No, vaikka 30-40v,laiha,puhelias,
Suostuu suutelemaan ja jotain erikoisuuksiakin saa olla. Eikä liukuhihna tyylillä
Menee vaikeaksi nykyään. Olisi mennyt vaikeaksi jo vuosia sitten, kun virolaisia tai ainakin viron venäläisiä oli valtaosa.
Uutiset:
basti

Piristää muiden päivää
Suostuu suutelemaan ja jotain erikoisuuksiakin saa olla. Eikä liukuhihna tyylillä
RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
Tai olin. Keikarin naulasi kattoon pärkkeleen koruna.
Kahvit sylissä
Kelpo kaveri
Kahvit sylissä
Kelpo kaveri
Kahvit sylissä
Kelpo kaveri
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Banana
Kelpo kaveri
Entto

Lähellä täydellisyyttä
Taaneli
Kelpo kaveri
Hivpoint Etsivä työ
Kelpo kaveri
Banana
Kelpo kaveri
Yli puolet suomalaisten hiv-tartunnoista saadaan matkaillessa. Eniten uusia tartuntoja tulee Thaimaasta ja Venäjältä, mutta myös Virossa hiv-positiivisia on enemmän kuin Suomessa. Monissa suomalaisten suosimissa matkailukohteissa hiv on siis huomattavasti yleisempi kuin Suomessa.
Hivpoint Etsivä työ
Kelpo kaveri
Hivpoint Etsivä työ
Kelpo kaveri
Vieras0116

Näyttää hyvää esimerkkiä

Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Lähtökohta Eestiläisillä naisilla on aina suomalaisesta miehestä -10 ja sen jo nollaan keriminen vaatii äärimmäistä herrasmiesmäisyyttä.
p.s. ei kannata paljo terapiasta maksaa kun vaan osaa ympäristönsä oikein tulkita
Vieras0116

Näyttää hyvää esimerkkiä
Lähtökohta Eestiläisillä naisilla on aina suomalaisesta miehestä -10 ja sen jo nollaan keriminen vaatii äärimmäistä herrasmiesmäisyyttä.
p.s. ei kannata paljo terapiasta maksaa kun vaan osaa ympäristönsä oikein tulkita
Tuo Aina-sana särähti korvaani. Olen eri mieltä. Siellä olen pannut rahalla ja ilman.
Perustelut saat tarvittaessa yksärillä.