Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä opiskelet tällä hetkellä?  (Luettu 8230 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä opiskelet tällä hetkellä?
« Vastaus #60 : Huhtikuu 15, 2021, 14:22:34 »
Ne ovat myös omalla tavallaan houkuttelevia ja toisaalta psykologiaa ammatillisessa ja tutkimusmielessä voisi käsitteistöineen sanoa kuin joksikin aivan uuden ja vieraan kielen opetteluksi (vrt. ammattislangi). :D

Niin no, olen psykologian opiskelija ja aidosti motivoitunut sellainen. Ja samaan aikaan ammatiltani edelleen huora enkä näinkään järkevänä opiskelijana tunne tippaakaan halua katua nykyistä ammattivalintaa opintojeni ohella, sillä opinnotkin pitää jostakin rahoittaa jollakin tavalla. :kiss:

Mieleni tekeekin siis joskus silloin tällöin kysyä itseltäni itsekseni, että arvostavatko kuinka monet ihmiset todella motivoituneita ja omiin kykyihinsä uskovia sekä itseensä luottavia ja itseään tutkiskelun kautta tuntevia ihmisiä ja naisia kuinka paljon. Siis tällaisia, jotka todella uppoutuneena ja tosissaan haluavat ottaa oman kehittymisensä ja opintonsa omaan unelma-alaan viitaten. Plus arvostetaanko ja viehätytäänkö oman älykkyytensä eteen työskenteleviä ihmisiä ja neitokaisia, kuuluu muaan sivulause huom.

Sekin on hyvä kysymys tänäkin päivänä, joka vaan jostakin aina silloin tällöin putkahtelee mieleen.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2021, 14:24:25 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä opiskelet tällä hetkellä?
« Vastaus #61 : Huhtikuu 15, 2021, 16:46:52 »
Kiitos ja anteeksi.

En varsinaisesti opiskele, mutta näköjään osaamsiet on heikolla/ruosteella joten Suomen kielen oikeaoppinen taivutus ja tavu sääntö, jotta voin osallistua sanapeliin.
Shikita ga nai

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä opiskelet tällä hetkellä?