Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sihteeriopiston uutisia  (Luettu 19321 kertaa)

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Sihteeriopiston uutisia
« : Heinäkuu 10, 2019, 15:07:49 »
Suomen kansalaisia tutkintavankeudessa Espanjassa,  tilejä jäädytetty, kymmeniä sivustoja suljettu...

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0c43ba83-7ee6-4050-a0cc-dfdc35999689

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #2 : Heinäkuu 10, 2019, 15:41:32 »
Ihmettelinkin kun en pääse käsiksi rahoihini
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #3 : Heinäkuu 10, 2019, 16:28:21 »
Mielenkiinnolla odotan millaiseksi juttu paisuu ja millaisia tuomioita satelee.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #5 : Heinäkuu 10, 2019, 17:23:49 »

Voi olla joo aika paljon näyttöä jos/kun on useamman vuoden ollut jo seuranta päällä... iso case selkeesti.
Amator

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #6 : Heinäkuu 10, 2019, 19:20:01 »
Nyt luin tuon Europolin tiedotteen ja katsoin alimpana olevan videon. En olisi koskaan kuvitetllut että käyttäisin tätä muotisanontaa:

Nyt on kova.


Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #7 : Heinäkuu 10, 2019, 19:34:26 »
Huoh.
Fiilikset tätä juttua kohtaan on olleet aika moninaiset tässä kuluneina kuukausina.
Nyt ei ehkä enää oo mielessä paljoa muuta kuin et oliks pojjaat ihan vittu pakko.
Mutta, niin on varmaan siellä tutkintavankeudessakin jonkin asteinen vitutus päällä.
En pysty tuntemaan minkäänlaista sääliä tällä hetkellä.

Koko tää juttu tekee olon ristiriitaiseksi siinä mielessä, että vaikka opiston foorumilta tiettyjä asioita kaipaa, niin tietyille teoille (myös silmien ummistaminen on teko) kuuluukin laittaa stoppi.
Mä en pääse itseni kanssa päätökseen oliko opiston sulkeutuminen hyvä vai huono asia.

Mutta, onneksi nyt on tämä paikka. Toivottavasti tänne ei koskaan tule ilmoittelupuolta ja toivottavasti ylläpito täällä ei käy ahneeksi.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #8 : Heinäkuu 10, 2019, 19:45:17 »
Huoh.
Fiilikset tätä juttua kohtaan on olleet aika moninaiset tässä kuluneina kuukausina.
Nyt ei ehkä enää oo mielessä paljoa muuta kuin et oliks pojjaat ihan vittu pakko.
Mutta, niin on varmaan siellä tutkintavankeudessakin jonkin asteinen vitutus päällä.
En pysty tuntemaan minkäänlaista sääliä tällä hetkellä.

Koko tää juttu tekee olon ristiriitaiseksi siinä mielessä, että vaikka opiston foorumilta tiettyjä asioita kaipaa, niin tietyille teoille (myös silmien ummistaminen on teko) kuuluukin laittaa stoppi.
Mä en pääse itseni kanssa päätökseen oliko opiston sulkeutuminen hyvä vai huono asia.

Mutta, onneksi nyt on tämä paikka. Toivottavasti tänne ei koskaan tule ilmoittelupuolta ja toivottavasti ylläpito täällä ei käy ahneeksi.

Tuntuisi vähän kummalliselta, jos pelkkä foorumi lanseerattaisiin ilman ilmoittelupuolta, jos niiden kummankin olemassaolo olisi koko ajan tarkoituksena. Niin no, toivottavasti heille ei missään vaiheessa tulekaan kuningasideaa ilmopuolen pystyttämisestä... Mutta tuo ahneus... Jos tää saitti alkaa menestyä, niin eivätkö kaikki käy ahneeksi...  :-\

Mäkin opistoa käyttämällä ja muutaman maksetun mainoksen sieltä ostaneena ylläpidin ihmiskauppaa... Oksettaa. Sitäkin suuremmalla syyllä tuntuu nyt hyvältä alkaa luoda teidän kaikkien kanssa tyhjästä puhtaalta pöydältä tätä pelkkää kirjoituspuolta ilman sen kummempia missibisneksiä.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #9 : Heinäkuu 10, 2019, 19:58:31 »
Eihän tuo nyt kenellekään voinut täytenä yllätyksenä tulla, paitsi uusimmille. Vai oliko joku niin sinisilmäinen että ihan 100% luuli kaikki nämä vuodet jotain ihan muuta. Mä luulin että kaikki jotka siellä pyöri, sen vastahakoisesti hyväksyi mutta hyväksyi. Tai mä olen aina ollut mustavalkoinen ja siksi ajattelen että ne jotka hyväksyi, siellä myös pyöri. Ne jotka ei hyväksynyt, eivät pyörineet. Olihan siellä vuosien mittaa alaikäisiäkin. Hei, silmät auki. Faktat on faktoja ja siellä me oltiin.
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #10 : Heinäkuu 10, 2019, 20:26:02 »
Eihän tuo nyt kenellekään voinut täytenä yllätyksenä tulla, paitsi uusimmille. Vai oliko joku niin sinisilmäinen että ihan 100% luuli kaikki nämä vuodet jotain ihan muuta. Mä luulin että kaikki jotka siellä pyöri, sen vastahakoisesti hyväksyi mutta hyväksyi. Tai mä olen aina ollut mustavalkoinen ja siksi ajattelen että ne jotka hyväksyi, siellä myös pyöri. Ne jotka ei hyväksynyt, eivät pyörineet. Olihan siellä vuosien mittaa alaikäisiäkin. Hei, silmät auki. Faktat on faktoja ja siellä me oltiin.

Ei ehkä 100% jotain ihan muuta, mutta en mä ainakaan tietänyt lähellekään totuutta ennen kuin aloin hieman kyseleen ympäriinsä.
Enkä väitä että tietäisin nytkään koko totuutta kaikkine yksityiskohtineen, mutta mulle riittää enkä oikeestaan halua edes tietää enää yhtään enempää. Joka kerta kun mä olen kuullut tosta lisää se on entistä kurjempaa juttua monestakin eri syystä, eikä tässä enää ole mitään mitä voisi muuttaa.

Mutta nimenomaan en koita kieltää yhtään etten olisi ollut opistolla ihan ns. onnellisena, siksi fiilis onkin ollut tosi ristiriitainen.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #11 : Heinäkuu 10, 2019, 20:54:36 »
Itse käyttelin foorumia 2002 alkaen varmaan yli 10 v ihan sinisilmäisenä. En ilmopuolesta ollut tosin edes kiinnostunut, enkä käyttänyt sitä. Vasta joskus 2014 katsoin sieltä kontakteja, mutta vain suomalaisia. Siinä yhteydessä jatkuvasti lisääntyvä köyhistä maista tulevien tyttöjen määrä rupesi ihmetyttämään. Herää tietysti kysymys, mikä on foorumin osuus rikostutkinnassa. Kaiken kaikkiaan ison luokan juttu tästä on tullut ja takuuvarmasti pitkiä tuomioita.
Ylilääkäri

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #12 : Heinäkuu 10, 2019, 21:07:34 »
Joo en mäkään ihan tuollaista osannut odottaa. Itselleni homma tuli jo silloin selväksi että jotain outoa on kun soitan "Casandralle" mutta "Casandra" ei vastaa puhelimeen vaan tapaamisen yksityiskohdat pitäisi sopia jonkun kolmannen osapuolen kanssa. Tämähän nyt oli aika arkista hommaa ja karvapallit vaan selitteli kuinka Euroopassa (muualla kuin Suomessa) nyt vaan on tapana toimia noin.

Itse kun ajattelen että jos Siirin haluan tavata niin Siirin kanssa asiasta puhun. En sovi Siirin kanssa tapaamista Igorin, Tonin, Satun tai Kirsin kanssa.
Why so fragile?

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #13 : Heinäkuu 10, 2019, 21:15:18 »

Voi olla joo aika paljon näyttöä jos/kun on useamman vuoden ollut jo seuranta päällä... iso case selkeesti.

Joo, uutisten mukaan vajaassa 2,5 vuoden tutkinnassa saatu tällainen tulos. Vertaa Aarnioon, yks heppu, tutkittu kuinka monta vuotta?

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #14 : Heinäkuu 10, 2019, 21:34:23 »
Tuolla etusivulla lukee kuka on viimeiseksi rekisteröitynyt foorumille ja siellä lukee että olavi. Etkö sinä kaipaillut juuri olavia tänne vai muistankohan väärin :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2019, 21:36:26 kirjoittanut Pekka.Karvo »
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #15 : Heinäkuu 10, 2019, 21:36:18 »
Tuolla etusivulla lukee kuka on viimeiseksi kirjautunut foorumille ja siellä lukee että olavi. Etkö sinä kaipaillut juuri olavia tänne vai muistankohan väärin :)

Oi, Olavi, unelmien satulamieheni! Mutta epäilen, hän ei olisi olavi, vaan Olavi.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #16 : Heinäkuu 10, 2019, 22:04:14 »
Sexwörkin suhteen ensimmäiset epäilykset heräsivät, kun aloin ihmettelemään sen teknistä toteutusta. Junnuna olin luonnollisesti vähän ylivarovainen sen suhteen mihin tietoni valuvat, joten pureuduin Vbulletin-alustan ominaisuuksiin ja niihin käsittämättömiin kilkkeisiin, joita ylläpito oli asentanut helpottaakseen työtään. Yksi mielenkiintoisimmista asioista oli se, että Vbulletin ei tarjoa oikeastaan minkäänlaista tietoturvaa ja muutenkin sivu oli http-protokollan päällä eli tieto oli salaamatonta myös serveripäässä. Erillisellä kilkkeellä ylläpito pystyi lukemaan mm. yksäreiden sisällöt. Tai oikeastaan kuka tahansa pystyi kuka nyt sattui pääsemään käsiksi Wörkin pannuihin. Ehdotin ylläpidolle siirtymistä https-protokollaan, jotta saataisiin edes jotain tietoturvaa, mutta vastauksena sain lähinnä vittuilua ja epäilyksiä siitä, että olen hakkeri. Siitä hetkestä alkoi munankuorilla tanssiminen ylläpidon kanssa ja omat epäilykseni siitä, ettei ylläpidolla välttämättä ole puhtaita jauhoja pussissaan, koska ovat noin herkkänä noin mitättömästä ja helposti korjattavasta asiasta.

Mutta tikulla silmään sitä, joka tietoturvattomia saitteja muistelee. Täällä tuntuu olevan pakka jo merkittävästi paremmin kasassa. ;)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #17 : Heinäkuu 10, 2019, 22:37:03 »
Muistan kun löysin Sihteeriopiston Internetin syövereistä joskus 2000-luvun alussa. Olin aluksi aika epäluuloinen, mietin että mikähän sivusto se oikein on. Tutustuttuani lähemmin uteliaisuus voitti epäluulot, ja niinpä rekisteröidyinkin jo muutaman vuoden päästä. Paritusta epäilin aika monien ilmoitusten kohdalla jo vuosikausia sitten, mutta sivuston ylläpitoa en osannut tähän yhdistää ollenkaan. Sinällään tuo tutkinnan alla oleva rikoskuvio - näin jälkiviisaasti ajatellen - vaikuttaa aika selkeältä.

Paikalla Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1043
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #18 : Heinäkuu 10, 2019, 22:59:10 »
Ehdin, sattuneesta syystä olla vain tovin sillä sivustolla ja ainakin minulle melko nopsaan selvisi asioiden oikea tila kaikkien väärennettyjen ilmoitusten perusteella. Ei kovin suurta älliä tarvinnut. ::)

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sihteeriopiston uutisia
« Vastaus #19 : Heinäkuu 10, 2019, 23:19:00 »
Aikamoiset massit ovat sivuston takana toimineet tahot tehneet, jos tämän päiväiset uutiset pitävät paikkansa.