Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 229526 kertaa)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1940 : Helmikuu 18, 2023, 22:58:16 »
^ Tiedän tunteen. En ole herkkä valoille mutta minulle tulee joka ikinen kerta oikea silmä kipeäksi kun migreeni iskee.

^^ Tuo Liftin herkkyys lämmittää aina sydäntäni.

Minulla kirkkaat valot mukavasti saattavat laukaista kohtauksen. Sellainen aurinkoinen, kirpakka talvisää kirkkaan valkoisina hohtavien lumikinosten kera! Ah autuutta! Ihana sää on semmoinen, mutta valoherkät silmäni eivät ole aina samaa mieltä.

Minunkin mieltäni ja sydäntäni kovasti lämmittää Liftin sanoinkuvailematon herkkyys. Siinä on sitä jotakin. ❤️
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1941 : Helmikuu 18, 2023, 23:05:47 »
^ No se sitten selittääkin miksi osalla ihmisistä on aina aurinkolasit päässä, itse kun olen luullut että se on joku EU- direktiivi.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1942 : Helmikuu 18, 2023, 23:10:22 »
^ No se sitten selittääkin miksi osalla ihmisistä on aina aurinkolasit päässä, itse kun olen luullut että se on joku EU- direktiivi.

Ja mun pitäisi hommata uudet aurinkolasit uusilla vahvuuksilla ja prismoilla. Päivittäiset "migreeni-oireet" muuten katosivat melkein kokonaan siinä vaiheessa kun mun hajataitto todettiin. Ekaa kertaa rillit päässä tuntui kuin olisi ollut 3D-leffassa. 🤣
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1943 : Helmikuu 18, 2023, 23:19:19 »
^ No se sitten selittääkin miksi osalla ihmisistä on aina aurinkolasit päässä, itse kun olen luullut että se on joku EU- direktiivi.
Krapulassa ja pilvipäissään ne aurinkolasit ovat ihan must juttu. Hapoissa menee yleensä sellaiset aurinkolasit jotka antavat kaikelle kellertävän tai pinkin värityksen. Se jotenkin tuo uutta väriä elämään. Esso päissään sitten taas on ihan vitun sama mitkä rillit on päässä ja onko vaatteitakkaan päällä.
Why so fragile?

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1944 : Helmikuu 18, 2023, 23:40:38 »
^ No se sitten selittääkin miksi osalla ihmisistä on aina aurinkolasit päässä, itse kun olen luullut että se on joku EU- direktiivi.
Krapulassa ja pilvipäissään ne aurinkolasit ovat ihan must juttu. Hapoissa menee yleensä sellaiset aurinkolasit jotka antavat kaikelle kellertävän tai pinkin värityksen. Se jotenkin tuo uutta väriä elämään. Esso päissään sitten taas on ihan vitun sama mitkä rillit on päässä ja onko vaatteitakkaan päällä.

Minä sitten niin tykkään näistä sinun tieto-iskuista!
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1945 : Helmikuu 18, 2023, 23:53:14 »
^ No se sitten selittääkin miksi osalla ihmisistä on aina aurinkolasit päässä, itse kun olen luullut että se on joku EU- direktiivi.
Krapulassa ja pilvipäissään ne aurinkolasit ovat ihan must juttu. Hapoissa menee yleensä sellaiset aurinkolasit jotka antavat kaikelle kellertävän tai pinkin värityksen. Se jotenkin tuo uutta väriä elämään. Esso päissään sitten taas on ihan vitun sama mitkä rillit on päässä ja onko vaatteitakkaan päällä.

Varmasti näin. Myöskin BMW:tä ajaessa näköjään pitää olla aurinkolasit, varsinkin jos siinä on ns. pitkät kilvet. Ei tarvitse olla vielä varmaan edes krapula.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 796
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1946 : Helmikuu 19, 2023, 04:54:21 »
Enpä oo törmänny yhteen,enkä kahteen palveluntarjoajaan,jotka ei kirois ihmisten lukutaitoa,tai luetun ymmärrystä.
Joo,suurinosahan on runkkareita,joilla ole edes aikomusta tapaamiseen,mutta se vituttaa,kun he sit tavallaan pilaa meidän asiallisten,ja herrasmiesmäisesti käyttäytyvien tosiasiakkaiden maineen. Onneks on palveluntarjoajia,joilla on "ihmisen lukutaito" kohdillaan,ja aistii milloin on potentiaalinen poka kyseessä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 19, 2023, 04:57:18 kirjoittanut keravankolli »
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1947 : Helmikuu 19, 2023, 07:24:50 »
Enpä oo törmänny yhteen,enkä kahteen palveluntarjoajaan,jotka ei kirois ihmisten lukutaitoa,tai luetun ymmärrystä.
Joo,suurinosahan on runkkareita,joilla ole edes aikomusta tapaamiseen,mutta se vituttaa,kun he sit tavallaan pilaa meidän asiallisten,ja herrasmiesmäisesti käyttäytyvien tosiasiakkaiden maineen. Onneks on palveluntarjoajia,joilla on "ihmisen lukutaito" kohdillaan,ja aistii milloin on potentiaalinen poka kyseessä.

No ei aina kyse niistä jotka kyselevät vain kyselemisen ilosta eikä aikomustakaan varata aikaa.

Enemmän varmaan pt:t harmittelee niitä jotka kysyvät sellaisia asioita mitkä lukee hyvin selvästi ilmoituksissa.

Yleinen koettu asia. Miehet katsoo ilmoituksen kuvat ja sitten etsivät puhelinnron mihin soittaa. Ilmoitus jää lukematta.

Esim minulla on ilmoituksessa hinnat näkyvillä.
Ja mies soittaa kysyen:"paljonko sulla maksaa tunnin tapaaminen?"

Olen pahimman ärsytyksen noustessa esille (no oikeasti olen hyvin kärsivällinen) yrittänyt selittää itselleni, että ehkä miesten aivot ovat tehty käsittelemään paremmin visuaalisuutta ja luetun ymmärtäminen toissijainen seikka.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2085
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1948 : Helmikuu 19, 2023, 08:27:00 »
Enpä oo törmänny yhteen,enkä kahteen palveluntarjoajaan,jotka ei kirois ihmisten lukutaitoa,tai luetun ymmärrystä.

No ei kaikki horotkaan ymmärrä itse kirjoittamaansa tekstiä saati ymmärrä puhetta.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1949 : Helmikuu 19, 2023, 09:03:56 »
AKT:n lakko ja postilaisten tukilakko, ennen tukilakkoa lähetetty paketti ei perjantainakaan näkynyt postin järjestelmässä. Jollei työt kelpaa, niin on noita vaikka Ukrainalaisia ja muun maalaisia jo tarpeeksi maassa hoitamaan hommat työehtosopimuksen mukaisella palkalla. Vitun lakkoilijat >:(

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1950 : Helmikuu 19, 2023, 09:29:38 »
Noilla Tehareilla ja Akkarilakkareilla lainehtii kai kusi päässä.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1951 : Helmikuu 19, 2023, 11:09:23 »
Noilla Tehareilla ja Akkarilakkareilla lainehtii kai kusi päässä.

Ilman ammattiyhdistyksiä työelämä olisikin vähintäänkin mielenkiintoista 😏

Mä ainakin arvostan sitä, että Suomessa työntekijällä on oikeuksia.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1952 : Helmikuu 19, 2023, 11:17:54 »
Niinkin iso juttu kun face id ei jostain syystä toimi 😒
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1953 : Helmikuu 19, 2023, 12:32:30 »
Noilla Tehareilla ja Akkarilakkareilla lainehtii kai kusi päässä.

Ilman ammattiyhdistyksiä työelämä olisikin vähintäänkin mielenkiintoista 😏

Mä ainakin arvostan sitä, että Suomessa työntekijällä on oikeuksia.
Samaa mieltä. Joskin itse ollut koko työuran aina pienissä yksityisissä firmoissa ja ottanut puhelimen käteen siinä vaiheessa kun makkaran siivu kapenee leivän päällä. Kommunikointi suoraan pomolle on tuonut palkankorotusta tuntiliksaan 1€ 20centtiä vuodessa. En tiedä olisiko liitto tarjonnut samaa. Liittojen kanssa olisi joutunut lakkoilemaan kun taas ilman liittoa on pystynyt tekemään rahaa muiden lakolla. Sekin että ihan samat oikeudet minulla on kuin liittoon kuuluvilla. Tai itseasiassa paremmat. Vanhat kyrvät arvostavat että heidän kanssaan asiat puhutaan kasvotusten, alasti, saunassa ja hirveässä kännissä. Kannattaa kokeilla.

Jos joskus menen isoon firmaan jossa mitään kontaktia johtoportaaseen ei synny - liityn minäkin liittoon.
Why so fragile?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3541
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1954 : Helmikuu 19, 2023, 13:21:53 »
Noilla Tehareilla ja Akkarilakkareilla lainehtii kai kusi päässä.

Ilman ammattiyhdistyksiä työelämä olisikin vähintäänkin mielenkiintoista 😏

Mä ainakin arvostan sitä, että Suomessa työntekijällä on oikeuksia.

Oikeuksia ja oikeuksia.
On hoitajien sopimukset ja sitten on AKT:läisten ahtaajien sopimukset ja paperimiehet.
Paperimiehiä ei enää paljoa tarvita, kilpailu on siitä missäpäin paperia enää tehdään ja missä seuraava tehdas suljetaan.
Ahtaajilla on kovat palkat, voi lakolla pysäyttää suuren osan ulkomaankaupasta, kunnes satamat automatisoidaan. Hoitajien lakkoilu taas kielletään tarvittaessa lailla. Palkat laahaa pahasti jäljessä muita Pohjoismaita.
Suomessa lakkoillaan aivan liikaa, pitäisi olla sellainen sopimuskulttuuri kuin Ruotsissa.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15309
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1955 : Helmikuu 19, 2023, 13:55:34 »
Vituttaa miksei hallitus tee pakkolakia, että ahtaajat duuniin. Ai niin, suurin osa ahtaajista onkin miehiä. Taas naisia on sorsittu hallituksen toimesta.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1956 : Helmikuu 19, 2023, 14:07:50 »
Noilla Tehareilla ja Akkarilakkareilla lainehtii kai kusi päässä.

Ilman ammattiyhdistyksiä työelämä olisikin vähintäänkin mielenkiintoista 😏

Mä ainakin arvostan sitä, että Suomessa työntekijällä on oikeuksia.
Samaa mieltä. Joskin itse ollut koko työuran aina pienissä yksityisissä firmoissa ja ottanut puhelimen käteen siinä vaiheessa kun makkaran siivu kapenee leivän päällä. Kommunikointi suoraan pomolle on tuonut palkankorotusta tuntiliksaan 1€ 20centtiä vuodessa. En tiedä olisiko liitto tarjonnut samaa. Liittojen kanssa olisi joutunut lakkoilemaan kun taas ilman liittoa on pystynyt tekemään rahaa muiden lakolla. Sekin että ihan samat oikeudet minulla on kuin liittoon kuuluvilla. Tai itseasiassa paremmat. Vanhat kyrvät arvostavat että heidän kanssaan asiat puhutaan kasvotusten, alasti, saunassa ja hirveässä kännissä. Kannattaa kokeilla.

Jos joskus menen isoon firmaan jossa mitään kontaktia johtoportaaseen ei synny - liityn minäkin liittoon.

Niin. Mä olen suht isossa firmassa eikä tulisi tosiaan mieleenkään olla kuulumatta liittoon 🙏 Ja olen liiton apua tarvinnutkin. Ja saanut.

Mulla on yksi virolainen tuttu ja Virossa ei ole ammattiyhdistyksiä tai ketään työntekijän puolella olevaa. Ja juuri kun nähtiin niin kertoi tarinan aika karusta irtisanomisesta. Suomessa sellainen ei olisi onnistunut, ainakaan ilman seuraamuksia.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1957 : Helmikuu 19, 2023, 14:10:17 »
Mutta jokainen olkoot liitoista mitä mieltä haluaa. Minä en haluaisi tehdä töitä maassa, jossa työehtosopimuksia ei olisi 🙏

Eli niin. Mua ei siis vituta lakot ja liitot. Ehkä mua vituttaa sitten vaikka liittoon kuulumattomat 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2085
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1958 : Helmikuu 19, 2023, 14:24:39 »
Suomessa lakkoillaan aivan liikaa, pitäisi olla sellainen sopimuskulttuuri kuin Ruotsissa.

Ehkä siitä(kin) johtuen Ruotsissa lähihoitajat repii samaa liksaa kuin Suomessa sairaanhoitajat. Ruotslaisella sairaanhoitajalla lähes, jollei jo enemmän kuin, kaksinkertainen liksa verrattuna Suomalaisen hoitajan liksaan Suomessa, no muillakin aloilla ovat meitä edellä. Jääkiekossa ovat olleet muutaman vuoden takamatkalla mutta eiköhän sekin kohta korjaannu.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1959 : Helmikuu 19, 2023, 15:44:15 »
Ruotsi on sivistyneen diskuteerauksen maa, mutta me emme. Komppaan MariaEnkeliä enkä haluaisi minäkään tehdä töitä maassa jossa ei työehtosopimuksia tunneta. Sellaisiakin maita löytyy enkä nyt sanoisi, että Suomea voittaisivat millään saralla.
Tänään taas neuvotellaan niin toivottavasti työnantajat pistävät puumerkin alle niin taas pyörät pyörivät.