Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä nauratti tänään?

<< < (471/513) > >>

Stands:

--- Lainaus käyttäjältä: HuliVili - Lokakuu 12, 2024, 17:06:11 ---Melkoinen mestariteos. 😁  No, ehkä se maistuu paremmalta kuin näyttää.. vähän kuin pildekin.

--- Lainaus päättyy ---

En kyllä tommosta laittaisi huulten väliin😁

Lifti:
^^ Faija vainaa opetti "koskaan ei pidä huonon näköisiä pilluja maistaa mutta ruoka menee sekaisin mahassa ja tulee perseestä ulos. että sen ulkonäöllä niin väliä"

Noodelidude:

--- Lainaus käyttäjältä: HuliVili - Lokakuu 12, 2024, 17:06:11 ---Melkoinen mestariteos. 😁  No, ehkä se maistuu paremmalta kuin näyttää.. vähän kuin pildekin.

--- Lainaus päättyy ---
Näyttää paremmalta mitä hesen hampparit. Joskus nähnyt niin kuvan kauniita pildejä, että niille ei pärjää.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Lokakuu 12, 2024, 16:42:24 ---Hupakko kysyy, että olisiko kaupungissa potentiaalisia asiakkaita ja kysyntää. Foorumin peelo ehdottaa ravintoloiden yökerhoja missä tämä voisi ”plokata mimmejä”

--- Lainaus päättyy ---
Reputussari jumissa. On se kyllä ankara sälli. 10/10. Ei ole kukaan muu saanut minua viimeisen 20v aikana kiinnostamaan Turusta. Rupesin jo miettimään että mitähän siellä laitetaan juomaveteen .

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 12, 2024, 13:14:52 ---^ Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka lähtevät yhtään minnekään, siis poistuvat kodistaan paskaisena, pesemättä hampaitaan. En mene edes purku-urakkaa tekemään paskaisena, vaikka 10min jälkeen olen paskainen  :laught:

--- Lainaus päättyy ---

Siis mitä vittua, meneekö joku muka paskaisena töihin?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta