Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hml lihaksikas poika 20v isolla kullilla varustettu  (Luettu 3211 kertaa)

Poissa Salakamut30

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Hml lihaksikas poika 20v isolla kullilla varustettu
« : Marraskuu 12, 2020, 20:58:10 »
Moi olen 20v tosiaan, kulli on lähemmäs 20xm kovana ja todella paksu, mulla hyvä kunto joten jaksan painaa pitkään ja olen saanut naisilta kehuja paljon. Etsin mieluiten 35-70v naista mutta ei ole tarkkaa sen iän kanssa tai edes sukupuolen :) olethan 100 prossaa terve ja luotettava. (tämä ei ole maksullista) ps. Minulle ei ole tärkeintä oma nautinto vaan sinun :) minulle käy heti vaikka joten ota yhteyttä nopeasti jos nautintoa kaipaat, meinaan se on taattu olit mies tai nainen
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2020, 21:01:44 kirjoittanut Salakamut30 »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hml lihaksikas poika 20v isolla kullilla varustettu
« Vastaus #1 : Marraskuu 12, 2020, 21:05:34 »
^Kai tiedät tämän saitin olevan nimenomaan maksullisen seksin ympärille kietoutunut?

Sitten ihan pikku vinkkinä vanhemmalta herrasmieheltä. Panosta hiukan enemmän deitti ilmoitukseen. Omakehu ja kullin koko ei kiinnosta naista (ainankaan heti) vaan ota hieman lähestyttävämpi tulokulma ja poikkea joukosta. Sellainen huomataan ja saanti on varmaa. Tuli juuri eilen todistettua itselleni ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hml lihaksikas poika 20v isolla kullilla varustettu
« Vastaus #2 : Marraskuu 12, 2020, 21:14:56 »
Huh huh. Onneksi on Hämeenlinnasta.
Jos tuollaisia tekstejä alkaa tulla myös Oulun suunnalta niin alkaa huolettaa miten enää saan maksullista aikaa hupakolta kun niillä menee kaikki aika peuhatessa noiden isomunaisten lihaksikkaiden nuorten miesten kanssa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9062
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hml lihaksikas poika 20v isolla kullilla varustettu
« Vastaus #3 : Marraskuu 12, 2020, 21:23:16 »
^Kai tiedät tämän saitin olevan nimenomaan maksullisen seksin ympärille kietoutunut?

Esteettisisistä syistä minua kiinnostaa onko kyseessä ympärileikattu?

Minuahan ei ole...näytin kiinalaiselle kullia ja se friikahti.Pomppi tasajalkaa ja huusi: Theeeeeere is no head!

Vedin esinahan taakse ja sanoin:  The head is under my snakeskin.

Kiinalainen juoksi rappukäytävään ja kirkui: OMG!
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hml lihaksikas poika 20v isolla kullilla varustettu
« Vastaus #4 : Marraskuu 12, 2020, 21:31:14 »
^Kai tiedät tämän saitin olevan nimenomaan maksullisen seksin ympärille kietoutunut?

Esteettisisistä syistä minua kiinnostaa onko kyseessä ympärileikattu?

Minuahan ei ole...näytin kiinalaiselle kullia ja se friikahti.Pomppi tasajalkaa ja huusi: Theeeeeere is no head!

Vedin esinahan taakse ja sanoin:  The head is under my snakeskin.

Kiinalainen juoksi rappukäytävään ja kirkui: OMG!

Juoksitko perään ja koitit selittää skandinaavisen olomuodon hänelle?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hml lihaksikas poika 20v isolla kullilla varustettu
« Vastaus #5 : Marraskuu 12, 2020, 22:48:36 »
Moi olen 20v tosiaan, kulli on lähemmäs 20xm kovana ja todella paksu, mulla hyvä kunto joten jaksan painaa pitkään ja olen saanut naisilta kehuja paljon. Etsin mieluiten 35-70v naista mutta ei ole tarkkaa sen iän kanssa tai edes sukupuolen :) olethan 100 prossaa terve ja luotettava. (tämä ei ole maksullista) ps. Minulle ei ole tärkeintä oma nautinto vaan sinun :) minulle käy heti vaikka joten ota yhteyttä nopeasti jos nautintoa kaipaat, meinaan se on taattu olit mies tai nainen

Terska. Olen majoneesimies Hese69. Mun bradpittwursti on löysänä liiottelematta vähintää 25 xm, ja juhlakunnossa vähintään 35 xl, mutta kuka näitä senttejä laskee? Mulla huono kunto ja vaikka tuoksuni onkin Mennem, nopeasti tulen, ja siitä palveluntarjoajat tykkää. Mun nainen voisi olla 90-60-90 mitoiltaan. Naisen pitää olla syntynyt elokuussa, ja horoskooppimerkiltään leijona. Naisen pitää olla pitkä 165-166 cm. Painoa mielellään 50-51 kiloa. Hiukset saa blondin ja tumman blondin väliltä. Eikä haittaisi, vaikka olisit malli tai missi. tai no se on vähimmäisvaatimus. En tosiaan etsi mitään yhden yön juttua, vaan elättäjää itselleni. Olisi kiva, jos luottotietosi on kunnossa ja lähetät etukäteen tiedot varallisuudestasi. Mitä enemmän, sen parempi. Pyytäisin sinua vielä lähettämään kuvan kasvoistasi ja vartalostasi, jotta voin olla varma, että et ole tyhjä rasti. Minulle oma nautinto ei ole yhtä tärkeä sinun nautinto. Minun kanssani on satisfaction queranteed. Pidähän kiirettä ennen kuin muut ehtivät ennen.         

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9062
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hml lihaksikas poika 20v isolla kullilla varustettu
« Vastaus #6 : Marraskuu 13, 2020, 06:30:17 »
Vaikka kaverilla iso mela onkin niin ei tarvii noin kateellinen olla että heti punaselle läiskitään;)
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hml lihaksikas poika 20v isolla kullilla varustettu
« Vastaus #7 : Marraskuu 13, 2020, 07:50:04 »
^Mitä? Onko sillä iso mela? Eihän se puhu veneestä mitään. En vielä ollut antanut punaista, mutta nyt rupes vituttamaan.