Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Safiiri kokemuksia?  (Luettu 7008 kertaa)

Poissa Vieras0196

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Safiiri kokemuksia?
« : Marraskuu 17, 2020, 08:04:34 »
Opiston puolella ilmoittelee Safiiri nimimerkillä kulkeva nuori neitonen. Olisko täällä kokemuksia?

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Safiiri kokemuksia?
« Vastaus #1 : Marraskuu 17, 2020, 11:50:10 »
Ilmoittelee muuten naapurissakin. Kerran olin yhteydessä mailin välityksellä, vaikutti ihan kivalta mutta ei aikataulut oikein kohdanneet. Hän myös onnistui copy&pasteamaan omaan vastaukseensa viestiketjun jonkun toisen turskan kanssa, mikä oli vähän vaivaannuttavaa.

Poissa Meksikon Pikamuna

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Safiiri kokemuksia?
« Vastaus #2 : Tammikuu 07, 2021, 20:21:55 »
Kerran olen käynyt ja toinen tapaaminen on juuri suunnitteilla, kunhan saadaan aikataulut sovitettua. Sitten sovitetaankin jotain ihan muuta tiedätte kyllä minne.
Ihanan välitön ja hurmaavan rento luonnonlapsi. Nauttii siitä mitä tekee ja tekee sen hyvin. Jotenkin hänestä huokui se sellainen "olen sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa"- asenne joka on minun mielestäni naisessa, kuin naisessa aina todella valloittavaa. Jos tekee mieli nuorta, aidosti hauskaa neitiä, niin siinäpä oiva valinta.

Poissa Tähtimeisseli

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Safiiri kokemuksia?
« Vastaus #3 : Tammikuu 08, 2021, 11:39:07 »
Kerran olen käynyt ja toinen tapaaminen on juuri suunnitteilla, kunhan saadaan aikataulut sovitettua. Sitten sovitetaankin jotain ihan muuta tiedätte kyllä minne.
Ihanan välitön ja hurmaavan rento luonnonlapsi. Nauttii siitä mitä tekee ja tekee sen hyvin. Jotenkin hänestä huokui se sellainen "olen sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa"- asenne joka on minun mielestäni naisessa, kuin naisessa aina todella valloittavaa. Jos tekee mieli nuorta, aidosti hauskaa neitiä, niin siinäpä oiva valinta.

Komppaan tätä täysillä!

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Safiiri kokemuksia?
« Vastaus #4 : Lokakuu 18, 2022, 21:00:32 »
Safiiri on nyt tavattu ja oli sangen mukava kokemus. Ajan varaaminen sujui helposti ja tapaamispaikka oli siisti. Oven avasi luonnollisen kaunis, helposti lähestyttävä nuori nainen. Alusta asti oli välitön ja rento tunnelma. Melkein kuin olisi tullut takaisin kotiin. Alkuhieronta oli rentouttavaa ja sen jälkeen sain nauttia upeasta naisen vartalosta. Aktin jälkeen Safiiri käpertyä kainaloon ja juteltiin maailman menosta. Vahva suositus täältä, kannattaa käydä tapaamassa.

Sää syksyinen ja kevein askelin lähdin tapaamispaikasta :inlove: Onneksi ei satanut vettä...

Poissa testwest

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Safiiri kokemuksia?
« Vastaus #5 : Lokakuu 21, 2022, 22:50:54 »
Palveluhan on parasta A-luokkaa, mutta tyttöhän ei ole mikään kedon kaunein kukka kasvoiltaan eikä vartaloltaan.

-Palvelu 9 1/2
-Ulkonäkö 6

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Safiiri kokemuksia?
« Vastaus #6 : Lokakuu 21, 2022, 23:26:23 »
Ulkonäköseikat ovat pitkälti makuasioita :) Toiset tykkää ja toiset ei. Safiiri oli luonnollisen kaunis nainen minun makuun. Kiinteä kroppainen eikä vartalossa taida kovin ylimääräisiä kilojakaan olla. Toki sekin riippuu aina mihin verrataan. Ylimeikatut instagram-mallit eivät oikein sytytä minua. Kaikillahan on oikeus  omaan mielipiteeseen eikä minunkaan mielipide ole varmaankaan oikea :D