Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä nauratti tänään?

<< < (472/513) > >>

DeiDei:

--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Lokakuu 12, 2024, 13:28:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 12, 2024, 13:14:52 ---^ Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka lähtevät yhtään minnekään, siis poistuvat kodistaan paskaisena, pesemättä hampaitaan. En mene edes purku-urakkaa tekemään paskaisena, vaikka 10min jälkeen olen paskainen  :laught:

--- Lainaus päättyy ---

Itsehän käyn myös aina paskallakin kotona, niin etten varmaan lähde paskaisena mihinkään.

--- Lainaus päättyy ---

Minä taas pyrin ajoittamaan paskomiseni aina työajalle, koska en mielelläni ilmaiseksi pasko mihinkään.

Thor Patsas:
Pitääkö sitä aina käydä paskalla kun löytyy parempaakin tekemistä?

DeiDei:
^ Kannattaa käydä kirjastosta lainaamassa vaikkapa Korkeajännitys, itselläni ei ole moiseen aikaa kun en voi käydä kirjastossa työajalla, mutta ei se Kaasujalkakaan paskempaa luettavaa ole paskalla. ;D

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: DeiDei - Lokakuu 12, 2024, 21:21:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Lokakuu 12, 2024, 13:28:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 12, 2024, 13:14:52 ---^ Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka lähtevät yhtään minnekään, siis poistuvat kodistaan paskaisena, pesemättä hampaitaan. En mene edes purku-urakkaa tekemään paskaisena, vaikka 10min jälkeen olen paskainen  :laught:

--- Lainaus päättyy ---

Itsehän käyn myös aina paskallakin kotona, niin etten varmaan lähde paskaisena mihinkään.

--- Lainaus päättyy ---

Minä taas pyrin ajoittamaan paskomiseni aina työajalle, koska en mielelläni ilmaiseksi pasko mihinkään.

--- Lainaus päättyy ---
Olen itsekin käyttänyt tätä silleen taktisesti....eli tunti työaikaa jäljellä, närästää kuin pientä oravaa ja paskahuusiin istumaan 45min kunnes lähtee keräämään työkalut konttiin.

DeiDei:
^ Kyllä tosimies käy paskalla kaksi kertaa päivässä. Aamulla luetaan Kaasujalka ja safkiksen jälkeen Helsingin Uutiset. Kyllä Hölmölän veronmaksajat maksaa.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta