Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä nauratti tänään?
Lifti:
^ "Keskittyisi vaan panemaan ja pitämään suunsa kiinni..."
Kirjoittaja ei ilmeisesti osaa suikkaria arvostaa? Muutenkin kuulostaa ihan impotentin vuodatukselta
Kuningatar Perse:
No minähän tuon kirjoitin ;D En uskoakseni ole impotentti. Kirjoitin sen vain kuulemiani mielipiteitä mukaillen.
Asiasta toiseen, onpa kyllä hieno potretti :) Vähän kuitenkin taas pienet kuvat tälläkin foorumilla, osaisiko joku tarkkasilmäisempi sanoa, että onko tuo Liftin omakuva? Itse huomasin, että kuvatietoja ei ole, joten nyt en voi tietää, minä päivänä kuva on otettu :(
Vieras0021:
Kaikki huijaa kunnes toisin todistetaan. Eiku...
Mutta asian viereen eli offroad:
RE:stä varoittelu ja kirjoittelu on ihan asiallista kommentointia sinulta, se ei sinällänsä naurata, päinvastoin. Pipa nousee kun näet vaivaa paneutua ja selittää asoita toiselta kantilta, arvostan.
Kuningatar Perse:
Okei kiitos :) Kiva kuulla, että kirjoittaminen on jonnekin tervetulluttakin. Siksihän minäkin näistä asioista kirjoitan, kun minusta se on tärkeää.
Mutta ei minusta ihan kaikki ole huijareita. En minä sinustakaan tiedä, Letsmenoks, olithan sinäkin opistolla näkyvä nimimerkki ja sekin saattaisi houkuttaa nimimerkinlainaajia. Mutta kun en ole nähnyt mitään siihen viittaavaa, että nimimerkin takana olisi nyt eri tyyppi kuin aiemmin, niin en vaivaa asialla päätäni. Eihän ole mahdollista käydä jokaista foorumilaista yksitellen läpi ja varmistaa, että mikään nimimerkki ei ole vaihtanut omistajaa. Muutaman henkilön, kuten esim. Liftin kohdalla on kuitenkin eri juttu. Kuten jo jossain sanoinkin, niin Lifti ei tullut tänne ensimmäisten joukossa, ja kun noin näkyvän nimimerkin alkuperäistä omistajaa ei kuulu, niin se voisi pistää nimimerkinlainaajan liian suureen kiusaukseen ottaa nimi haltuunsa. Ja sen lisäksi pari kommenttia, mitä Lifti on tänne nyt heittänyt, ovat olleet samantyyppisiä noiden aikaisempien nimimerkinlainausten kanssa, ja siitä on täältä ruudun takaa tosi vaikea sanoa, onko kyse Lifti-huumorista vai Liftin kiusaamisesta.
Lifti:
Ehkä mä en oo Lifti. Mitä minusta sitten jää. Olen kuin rinkelin reikä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta