Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä nauratti tänään?  (Luettu 216800 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #800 : Maaliskuu 17, 2021, 23:34:06 »
Nämä Liftin myynti-ilmoitukset

Niin hyvä tarjous, että hölmö jos et osta

Ei riittäny kassa. Vuokrasin. Ja ilman pesua tietty :inlove:

Ostetaan se puoliksi?
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #801 : Maaliskuu 17, 2021, 23:36:49 »
^Threesome?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #802 : Maaliskuu 17, 2021, 23:54:56 »
Ai jumalauta. Ollu jo tuossa vähä niissä fiiliksissä, että kaiken seksissä kokenu, eikä oikein jaksa kiinnostaa samat jutut uudestaan.

Sitominen ei ollu mun juttu. Lähinnä mielessäni purskahtelin nauramaan ku muija yritti kravaattia ja vyötä viritellä.

Kakkajutut ei oo mun juttu. Riitti ku vierestä seurasin kaveria joka yritti syödä jäätynyttä koiranpaskaa ku luvattiin sille satanen.

Piiskaamista en halua ku se sattuu.

Mut threesome toisen äijän kanssa med seksinukke vois olla kyllä kokemisen arvoinen.

Meillä on Liftin kanssa tulossa paljasperse juhannusbileet ja siihen kumilola mukaan niin avot. Pellolla juhannustaikoja :inlove:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #803 : Maaliskuu 18, 2021, 15:11:50 »
Auroralla on taas vauhti päällä  :laught: Äijät tappaa, koirat haukkuu ja puhelin soi. Hurjaa menoa Bostonissa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2021, 15:15:12 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0137

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #804 : Maaliskuu 18, 2021, 15:31:22 »
^ Tämä🤣 Hyväntahtoisesti kahvit rinnuksille.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3522
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #805 : Maaliskuu 18, 2021, 15:50:59 »
Auroralla on taas vauhti päällä  :laught: Äijät tappaa, koirat haukkuu ja puhelin soi. Hurjaa menoa Bostonissa.
Justiin tämä mistä moraalipappa Pekonen saarnassaan varoitti. Äänessä on nyt kuitenkin Poika-Pekonen joten antaa palaa vaan :laught:
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #806 : Maaliskuu 18, 2021, 15:54:31 »
Kehäraakkien kokoontumisajot  :boozing:

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #807 : Maaliskuu 19, 2021, 07:15:49 »
Ronaldo steriloitiin 11 vuotta sitten – nyt on viides lapsi tulossa: ”Olen sanaton”.

https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000007868387.html

Olisin minäkin, vaikka ihmeen takana taitaa olla naapurin Pena. Väittihän Ronaldo pakastaneensa spermaa, niin paljon, että sillä siittäisi, vaikka koko jalkapallojengin. Nää on näitä.   
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2021, 07:19:26 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #808 : Maaliskuu 19, 2021, 09:23:30 »
Sain ekan negarepun, menikö vähän tunteisiin raappahousulla. No vastasin laittamalla tykkään kommentin ;D

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #809 : Maaliskuu 19, 2021, 13:29:15 »
Poika 6v. nauratti.

Isi, voitko antaa keksin? Joo, tuossa! Kiitos, ensin pitää pestä kädet kun käytin käsiä housuissa

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #810 : Maaliskuu 19, 2021, 13:33:56 »
Kaveri lähetti linkin yhteen videoon TikTokissa ja tässä pitäisi tehdä töitäkin, mutta ei tuu mittään. *ITKUHUUTONAURAA*!
 :laught: :laught:
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #811 : Maaliskuu 19, 2021, 16:09:40 »
Nauroin yli tunnin puhelimessa ihanan siviilityökaverin kanssa. Ihana mies  :inlove: Sillä on niin huonot jutut ja itellä vatsalihakset kipeinä ja ripsarit pitkin poskia kun räkätin  :laught:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #812 : Maaliskuu 19, 2021, 16:57:53 »
Väittihän Ronaldo pakastaneensa spermaa, niin paljon, että sillä siittäisi, vaikka koko jalkapallojengin.

Nii-i...Hese, muistinko mainita että ne jääpalat tuolla pakkasessa, joita laitoit viskinpaukkuusi, on tuolla ylimmässä lokerossa. Sä otit nimittäin siitä keskimmäisestä...
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #813 : Maaliskuu 19, 2021, 17:18:19 »
Väittihän Ronaldo pakastaneensa spermaa, niin paljon, että sillä siittäisi, vaikka koko jalkapallojengin.

Nii-i...Hese, muistinko mainita että ne jääpalat tuolla pakkasessa, joita laitoit viskinpaukkuusi, on tuolla ylimmässä lokerossa. Sä otit nimittäin siitä keskimmäisestä...

Ai, ilmankos se viski maistu niin hyvältä. Pitää hakea toinen paukku. 

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #814 : Maaliskuu 19, 2021, 19:16:05 »
Täydellinen GFE kokemus. Ja kaikki lähti siitä kun  kehtasin kysäistä minkä takia pitää mainostaa palveluaan, jota ei pystyy toteuttamaan.  Nyt sitten ollaan töykeä ällötys, jolle ei kyseinen henkilö ainakaan antaisi muuten kuin seteleillä. Pitäisiköhän sitä nyt itkeä itsensä uneen. :laught: :laught:


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #815 : Maaliskuu 23, 2021, 10:17:31 »
Taas ne lääkärit katselee kuvia mun pääkopasta ja kysyy samaa asiaa kun edellinen ja sitä edellinen. Eikö ne laita näitä ylös.
Lifti-haloo
Lääkäri- lääkäri höpöolo täältä soittelee. sinulta otettiin nämä kuvat.
Lifti-kyllä
Lääkäri-oletko saanut kovia iskuja päähän?
Lifti-kyllä ja puolet saatan muistaa.

Sitten lääkäri höpöolo halusi muutaman esimerkin ja mä rallattelin tulemaan: tipuin rakennustelineeltä, tipuin rakennustelineeltä ja tipuin rakennustelineeltä. Kaveri tiputti rakennustelineeltä vasaran mun päähän, kaveri tiputti rakennustelineeltä naulapyssyn mun päähän, kaveri tiputti rakennustelineeltä porakoneen mun päähän. Minua on löyty päähän tuopilla, viinipullolla ja laudan pätkällä. Nyrkkeilyssä lyötiin aika usein päähän. Suksilla on tullu kans vedettyä puuta päin kolme...neljä...viisi kertaa. Auto veti kans kerran yli suojatiellä.

Lifti-haloo, onko sielä ketään?
Lääkäri-juu täällä ollaan. odotin vaan jatkuuko lista
Lifti-odota vielä hetki niin varmasti jatkuu.

Harmittaa kyllä kun heti puhelun jälkeen muistin kolme tapahtumaa missä pää kolisi.
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #816 : Maaliskuu 23, 2021, 10:58:12 »
Taas ne lääkärit katselee kuvia mun pääkopasta ja kysyy samaa asiaa kun edellinen ja sitä edellinen. Eikö ne laita näitä ylös.
Lifti-haloo
Lääkäri- lääkäri höpöolo täältä soittelee. sinulta otettiin nämä kuvat.
Lifti-kyllä
Lääkäri-oletko saanut kovia iskuja päähän?
Lifti-kyllä ja puolet saatan muistaa.

Sitten lääkäri höpöolo halusi muutaman esimerkin ja mä rallattelin tulemaan: tipuin rakennustelineeltä, tipuin rakennustelineeltä ja tipuin rakennustelineeltä. Kaveri tiputti rakennustelineeltä vasaran mun päähän, kaveri tiputti rakennustelineeltä naulapyssyn mun päähän, kaveri tiputti rakennustelineeltä porakoneen mun päähän. Minua on löyty päähän tuopilla, viinipullolla ja laudan pätkällä. Nyrkkeilyssä lyötiin aika usein päähän. Suksilla on tullu kans vedettyä puuta päin kolme...neljä...viisi kertaa. Auto veti kans kerran yli suojatiellä.

Lifti-haloo, onko sielä ketään?
Lääkäri-juu täällä ollaan. odotin vaan jatkuuko lista
Lifti-odota vielä hetki niin varmasti jatkuu.

Harmittaa kyllä kun heti puhelun jälkeen muistin kolme tapahtumaa missä pää kolisi.

Hienoa, että olet vastaanottava osapuoli. Ei se Nina tainnu ihan väärässä olla ku sua Jeesukseks sanoo. Sekin otti vastaan ihmiskunnanvihan jotta ihmisillä olis parempi mieli

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #817 : Maaliskuu 23, 2021, 11:23:39 »
^ Näin mä olen kans asian ajatellut. Siitä se tulee se mun elämän viisaus "kun ottaa niin saa"
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #818 : Maaliskuu 23, 2021, 13:11:20 »
^ Näin mä olen kans asian ajatellut. Siitä se tulee se mun elämän viisaus "kun ottaa niin saa"

Sä oot viisasmies. Sellainen tosi elämän "le penseur" lausutaan suomeksi: löpönsöö

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #819 : Maaliskuu 23, 2021, 13:12:20 »
– Rajavartiolaitokselta on tullut ilmoituksia, joissa siivoojaksi Suomeen palkatun henkilön matkalaukku on ollut pullollaan pitsihepeniä. Tällainen herättää epäilyksiä työn todellisesta luonteesta, Kortelainen kertoo.