua ilmaiseksi. Yhden hutin ymmärtää (käynyt itsellekin), mutta viestistä päätellen kaveri on käynyt enemmän kuin yhden tai kaksi kertaa.

Ihmisen elämänhallinnan menettäminen ei ole naurun asia, on samaa omassa suvussakin, mutta minkäs se sekopää itselleen mahtaa mikä naurattaa..

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #641 : Joulukuu 30, 2020, 17:38:28 »
Tampereen ratikka. Ensimmäinen kolari jo, vaikka liikennöinti aloitetaan vasta ensi vuoden elokuussa.

https://yle.fi/uutiset/3-11719136

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #642 : Joulukuu 30, 2020, 17:38:41 »
^ Nääsvillessä vielä vähän totuteltavaa raitsikan tuloon.  ;D

Edit: Tibenius ehti ensin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2020, 17:40:14 kirjoittanut Kesava »
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #643 : Joulukuu 30, 2020, 17:41:24 »
NinniNeidin kuitti oli loistava.
Ai, saatana kun lensi kaffet kaaressa lattialle.
Why so fragile?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #644 : Tammikuu 08, 2021, 01:51:37 »
Oikeestaan uutena vuotena nauratti ku oltiin vedetty pari päivää keittoo, niin katottiin kaverin kanssa "Rytmihäiriön" keikkaa, niin lähdin kelaamaan noita metallilaulajia, että he eivät ole silleen laulajia vaan heillä on Toureten syndrooma. Ne ei vaan mahda itselleen mitään.

Mulla oli kyllä hauskaa ku mietin Unto Helon ja puolisonsa keskustelua kun Unto kysyy puolisolta esim.: "Lähden kauppaan, mitä pitää tuoda" ja se ääni on sellanen örinä-ääni..

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #645 : Tammikuu 08, 2021, 02:55:42 »
Miesten ja naisten välinen ero ja se että me luultavasti höpötetään ihan eri asiasta.
Yritä tässä nyt sitten.

Lauma ukkoja huutaa "Ei, vittu. Eihän toi voi noin olla!"
Lauma akkoja "Kyllä, kyllä. Kato ku tuolta ja sit se menee täältä. Näin se on"

Lauma ukkoja huutaa "ei saatana, ei.
Lauma akkoja "Kyllä vaan. Näin se menee"
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #646 : Tammikuu 08, 2021, 02:57:58 »
Miesten ja naisten välinen ero ja se että me luultavasti höpötetään ihan eri asiasta.
Yritä tässä nyt sitten.

Lauma ukkoja huutaa "Ei, vittu. Eihän toi voi noin olla!"
Lauma akkoja "Kyllä, kyllä. Kato ku tuolta ja sit se menee täältä. Näin se on"

Lauma ukkoja huutaa "ei saatana, ei.
Lauma akkoja "Kyllä vaan. Näin se menee"

Kyllä vain. Näin se menee. ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #647 : Tammikuu 08, 2021, 06:14:00 »
Ritarin ja valkoritarin miekkailut vituttaa-ketjussa :headphones:
☮️and💟

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #648 : Tammikuu 08, 2021, 18:55:00 »
Se vanha reissulaulu: "Hei hei huorat, meil on kyrvät suorat.."

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #649 : Tammikuu 08, 2021, 19:50:49 »
Tämä pulttibois juttu naurattaa aina https://m.youtube.com/watch?v=OFB0EmTkp14
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #650 : Tammikuu 08, 2021, 20:02:02 »
Tämä pulttibois juttu naurattaa aina https://m.youtube.com/watch?v=OFB0EmTkp14

Aivan loistava😁 Kukahan tän on alunperin keksinyt ku Austin Powers käytti tätä samaa ykkösosassa?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #651 : Tammikuu 10, 2021, 14:38:07 »
Naurattaa vieläkin eilen saatu vihreä pallukka. Siis vihreä, vaikka saateteksti oli sitä täyttä punaista ihtiään. No, kai se oli sitten sellainen punavihreä pallukka.  ;D
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #652 : Tammikuu 10, 2021, 17:20:14 »
Kyllä tässä niin on käynyt arvon karvaperseet, että karvaperseiden joukkoon on uinut naispuolinen huora, miehen puku päällä.
Why so fragile?

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #653 : Tammikuu 10, 2021, 18:27:38 »
Kyllä tässä niin on käynyt arvon karvaperseet, että karvaperseiden joukkoon on uinut naispuolinen huora, miehen puku päällä.

No jos minua tarkoitat, voin kyllä uida poiskin, jos se niin harmittaa/naurattaa!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #654 : Tammikuu 10, 2021, 18:41:15 »
Kyllä tässä niin on käynyt arvon karvaperseet, että karvaperseiden joukkoon on uinut naispuolinen huora, miehen puku päällä.

No jos minua tarkoitat, voin kyllä uida poiskin, jos se niin harmittaa/naurattaa!

En kyllä sinua tarkoittanut mutta...mitä tuohon nyt sitten voi enää sanoa kun menit myöntämään.
Saatana vakuutin sinut vielä vasemmalla pallillani.
Kiitti vaan!
Why so fragile?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #655 : Tammikuu 10, 2021, 19:00:30 »
Kyllä tässä niin on käynyt arvon karvaperseet, että karvaperseiden joukkoon on uinut naispuolinen huora, miehen puku päällä.

No jos minua tarkoitat, voin kyllä uida poiskin, jos se niin harmittaa/naurattaa!

En kyllä sinua tarkoittanut mutta...mitä tuohon nyt sitten voi enää sanoa kun menit myöntämään.
Saatana vakuutin sinut vielä vasemmalla pallillani.
Kiitti vaan!
Mua naurattaa kun muistelen yhtä oululaista bensavarasta. Se kirjoitteli täällä aina välillä.

Ja nyt tuli itse asiassa mieleen, että Ouluun muutti Helsingistä yksi hupakko, jolla oli täällä välillä aika levottomat jutut.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2021, 19:02:47 kirjoittanut Jimmy-setä »

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #656 : Tammikuu 10, 2021, 19:04:28 »
Mua naurattaa kun muistelen yhtä oululaista bensavarasta. Se kirjoitteli täällä aina välillä.

Ja nyt tuli itse asiassa mieleen, että Ouluun muutti Helsingistä yksi hupakko, jolla oli täällä välillä aika levottomat jutut.

Eikö se ollut bensavaras ollut kajaanilainen?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #657 : Tammikuu 10, 2021, 19:05:17 »
Mua naurattaa kun muistelen yhtä oululaista bensavarasta. Se kirjoitteli täällä aina välillä.

Ja nyt tuli itse asiassa mieleen, että Ouluun muutti Helsingistä yksi hupakko, jolla oli täällä välillä aika levottomat jutut.

Eikö se ollut bensavaras ollut kajaanilainen?
Niin muuten olikin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #658 : Tammikuu 10, 2021, 19:15:20 »
Jani Kajaanista, alias Milana Orkidea + muita tyttöilynikkejä sitä varten et milloin kyrvän himo iskee.
Sillä oli " ura " sellainen = hippi, bensavaras, parittaja, transu ja lopuksi linnan ruuna
Why so fragile?

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #659 : Tammikuu 10, 2021, 21:14:00 »
Kyllä tässä niin on käynyt arvon karvaperseet, että karvaperseiden joukkoon on uinut naispuolinen huora, miehen puku päällä.
Great minds discuss ideas.
Average minds discuss events.
Small minds discuss people.

Ja näin jälleen kerran, pojut ei kykene edes keskimmäiseen vaan argumenttien loppuessa mennään henkilöihin.  :drinking:
Ja tekevät reppanat sen vielä väärässä ketjussa, selän takana.

Olen kyllä huomannut ajatteluni poikkeavan keskivertoturskasta saitilla. Kun tunnen empatiaa myös niitä huoria kohtaan joita vähän huolettaa mm. Se mitä naapurit heistä ajattelevat ja epäileekö joku heidän myyvän seksiä. Toki siihen voi todeta, että mitä väliä... Tai että mitäs se yksi pyörätuolimies rappukäytävässä vaikuttaa...
Mutta todella yksisilmäistähän tuo on. Naapurustoja ja naapureita on kovin monenlaisia, kaupunkeja erikokoisia ja sitten ehkä tärkeimpänä, jokaisella se kiinnijäämisen riski ja sen seuraamukset eri tasolla.

Mut joo, itse käyn mieluiten huoralla joka yrittää hallita kaikki riskit näissä hommissa. Eli haluaa hoitaa asiat ulospäin matalalla profiililla, asiallisesti toki. Tapaamisessa sovitusti ja varmoin ottein, ja siinäkin ylimääräisiä riskejä välttäen.

Täällä tunnutaan taas yleisesti ihannoivan tyyliä jossa huora on ennen ja jälkeen tapaamisen luurilla tavoitettavissa 24/7. Valmis tapaamaan kenet vaan (koska joku huora on jossain haastattelussa joskus todennut seksin olevan kaikkien oikeus ja siksi kaikkien huorien odotetaam olevan laupiaita samarialaisia). Ja sitten puuhissa mieluiten vähän epävarma "puoliamatööri" ote jottei mee liian rutiinilla, ja hinnat + lisäpalvelut tingittävissä ja kelloa ei tuijotella...

Tää foorumi kuten edeltäjänsäkään ei mielestäni toimi kovin hyvin ennakkoluulojen purkajana tai seksityön hyväksyttävämmäksi tekemisessä. Kun suuri osa asiakkaista kuitenkin vaikuttaa pyrkivän/ihannoivan jonkinlaista hyväksikäyttösuhdetta seksityöntekijöiden kanssa.
Mun mielestäni se innokkuus millä täällä huoria opastetaan/neuvotaan tekemään omaa työtään ja sheimataan mm. asiakkaitaan valikoivia tai (turskan mielestä) huonosti yhteyttä pitäviä huoria on todella merkillistä. Monen muun asian ohessa.

Ugh. MIES on puhunut!