Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä nauratti tänään?

<< < (2/497) > >>

Vieras0023:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka.Karvo - Heinäkuu 10, 2019, 15:22:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nezztori - Heinäkuu 10, 2019, 15:09:57 ---Miinus repukoilla perseiliät  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Saunan taakse tuommoset paskahousut  >:(

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärsinkö oikein, että teidän mielestänne ei vähemmän viisaallekaan kirjoitukselle saa antaa miinusta, ettei saldo pienene?  :-X
edit: itse aina välillä mietin, mitä viisasta me kukaan täällä ollaan sanottu, että ollaan ylipäätään saatu joskus plussaa..  ;D

Pekka.Karvo:

--- Lainaus käyttäjältä: teteCA121 - Heinäkuu 11, 2019, 11:26:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekka.Karvo - Heinäkuu 10, 2019, 15:22:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nezztori - Heinäkuu 10, 2019, 15:09:57 ---Miinus repukoilla perseiliät  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Saunan taakse tuommoset paskahousut  >:(

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärsinkö oikein, että teidän mielestänne ei vähemmän viisaallekaan kirjoitukselle saa antaa miinusta, ettei saldo pienene?  :-X
edit: itse aina välillä mietin, mitä viisasta me kukaan täällä ollaan sanottu, että ollaan ylipäätään saatu joskus plussaa..  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärsit ilmeisesti väärin, koska miinus repukoilla perseilijät ovat eri asia kun kirjoitusten perusteella plussaa ja miinusta jakavat, joka on ilmeisesti oikea tapa toimia näiden repukoiden suhteen :)

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: teteCA121 - Heinäkuu 11, 2019, 11:26:20 ---edit: itse aina välillä mietin, mitä viisasta me kukaan täällä ollaan sanottu, että ollaan ylipäätään saatu joskus plussaa..  ;D

--- Lainaus päättyy ---

tää on mun mielestä plussan arvoinen, mutta toista en voi antaa

Vieras0021:
Queen of the folio nauratti minua tänään. Huijareita sano, kaikki...

Kuningatar Perse:
Minua sen sijaan naurattaa tämä mielipiteiden kahtiajakoisuus.

"Voi tyhmä SW ja sen tyhmä ylläpito. No nyt ainakin tiedetään miksei siellä tietyistä huomioista ja epäilyistä saanut puhua ääneen, inhottavaa että tällaiset aiheelliset epäilykset pakkovaiennetaan. Siitäs sai tyhmä Legion, nyt ei enää onneksi tarvitse olla hiljaa mistään epäilyttävistä asioista, mitä huomaamme."

"Hahaa tyhmä tyttö on tyhmän epäluuloinen siis ihan kaikesta, lisää foliota hattuun vaan kun ei suostu ilman todisteita uskomaan, että kaikki asiat ovat täysin viattomia ja vaarattomia. Keskittyisi vain panemaan ja pitämään suunsa kiinni muista aiheista, tai ainakin negatiivisista aiheista, varmaan kaikki asiakkaatkin kaikkoavat tällaisista puheista. Eikö se tajua, ettei ketään kiinnosta, mikä häntä epäilyttää?"

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta