Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...

<< < (29/33) > >>

Vieras0105:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Lokakuu 31, 2020, 16:38:50 ---Tunnustitte kyllä juuri suuria puutteita ihmisen biologian tiedoissanne. Kokeilkaa vaikka googlata intersukupuolinen, niin saatte vähän uutta tietoa. Se ei ole mitään poliittista propagandaa, vaan faktaa, kuten sekin, että maapallo on pyöreä. Toki eihän sekään kaikille ole faktaa, koska se ei ole omin silmin havaittavissa.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Itse asiassa on havaittavissa omin silmin, siis maapallon pyöreys. Katsoo vain kuuta yöllä  :)

Vieras1703:

--- Lainaus käyttäjältä: Seepeli - Lokakuu 31, 2020, 16:41:46 ---
Maapallo on pyöreä???  :o

--- Lainaus päättyy ---

Joskus luin jostain että maapallo on navoiltaan litistynyt. Kyse on vain siitä, kuinka paljon.  ;D

Vieras0265:
Heitän tässä ehkä vähän bensaa liekkeihin mutta en välitä. Ymmärrän vielä että jotkut aidosti haluavat muuttaa sukupuoltaan koska ovat kokeneet syntyneensä väärään kehoon. Tunnen pari tällaista henkilöä. Mutta se että siitä ollaan tehty jokin typerä trendi olla jotain muunsukupuolisia tai mitä lie ei mene jakeluuni. Nykynuoret ovat ihan ulalla.

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Lokakuu 31, 2020, 16:38:50 ---Tunnustitte kyllä juuri suuria puutteita ihmisen biologian tiedoissanne. Kokeilkaa vaikka googlata intersukupuolinen, niin saatte vähän uutta tietoa. Se ei ole mitään poliittista propagandaa, vaan faktaa, kuten sekin, että maapallo on pyöreä. Toki eihän sekään kaikille ole faktaa, koska se ei ole omin silmin havaittavissa.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Höpö höpö. Interseksuaalinen henkilö on liikaa turkulaista jalkapallojoukkuetta(FC Inter) fanittava henkilö, joka unelmoi Furkan märästä parran hetkellisestä-ei homolla tavalla-kosketuksesta ja äijähalauksesta maalin jälkeen.

Interseksuaalinen henkilö saattaa yllättäen katsomossa ottaa paidan pois ja esitellä komeaa mies vartaloaan ilman ennakkovaroituksia. Otetaanko pois housut ja paidat, ja näytän sulle mun rusketusraidat on interseksuaalin motto. Italiab Milanossa on myös seura FC Internazionale, josta löytyy todella fanattisia interseksuaaleja, jopa naisia.

Turskapappa:

--- Lainaus päättyy ---
Minä googlasin. Tällainen oli wikipediassa. Mitä tämä todistaa?

--- Lainaus ---Intersukupuolisuuden käsite kattaa useita sukupuolen kehityksen häiriöitä ja sukupuolielinten anomalioita eli epämuodostumia,
--- Lainaus päättyy ---

Ei niin, että minulla olisi mitään väliä montako sukupuolta on. Ihan sama. Vaan ei tämä todista, että niitä olisi monta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta