Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä söit tänään?  (Luettu 3517 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Mitä söit tänään?
« : Lokakuu 25, 2020, 15:59:17 »
Tänään olen syönyt pelkkää vegaania: itse tekemääni kasvis-tofupaistosta, johon olin myös tehnyt paseeratusta tomaatista ja kookosmaidosta briljantin kastikkeen mm. basilikalla ja timjamilla maustettuna sekä lisäksi keitetyt perunat ja vihersalaatti. Kyllähän tämän tytön nyt kelpaa eikä painokaan nouse tällä tavoin mitä olen vaakalukemiakin ja kehonkoostumustani seurannut... ;D

Olen viime aikoina entistä enemmän alkanut hurahtaa tuohon tämän vuosituhannen uskontoon - vegaaniruokavalioon, johon kuuluu paitsi itse tehty ruoka kotona täysin omilla resepteillä lähes joka päivälle, niin myös jätteiden lajittelu seka- bio- ja metallijätteisiin sekä kartonkiakin olen lähiaikoina vakavasti harkinnut aloittaa. Kova tahto suojella ja vaalia ympäristöä ja luontoa sekä pitää onnistuneesti huolta painosta, terveydestä ja fyysisestä hyvinvoinnista. Kuvat kertovat joskus enemmän kuin tuhat sanaa. En ole enää yli vuoteen ollut punaisen lihan syöjä ja nyt kalakin tuntuu jo jäävän pois laskuista.

Mites teillä muilla...?

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #1 : Lokakuu 25, 2020, 16:04:41 »
Söin tänään hernekeittoa, ruisleipää ja join täysmaitoa. Mitä taas lihaan tulee niin pystyisin ehkä luopumaan punaisesta lihasta mutta en kalasta.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #2 : Lokakuu 27, 2020, 22:33:47 »
Tänäänkin vielä pitkälti samansuuntaisella vegesafkalla menty näköjään. Ei tämä lihasta ja ehkäpä kalastakaan luopuminen nyt niin vaivaannuttavaa näköjään ole, kunhan muistaa B12-vitamiinilisät sun muut välttämättömyydet. ;)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #3 : Lokakuu 28, 2020, 13:29:37 »
Loimulohisalaattia lounaaksi :)
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #4 : Lokakuu 28, 2020, 13:30:27 »
^ nam! 🤤
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #5 : Lokakuu 28, 2020, 15:14:37 »
Mielenkiinnosta kysyn: Tekeekö kukaan muu ruokia lähes päivittäin itse niin kuin minä yleensä päivisin pääosin teen? Vai haetteko valmiita annoksia tai käytte ulkona syömässä? Itse tunnustaudun ulkona syöjäksi ja satun viihtymään basicly ainakin vähän hienommissa ruokaravintoloissa silloin, kun kaipaa vaihtelua ja jos tulotaso samaan aikaan antaa myöten. Mitään satasen aterioita en kuitenkaan oikein ikinä tilaa, sillä nälkä ei ole juuri koskaan ollut niin kova eikä toisaalta huvita maksaa 50-100 euroa sellaisesta ateriasta, jonka jokin toinen mutta silti tasokkaamman tuntuinen lounaspaikka saattaa tarjota jollakin 10-25 eurolla varsin useinkin jopa...

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #6 : Lokakuu 29, 2020, 14:25:34 »
Pannaria...
☮️and💟

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #7 : Lokakuu 29, 2020, 15:06:50 »
villisikaa. paikallinen metsästysseura toi pari purkkia maan vuokrasta kiitokseksi. on
muuten herkkua, maistuis varmaan sullekkin.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #8 : Lokakuu 29, 2020, 18:12:17 »
Helvetin hyvää makaronilaatikkoa itse tehtynä tuliseen munamaitoon.
Kohta lyö lieskat perseestä.

Mun suu kestää nykyään hyvin tulisuutta, siis silleen että täytyy kääntyä netin tilauksiin ja poppamiehiin mutta perse ei pysy ilottelussa mukana.

Närästyskin saa ihan uudet mittasuhteet kun kunnon hotwingseillä.
Why so fragile?

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #9 : Lokakuu 30, 2020, 12:37:27 »
Tortilloja🌮, täytteenä kaikkee kivaa. Ja ei todellakaan mitään mikrossa lämmitettyjä vetisiä kengänpohjia

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #10 : Lokakuu 30, 2020, 12:54:53 »
^ luettuani Liftin kirjoituksen tor-verkon pimeydestä, mulle  ei maistu enää edes tor-tillat... 😫

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #11 : Lokakuu 30, 2020, 16:46:59 »
Tänään maistunut kotona kidneypapuja, kikherneitä, tuoreita pinaatinlehtiä, limeä, keitettyjä perunoita, vegepuikkoja ja seuraavaksi vielä jälleen vegaanisen päiväni kruunaa tietenkin smoothie, johon pistän itse keräämiäni ja pakastamiani tyrnejä sekä lisäksi pellavasiemenrouhetta, banaania, muita pakastemarjoja, sitruunaa niin ja sitten sitä tuoretta pinaattia muuten jännästi myös... :P

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #12 : Lokakuu 30, 2020, 16:51:57 »
Pihvi on hyvää ja aion syödä hyvällä omallatunnolla jatkossakin yhtä usein kuin nykyään eli 1-3 kertaa kuussa. Riistaa voisi vedellä useamminkin. Sen sijaan tofu kuuluu niihin ruokiin, joita syön korkeintaan Kiinassa riisiviinan kanssa jos on pakko.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #13 : Lokakuu 30, 2020, 16:56:35 »
Niin mitäkö söin tänään? En tiedä vielä. Panen ensin venäläistä huoraa ja menen sen jälkeen syömään venäläiseen ravintolaan. Ainakin juon vodkaa. Se mikä tässä on surullista, on se, että tämä tapahtuu Helsingissä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #14 : Lokakuu 30, 2020, 17:01:40 »
^
Mikä on hyvä/paras venäläinen ravintola hesassa?
Amator

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #15 : Lokakuu 30, 2020, 17:14:22 »
Vanha Bellevue. En ole käynyt uudessa, mutta toivottavasti säilyttänyt tason.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #16 : Lokakuu 30, 2020, 17:17:46 »
Pakko lisätä tähän, että karitsaa ei tee mieli. Ihan vaan kun luin tuota yhtä toista ketjua.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #17 : Lokakuu 30, 2020, 17:50:49 »
Vanha Bellevue. En ole käynyt uudessa, mutta toivottavasti säilyttänyt tason.

Saslik menee heittämällä ohi uuden Bellevuen. 

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5038
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #18 : Lokakuu 30, 2020, 17:57:57 »
^ Juur meinasin kysyä - kun en ole Bellevuessa koskaan käynyt - että peseekö vanha kunnon Saslik sen paikan. - Loppukesästä käytiin syömässä härkä ja lammasta ja on ollut aina yhtä hyvää. - Isävainaa vei ensimmäisen kerran 90-luvun alkupuolella ja tykkäsin...

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä söit tänään?
« Vastaus #19 : Joulukuu 10, 2020, 20:35:31 »
Olen siis nykyään täysin vegaani, koska nähtävästi olen tästä trendistä jo pidemmälti syyskauden aikana tykästynyt moraaliperiaatteiltani, ja nykyisenään erään luonnonsuojelujärjestön varapuheenjohtajana kannatan ehdottomasti, että hiilivapaa Suomi jyrää, kun minä saan äänestää ilmastonturmelua vastaan ja eläinten oikeuksien puolesta!

Ja vaikka varoitankin jo tässä vaiheessa palaavani vielä visuaalisessa mielessä lähiaikoina tälle forkalle, niin silti, katsokaa alla olevaa kuvaa kasvisjauhismurekkeesta, jonka kikhernejauhoista, punajuuresta, sipulista ja raastetuista juureksista tein kokonaan itse ilman E-koodeja - Bon Apétit, syökää, sillä tämä kasvijauhismureke on minun ruumiini ja tuo mustikoista, mansikoista, banaaneista ja viinimarjoista tehty smoothie-malja on minun vereni, symbolisesti, mutta kauan eläköön juuri niin ja ihastuttavaa joulua!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2020, 20:37:20 kirjoittanut SielujenRakastelua »