Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä on suosikkivuosikymmenesi?
Cece:
-90 luku
Vieras1776:
Kasari kanssa, huoriakin saattoi vielä vetää paljaalla ja pillut olivat karvaisia. Oi niitä aikoja! :headbang:
Pekonen:
80-luvusta vielä sen verran että huvittaa kun meidän ikäiset nykyään valittaa nuorison käytöstä niin jos verrataan railakkaaseen 80-lukuun niin nykynuoriso on suorastaan enkeleitä.
Koulutilat pysyy nykyään siistinä, silloin kaikki töhrittiin heti vitunkuvia ja hakaristejä täyteen😂
Enemmän oikeastaan tuntuu siltä että nykynuoriso on liian kilttiä, jotenkin avutonta, nenä kiinni kännyköissä... Hetkinen, niinhän minäkin olen...
https://youtu.be/Ge4lkJN5ztc
Mutta parasta aikaa oli 80-luku.
Prophat:
Kaikesta huolimatta 2020 luku, jos unohtaa kaiken ihmeellistä mitä uutisissa paapotaan päivästä toiseen, niin oon tavannut hienoja ihmisiä josta jääneet hienoja muistoja, ja näin on vielä mahiksia tulla lisää niitä uusia ja vanhoja tuttavuuksia muistoineen ennenkuin vuosikymmenen vaihtuu...
Mutta yleisellä tasolla, oli musa parempi 80-90-luvulla...
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Helmikuu 02, 2023, 20:16:46 ---80-luvusta vielä sen verran että huvittaa kun meidän ikäiset nykyään valittaa nuorison käytöstä niin jos verrataan railakkaaseen 80-lukuun niin nykynuoriso on suorastaan enkeleitä.
Koulutilat pysyy nykyään siistinä, silloin kaikki töhrittiin heti vitunkuvia ja hakaristejä täyteen😂
--- Lainaus päättyy ---
Siivositteko itse vai jätittekö työn jollekin muulle?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta