Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...

<< < (30/33) > >>

Vieras0263:

--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Lokakuu 31, 2020, 17:26:12 ---Heitän tässä ehkä vähän bensaa liekkeihin mutta en välitä. Ymmärrän vielä että jotkut aidosti haluavat muuttaa sukupuoltaan koska ovat kokeneet syntyneensä väärään kehoon. Tunnen pari tällaista henkilöä. Mutta se että siitä ollaan tehty jokin typerä trendi olla jotain muunsukupuolisia tai mitä lie ei mene jakeluuni. Nykynuoret ovat ihan ulalla.

--- Lainaus päättyy ---

(((No siis minäkään en btw alun pitäenkään käsittääkseni (tässäkään keskustelussa) ole tullut julistamaan jotakin muunsukupuolista totuutta siksi, koska naisena tuollaiset asiat eivät kiinnosta. Jos taas olisin tähän maailmaan tultuani oikeasti huomannut itselläni myöhemmin vakiintuneen jonkinlaisen muunsukupuolisuus-identiteetin, niin olisin kyllä asioista julistellut ja maininnut varmaan jollakin ihan toisenlaisella tavalla ja lähtökohdalla.)))

Seepeli:
^
Miksi tripla sulut..?🤔

Azazello:
^Siitä voi joku saada fiksumman vaikutelman 🧐

Vieras0263:
Mm... Makuasioita, joista voi aina halutessaan kiistellä... :-*

Nyt kun Tripla tuli puheeksi, niin...

...Siellä on ihan semifiinejä ruokapaikkoja tullut kesän aikana bongattua (ja enempää en kerro vaan saatte itse ottaa selvää)... :P

Vieras0147:
Siis käykö joku oikeasti asiakkaana näiden luona? Milloin haukutaan Roskaksi tai kehotetaan  olemaan välittämättä ympärillä riehuvasta joillekin kohtalokasta  viruksesta. Nyt sitten ”hei mulla ois muuten kamerat kämpässä. Ei hätää, saan kyllä tarvittaessaan kuvat sieltä järjestelmästä, muttei sun tarvitse hätiköidä”. En ole vielä törmännyt kenenkään kämpässä kameroihin. Kiinteistöillä kyllä. Sillä nyt ei väliä. Mietin vaan, mikäli jonkun asunnossaan olisi ja huomattuaan poistuisi mitään sanomatta paikalta. Millä todennäköisyydellä kostomielessä niitä sitten lähdettäisiin käyttämään. ”ai mä en mukamas kelpaa herralle”.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta