Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 229774 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #620 : Tammikuu 12, 2021, 21:29:01 »
^ Kitka vie tosiaan suurimman innon.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #621 : Tammikuu 19, 2021, 19:39:33 »
I feel you turskat! Kävin venäläisellä kosmetologilla. Sain todella tylyä palvelua, hintakin meinasi muuttua kassalla. Tarpeeni sain kuitenkin tyydytettyä.  :whipping:

Ps. Kansalaisuus oli vain merkityksetön palveluntarjoajan kuvailu.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #622 : Tammikuu 20, 2021, 23:25:57 »
Blindspot sarja menee ihan pilalle pillupaskan takia. Ketään kiinnosta saatana ku joka toisessa jaksossa lässytetään miksi pitää erota ja seuraavassa lässytetään että en voi elää ilman sinua. Tää on ku epävakaiden teinien arkielämää. Siis tunnepuolella. Tappakaa nyt edes välissä pari tyyppiä. Paina sitä liipaisinta niin vittuilu loppuu.

Olisi pitäny lukea että kyseessä on pilludraamaa viisi tuokkaria.
Kelaan noi lässynläät ohi ettei hermo pala.
VITTU!

Kiitos ku kuuntelitte.
Why so fragile?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #623 : Tammikuu 23, 2021, 19:49:13 »
Tän päivän armoton säätö. Oli ”varattu” aika amatööri suomihupakolle. Jäi vaa siihen, et sen piti vuokrata airbnb ja ilmoitella mihin sai. Ikinä ei kuulunut mitään. Katalogi auki. Sopivalle viestiä ja aika sovittu. Muuta kuin suihkun kautta matkaan. Puolessa välissä matkaa ilmestyikin viesti ettei natsaa tänään. Auto lähimpään parkkiin, katalogi auki. Sopivalle viestiä. Osoitteen saatuaan sinne siis ja autosta soitto, lyötiin luuri. Tuli viestiä, ootko alhaalla? Joo olen. Tuli ovikoodit ja muut ohjeet. Sanoin, että olisi kiva kuulla äänesi ennen kuin tulen. Kysyttiin, ootko tulossa vai ei. Sanoin, etten ole ennen kuin kuulen äänesi. Vastaus ok näkemiin. Siinä sitten etiskelin puhelimesta sopivan tämän päivän tarpeita varten ja viesti menemään. Onnistuu vastattiin. Ei muuta kuin matkaan. Lopulta pääsin eroon rahoistani ja säkit kans tyhjät. Sinällään oma vika. Ei noille amatööri hupakoille kannattaa varata aikoja kovin pitkän ajan päähän. Todennäköisyys sen toteutumiseen on lähes olematon.


Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #624 : Tammikuu 23, 2021, 20:12:34 »
^ Mikä toi äänijuttu oli?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #625 : Tammikuu 23, 2021, 20:31:02 »
Siis Koitin soittaa annetusta osoitteesta varmistaakseen, onko varmasti naishenkilö vastaamassa siitä numerosta, johon viestittelin, muttei se koskaan suostunut puhumaan puhelimessa. Löi vaan luurin.  Ja viestitteli ja kyseli olenko tulossa vai en. Mahdollisuus kolmannen osapuolen läsnäolosta olemassa, joten lähin vetää.


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #626 : Tammikuu 23, 2021, 20:41:31 »
Mahdollisuus kolmannen osapuolen läsnäolosta olemassa, joten lähin vetää.

Nää saattaa just olla näitä et ku menet ovesta sisään niin melkein heti tajuat että olet sopinut ihan jonku muun kanssa hommat, ku heti alkaa: hau long taim juu vant? Vat juu laik? nou, nou, ai tont tuu thät! Tässä kohtaa huokaan: ou, FathersCatCunt ja lähden helvettiin.
Why so fragile?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #627 : Tammikuu 23, 2021, 21:35:27 »
Hyvin suurella todennäköisyydellä. Itse en vaivautunut edes nousemaan autosta. Ja tän säädön keskellä tuli myös ensimmäinen paljaalla tarjous. Ja ihan suomineidolta. Epätoivoiset ajat kait.


Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #628 : Tammikuu 23, 2021, 21:45:21 »
Joku vois moittia SU:n toimintaa foliohattuiluksi, mun silmään se on kokeneen turskan varovaista ja mallikelpoista toimintaa 👍
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #629 : Tammikuu 23, 2021, 22:25:25 »
Siis Koitin soittaa annetusta osoitteesta varmistaakseen, onko varmasti naishenkilö vastaamassa siitä numerosta, johon viestittelin, muttei se koskaan suostunut puhumaan puhelimessa. Löi vaan luurin.  Ja viestitteli ja kyseli olenko tulossa vai en. Mahdollisuus kolmannen osapuolen läsnäolosta olemassa, joten lähin vetää.

Oikein. Itse en ole koskaan mennyt yhdenkään hupakon luokse ilman, että olen muutaman sanan puhelimessa vaihtanut. Jos ei tohon ole pokkaa, on väärällä alalla tai jotain outoa odotettavissa.

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #630 : Tammikuu 23, 2021, 22:27:46 »
Siis Koitin soittaa annetusta osoitteesta varmistaakseen, onko varmasti naishenkilö vastaamassa siitä numerosta, johon viestittelin, muttei se koskaan suostunut puhumaan puhelimessa. Löi vaan luurin.  Ja viestitteli ja kyseli olenko tulossa vai en. Mahdollisuus kolmannen osapuolen läsnäolosta olemassa, joten lähin vetää.

Oikein. Itse en ole koskaan mennyt yhdenkään hupakon luokse ilman, että olen muutaman sanan puhelimessa vaihtanut. Jos ei tohon ole pokkaa, on väärällä alalla tai jotain outoa odotettavissa.

Mutta entä se kun tuli tarjous paljaalta...ja ihan suomineidolta. Ei mennyt reissu ihan hukkaan kuitenkaan....

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #631 : Tammikuu 23, 2021, 23:16:19 »
 Oli juuri toinen johon olin yhteydessä. Kysyin mitä millä hinnalla tarjolla. Vastattiin et perus settiä kumilla tai ilman hintaan xxx. Olin aluksi, etten mä mitään paljaalla tee ja varmaan  joku trolli, mutta käydään ny pyörähtämässä. Pitää tankata auto ja käydä kaupassa joka tapauksessa. Peruutushan sieltä puolessa välissä matkaa tuli. Olisi sitä voinut jättää kokonaan tänään menemättä ja kaupan kautta himaan ja huomenna vakkarille, mutta ei. Aivan pakko oli juuri tänään hakeutua sihteerin luo. Ja nyt jälkikäteen vituttaa.


Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2356
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #632 : Tammikuu 24, 2021, 00:45:21 »
Tänään ei ole vituttanut vielä mikään :D
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #633 : Tammikuu 24, 2021, 01:19:44 »
Tänään ei ole vituttanut vielä mikään :D

Hienoa, ei muakaan. Tänään on ollut hyvin seesteinen päivä vaikka yleensä mun temperamentti keksii jotain päivälle kuin päivälle :)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2356
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #634 : Tammikuu 24, 2021, 01:28:27 »
Tänään ei ole vituttanut vielä mikään :D

Hienoa, ei muakaan. Tänään on ollut hyvin seesteinen päivä vaikka yleensä mun temperamentti keksii jotain päivälle kuin päivälle :)

Minä ajattelin et tää päivä alko vasta just niin ei oo kerennyt vituttaa mikään ;)
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #635 : Tammikuu 24, 2021, 15:38:58 »
Ainaisessa rahapulassa oleva kaverini joka ei tunnu käsittävän sitä että enää en suostu lainaamaan hänelle rahaa.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #636 : Tammikuu 24, 2021, 16:28:33 »
Väsymys :(

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6796
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #637 : Tammikuu 28, 2021, 14:24:19 »
Lumikuorma oli yöllä pudottanut hemmetin painavan puun oksan suoraan lintulaudan päälle, joka on nyt p****npäreinä levällään pitkin pihaa. 😡🤬
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2021, 14:33:03 kirjoittanut HuliVili »
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #638 : Tammikuu 28, 2021, 15:33:32 »
Puhelinmyyjät😠. Joudun pitämään estolistan pois päältä, kun odottelen puheluita ja heti noi mulkut taas soittelee. Tai soitteleehan ne muutenkin, mutta kiitos puheluiden eston, niin niistä ei tarvitse välittää.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #639 : Tammikuu 28, 2021, 16:24:03 »
^ Rupeat vaan esittää että runkkaat ja kyselet "minkälainen perse sulla on"
Mut ainakin jätti rauhaan.
Why so fragile?