Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ovella kääntyminen (ei oharit)  (Luettu 16388 kertaa)

Poissa Heimolainen

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Ovella kääntyminen (ei oharit)
« : Marraskuu 01, 2020, 13:48:25 »
Jokin aika sitten minulle kävi ensimmäisen kerran niin, että ovella iski katumus päälle ja piti jättää tapaaminen väliin.
Sanoin tarjoajalle (jota en siis ollut aiemmin tavannut) kohteliaasti, että en nyt pysty tähän mitenkään, olen pahoillani. Kysyin, haluaisiko hän sovitusta summasta kolmanneksen, jotta ei olisi ihan hukkareissu hänellekään. Tämä sopi, ja poistuin vähin äänin.

Arvon turskat; kuinka usein eteenne sattuu tilanne, että on käännyttävä ovella ja livahdettava tiehensä? Podetteko tästä huonoa omaatuntoa?

Arvon hupakot; miten suhtaudutte ovelta kääntyjiin? Olinko minä liian höveli, vai liian saita?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #1 : Marraskuu 01, 2020, 14:11:16 »
Onhan se hieman nössöä kääntyä ovelta ilman syytä, vain siksi että iski pupu housuihin. Tässä tapauksessa korvaus menetetystä ajasta voi olla paikallaan.

Olen kyllä kääntynyt ovelta syystä että palveluntarjoaja irl ja mainosten kuvat ovat liian kaukana toisistaan. Muutaman kerran hupakko on vaatinut tästä maksua, mutta feikkejä ei panna eikä korvata ovelta kääntymistä.

Harmaalla alueella on, että hupakon kasvot tuntuvat sellaiselta että seksi ei tämän kanssa tule kyseeseen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9066
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #2 : Marraskuu 01, 2020, 14:28:30 »
Onhan se hieman nössöä kääntyä ovelta ilman syytä, vain siksi että iski pupu housuihin. Tässä tapauksessa korvaus menetetystä ajasta voi olla paikallaan.

Olen kyllä kääntynyt ovelta syystä että palveluntarjoaja irl ja mainosten kuvat ovat liian kaukana toisistaan. Muutaman kerran hupakko on vaatinut tästä maksua, mutta feikkejä ei panna eikä korvata ovelta kääntymistä.

Tässä veli todisti ns.huoran oikeuksien puolesta ja heti perään huorapukkien oikeuksien puolesta.

Jos ujo pissa tulee niin kirjoittamattomat genren säännöt sanoo että koko aika korvataan.

Jos feikki on ovella vastassa niin tokaisen että tämä on kusetusta ja lähden kaljoittelemaan " and I dont give even a chicken nugget! " (pahoittelut huonosta Lontoosta)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2020, 14:31:00 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #3 : Marraskuu 01, 2020, 14:47:03 »
Ovelta saa kääntyä mutta syyn pitää olla validi, pelkästään se ei riitä syyksi että pupu meni pöksyyn jos palveluntarjoaja on ollut rehellinen.

Mitä kasvoihin tulee, niin kauneus ja rumuus on katsojan silmässä eikä sekään vielä riitä perusteeksi jos missään vaiheessa ei ole ilmoituksen, ulkonäön ja palveluiden saatavuuden suhteen valehdeltu. Mun ovelta on käännytty viisi kertaa 24 vuoden aikana ja vain yksi pystyi antamaan uskottavan selvityksen miksi niin teki. Syy oli niinkin hauska että muistutin kuulemma liikaa hänen exäänsä. Tietysti jos meinaa valtava hätäpaska pörähtää pöksyyn ja hirvittää ettei edes hengittämään pysty, niin parempi siinä kohtaa jättääkin väliin.. :D
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #4 : Marraskuu 01, 2020, 14:48:17 »
Onhan se hieman nössöä kääntyä ovelta ilman syytä, vain siksi että iski pupu housuihin.

Siinä ei ole mitään nössöä. Tarkoituksena on, että aikuiset ihmiset tapaavat toisiaan vapaasta tahdostaan, ja että asiakas voisi tapaamisella nauttia olostaan. Molemmilla osapuolilla on oltava kiistämätön oikeus kieltäytyä mistä tahansa asiasta, missä vaiheessa tahansa, ja kieltäytymistä ei tarvitse perustella kenellekään millään tavalla. Eli vaikka olisi itse etukäteen ehdottanut anaaliseksiä, kaikesta olisi jo sovittu ja kaveri on juuri parhaillaan työntymässä persreikään sisälle, niin siinäkin vaiheessa kuuluu kieltäytyä ja lopettaa hommat, jos tuleekin sellainen fiilis, ettei haluakaan. Ketään ei palvele jyystää hampaat irvessä vain siksi, kun oli jo sovittu.

Itse suhtaudun ovelta kääntymisiin vaihtelevasti tilanteen mukaan. Minulla on tullut vastaan kaksi tällaista tilannetta.

Ensimmäisellä kerralla mies käännytti minut ovelta, koska ei luottanut minun olevan täysi-ikäinen. Olin, mutta en pystynyt todistamaan sitä hänelle. Mies korvasi minulle matkakulut omasta aloitteestaan, mutta minua kyllä vähän harmitti, kun hukkaan menneestä ajasta ei saanutkaan korvausta. Mutta en olisi odottanutkaan täyden sovitun summan maksamista, kun mies jäi vaille sovittua palvelua syystä, jolle meistä kumpikaan ei mahtanut mitään.

Toisella kerralla mies kääntyi oveltani, ja lyön vaikka vetoa, että hänellä ei ollut alkujaankaan ollut aikomuksena tulla tapaamiselle. Miehen käytös ennen tapaamista oli tosi hämyä ja epäasiallista, hän tuli paikalle rutkasti etuajassa vaikka olin kieltänyt, ja vaati tosi aggressiivisesti, että minun olisi pitänyt paljastaa henkilöllisyyteni hänelle. Hän vaati saada tietää kotiosoitteeni, mutten antanut sitä hänelle, vaan ohjasin hänet vain paikalle toimipisteeseeni samoin kuin muutkin asiakkaat. Kun menin hakemaan häntä pihalta, niin hän silminnähden säikähti, ja olen aivan varma, että hän ei ollut halunnut paljastaa kasvojaan minulle. Hän rupesi lähtemään livohkaan, ja tilanne oli kaiken kaikkiaan niin epäilyttävä, että sanoin konsultoivani tästä poliiseja. Mies palasi takaisin, tarttui minuun kiinni ja fyysisesti esti minua palaamasta takaisin sisälle. Hän rupesi tyrkyttämään minulle rahaa käteen, mutisi jotain että "oltaisko me nyt tällä sujut". En kuitenkaan ottanut häneltä euroakaan, koska mihin kuvioihin tuo tyyppi oli ikinä itsensä sotkenutkaan, niin en halunnut liata käsiäni niillä rahoilla. Hän oli pysytellyt aika hyvin anonyyminä, mutta lopulta kuitenkin onnistuin kaivamaan netistä muutaman aika sheidin jutun hänen tiedoillaan... Olisin kyllä toden teolla ansainnut tuplataksan hänen ja hänen perseilynsä sietämisestä, mutta varmaan parempi, etten koskenut niihin rahoihin.

Ovelta kääntyminen ei ole maailman vakavin asia, mutta kyllä siihen silti pitää olla joku syy. Ei voi vain kääntyä ovelta että "mun tekeeki mieli mennä nyt onkimaan mut tuun ehkä sit illalla uudestaan". Toisen ihmisen aikaa täytyy kunnioittaa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2020, 14:51:25 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #5 : Marraskuu 01, 2020, 14:49:15 »
Arvon turskat; kuinka usein eteenne sattuu tilanne, että on käännyttävä ovella ja livahdettava tiehensä? Podetteko tästä huonoa omaatuntoa?

Pitkään harrastaneena pupu ei mene pöksyihin ja osaa myös tahdä sellaisia valintoja, ettei ovelta tarvitse kovinkaan usein kääntyä. Oleellista on omien odotusten asettaminen realistiselle tasolle, sillä palveluntarjoajat ovat tavallisia naisia monella mittarilla. Jos todellisuus ei kuitenkaan vastaa odotuksiani, niin käännyn ovelta korvaamatta mitään ilman tunnontuskia.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #6 : Marraskuu 01, 2020, 14:56:17 »
Ovelta on tullut käännyttyä vain, jos haistan kusetuksen tai muuten rupeaa turska tutka huutamaan. Näissä tilanteissa ei raha vaihda omistajaa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Heimolainen

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #7 : Marraskuu 01, 2020, 15:12:48 »
Kiitos perspektiiveistä. Sen enempää yksityiskohtia paljastamatta voin täsmentää, että syy mielen muuttumiselle oli ns. validi, mutta ei tarjoajan syy. Tarjoaja ei itse edes kompensaatiota pyytänyt, vaan tarjosin itse ja hän hyväksyi. Ei kuulemma mennyt illan suunnitelmat tämän vuoksi pieleen, joten sen tiedon varassa paikalta poistuin.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2090
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #8 : Marraskuu 01, 2020, 15:35:21 »
Tässä mun speksit, osa jo mainittu ja muutama uusi kun alkaa vituttamaan toi GFE-suutelu lupaus jota ei olekaan sekä "älä koske, tule jo" bitchit:

  • 1. Kuvat jostain miss Panamasta ja vastassa valkoinen transu eli feikkikuvat
  • 2. Viimeisistä kuvista on vierähtänyt aikaa ja pelastusrengas ilmestynyt lantiolle = kusetusta
  • 3. Virottaret, Venakot ja muu itäblokin kansa: pyydän suudelmaa ennen kuin annan maksun. Jos ei luvattu imuttelu onnistu, nostan kytkintä = palvelulupauksen pettäminen
  • 4. Virottaret, Venakot ja muu itäblokin kansa: pyydän saada koskea rintoja/vartaloa ennenkuin annan maksun. Jos ei koskettelu onnistu, nostan kytkintä = nainen on väärällä alalla

Ei ole nimittäin yksi ja kaksi kertaa, kun raha on vaihtanut omistajaa ja sen jälkeen on fiilis ennenkuin housut nilkoissa että mitä vittua, rahalle ei nyt saa vastiketta.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 129
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #9 : Marraskuu 01, 2020, 15:46:42 »
Hän oli pysytellyt aika hyvin anonyyminä, mutta lopulta kuitenkin onnistuin kaivamaan netistä muutaman aika sheidin jutun hänen tiedoillaan...

Mielestäni tuossa tapauksessa kyseinen asiakas oli tosiaan epäilyttävä ja teit ihan oikein, eikä mitään sen kummempaa onneksi tapahtunut. Mutta tuo lause pisti silmääni ja sai minut miettimään kun varmaan moni muukin turska pyrkii suojelee yksityisyyttään tässä harrastuksessa. Millä tavalla sait hänet selville? Haluaisin mielelläni oppia välttämään virheitä joilla hupakko voisi onkia tietojani netistä, voit laittaa myös yksityisviestiä ;)

Itse aiheeseen liittyen, en ole itse kääntynyt ovelta minkäänlaisen katumuksen vuoksi. Mutta harvoin on kyllä joutunut perumaan kokonaan muista syistä, jotka liittyy tapaamisen haluttuun sisältöön. Esimerkiksi anaaliseksi ei välttämättä onnistukaan, koska sen preppaaminen on hankalaa ja ei ole aina varmaa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #10 : Marraskuu 01, 2020, 16:00:39 »
Jos haluat säilyä anonyyminä, niin käytä vain sellaisia yhteystietoja, jotka eivät ole yhdistettävissä henkilöllisyyteesi, ja kerro itsestäsi vain asioita, joiden pohjalta sinua ei voi tunnistaa.

Ja ennen kaikkea käyttäydy asiallisesti. Keksin tyyliin kaksi syytä, miksi joku haluaisi yrittää kaivella juttuja kunnollisista asiakkaistaan, ja kumpikaan noista syistä ei motivoi rehellistä, lainkuuliaista palveluntarjoajaa.

Jos taas perseilet esim. tuon tarinani henkilön tavoin, niin siinä on minusta ihan normaalia, että itsesuojeluvaiston omaava palveluntarjoaja yrittää selvittää, minkälaisen retaleen kanssa oli tekemisissä. Minun löytämäni asiat olivat vain "sheidejä", mutta olisi voinut tiedätkö vähän kuumottaa, jos olisin saanut tietää miehen juuri vapautuneen jostain raiskaus-pahoinpitelytuomiosta.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2020, 16:02:31 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #11 : Marraskuu 01, 2020, 22:51:27 »
Minä olen kääntynyt ovelta kahdesti. Ensimmäisellä kerralla palveluontuottaja oli humalassa ja toisella kerralla palveluntuottaja näytti ikäänsä huomattavasti vanhemmalta.

Tilanne oli molemmille varmasti yhtä epämielyttävä, mutta koitin olla niin diplomaattinen kuin vain osaan. En kuitenkaan maksanut mitään pelkästä oven avaamisesta.

Olen KP:n kanssa samaa mieltä siitä, että kumpikin voi kieltäytyä kanssakäymisestä missä vaiheessa tahansa. Jos olen ehtinyt jo eteistä pidemmälle ja alkaa tuntumaan siltä että voisin olla mielummin katsomassa kotona uutisia, minulla on tapana antaa puolet sovitusta hinnasta ja lähteä kesken pois.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Jylppy77

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #12 : Marraskuu 01, 2020, 23:36:50 »
Mulla kävi niin, että hupakon kanssa oli sovittu paikka ja aika, hupakon esittelystä kävi ilmi kaikki tarvittavat tiedot, kuten esim. Tässä tapauksessa hän oli pyöreähkö, niin hän itse kysyi kun päästiin eteiseen, että nyt kun on nähty niin vieläkö haluat jatkaa pidemmälle ja sen jälkeen mietimme raha-asioita, joten olisin voinut kääntyä takaisin vielä sisätiloistakin ilman omantunnontuskia, mutta todellakaan sillä kerralla ei tarvinnut kääntyä pois
Tietoa etsimässä, mistä saa piinattua rellua

Poissa littlewan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 84
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #13 : Marraskuu 01, 2020, 23:56:58 »
Kaksi kertaa on tullut käännyttyä ovelta.Yhdessä tapauksessa asunnossa oli melkoisesti tupakin savua,ettei henkeä meinannut saada.Niin jätin väliin.Toisessa tapauksessa Kuvat ilmossa ja todellisuudessa eivät täsmänneet vaikka niin vakuuteltiin,kyseinen neito tuli kuitenki tavattua seuraavana kesänä kun hän oli 3-kimpassa mukana.Kolmannen kerran olisin kääntynyt ovella väärien kuvien vuoksi,mutta leidi nappas mut niin vauhdilla tissien väliin ja talutti makkariin,etten ehtinyt edes kissaa sanoa kun muna oli jo leidin suussa.Oli myös eka kerta kun valuutta vaihto omistajaa vasta aktin jälkeen :o

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5183
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #14 : Marraskuu 02, 2020, 08:01:03 »
Mun mielestä ei ole ok kääntyä ovelta sen takia, että alkoikin jännittämään liikaa. Tai silloin pitää ainakin korvata palveluntarjoajalle menetetty aika. Parturillekin joutuu maksamaan jos päättääkin ovella, että ei haluakaan leikata hiuksia.

Noi syyt mitä tässä ketjussa on mainittu feikki kuvat yms. on hyvä syy kääntyä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #15 : Marraskuu 02, 2020, 10:05:49 »
Olen kai onnekas, kun ei ole koskaan tullut eteen tilannetta että olisi ovella pitänyt tehdä U-käännös. Jos niin pitäisi tehdä, niin sanoisin syiksi kyllä itsekin toisen vahvan päihtymystilan, tunnun siitä että oma turvallisuus on uhattuna tai se, että kyseessä olisi tunne jostain laittomasta tai suostumuksen puutteesta. En kyllä osaa kertoa, miten tuo jälkimmäinen ilmenee, vaan kai se olisi joku intuitio-juttu.

Yritän kyllä muutenkin valikoida sellaisia palveluntarjoajia, jotka tuntuvat olevan tosissaan ja asiallisin mielin liikkeessä, esim. siis tällä foorumilla. Niin, ja minähän suosin ainoastaan suomalaisia.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #16 : Marraskuu 02, 2020, 10:16:08 »
Mietin tilannetta, jossa vasta hupsun ovella turskallle vihdoin kirkastuu, että turska on kuin onkin pesunkestävä homo. Pitäisikö niellä ylpeytensä ja hampaat irvessä panna ja itku kurkussa panna huoraa, jota ei halua, koska turska ei halua olla mikään homo-light; bi-seksuaali, vaan oikea kunnon ruskean reijänritari.   

Jos kuvat tai teksti tao kielitaito ei vastaa todellisuutta tai palveluntarjoaja vaikuttaa olevan päihteidein vaikutuksen alainen, ne pitäisivät olla valideja ja hyväksyttyjä syitä kääntyä ovella.     

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #17 : Marraskuu 02, 2020, 12:48:13 »
Kerran kun oli hotellissa vastaanotto, niin uusi asiakas varasi kahden tunnin ajan. Vähän ennen h-hetkeä tulikin viesti, ettei sittenkään ehdi tapaamaan. Pyysi tulemaan hotellin pihalle, niin tulee maksamaan tapaamisen. Olin ihan varma, että tuskinpa tulee. Hetken kun odottelin, niin kurvasi pihaan uuden karhella Bemulla ja maksoi kun maksoikin 500 ekeä ja pyyteli anteeksi peruutusta. Tosi reilu heppu.
Sitten tulee joskus puheluita/viestiä, että saako tulla ensin ovelle katsomaan ja jos alkaa panettamaan, niin sitten vasta maksaa. Silloinkin kun naama vielä näkyi ilmoituksessa >:( No ei saa tulla vaan katsomaan tai saa, jos maksaa minimiveloituksen ovella.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #18 : Marraskuu 03, 2020, 07:45:46 »
Mun mielestä ei ole ok kääntyä ovelta sen takia, että alkoikin jännittämään liikaa. Tai silloin pitää ainakin korvata palveluntarjoajalle menetetty aika. Parturillekin joutuu maksamaan jos päättääkin ovella, että ei haluakaan leikata hiuksia.


Tulee mieleen, että turskasta ei olisi ollut entisajan ovelta-ovelle myyjäksi tai uskonnollisen järjestön käännyttäjäksi, joita ennen aikaan tapasi harvase päivä ovella. Muistan että ensimmäisen kerran jännitti vähän hupsun luokse meno, kun ei tiennyt mistään mitään. Mutta en missään nimessä olisi pelkästä jännityksestä olisi jättänyt väliin tapaamista. Voihan parturilta ottaa vaikka hiusten värjäyksen, jos ei halua hiuksia ei saa leikata.     

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #19 : Marraskuu 03, 2020, 20:58:03 »
On ollut asiakkaita, jota jännittänyt niin älysti, että kädet tärisee rahoja antaessa. Minä yleensä saan jännityksen poistumaan myös yläpäästä ja lopputulos on ollut kiva tapaaminen.
Olenhan minä iso ja pelottava ja syön turskia aamupalaksi ;D
Mutta niin joo, ei ole kukaan sen takia kääntynyt pois, jos on siihen asti uskaltautunut.
En tiedä miten suhtautuisin, luultavasti sanosin että ok, tuu myöhemmin uudestaan. En varmaankaan alkaisi selkeästi tuollaisessa tapauksessa kyselemään maksua. Jostain ihme syystä itseäkin jännittää aina välillä, se sitten haihtuu kun pääsee touhuamaan pääsäätöisesti mukavan miehen kanssa.