Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras asento?  (Luettu 46404 kertaa)

Poissa Herra49

  • Full Member
  • Viestejä: 459
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #160 : Tammikuu 12, 2023, 08:31:07 »
Takaa :behind:

Samaa mieltä. Takaapäin kakkospesään!  :behind:  :behind:

Poissa Maria

  • Jr. Member
  • Galleria (21)
  • Viestejä: 80
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #161 : Tammikuu 15, 2023, 00:08:10 »
Takaa päin on yksi parhaista.. tosin korvien välien asento on se minulle tärkein tekijä ja silloin asennolla ei ole väliä..
Tykkään kaikista asennoista joissa voin käyttää mun surruttimia ;)
Sportti blondi Tren seudulla 😘
Lomalla pari vkoa 5.4 asti

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #162 : Tammikuu 15, 2023, 00:12:44 »
-Doggy style
-minä selällään ja sääret miehen olkapäillä
-takaapäin seisaallaan
-korkealla tasolla istuen ja mies seisaaltaan lykkii

Monta muutakin hyvää toki on. Ja eri ihmisten kanssa toimii eri jutut.

 :behind:

Näistä asennoista itsekin tykkään - mutta oikeastaan asennoilla ei niin väliä, jos muuten natsaa kuten Maria sanoi  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #163 : Tammikuu 15, 2023, 00:14:59 »
Juu, kyllä sitä on välillä ihan kiva perunakellarissa käydä.

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #164 : Huhtikuu 21, 2023, 12:41:27 »
Takaapäin on mun ehdoton suosikki. Hyvänä kakkosena on lähetyssaarnaaja niin, että mun jalat on miehen olkapäillä. En tosin nirsoile asentojen suhteen ellei kyseessä ole jokin hyvin omituinen mihin edes minä notkeana akkana en taivu 😄
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Vieras0404

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #165 : Huhtikuu 21, 2023, 16:52:42 »
Riippuu tapaUKSESTA.JOS TYTÖL ON PIENI
KAUNIS PYLLY JA KAUNIS SELKÄ SILLOIN ON TAKAA PÄIN ON HYVÄ PANNA.. JA VIEL SILLEE ET OLLAA VÄHÄN PYSTYMMÄS ASENNOS ET PÅÅSEE HYVÄILEE TISSEJÄ TAKAA PÄIN.OPIENET SIROT TYTÖT ON PARHAIT TAKAA PÄIN NUSSIMISESSA.JOS TYPYL ON ISOT RYHDIKKÄÄT TISSIT SILLOIN TYKKÄÄN ET NE RATSASTAMALLA LAUKASEE KOVAN KYRVÄN MAHOLLISEN HITAASTI OMAAN TAHTIIN.. ISOTISSIÄ TYTTÖJÄ ON MUKAVA PISTÄÄ SELÄLLEEN JA HYVÄILLÄ IHANIA TISSEJÄ JA ANTAA KULLIA SILLEE ET TYTTÖ VOIHKII SILLE ET KYLLÄ KUULUU.. JOTKUT MUIJAT OTTAA SILLEE SUIHIN ET MEINAA LÄHTEE TAJU.. VÄLIL PIKA PANOT VAIK PÖYDÄLLE TAI
MILOIN MISSÄKIN ON KIIMASTA HOMMAA.. kERRAN PÄÄSIN VETÄSEE NIIN KIIMASET PIKAPANOT ET HUH HUH.MÄ OLIN VARMAA JOKU 30 V SILLOIN JA YSTÄVÄN OMAKOTITALOSSA VITTÄMÄS ILTAA NIIN AJAUDUTTIIN NUSSIMAAN HÄNEN 18V TYTÄR POULEN KANSSA.VITUN KAUNIS BLONDI MITÄ SALAA OLIN HAAVEILLU.SE LIKKA TÄYSIN YLLÄTTÄEN PUSSAS MUA JA MENTII SIT SEN HUONEESEEN PILOO JA NOSTIN SEN PÖYDÄLLE JA PIKKU HOUSUT POIS JA EI SIIN KAUAA MENNY JA lAURA VOIHKI NIIN LUJAA ET IHME ET HOMMA PYSY SALASSA.SIT SEURAAVAX NUSSITTII YÖLLÄ SEN HUONEESSA.nUORI TYTTÖ OLI IHASTUNU MUHUN JA NUORI TYTTÖ HALUS NUSSII.SE OLI MAHTAVAAA .PARASTA SEKSIÄ IKINÄ..TÄYDELLINEN BLONDI TÄYDELLINEN KROPPA JA TIUKKA HYVÄ PILLU JA KIIMANE KU MIKÄ.. AIKA NOPEESTI SEN VANHEMMAT SAI KUULLa siit.Mut kukaa mies ei ois pystyny vastustamaan tollasta tilannetta.18v on jo aikuinen nainen ja halus seksiä.. sitä joutu yrittää panna rauhallisesti et ei lauennu heti... sitä oli siisti panna ku se oli selällään ja pitää lantiosta kiinni ja HYVÄILLÄ SEN TISSEJÄ JA HEITTÄÄ MÄLLIT SEN VARTALOLLE JOS KERKES.SUIHIN SE EI PALJOO OTELLU PUSSAILI KULLIN PÄÄTÄ TAHALLAAN TYKKÄS SAADA MUN KYRVÄN SEISOO TILANTESSA MIS EI OLLU MAHISTA SAADA PIPARII.. nYT SE ON OTTANU SILARIT JA VÄHÄN PYÖRISTYNY JA MIES ON.MUT JOS MÄ NÄÄN SEN VIEL JOSSAIN NII VARMAA NUSSITAAN..hETI PIKA PANOT..JA SIT SE KIIMANEN ÄÄNTELY ALKAA..SE ON KIIHOTTAVAA KU TYTTÖ SAA KUNNON ORGASMEJA..

Poissa Vieras0404

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #166 : Huhtikuu 21, 2023, 18:23:59 »
Riippuu tapaUKSESTA.JOS TYTÖL ON PIENI
KAUNIS PYLLY JA KAUNIS SELKÄ SILLOIN ON TAKAA PÄIN ON HYVÄ PANNA.. JA VIEL SILLEE ET OLLAA VÄHÄN PYSTYMMÄS ASENNOS ET PÅÅSEE HYVÄILEE TISSEJÄ TAKAA PÄIN.OPIENET SIROT TYTÖT ON PARHAIT TAKAA PÄIN NUSSIMISESSA.JOS TYPYL ON ISOT RYHDIKKÄÄT TISSIT SILLOIN TYKKÄÄN ET NE RATSASTAMALLA LAUKASEE KOVAN KYRVÄN MAHOLLISEN HITAASTI OMAAN TAHTIIN.. ISOTISSIÄ TYTTÖJÄ ON MUKAVA PISTÄÄ SELÄLLEEN JA HYVÄILLÄ IHANIA TISSEJÄ JA ANTAA KULLIA SILLEE ET TYTTÖ VOIHKII SILLE ET KYLLÄ KUULUU.. JOTKUT MUIJAT OTTAA SILLEE SUIHIN ET MEINAA LÄHTEE TAJU.. VÄLIL PIKA PANOT VAIK PÖYDÄLLE TAI
MILOIN MISSÄKIN ON KIIMASTA HOMMAA.. kERRAN PÄÄSIN VETÄSEE NIIN KIIMASET PIKAPANOT ET HUH HUH.MÄ OLIN VARMAA JOKU 30 V SILLOIN JA YSTÄVÄN OMAKOTITALOSSA VITTÄMÄS ILTAA NIIN AJAUDUTTIIN NUSSIMAAN HÄNEN 18V TYTÄR POULEN KANSSA.VITUN KAUNIS BLONDI MITÄ SALAA OLIN HAAVEILLU.SE LIKKA TÄYSIN YLLÄTTÄEN PUSSAS MUA JA MENTII SIT SEN HUONEESEEN PILOO JA NOSTIN SEN PÖYDÄLLE JA PIKKU HOUSUT POIS JA EI SIIN KAUAA MENNY JA lAURA VOIHKI NIIN LUJAA ET IHME ET HOMMA PYSY SALASSA.SIT SEURAAVAX NUSSITTII YÖLLÄ SEN HUONEESSA.nUORI TYTTÖ OLI IHASTUNU MUHUN JA NUORI TYTTÖ HALUS NUSSII.SE OLI MAHTAVAAA .PARASTA SEKSIÄ IKINÄ..TÄYDELLINEN BLONDI TÄYDELLINEN KROPPA JA TIUKKA HYVÄ PILLU JA KIIMANE KU MIKÄ.. AIKA NOPEESTI SEN VANHEMMAT SAI KUULLa siit.Mut kukaa mies ei ois pystyny vastustamaan tollasta tilannetta.18v on jo aikuinen nainen ja halus seksiä.. sitä joutu yrittää panna rauhallisesti et ei lauennu heti... sitä oli siisti panna ku se oli selällään ja pitää lantiosta kiinni ja HYVÄILLÄ SEN TISSEJÄ JA HEITTÄÄ MÄLLIT SEN VARTALOLLE JOS KERKES.SUIHIN SE EI PALJOO OTELLU PUSSAILI KULLIN PÄÄTÄ TAHALLAAN TYKKÄS SAADA MUN KYRVÄN SEISOO TILANTESSA MIS EI OLLU MAHISTA SAADA PIPARII.. nYT SE ON OTTANU SILARIT JA VÄHÄN PYÖRISTYNY JA MIES ON.MUT JOS MÄ NÄÄN SEN VIEL JOSSAIN NII VARMAA NUSSITAAN..hETI PIKA PANOT..JA SIT SE KIIMANEN ÄÄNTELY ALKAA..SE ON KIIHOTTAVAA KU TYTTÖ SAA KUNNON ORGASMEJA..

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #167 : Huhtikuu 21, 2023, 18:59:54 »
^
Tässä on kieltämättä yritystä..
Ehkä jos siinä yöpöydällä on se pilleripurkki, niin kannattaa kurottautua sitä kohti...

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #168 : Huhtikuu 21, 2023, 19:15:42 »
... Hyvänä kakkosena on lähetyssaarnaaja niin, että mun jalat on miehen olkapäillä....

Kuulostaa kuumottavalta!
🔥
Saitin Bud Spencer

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #169 : Huhtikuu 21, 2023, 20:28:15 »
Takaapäin on mun ehdoton suosikki. Hyvänä kakkosena on lähetyssaarnaaja niin, että mun jalat on miehen olkapäillä. En tosin nirsoile asentojen suhteen ellei kyseessä ole jokin hyvin omituinen mihin edes minä notkeana akkana en taivu 😄

Tätä lukiessa lähti ihan ajatus harhailemaan.  :behind:

Siispä suuntaan kaupunkilomalle Kuopioon kesällä! 😍
Suuteluaddikti

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #170 : Huhtikuu 22, 2023, 15:57:13 »
... Hyvänä kakkosena on lähetyssaarnaaja niin, että mun jalat on miehen olkapäillä....

Kuulostaa kuumottavalta!
🔥


Apua, en ois tajunnut jos et olisi sanonut! Kiitos päiväni piristämisestä 😂
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #171 : Kesäkuu 02, 2023, 10:33:30 »
Eilen pääsin ekan kerran ratsastamaan oikein pitkään hyvinvarustetun turskan päällä ja kyllä teki hyvää. Mutta herranjumala että kävi jalkojen päälle. Nyt ei voi kun komentaa itseään: treeniä horo treeniä... 🤣
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2619
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #172 : Kesäkuu 02, 2023, 11:15:32 »
Mä oon yleensä semmonen kolmen asennon mies, eli ratsastus, lähäri ja lopuksi paukutetaan takaapäin maaliin.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2619
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #173 : Kesäkuu 02, 2023, 11:25:06 »
Naiset taitaa ilmoittaa takaapäin suosikikseen, koska miehet laukeaa siinä nopeiten, voin toki olla väärässäkin :D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #174 : Kesäkuu 02, 2023, 12:43:12 »
Eilen pääsin ekan kerran ratsastamaan oikein pitkään hyvinvarustetun turskan päällä ja kyllä teki hyvää. Mutta herranjumala että kävi jalkojen päälle. Nyt ei voi kun komentaa itseään: treeniä horo treeniä... 🤣
Ei muuta kuin Liftin ja Harry Potterin jalkakyykky leirille  :weightlifting:
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #175 : Kesäkuu 02, 2023, 15:12:28 »
Naiset taitaa ilmoittaa takaapäin suosikikseen, koska miehet laukeaa siinä nopeiten, voin toki olla väärässäkin :D

Voi sekin syy olla 😁 Mutta mä kyllä ihan oikeasti tykkään eniten takaapäin, myös siviilissä 😂😅
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #176 : Kesäkuu 02, 2023, 15:27:10 »
Ehdottomasti nainen päällä :)

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #177 : Kesäkuu 02, 2023, 17:35:47 »
Eilen pääsin ekan kerran ratsastamaan oikein pitkään hyvinvarustetun turskan päällä ja kyllä teki hyvää. Mutta herranjumala että kävi jalkojen päälle. Nyt ei voi kun komentaa itseään: treeniä horo treeniä... 🤣
Ei muuta kuin Liftin ja Harry Potterin jalkakyykky leirille  :weightlifting:

No hitto 👍 mihin voi ilmoittautua  :inlove:
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #178 : Kesäkuu 08, 2023, 11:13:33 »
Pöydän päällä on myös kiva  :kiss:

Poissa whrb

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras asento?
« Vastaus #179 : Kesäkuu 08, 2023, 12:27:26 »
Olen enimmäkseen tissimiehiä, joten näkymä puskureihin on aina paikallaan. Hyvin kevyt dominointitaipumus myös löytyy, eli tykkään olla päällä. Haluaisin myös harrastaa moottoripyöräilyä ja metsästystä, mutta ajan puutteen vuoksi se ei onnistu.

Paras mahdollinen akti on sellainen, että rappukäytävässä laitan soimaan kannettavasta kaiuttimesta AC/DCn albumin. Eteisessä riisutaan vaatteet nopsaan ja sitten jahtaan neitoa konttaamalla kuin verikoira kohti makkaria, heppi jo tanassa tottakai. Siellä viskaan daamin selälleen futonille, laitan neidon toisen jalan suoraksi omien jalkojen väliin ja toisen polven pystyyn. Auki unohtuneesta ikkunasta tuuli hulmuttaa meikäläisen pitkää tukkaa, kun pusken syvälle ja herra Youngin kitara rohisee. Daamin reiden iho kutittelee ihanasti palleja kun kiihdytän loppuhuipennukseen. Tissit hyrskyy ja pihalla pulut säikähtää, kun meikämansikka huokaisee kimeästi kuin villiintynyt aasi. Tiukan tuijotuksen saattelemana kuukahdan kumppanin pehmeille ryntäille. Kuolinsyy: sydänkohtaus.

...saahan sitä unelmoida.  :D