Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras asento?  (Luettu 47020 kertaa)

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #180 : Kesäkuu 10, 2023, 19:06:14 »
Naiset taitaa ilmoittaa takaapäin suosikikseen, koska miehet laukeaa siinä nopeiten, voin toki olla väärässäkin :D

Se kyl osuu usein just oikeaan kohtaan!
Helsingissä <3

Poissa Fuckyou

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #181 : Elokuu 04, 2023, 20:37:48 »
Takaa päin on paras jos viel on hyvä timmi pikku pylly seksikkääs vartolassa ja terhakkaat tissit joita siin samal pääsee koskettelee :behind:

Poissa Fuckme

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #182 : Elokuu 31, 2023, 15:02:47 »
Riippuu tapaUKSESTA.JOS TYTÖL ON PIENI
KAUNIS PYLLY JA KAUNIS SELKÄ SILLOIN ON TAKAA PÄIN ON HYVÄ PANNA.. JA VIEL SILLEE ET OLLAA VÄHÄN PYSTYMMÄS ASENNOS ET PÅÅSEE HYVÄILEE TISSEJÄ TAKAA PÄIN.OPIENET SIROT TYTÖT ON PARHAIT TAKAA PÄIN NUSSIMISESSA.JOS TYPYL ON ISOT RYHDIKKÄÄT TISSIT SILLOIN TYKKÄÄN ET NE RATSASTAMALLA LAUKASEE KOVAN KYRVÄN MAHOLLISEN HITAASTI OMAAN TAHTIIN.. ISOTISSIÄ TYTTÖJÄ ON MUKAVA PISTÄÄ SELÄLLEEN JA HYVÄILLÄ IHANIA TISSEJÄ JA ANTAA KULLIA SILLEE ET TYTTÖ VOIHKII SILLE ET KYLLÄ KUULUU.. JOTKUT MUIJAT OTTAA SILLEE SUIHIN ET MEINAA LÄHTEE TAJU.. VÄLIL PIKA PANOT VAIK PÖYDÄLLE TAI
MILOIN MISSÄKIN ON KIIMASTA HOMMAA.. kERRAN PÄÄSIN VETÄSEE NIIN KIIMASET PIKAPANOT ET HUH HUH.MÄ OLIN VARMAA JOKU 30 V SILLOIN JA YSTÄVÄN OMAKOTITALOSSA VITTÄMÄS ILTAA NIIN AJAUDUTTIIN NUSSIMAAN HÄNEN 18V TYTÄR POULEN KANSSA.VITUN KAUNIS BLONDI MITÄ SALAA OLIN HAAVEILLU.SE LIKKA TÄYSIN YLLÄTTÄEN PUSSAS MUA JA MENTII SIT SEN HUONEESEEN PILOO JA NOSTIN SEN PÖYDÄLLE JA PIKKU HOUSUT POIS JA EI SIIN KAUAA MENNY JA lAURA VOIHKI NIIN LUJAA ET IHME ET HOMMA PYSY SALASSA.SIT SEURAAVAX NUSSITTII YÖLLÄ SEN HUONEESSA.nUORI TYTTÖ OLI IHASTUNU MUHUN JA NUORI TYTTÖ HALUS NUSSII.SE OLI MAHTAVAAA .PARASTA SEKSIÄ IKINÄ..TÄYDELLINEN BLONDI TÄYDELLINEN KROPPA JA TIUKKA HYVÄ PILLU JA KIIMANE KU MIKÄ.. AIKA NOPEESTI SEN VANHEMMAT SAI KUULLa siit.Mut kukaa mies ei ois pystyny vastustamaan tollasta tilannetta.18v on jo aikuinen nainen ja halus seksiä.. sitä joutu yrittää panna rauhallisesti et ei lauennu heti... sitä oli siisti panna ku se oli selällään ja pitää lantiosta kiinni ja HYVÄILLÄ SEN TISSEJÄ JA HEITTÄÄ MÄLLIT SEN VARTALOLLE JOS KERKES.SUIHIN SE EI PALJOO OTELLU PUSSAILI KULLIN PÄÄTÄ TAHALLAAN TYKKÄS SAADA MUN KYRVÄN SEISOO TILANTESSA MIS EI OLLU MAHISTA SAADA PIPARII.. nYT SE ON OTTANU SILARIT JA VÄHÄN PYÖRISTYNY JA MIES ON.MUT JOS MÄ NÄÄN SEN VIEL JOSSAIN NII VARMAA NUSSITAAN..hETI PIKA PANOT..JA SIT SE KIIMANEN ÄÄNTELY ALKAA..SE ON KIIHOTTAVAA KU TYTTÖ SAA KUNNON ORGASMEJA..


Poissa Monkku

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #183 : Syyskuu 13, 2023, 14:21:16 »
Mitkäs käyttäjien mielestä ovat parhaimmat asennot kun sonni onkin vaatimattomammin varusteltu yksilö.

Kaverin puolesta kyselen  :-[

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #184 : Syyskuu 13, 2023, 14:28:08 »
^Pyydä kaveria koittaan ihan itse mikä tuntuu parhaalta asennolta  :behind:.

Poissa Kielitieteilijä

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #185 : Syyskuu 13, 2023, 18:38:16 »
Kotona käytännössä aina takaa, johtuen fyysisistä jutuista.
Ne harvat kerrat pt.n kanssa takaapäin on kiva kun on maisemat mitä kattella. Siinä vaan nalli palaa niin hiton äkkiä😳
Tarkoitus alkaa ettiä sellaista nymfiä joka tahtois otttaa ens nopeet ja sitten härnätä eturauhasta ja sillä toiselle kierrokselle....
Kun vanhakin vielä maistaa hunajan 👅

Poissa JussinPussit

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #186 : Syyskuu 17, 2023, 21:09:32 »
Ratsastus ja lähetyssaarnaaja. Erityisesti sellainen, että laitan nyrkit ihan daamin kaulan kahta puolta ja sit työnnän niin, että hän on mun ranteita vasten ja saan siihen puristaa häntä joka työnnöllä vähän lyhyemmäksi. Ja tietty kaikki sellaiset, missä PikkuJussi ja pussit saa paljon pusuja.

Poissa Vieras1474

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #187 : Lokakuu 18, 2023, 11:17:56 »
Itse olen mieluiten päällä, tykkään leikkiä miehn nänneillä samanaikaisesti ja laukean helpoiten.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #188 : Lokakuu 18, 2023, 11:46:17 »
^
Luulen että minäkin pitäisin tästä asennosta - siis olla Janette alla.

Ei voi tietää kokeilematta.
 
Hyvistä ratsastajista täytyy pitää kiinni - etteivät karkaa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 18, 2023, 11:49:16 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

Poissa Noora

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #189 : Marraskuu 05, 2023, 11:04:09 »
Takaa on oma ykkössuosikki, mutta lähärissä on kivaa se, että voi suudella samalla 😊
Pieni ja pirteä seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘

Poissa Ollin kuppi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #190 : Marraskuu 06, 2023, 19:30:53 »
Takavuosina oli ehdoton suosikki kyljittäin takaa niin, että partneri piti ylempää jalkaansa ylhäällä. Siitä ylettyi mukavasti leikkimään klitoriksella ja ehdotonta parhautta oli saada kumppanille tulemaan niin, että lopetti työnnöt hänen orgasminsa ajaksi ja kiihotti sormin tai lelulla.

Ihan huikeeta yrittää olla paikallaan, kun pillu puristelee orgasmin ajan, ja sitten aloittaa rauhallisesti oma tuleminen.

Fysiikan lait ovat muuttuneet vuosien myötä niin, että etäisyys partneriin on kasvanut lähes kalun ulottumattomiin  8)

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #191 : Marraskuu 08, 2023, 10:43:05 »
Oma lemppari on kyllä ottaa tyttö syliin polvet koukussa niin että saan lanteista kiinni ja voin joko työntää lantiolla mutta nainen voi myös samalla panna takaisin päin.

Koska partnerin ei tarvitse keskittyä hyppimään kullin päällä, saa hän paremman kulman ja yleensä tuntuu myös nauttivan huomattavasti enemmän.

Konseptina tää on vähä yhdistelmä lähetyssaarnaajaa, tyttöpäällä ja takaapäin asentoja, koska tyttö on enemmänkin polvillaan, rintamasuunnat vastakkain mutta kuitenkin tyttö on silti päällä.

Tän lisäksi takaa niin että saan tytön hiuksista kiinni ja selkää kaarelle taaksepäin, ja toki lähäri jalat olkapäillä on hyviä.

Paras on kun saa hyvän asennon että syvässä työnnössä kohdunsuun reuna kutittelee vähän terskanpäätä.

Poissa Kles23

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #192 : Marraskuu 08, 2023, 14:06:22 »
Täältähän saa hyviä ideoita!
Oma suosikki asento on kyljellään takaapäin, tässä ei tarvitse edes paljoa liikkua ja saa koko varren mitalta työnnettyä.
Ehkä olen vain tullut laiskaksi.  :sheep:

Poissa guuguuman

  • Jr. Member
  • Viestejä: 98
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #193 : Marraskuu 08, 2023, 15:39:45 »
Takaapäin taitaa olla suosikki. Rakkaita muistoja on etenkin eräästä exästä, joka harrasti kehonrakennusta. Vieläkin näen silmissäni selän ja hartioiden lihasten kouristelun orgasmin lähestyessä.


Poissa tammiska

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #194 : Marraskuu 23, 2023, 11:36:59 »
Takaapäin, mutta riippuu myös päivästä. :behind:

Joskus, voi joku muu asento olla mielenpäällä(esim. missä helpompi suudella, ottaa katsekontaktia). :kiss:

Asennot mistä kumppani nauttii.
(Meni ihan pohtimiseksi) ;D

Poissa Pervis

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #195 : Marraskuu 26, 2023, 21:41:21 »
Takaapäin!
*nyt kaipaa nussimishymiötä*

Kuoleman jälkeinen rangaistus liiasta hupakoinnista: saa nussia vielä kerran mutta vain yhdessä asennossa. Joko edestä tai takaa. Joten päätöstä kehiin.

Ja nussittavaksi tuodaan Venla.

Poissa Kuu_ukko

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #196 : Joulukuu 02, 2023, 18:12:49 »
Milläs nimellä kutsutaan asentoa, missä nainen alla ja mies päällä, miehen pannessa naista suuhun nuollen samalla pillua? Lähetyssaarnaajan 69?

Tämä yksi monista hyvistä asennoista, varsinaista yksi yli muiden asentoa ei ole.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #197 : Joulukuu 03, 2023, 13:23:12 »
Fyysisesti tuntuu parhaalle huipun saannit takaapäin ja ratsastuksessa.

Asento, mistä kuitenkin pidän eniten, on lähäri. Juurikin sen intiimiasteen vuoksi.

Siinä asennossa ei vaan mun ja rouvan elimet kohtaa mun näkökulmasta parhaalla tavalla ja fyysinen kliimaksi jää vajavaiseksi.

Noissa ensin mainituissa huipun hetkellä kylmät väreet juoksee kropan läpi ja taju melkein lähtee. Parhaimmillaan.




Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6698
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #198 : Joulukuu 12, 2023, 17:08:19 »
Ihanan intiimi, lämmin ja läheinen asento on myös takalähäri, tai mikä sen nimi nyt onkaan. Vähän kuin doggy mutta makuullaan, tai sanoisinko lähäri niin että nainen makaakin vatsallaan. Intiimisti iho ihoa vasten koko vartalon pituudelta. Pusuttelemaankin yltää ja itse tykkään nuuhkia naisen hiuksia ja pusutella myös niskaa ja korvanipukoita.  :inlove:
Pörrö on aina plussaa

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #199 : Joulukuu 12, 2023, 18:21:42 »
Ei ole vielä löytynyt. Jatkan etsimistä. :inlove:
#maksuseksionihanaa