Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla  (Luettu 5101 kertaa)

Poissa MVilkas

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« : Marraskuu 11, 2020, 11:49:18 »
Hei!
Alistuminen naisille kuritettavaksi todella perusteellsesti on minun juttuni. Harrastuksen eteen on myös nähty vaivaa. Olen juuri nikkaroinut puisen, todella pirullisen tukevan kidutuspenkinkin,josta ei pakoon päästä! Siinä ollaan täysin piiskakiduttajan armoilla. Sen voin luvata. Lisäksi löytyy kaikenlaisia piiskoja, ruoskia ja raippoja joka lähtöön. Pitkiä ja lyhyitä ratsupiiskoja, useampikin cane, kumisia ja nahkaisia monihäntäruoskia, heavy duty läimäytin jne.. Kaikista on jo saatu maistiaisia. LIsää tarvitaan.
Etsin nyt myöskin tosi lujasta ja armottomasta piskauksesta pitäviä naisia pieksämään minut säännöllisesti. Aikaisempi kokemus suotavaa muttei välttämätöntä. Ikä ja koko vapaa. Ratsutyttöjäkin saa tulla vaikka useampikin samalla kertaa. Paikka Länsi-Vantalla. Tervetuloa rökittämään! Saatte myös sitoa ja pitää sidottuna. Silloin on hyvä sopia ehdoista tarkemmin. Olkaa sitten kuin kotonanne.
Ai niin, olen pienehkö ja hoikka miehenkutale, joka on tosi helppo pistää tossun alle ja sitten sihen laitteeseen..
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 11, 2020, 11:59:57 kirjoittanut MVilkas »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #1 : Marraskuu 12, 2020, 15:27:22 »
Sanot aiemmassa viestissäsi, että maksulliset naiset eivät kiinosta vähääkään. Luuletko maksullisen seksin keskustelufoorumia lukisi muut kuin maksullista seksiä tarjoavia naisia?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #2 : Marraskuu 12, 2020, 16:36:00 »
^^Voi olla vähän väärä paikka etsiä täältä jos maksullisuus on este ;D Lukeehan se jo tuolla oikeassa yläkulmassa "Maksullisesta seksistä aikuisten kesken." Voisi olla joku muu sivu siihen tarkoitukseen tehokkaampi ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa MVilkas

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #3 : Marraskuu 12, 2020, 16:49:13 »
Hienoa, että pääsit nälvimään. Itsetunto nyt varmaan kohosi.. ;)
Säännöstä on poikkeuksia. Tässä ei mennä maksullisten palveluntarjoajien luokse. Ja sitä paitsi tässä keskitytään mieluummin maksullisiin amatööreihin ei ammattilaisiin, jotka eivät siis juurikaan kiinnosta. Aikaisempaa kokemusta kun ei vaadita. On jo yksi sellainen löytynytkin. Eikä kyse ole seksistä. Onko muuta?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #4 : Marraskuu 12, 2020, 16:53:37 »
Kerro nyt ihan selvyyden vuoksi että haetko kuitenkin maksullisia palveluntarjoajia vai et. Vaikka olisi "amatööri" ja haluaa maksun seksipalveluista, on kyse maksullisista palveluista :)

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #5 : Marraskuu 12, 2020, 17:03:57 »
Hienoa, että pääsit nälvimään. Itsetunto nyt varmaan kohosi.. ;)
Säännöstä on poikkeuksia. Tässä ei mennä maksullisten palveluntarjoajien luokse. Ja sitä paitsi tässä keskitytään mieluummin maksullisiin amatööreihin ei ammattilaisiin, jotka eivät siis juurikaan kiinnosta. Aikaisempaa kokemusta kun ei vaadita. On jo yksi sellainen löytynytkin. Eikä kyse ole seksistä. Onko muuta?

En missään nimessä nälvinyt vaan kyse oli toteamuksesta.

Miten maksullinen amatööri eroaa Maksullisesta ammattilaisesta? Omasta kokemuksesta voin sanoa, että enemmän se amatööri tuntuu maksullisesta kuin pitkään alalla ollut hupakko, jonka kanssa tapaaminen tuntuu alusta asti kuin tyttöystävää tapaisi.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa MVilkas

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #6 : Marraskuu 12, 2020, 17:07:29 »
Voi hyvä luoja sentään, että on taas vaikeaa.
Etkö muuta tekemistä keksi?
Tuli asia ilmaistua sitten vähän epäselvästi ja se siitä sitten. Pahoittelut siitä.
MInusta on ihan eri asia, tekeekö joku tätä täysin ammatikseen vai lähinnä harrastuksena, meni siitä sitten maksu tai ei. Siihen joutuu varatumaan, että menee. Älä puutu nyt tähän yhteen sanaan jatkuvasti.
Minä olen sentään ollut näiden juttujen kanssa tekemisissä yli 30 vuotta enkä jaksaisi käydä enempää tälläistä keskustelua. Eikö nyt jo riitä?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #7 : Marraskuu 12, 2020, 17:10:25 »
Ihan uteliaisuudesta kyselen, miten turvallista tuollainen armoton piiskaaminen on amatöörin kanssa..? Osumatarkkuus jne...

Poissa MVilkas

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #8 : Marraskuu 12, 2020, 17:23:17 »
Hyvin on mennyt tähän asti. Kertaakaan ei ole tarvittu sitä oikeaa ammattilaista. Ja lisäksi siinä harrastelija/ensikertalaistouhussa kiehtoo se, ettei etukäteen tiedä, mitä on tulossa. On arkailijoita ja tosi hyviä. Kylkiosumaakin on tietysti vahingossa tullut. Jää verinen jälki helposti ohueeseen ihoon. On nytkin. On myös olemassa ns. turvasana, jonka voi ottaa halutessaan käyttöön. On myös tehty niinkin, että olen suukapuloituna. Tykkään joutua täysin toisen armoille. Silloinkin voidaan toki tehdä niin, että kun joku esine putoaa kädestä niin silloin lopetetaan tai pidetään taukoa. Ei ole sitäkään vielä tarvittu. On myös kiva opettaa uusia piiskureita. Sekin siis siinä vielä.

Poissa MVilkas

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #9 : Marraskuu 12, 2020, 17:45:48 »
Ja jos haluan varmistua sitä, että tulee varmasti tarpeeksi lujasti ja kauan niin on sovittu, että jos minua ei saa antautuman ja luovuttamaan tietyssä ajassa niin ei tule maksuakaan. Tuskinpa onnistuu ammattidominoiden kanssa sekään vaan maksu on jo sovittu etukäteen sitten maksettavaksi. Ja kello käy.. Taas piste niille puuhastelijoille. Niiden kanssa voi myös seurustella ja keskustella vähän eemmänkin asiasta,kun ei ole niin kiire pois. Kotona siinä ollaan eikä missään studiossa. Voidaan vaikka kahvit siinä keittää. Toivottavasti nyt alkaa valjeta tämä asia. Piste.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #10 : Marraskuu 12, 2020, 18:33:49 »
Ja jos haluan varmistua sitä, että tulee varmasti tarpeeksi lujasti ja kauan niin on sovittu, että jos minua ei saa antautuman ja luovuttamaan tietyssä ajassa niin ei tule maksuakaan. Tuskinpa onnistuu ammattidominoiden kanssa sekään vaan maksu on jo sovittu etukäteen sitten maksettavaksi. Ja kello käy.. Taas piste niille puuhastelijoille. Niiden kanssa voi myös seurustella ja keskustella vähän eemmänkin asiasta,kun ei ole niin kiire pois. Kotona siinä ollaan eikä missään studiossa. Voidaan vaikka kahvit siinä keittää. Toivottavasti nyt alkaa valjeta tämä asia. Piste.

No just. Alkoi hyvin avautumaan.
Ihan selvä uusien kokemattomien hyväksikäyttötapaus. Ne kun ei osaa vielä pitää puoliaan tuollaisia et_saa_rahaa_jos-tyyppejä vastaan.

Ihanat naiset.

Poissa MVilkas

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #11 : Marraskuu 12, 2020, 18:55:01 »
Ja taas väärin. Oikein odotin tuota ja olin valmiina. Se on ollut pelkkää kannustusta ja vanhemapana herrassmiehenä olen aina maksanut se palkkion,joka on sovittu. Tyytyväisiä ovat ollet eivätkä mitään hyväksikäytetyjä. Se on vain yksi leikki muiden joukossa. Yrittäkää vielä jotain. Tämä mustammaalausleikki alkaa käydä niin hauskaksi.. ;)

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #12 : Marraskuu 12, 2020, 19:19:31 »
 ;D hah joo. Valehtele vielä lisää.
 
Ihanat naiset.

Poissa MVilkas

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #13 : Marraskuu 12, 2020, 19:40:29 »
Noinko paljon ottaa päähän? Yhtään ei ole valehdeltu ja aika paskamainen syytös tuollainen. Mistä sinäkin luulet toisten asiat ja tekemiset tietäväsi? Kertoo paljon esittäjästään. Eikä mitään hyvää.
Ehkä kannattaisi jo jättää rauhaan ja lopettaa tuo touhu? Itse aloititte. En minä.
Varmasti täällä on muutakin keskusteltavaa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #14 : Marraskuu 12, 2020, 19:48:37 »
Mulle tuli mieletön De'ja vu että samanlainen keskustelu on käyty joskus ennenkin.

MVilkas,turhaan sä kiehut jos sun asiaasi esitetään kysymyksiä tai kommentoidaan. Täällä keskustellaan aiheesta kuin aiheesta ja turha siitä on hermostua.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa MVilkas

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #15 : Marraskuu 12, 2020, 19:54:09 »
Mitä kysmyksiä selvät v*****t ja törkeät syytökset valehtelusta muka ovat? Menee minun rajani ylitse sellainen nulikkamainen touhu.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1631
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #16 : Marraskuu 12, 2020, 20:11:21 »
Jotenkin toi "harrastus" ja kielenkäyttö sopivat yhteen......
Enkä sano tätä millään pahalla.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #17 : Marraskuu 12, 2020, 20:27:05 »
Voi hyvänen aika... ::)

Ensin itse kirjoitat:

aika vähän on kyllä niitä oikeasti halukkaita naamallaistujia ja nekin mitä yleensä edes löytyy, ovat lähes järjestään maksullisia palveluntarjoajia, mikä ei taas kiinnosta sitten pätkääkään. Ei mitään fiilistä siinä, kun tietää, että toisella ei ole mikään muu kuin raha mielessä ja tekee vaan työtänsä.

Sitten etsit seuraa maksuseksifoorumilta kuvaillen:

Ja jos haluan varmistua sitä, että tulee varmasti tarpeeksi lujasti ja kauan niin on sovittu, että jos minua ei saa antautuman ja luovuttamaan tietyssä ajassa niin ei tule maksuakaan. Tuskinpa onnistuu ammattidominoiden kanssa sekään vaan maksu on jo sovittu etukäteen sitten maksettavaksi. Ja kello käy.. Taas piste niille puuhastelijoille. Niiden kanssa voi myös seurustella ja keskustella vähän eemmänkin asiasta,kun ei ole niin kiire pois. Kotona siinä ollaan eikä missään studiossa. Voidaan vaikka kahvit siinä keittää. Toivottavasti nyt alkaa valjeta tämä asia. Piste.

Koska tätä foorumia lukee moni huorailua suunnitteleva/aloitteleva ihminen, on tosi hyvä, että asiakkaat kommentoivat ja keskustelevat seuranhaustasi.

Faktahan on, että netti on pullollaan miehiä, jotka odottavat, että joku nainen tulee toteuttamaan tämän miehen fantasiat ilmaiseksi. Bdsm-skenessä näitä on loputtomasti. Dominat vain yleensä eivät tykkää olla fetissiautomaatteja, vaan haluavat jotain itselleenkin.

Paitsi maksulliset (jotka tietysti haluavat sen maksun). Hyvä ammattilainen osaa luoda sen illuusion, että raha ei koskaan vaihtanutkaan omistajaa ja sun hakkaaminen on (sovitun ajan) parasta mitä hän voi tehdä. Mutta se tietysti maksaa rahaa, eikä ammattilainen jää viettämään aikaa ja kahvittelemaan ja tuo heppatyttökaveriaankin samaan rahaan kylään...

Siperia tietysti opettaa amatööriäkin, sitä joko oppii pyytämään rahat etukäteen ja pitämään kiinni rajoistaan, eli tulee "ammattilaiseksi", tai sitten palaa loppuun, niin että loppuun kuluttajat voivat jäädä vain huokailemaan "sen ihmeellisen amatöörin perään, joka ei kelloa katsellut eikä rahoja laskeskellut"... :-X

Mutta ihan hyvä näistä on keskustella, jos vaikka joku amatööri saa vinkkiä, että kaikkeen ei tarvitse suostua, ja on paljon asiallisia, palveluntarjoajia kunnioittavia asiakkaita, tässäkin ketjussa jo monta ollut äänessä. ❤
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4000
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #18 : Marraskuu 12, 2020, 20:45:20 »
Ja taas väärin. Oikein odotin tuota ja olin valmiina. Se on ollut pelkkää kannustusta ja vanhemapana herrassmiehenä olen aina maksanut se palkkion,joka on sovittu. Tyytyväisiä ovat ollet eivätkä mitään hyväksikäytetyjä. Se on vain yksi leikki muiden joukossa. Yrittäkää vielä jotain. Tämä mustammaalausleikki alkaa käydä niin hauskaksi.. ;)
Taidat siis nauttia siitä että saat verbaalista piiskaa foorumilla - ja ihan ilmaiseksi.
Saitin Bud Spencer

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Halutaan tutustua armottomaan piiskurinaiseen Vantaalla
« Vastaus #19 : Marraskuu 12, 2020, 20:48:25 »
Ja taas väärin. Oikein odotin tuota ja olin valmiina. Se on ollut pelkkää kannustusta ja vanhemapana herrassmiehenä olen aina maksanut se palkkion,joka on sovittu. Tyytyväisiä ovat ollet eivätkä mitään hyväksikäytetyjä. Se on vain yksi leikki muiden joukossa. Yrittäkää vielä jotain. Tämä mustammaalausleikki alkaa käydä niin hauskaksi.. ;)
Taidat siis nauttia siitä että saat verbaalista piiskaa foorumilla - ja ihan ilmaiseksi.

Touche
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.