Vetäisen joulun ensimmäisen mukillisen. Punaiset posket ja rudolphin nenä tavoitteena...
Uutiset:
Vieras0021



Nauttii muiden arvostusta


Vieras0217





Rakastajien aatelia

Joka joulu sama laulu,taas tuli syötyä liikaa... Eikö ihminen koskaan opi?

Vieras0217





Rakastajien aatelia
Joka joulu sama laulu,taas tuli syötyä liikaa... Eikö ihminen koskaan opi?
Yyh, sama täällä. Liikaa taas oli kaikkea ja vielä olisi juustolajitelma, hilloa sekä viiniä tarjolla. Pakko jättää huomiseen, ei pysty enää syömään muruakaan. 😂

Vieras0217





Rakastajien aatelia



Pimu







Lähellä täydellisyyttä
Vieras0217





Rakastajien aatelia

Vieras0068





Rakastajien aatelia
Duunissa töissä ja nautin jotain muuta kuin jouluruokaa