Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Toimivatko turvalliset kiintymyssuhteet parempana lähtökohtana seksityölle?  (Luettu 5187 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
^ No mutta olisihan sun nyt pitänyt ymmärtää ostaa oikeanlaisia tomaatteja. Kuinka sä hyvitit tämän virheellisen ostoksesi naisellesi? Anteeksipyyntö ei välttämättä riitä.

No tilanne oli se että se ihan itse ne unohti ostaa ja sen takia oli naama väärinpäin kolme päivää siellä saaressa josta mökin vuokrasin.
Ja sillä oli ajokortti, auto ja riuska mies valmis antamaan soutupalvelua mennen tullen. Mulla ei ole ajokorttia, eikä autoa niin vähän kohtuutonta vittuilla kolmatta päivää oman saamattomuuden takia.

Aijaijai, sinäkin rupesit heti liittoutumaan siskon puolelle ja oletit että sika on jotain taas ryssinyt. Sika ryssii vaan sen 90% parisuhteesta ja kaikista muistakin, mutta siihen 10% sika on syytön ja silloin antakaa mun rauhassa piehtaroida tyytyväisenä sikalassa!
Why so fragile?

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5053
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
^^^^^ ^^^^ Meikäläinenkään ei ole tuota sanaa viljellyt, en parisuhteessa tai näissäkään kuvioissa.

Tuohon kysymykseen en osannnut vastata juuta enkä jaata, en ole miettinyt asiaa tuolta kantilta (tai ehkä hyvin nuorena; taisin ihastua kerran erääseen Virossa vaikuttaneeseen palveluntarjoajaan mutta seurauksena oli ns. "Totisen pojan sottiisi", Nainen antoi ymmärtää tilanteen huomatessaan että keskenkasvuinen poitsu ei ole pidemmän päälle ihan sitä mitä hakee...  ;D ) - Jälkeenpäin tuo episodi on lähinnä naurattanut ja hävettänyt, mutta silloin ei vielä huumorintaju moiseen riittänyt.

Mutta nyt kun miettii, niin en ole itseasiassa ajatellut isommin rahaa vaan olen pyrkinyt antamaan setelit mahdollisimman heti ja huomaamatta ettei palveluntarjoajan ole tarvinnut ruveta rykimään käsi ojossa. - Kaiken kaikkiaan luulisin (Azazelloa mukaillen) tykästyväni ehkä hetkeksi mutta se menee ohi. Kai sitä samalla tavalla saattaa tykästyä esimerkiksi johonkin tuttuun tyttöön joka ymmärtää joskus antaa muutakin kuin lämmintä kättä. Mutta se on sitä harmitonta tykkäämistä johon liittyy lähinnä kaveruus ja molemminpuolinen kunnioitus ilman sen ihmeellisempiä olotiloja.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
^^ Ehkä hän vain halusi kunnollista sovintoseksiä. Tunteikas sovintoseksi onkin ainoita asioita, joita kaipaan menneistä parisuhteistani. Mutta kaikkea ei voi saada... Jos haluaa sovintoseksiä, on riideltävä ensin.  ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
^ Ei minulta kunnollista seksiä saa.

Se joka niin luulee on menettänyt todellisuudentajun.
Why so fragile?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
^ No seksiä kuitenkin. Eikös seksi ole vähän niinkuin pitsaa. Eli jos se on huonoa, niin se on silti ihan hyvää.  ;D

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Jokaisen perstunuma kertoo, että turvalliset lapsuudensuhteet ovat hyvä perusta koko elämälle, riippumatta siitä mitä puuhaa.

Mitä ajat takaa, Sielu?
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
vastasin mahdollisesti. mä ainakin kiinnyn helposti jos tykkään jostain. tässä harrastuksessa pitäisi
vaan hallita se rajan veto. mulle se on ollut helppoa siinä suhteessa että oikeat rakkauden kohteet
on muualla, vosut on lähinnä "rakkaita leikkikavereita".

ps. mitähän tässä kysyttiin.. ;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 31, 2020, 14:37:49 kirjoittanut Rene »
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Jonkinasteisia tunteita osoittaa jo se, että menee samalle palveluntarjojalle uudestaan. Hyvä kasvualusta kiintymyssuhteelle.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Jokaisen perstunuma kertoo, että turvalliset lapsuudensuhteet ovat hyvä perusta koko elämälle, riippumatta siitä mitä puuhaa.

Mitä ajat takaa, Sielu?
Eikös tämä ole selvästi normaali mainosaloitus/kissan hännän nosto. Sinullahan näitä muistaakseni oli myös, eri tyylillä toki...
☮️and💟

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Jonkinasteisia tunteita osoittaa jo se, että menee samalle palveluntarjojalle uudestaan. Hyvä kasvualusta kiintymyssuhteelle.

Niin, minä menen uudestaan lähinnä siksi etten tullut ekalla kerralla millään tavalla kusetetuksi ja toiseksi siksi että rahalle sai vastiketta.

Ja jos sama palveluntarjoaja alkaa muistuttamaa lahnaa, loppuu käynti.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Eivät.

Hyvät kiintymyssuhteet haittaavat seksityötä, koska jos isiltä saa rahaa liian helpolla, niin ei tee mieli huorata yhtä paljon.
Eläkkeellä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Jokaisen perstunuma kertoo, että turvalliset lapsuudensuhteet ovat hyvä perusta koko elämälle, riippumatta siitä mitä puuhaa.

Mitä ajat takaa, Sielu?
Eikös tämä ole selvästi normaali mainosaloitus/kissan hännän nosto. Sinullahan näitä muistaakseni oli myös, eri tyylillä toki...

No ohhoh. Ei kai sulla ole jotain minua vastaan, ei kai?
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Eivät.

Hyvät kiintymyssuhteet haittaavat seksityötä, koska jos isiltä saa rahaa liian helpolla, niin ei tee mieli huorata yhtä paljon.
Tässä on iso ero turskien ja huorien kesken. Meinaan siinä, että me turskat tunnetaan enemmän huoria kuin huorat tuntevat toisiaan. Ainakin tämän lausunnon pohjalta. Huoraksi ei välttämättä ajauduta sen takia, että isän kukkaro ei aukea.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Eivät.

Hyvät kiintymyssuhteet haittaavat seksityötä, koska jos isiltä saa rahaa liian helpolla, niin ei tee mieli huorata yhtä paljon.

Entäs jos se oma isi ei koskaan ollutkaan sieltä varakkaimmasta päästä, vaikka olisi ollut kuinka läheiset kiintymykselliset välit omaan faijaan? Miten tulotason ja kiintymyssuhteiden laadun edes pitäisi liittyä mitenkään toisiinsa? Toisin sanoen, millä perustelet sellaista yhteyttä, joka ei yksiselitteisesti aukene jollekulle toiselle kollegallesi ja jolla voi elämässään olla jopa päinvastaisia kokemuksia kiintymyssuhteidensa pohjalta toimiessaan?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Jokaisen perstunuma kertoo, että turvalliset lapsuudensuhteet ovat hyvä perusta koko elämälle, riippumatta siitä mitä puuhaa.

Mitä ajat takaa, Sielu?
Eikös tämä ole selvästi normaali mainosaloitus/kissan hännän nosto. Sinullahan näitä muistaakseni oli myös, eri tyylillä toki...

No ohhoh. Ei kai sulla ole jotain minua vastaan, ei kai?
Eipä taida olla mitään sinua vastaan. Kunhan totesin asiat niinkuin ne näen. Minusta te kaksi olette top 2 mainosaloittajia tällä saitilla. Ja teikäläinen ehken top 3 riidanhaastaja. Sitä minä vain, sössötän...
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
^ Top 3 riidanhaastajat tulis multa kuin apteekin hyllyltä koska täällä on vain kolme aktiivista irvileukaa...
Why so fragile?

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Tosta tunnepuolesta vielä, kyllä mulla on tunteet maksuseksissä vahvasti mukana. Jos pt osaa hommansa, kohtelee mua hyväksyvästi (=koen olevani toivottu asiakas) ja vielä toteuttaa toiveitani, niin kyllä sellainen seksi nuoren naisen kanssa on vahva tunne-elämys. Kaikki tän forkan pt:t on mulle nuoria :D

Sitten jos löytää sellaisen jonka kanssa kemiat kohtaa ja nainen on samanlaisella vimmalla mukana, niin kyllä, ihastun, rakastun ja hullaannun sen tapaamisen ajaksi! Pyörällä päästäni ja höyryissä oon vielä seuraavana päivänäkin. Nytkin tulee fiilis, että oon aika lucky bastard kun on tapaamiset jo sovittu kahdelle sellaiselle jonka kanssa kemiat pelaa! ::)

Elämä on ihanaa 8)

Ai niin. Seurustelun ja parisuhteen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
mulle tää on semmonen prahaa-elämys, että voisin vastata, vaikka ehdottomasti ehkä. panemassa voi käydä ketä tahansa, joten kyl siinä naisessa pitää olla jotain, miksi sen saman vosun luokse palaa panemaan toisenkin kerran.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15218
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
No ohhoh. Ei kai sulla ole jotain minua vastaan, ei kai?
Ei kaikki lähde sinusta, jos mikään.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vailla hoivaajan huolenpitoa jäänyt voi etsiä hyväksyntää muualta ja joskus se on seksityöntekijä. Monelle palveluntarjoajan luona käyminen voi nostattaa ainakin hetkellisesti itsetuntoa.

Jos joku on tulossa mun luokse aikeissa paikata puutteellista lapsuuden hoivaa, niin älä. Terapia on oikea paikka. Parempi hoitaa syy pois alta kuin yrittää laittaa laastaria tulehtuneeseen haavaan.

Maksullinen seksi on oivallinen hoitokeino panetukseen ja halipulaan sen sijaan;)
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?