Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä nauratti tänään?  (Luettu 216800 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #820 : Maaliskuu 23, 2021, 14:30:00 »
^ Niin notta nainen ei saa siivotessaan näyttää hyvältä  ::)
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #821 : Maaliskuu 23, 2021, 14:38:03 »
^Nii. Pitäs laittaa tullivirkailijalle viestiä, että jos sellaisen pysäyttävät nii se on mulle tulossa, päästäkää vaan läpi. "kai sunki vaimo tälläsissä siivoo?". "se sträppi kuuluu esitykseen"

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #822 : Maaliskuu 23, 2021, 15:25:12 »
– Rajavartiolaitokselta on tullut ilmoituksia, joissa siivoojaksi Suomeen palkatun henkilön matkalaukku on ollut pullollaan pitsihepeniä. Tällainen herättää epäilyksiä työn todellisesta luonteesta, Kortelainen kertoo.

Jos tää oli niitä alastonsiivoojia
Feel so good...

Poissa HauskaJaHyvä

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #823 : Maaliskuu 23, 2021, 16:52:44 »
No nyt jo hieman naurattaa aamun kommellukset :)

Eilen vapaalla illalla hieman (=paljon) viiniä ja nukkumaan. Sitten tänään aamulla varhainen herätys lasten soittoon ja eikö eksäkin paukkaa mukaan hakemaan lapsen liikuntakamoja kouluun! Ja palaa takaisin ovelle valittamaan teknisistä ongelmista ja minä pikkusiivuissa tulkitsin sen haluvan munaa. :D

Tarjosin sille kaapista postin tuomaa ylimääräistä Womanizeria omaksi iloksi ja se vaan karjui että hänen seksi on yksityisasia!

Juon nyt lisää ettei tule tollaisia vahinkoja enempää.
Tähänkö pitäisi kirjoittaa jotain hauskaa?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #824 : Maaliskuu 23, 2021, 19:18:19 »
VRleaks

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #825 : Maaliskuu 23, 2021, 19:23:11 »
VRLeaksin toiminta päättyi 3.2.2020.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #826 : Maaliskuu 23, 2021, 19:38:37 »
VRLeaksin toiminta päättyi 3.2.2020.

Se se naurattikii, että yleensä perustivat

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #827 : Maaliskuu 23, 2021, 19:40:33 »
Se et jengi kuvittelee et huorat juoksee aina steikkareissa, korkkareissa ja tissit tiskissä 🤣 Jepjep, tottakai 🙄😁 Mistä sitä muuten huoran tunnistaisi ja kyllähän huorat ehdottomasti haluaa et heidät erottaa joo kaukaa 😁👌
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #828 : Maaliskuu 23, 2021, 19:52:36 »
^Niin, mutta kun miettii vaikka elokuvia. Lähes aina se maksullinen on hyvin paljastavasti pukeutunut kadunkulmassa oleva narkki. Siihen päälle dokkarit, jotka tuovat saman esille. Ihmisten omat videot nettiin. Sisältö pitkälti sama. Niin kyllä se hyvin voimakkaan kuvitelman muodostaa.

 


Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #829 : Maaliskuu 23, 2021, 19:59:06 »
^Niin, mutta kun miettii vaikka elokuvia. Lähes aina se maksullinen on hyvin paljastavasti pukeutunut kadunkulmassa oleva narkki. Siihen päälle dokkarit, jotka tuovat saman esille. Ihmisten omat videot nettiin. Sisältö pitkälti sama. Niin kyllä se hyvin voimakkaan kuvitelman muodostaa.

Niin täällähän mekin kaikki just huorataan kaduilla niin kannattaa näyttää oikein huoralta et asiakkaat pystyy bongaa ja poliisitkin osaa sit tulla hätisteleen 😉👌
Thank you 🙏🕊️

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7776
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #830 : Maaliskuu 23, 2021, 20:00:20 »
Se et jengi kuvittelee et huorat juoksee aina steikkareissa, korkkareissa ja tissit tiskissä 🤣 Jepjep, tottakai 🙄😁 Mistä sitä muuten huoran tunnistaisi ja kyllähän huorat ehdottomasti haluaa et heidät erottaa joo kaukaa 😁👌

Juu, ehdottomasti! ;D

Monesti olen kyllä tavannut huoria, joita ei vaatetuksen perusteella erottaisi mitenkään tavisnaisista.

Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15218
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #831 : Maaliskuu 23, 2021, 20:16:13 »
Kun vein Mersun tänään kestovahaukseen, paikan pomo sanoi, että saan duunin puoleen hintaan jos hän saa koeajon Mersulla. Suostuin.  :whipping:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #832 : Maaliskuu 24, 2021, 11:56:16 »
Kun vein Mersun tänään kestovahaukseen, paikan pomo sanoi, että saan duunin puoleen hintaan jos hän saa koeajon Mersulla. Suostuin.  :whipping:

Kannattaa kokeilla keraamista nano pinnoitetta. Maksaa aika hyvin, mut on se sitten hyväkin. Kaveri laitto viime keväänä autoonsa ja kateellisena kattelin kun pesu hoitui pelkällä, tarkoitukseen suunnitellulla pesuaineella ja vedellä. Kurainen kaara kiilsi pian taas kuin papin kulli pyhä aamuna...
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #833 : Maaliskuu 24, 2021, 14:07:09 »
^Niin, mutta kun miettii vaikka elokuvia. Lähes aina se maksullinen on hyvin paljastavasti pukeutunut kadunkulmassa oleva narkki. Siihen päälle dokkarit, jotka tuovat saman esille. Ihmisten omat videot nettiin. Sisältö pitkälti sama. Niin kyllä se hyvin voimakkaan kuvitelman muodostaa.

Niin täällähän mekin kaikki just huorataan kaduilla niin kannattaa näyttää oikein huoralta et asiakkaat pystyy bongaa ja poliisitkin osaa sit tulla hätisteleen 😉👌
Turhaa ottaa kaikkea niin henkilökohtaisesti. Kyllä olen ihan itse nähnyt *******kadulla PT;n. Ai mistä tiedän tekemistä olleen maksullisen kaa? Kaveri kävi siinä jututtamassa. Itse en kyllä olisi asiaan kiinnittänyt muuten huomiota.



« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 24, 2021, 14:20:52 kirjoittanut Mummo »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #834 : Maaliskuu 24, 2021, 14:19:24 »
^ Minkä takia se personal trainer siellä kadulla rupesi juttelee. Personal Trainerit kuuluu salille. Saatana jos tässä ruvetaan minun ammattikuntaani haukumaan huoraksi niin revin perkele lopullisesti pelihousuni. Tuollainen kirjoittaminen on loukkaavaa enkä ymmärrä miksi täällä yksi jos toinen on jo pidemmän aikaa haukkunut huoraksi. Porukalla vielä nauratte kun PT on huora. Hävetkää aikuiset ihmiset!
Why so fragile?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #835 : Maaliskuu 24, 2021, 14:33:40 »
^Olisko mahdollista saada ihan itse jeesus henkilökohtaiseksi valmentajaksi?


Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #836 : Maaliskuu 24, 2021, 14:40:14 »
Tunnistatko huoran? -lanka. Oon nauranu vedet silmissä!  :laught:
Ihan mahtavaa settiä!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #837 : Maaliskuu 24, 2021, 14:48:52 »
^Olisko mahdollista saada ihan itse jeesus henkilökohtaiseksi valmentajaksi?

Jeesus on jo sinun henkilökohtainen valmentajasi. He never left you!

Tunnistatko huoran? -lanka. Oon nauranu vedet silmissä!  :laught:
Ihan mahtavaa settiä!

Samoin! Neidit pistää parastaan  :inlove:

Why so fragile?

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #838 : Maaliskuu 24, 2021, 15:55:52 »
^Niin, mutta kun miettii vaikka elokuvia. Lähes aina se maksullinen on hyvin paljastavasti pukeutunut kadunkulmassa oleva narkki. Siihen päälle dokkarit, jotka tuovat saman esille. Ihmisten omat videot nettiin. Sisältö pitkälti sama. Niin kyllä se hyvin voimakkaan kuvitelman muodostaa.

Niin täällähän mekin kaikki just huorataan kaduilla niin kannattaa näyttää oikein huoralta et asiakkaat pystyy bongaa ja poliisitkin osaa sit tulla hätisteleen 😉👌
Turhaa ottaa kaikkea niin henkilökohtaisesti. Kyllä olen ihan itse nähnyt *******kadulla PT;n. Ai mistä tiedän tekemistä olleen maksullisen kaa? Kaveri kävi siinä jututtamassa. Itse en kyllä olisi asiaan kiinnittänyt muuten huomiota.

En tajunnut sun pointtia tossa et olet nähnyt katuhuoran joskus mut et kiinnittänyt häneen huomiota mut kaveri kuitenkin kiinnitti 🤣 Mutta eipä tuolla oo loppujen lopuksi mitään väliä, muo vaan oikeesti huvittaa et jengi luulee et mitä näkevät tapaamisella on koko todellisuus missä me eletään 😁🤣 Eikä siinä mitään, ihmiset eläkööt niissä fantasioissa missä haluavat. 🙏 Naureskelen täällä partaani, ei muo haittaa ihmisten mielikuvat tai mistä ne tulee.

Vedän tässä just steikkareita ja stilettoja päälle kun meen käymään lähikaupassa. Pitää yrittää muistaa tällä kertaa etten levittele pillua siinä maksupäätteellä 🙈 Mut minkä huora mihinkään tavoistaan pääsisi 🤷
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #839 : Maaliskuu 24, 2021, 16:14:07 »

Jeesus on jo sinun henkilökohtainen valmentajasi. He never left you!


Kiitos saarnauksestasi. Sain äskö yhden elämäni tärkeimmän puhelun. Thank You Jesus  :laught:  :laught: