Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä on suosikkivuosikymmenesi?

(1/9) > >>

Kapu:
Millä vuosikymmenellä tai vuosisadalla haluaisit elää? Onko se 1800-luku tai 2080? Tai tietysti juuri tämä kymmenluku.

Vieras0105:
Kasari on suosikki. Silloin tehtiin parhaat musat, parhaat leffat ja Ritari Ässä.

Tietysti jos tulevaisuuteen saisi mennä, niin jonnekkin miljoonan vuoden päähän, mutta olisiko se suosikki...

Vieras0342:
^Samat perusteet kuin Hetvieldillä. Kasari on minun vuosikymmen, johon mielellään palaisin aikakoneella. Ja lisäksi ei ollut mitään euroa, EU:ta, internettiä tai älypuhelimia, joita ihmiset räplää. 

HuliVili:
^ ^^ Komppaan edellisiä, kasarilla kaikki oli paremmin.

Vieras0128:
Kyllä se on 90-luku, sen loppupuoli. Kasarilla olin vielä aika junnu, mutta ysärin loppupuolella oltiin noustu jo lamasta, duunia oli kaikilla ja Suomi oli muutenkin vihdoin muuttumassa kekkoslovakiasta vapaaksi maaksi.

Olin ikäisekseni hyväpalkkaisissa hommissa ja fyrkkaa oli mm. ekaan maksulliseen naiseen Helsingissä ;D Sekä muihin kalliisiin harrastuksiin. Työsuhdeautolla oli myös hyvä ajella Lappiin yms. eikä paljon kiinnostanu bensakulut... ja Bailando sekä Lambada soi premium-autostereoissa ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta