Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tor ja seksinmyynti  (Luettu 15135 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Tor ja seksinmyynti
« : Lokakuu 29, 2020, 15:38:54 »
Toimittaja Arno Malin, joka kertoo olevansa erikoistunut huume- ja nettirikollisuuteen, kirjoittaa Apu-lehden kolumnissa mielenkiintoisesti Torilaudasta. Hän väittää
” Koska Tor-verkossa voi toimia anonyymisti, vetää se puoleensa rikollisuutta. Huumekauppa ei kuitenkaan ole koko totuus pimeästä verkosta eikä edes Torilaudasta. Vaikka Torilauta on ennen kaikkea huumekauppasivusto, on se myös keskustelufoorumi. Suosittuja keskustelunaiheita foorumilla ovat muun muassa hakkerointi, kannabiksen kasvattaminen ja huumeista irti pääseminen. Oma osionsa on myös treffeillä. Useimmat viestit siellä tosin ovat seksin myynti-ilmoituksia. Monet ilmoittelijat ovat halukkaita vaihtamaan palveluksiaan rahan lisäksi huumeisiin.”

Olen aivan äimän käkenä. Onko täällä porukkaa joka ostaa Torilaudalta seksiä? Onko täällä porukkaa joka myy seksiä Torilaudalla?


https://www.apu.fi/artikkelit/tor-verkko-torilaudan-lopettaminen-panee-huumekaupan-uusiksi

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1832
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #1 : Lokakuu 29, 2020, 18:16:06 »
Mää en ainakaan edes tiedä muuta ku juma-laudan ja lumi-laudan...

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #2 : Lokakuu 29, 2020, 18:24:54 »
Mä tiedän noiden lisäksi Niki Laudan. R.I.P.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #3 : Lokakuu 29, 2020, 18:30:29 »
Olen aivan äimän käkenä. Onko täällä porukkaa joka ostaa Torilaudalta seksiä? Onko täällä porukkaa joka myy seksiä Torilaudalla?

Olen ollut aina sitä mieltä että nämä jotka saa panna monta tuntia "siroja opiskelijatyttöjä" pilluun, perseeseen ja suuhun, eikä maksa kun 70€, niin tuolta se seura on haettu.
Koska sexworkillä oli ihan toinen hintataso, kuten täälläkin ja naapurissa.

Ei jää paljo valinnanvaraa että mistä nää "koko yö 70€ ihmeet löytyy"
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2020, 18:33:07 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #4 : Lokakuu 29, 2020, 19:43:32 »
En ole ostanut tor-verkosta seksiä, enkä kyllä mitään muutakaan. Enkä ajatellut ihan lähitulevaisuudessa sinne siirtyäkään, kunhan Suomen lainsäädäntö joten kuten pysyy järjissään liittyen seksin ostoon.

Joskus takavuosina kävin tor-verkossa ja etenkin sipulikanavalla tms. pyörähtämässä uteliaisuuttani. Jonkun verran osui silloin silmiin noita seksiä ja huumeita-ilmoja. Mikäpö minä olen tuomitsemaan, mutta eivät ne ole minun skeneni.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5271
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #5 : Lokakuu 29, 2020, 20:38:14 »
En ole ikinä käynyt tor-verkossa, en tiedä miten se tehdään. Oletan että vaatii oman selaimensa.
Varmaan noin vuosi sitten mieleeni heräsi ajatus että uteliaisuus-syistä joskus kokeilen. Toistaiseksi on jäänyt tekemättä, syynä laiskuus.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #6 : Lokakuu 29, 2020, 20:49:13 »
Toimittaja Arno Malin, joka kertoo olevansa erikoistunut huume- ja nettirikollisuuteen, kirjoittaa Apu-lehden kolumnissa mielenkiintoisesti Torilaudasta. Hän väittää
” Koska Tor-verkossa voi toimia anonyymisti, vetää se puoleensa rikollisuutta. Huumekauppa ei kuitenkaan ole koko totuus pimeästä verkosta eikä edes Torilaudasta. Vaikka Torilauta on ennen kaikkea huumekauppasivusto, on se myös keskustelufoorumi. Suosittuja keskustelunaiheita foorumilla ovat muun muassa hakkerointi, kannabiksen kasvattaminen ja huumeista irti pääseminen. Oma osionsa on myös treffeillä. Useimmat viestit siellä tosin ovat seksin myynti-ilmoituksia. Monet ilmoittelijat ovat halukkaita vaihtamaan palveluksiaan rahan lisäksi huumeisiin.”

Olen aivan äimän käkenä. Onko täällä porukkaa joka ostaa Torilaudalta seksiä? Onko täällä porukkaa joka myy seksiä Torilaudalla?


https://www.apu.fi/artikkelit/tor-verkko-torilaudan-lopettaminen-panee-huumekaupan-uusiksi

Varmaankin narkkien hommaa. Ei siellä seksi- ja seuralaispalveluiden suhteen kannata mitään ostella eikä liioin myydä, ettei saa enää enempää hullunleimaa otsaan. Ja esim. koko kannabiksen polttaminen on ilmakehää saastuttava ympäristörikos, jota ei tule lakialoitteilla ja muutoksilla siksi koskaan sallia. Ihmisiä joutuu katkolle, mielisairaalaan ja jopa pysyvään hoitoon, kun kuppi eikun nuppi menee lopullisesti nurin, ihmisten joutuessa psykooseihin sun muihin itsetuhoisiin juttuihin. En kyllä lähtisi tässä elämässä enää koittamaan kepillä jäätä ja helppoa pysyä päätöksissä, jotka kantapään kautta tarpeeksi pitkän aikavälin takaa kyllä vuorenvarmasti pitävät. En enää milloinkaan... Jatkakoon tyypit rauhassa toistensa hinaamista hihaan vedettyään, mutta minulla on sentään piikkikammo ollut lapsesta ja pilvi haisee muutenkin p*skalle... Eli en lähtökohtaisesti suosittele Toria kenellekään itsensä myymiseen, ellet sitten todella itse ole tyyliin täysin kuivilla, ellet osaa tarkkasilmäisesti valkata turvallisia ei-narkkeja seksikumppaneita sieltä asiakkaiksi tai ellet muuten todella tiedä mitä olet siellä tekemässä.

Nämä vain omia henk.kohtaisia näkemyksiä ja mielipiteitä. Jatkakaa. :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2020, 20:52:40 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #7 : Lokakuu 29, 2020, 21:08:45 »
Jokaisella järkevällä tietyssä itänaapurissa käyvällä on kaikki mahdolliset anonymiteettia ylläpitävät systeemit. Minulla on Tor-verkon käyttöä tukeva selain asennettuna.

Olen tietenkin katsonut myös Suomen tarjonnan. Ja kyllä, siellä myydään myös pillua. Kovin usein vaan kerrotaan, että maksu tapahtuu pirin voimalla. Koska minulta ei sitä löydy, olen jättänyt väliin.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2020, 21:10:17 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #8 : Lokakuu 30, 2020, 07:18:02 »
Ei Hese-The Almost-SexGodin ole tarvinnut Dark Webissä käydä, tai latailla Tor-verkkoja, mutta silti on pillua satanut ovista ja ikkunoista.

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #9 : Lokakuu 30, 2020, 07:23:14 »
Olen aivan äimän käkenä. Onko täällä porukkaa joka ostaa Torilaudalta seksiä? Onko täällä porukkaa joka myy seksiä Torilaudalla?

Täällä tuskin on ketään joka myisi seksiä torilaudalla. Käsittääkseni siellä on lähinnä pirihuoria jotka levittävät jalkansa saadakseen kamaa, tänne taas kokoontuvat seksialan ammattilaiset.

Ja jos tänne joku seksillä aineensa hankkiva olisi rekisteröitynyt, pahoitteluni rumasta ilmaisusta, mutta tottahan se on. Miulle voi aina laittaa yksäriä sen tiimoilta, jos ei jeesiä halua tai pysty vielä vastaanottamaan niin ihan vaikka avautuakseen. Autan mielelläni.
Eläköitynyt

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #10 : Lokakuu 30, 2020, 08:14:50 »
Enpä kanssa usko, että kukaan ammattilainen myy palveluitaan Tor kanavilla. Toistaiseksi siihen ei ole tarvetta, kun homma on laillista.

Enemmän mua huolettaa ne asiat mitä tor verkossa myydään, jotka ei kestä päivänvaloa. Enkä nyt puhu huumeista...
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #11 : Lokakuu 30, 2020, 08:40:44 »
En ole perehtynyt asiaan, vaikka selain onkin ja käytän sitä joskus. Enkä itsekään usko että ketään täältä siellä olisi myymässä mitään, tai sieltä täällä hengaamassa, toivottavasti ei.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #12 : Lokakuu 30, 2020, 09:37:13 »
Enemmän mua huolettaa ne asiat mitä tor verkossa myydään, jotka ei kestä päivänvaloa. Enkä nyt puhu huumeista...

Pillun ja pirin myynti ei pitäisi enää vuonna 2020 aiheuttaa kenellekään syviä huokauksia.

Mun nörtti frendi näytti mulle dark webbiä ja n.10min sitä katseltuani huusin "pistä se vitun mutanttiwebbi nyt kiinni" Tuli meinaan sellainen "fetissi" vastaan josta en ollut tietoinen, joka on aika suosittu ja jos Jahve suo niin saa pyyhkiä mun muistikapasiteetin - Nainen tappoi koiranpentuja korkokengillä. Käveli niitteen päällä.

Olen ollut aina vakuuttunut ihmisen kyvystä suunnattomaan pahuuteen.
Ihmisten julmuus toisia ihmisiä kohtaan ei yllätä minua juuri koskaan mutta vittu kun pitää viattomia luontokappaleita tuhota seksuaalisten mutanttiperverssioittensa takia.

Kymmenessä minuutissa mulle selvisi että palkkamurhat kymppitonnista on Dark webin kesyin osio ja mä en halua olla tuon mutanttiwebin kanssa missään tekemisissä.
Why so fragile?

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #13 : Lokakuu 30, 2020, 10:20:52 »
^ Lifti, sun pitää oikeasti pistää varoitus näiden tekstien alkuun. Sairasta. (siis dark web ja sen sisältö)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #14 : Lokakuu 30, 2020, 10:32:27 »
^ Tämä oli niitä harvoja kertoja kun mietin että kirjoitanko mitä kirjoitin. Tulin tulokseen että jos kirjoitan niin monen utelias mieli ei enää ole utelias ja sinäkin säästyit näkemästä sen mitä minun silmäni näkivät.

Se miksi edes katsoin näyttöä johtui iloisesta musiikista joka alussa soi....sitten kamera kääntyi, musiikki loppui ja ihmiset kirjoittivat chattiin kuinka ihanaa katseltavaa oli tarjolla.

Voi vittu sentään!
Why so fragile?

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #15 : Lokakuu 30, 2020, 10:40:10 »
^ oot kyllä täysin oikeassa. Joskus olen uteliaisuuttani miettinyt, että pitäisikö käydä katsomassa niin tietäisi mistä puhutaan, mutta laiskuuttani en ole sitä tehnyt. Nyt kyllä kuoli se uteliaisuuskin. Kaikkea ei tarvitse tietää - saati nähdä...

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #16 : Lokakuu 30, 2020, 12:11:29 »
Haluatteko tosissanne tietää, mitä tämän päivän Tor-mestassa pahimmillaan myydään? Paitsi että siellä myydään (kenties turvallisempien psykedeelien lisäksi) mm. todella vaarallisia kemikaaleja ja liuttomia sekä poltettuna ilmaa saatuttavaa ja yököttävän tunkkaiselta haisevaa kannabista (joka pitäisikin pysyä lailla kiellettynä eikä kenenkään huumevastaisen kannata ruveta ikimaailmassa elämänsä aikana antamaan tästä lainkohdasta periksi). Niin lisäksi siellä saatetaan aika ajoin kaupata jopa alaikäisiä tyttöjä panttivangiksi kidnappauksen jälkeen tai muuten harjoittaa todennäköisemmin jotakin sairasta naisiin kohdistuvaa alisteista ihmiskauppaa tai paritusta orjuutusmielessä, koska niiden sairaiden perusnarkkienkin siellä pitää näköjään jostakin kaivaa ne fyrkat toimiessaan kuolemankauppiaina pahimmillaan.

Ja esimerkiksi lakka on yksi vaarallisimmista päihteistä ja kemikaaleista mitä ihmisille voi tarjota, sekoittaen pahimmillaan joidenkin pään lopullisesti ja täysin totaalisesti, synteettisen kannabiksen tavoin...

Joten ottakaa p*rkele järki käteen te, jotka vielä voitte, älkääkä antako periksi k*sipäille, sillä he pahimmillaan vieläpä ryöstävät ja raiskaavat muuten lähtöjään jopa viattomia kansalaisia sekä jotkut saattavat jopa koittaa värvätä uhreistaan rikollisia tai jopa rikollisjärjestön jäseniä jollakin sairalla aivopesun ideologiallaan. Narkeilla ei myöskään toimi psyykkinen tunnetason itsesäätely välttämättä kovin hyvin tai ollenkaan, jääden lapsen tasolle pahimmillaan ja tehden joistakin narkeista pahimmillaan jopa todella arvaamattomia ja väkivaltaisia.

Nämä siis edelleenkin vain ja ainoastaan omia näkemyksiä, arvailuja, visioita ja mielipiteitä. :)

PS. Ja muistakaahan tämäkin vielä: Se sinun parhaalta maistuvan namin tarjoaja saattaa olla se sinun pahin raiskaaja-kumppanisi, joka toimii silloin kun sinut on tarpeeksi huumattu.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2020, 12:21:13 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #17 : Lokakuu 30, 2020, 12:21:01 »
^ Hienoa että saatiin luotua taas psykopaattinen pelon ilmapiiri jossa oma kumppani on salaliitossa kapteeni punaparran kanssa ja jos otat karamellin omalta kumppaniltasi niin kaikki silpoo ja raiskaa sut.

Voi myös olla että on paljon ajankohtaisempaa että sun on syytä painaa jarrua pikkuhiljaa.
Oothan sä nyt jo pari päivää keulinut taas ihan villinä.
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #18 : Lokakuu 30, 2020, 12:24:28 »
^ Hienoa että saatiin luotua taas psykopaattinen pelon ilmapiiri jossa oma kumppani on salaliitossa kapteeni punaparran kanssa ja jos otat karamellin omalta kumppaniltasi niin kaikki silpoo ja raiskaa sut.

Voi myös olla että on paljon ajankohtaisempaa että sun on syytä painaa jarrua pikkuhiljaa.
Oothan sä nyt jo pari päivää keulinut taas ihan villinä.

Tiedän tämän varsin hyvin, että nyt kun olen saanut työasiani taas paremmin rullaamaan viikon hiessä ähkimisen jälkeen, niin nyt on sopiva hetki taas rauhoittua opintojenkin äärelle. 8)

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tor ja seksinmyynti
« Vastaus #19 : Lokakuu 30, 2020, 13:21:16 »
On kuitenkin hyvä ottaa huomioon, että ton selaimen avulla voi myös käyttää lähes kaikkia tavanomaisia sivustoja muuten vaan pysyäkseen piilossa. Kuten tuossa yllä Turskapappa mainitsi, aivan hyödyllinen selain jos liikkuu muualla maailmaa ja selailee tarjontaa. Lisäksi joillekin palveluntarjoajille tuo selain on samalla tavalla hyödyllinen. Luo uuden sähköpostin ja sitten uuden ilmon jonne lataa omat kuvat jne., ei ainakaan varmasti jää kiinni jonkun selaimen välimuistin tai internetpalveluntarjoajan vuoksi. Tosin aika monet sivustot nykyään eivät toimi kunnolla cloudflaren ja noscriptin-liitännäisen vuoksi. Sen vuoksi VPN olisi helpompi vaihtoehto.  ;)