Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 229668 kertaa)

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #580 : Tammikuu 08, 2021, 01:23:20 »
^^^Kylläpä nyt jotakin hiertää. :whipping:

Tunnetko monta sairaanhoitajaa, jotka tekisi sitä työtä ilmaiseksi? 🙄

Ei tee. En sitä tarkoittanut. Mut näytä mulle sairaanhoitaja joka ei hoida potilasta jonkin fyysisen eroavaisuuden tai kansalaisuuden perusteella. Sitä tarkoitin.

p.s. jos kirjoitan palstalle "Mikä vitutti tänään", niin mielentilani saattaa sillä hetkellä olla sellainen, että artikulaationi ei ole sieltä aikuisemmasta päästä

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #581 : Tammikuu 08, 2021, 01:27:34 »

Ei olisi laisinkaan ihanaa tavata ketään jolle olen sanonut ettei käy.


Tää lause. Kiitos kun siirsit mut mikä nauratti tänään palstalle :D

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #582 : Tammikuu 08, 2021, 01:27:43 »
Mut näytä mulle sairaanhoitaja joka ei hoida potilasta jonkin fyysisen eroavaisuuden tai kansalaisuuden perusteella.
Näytä mulle sairaanhoitaja joka hoitaa potilaita kotonaan ja toivottaa kaikki tervetulleeksi sinne.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #583 : Tammikuu 08, 2021, 01:28:45 »
^ ^Jos sairaanhoitaja olisi yksityisyrittäjä yksityisellä klinikalla niin oletan, että hän saisi valita asiakkaat. En osaa sanoa kun en lakia tunne,mutta usein yrittäjällä on vapaus siihen.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #584 : Tammikuu 08, 2021, 01:33:52 »
^ ^Jos sairaanhoitaja olisi yksityisyrittäjä yksityisellä klinikalla niin oletan, että hän saisi valita asiakkaat. En osaa sanoa kun en lakia tunne,mutta usein yrittäjällä on vapaus siihen.

Käyn pääsääntöisesti yksityisellä ja asiakaskunnasta päätellen eivät ainakaan hirveää poimintaa tee ovella.

Johan toi ois naurettavaa. Paitsi Hollywoodin sarjoissa ne potilaat on kyllä aina malleja etc.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #585 : Tammikuu 08, 2021, 01:34:21 »
Mut näytä mulle sairaanhoitaja joka ei hoida potilasta jonkin fyysisen eroavaisuuden tai kansalaisuuden perusteella.
Näytä mulle sairaanhoitaja joka hoitaa potilaita kotonaan ja toivottaa kaikki tervetulleeksi sinne.

Hierojat/fysioterapeutit. Kaikki.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #586 : Tammikuu 08, 2021, 01:38:39 »
^ ^Jos sairaanhoitaja olisi yksityisyrittäjä yksityisellä klinikalla niin oletan, että hän saisi valita asiakkaat. En osaa sanoa kun en lakia tunne,mutta usein yrittäjällä on vapaus siihen.

Käyn pääsääntöisesti yksityisellä ja asiakaskunnasta päätellen eivät ainakaan hirveää poimintaa tee ovella.

Johan toi ois naurettavaa. Paitsi Hollywoodin sarjoissa ne potilaat on kyllä aina malleja etc.

Mutta voisivat tehdä. Tulipa muuten mieleen että mua ei oo sairaanhoitaja kerran vastaanottanut! Tarvitsin vähän lääkkeitä ja rokotteita eksoottiseen maahaan lähtiessä. Niin ei, ei ottanut! Ohjasi soittamaan toiselle hoitajalle, jolla oli pätevyys matkustusasioihin!

Ei tainnut olla kutsumusammatissa toi törkimys, joka ohjasi mut osaavammalle tyypille. Ois sen pitänyt ottaa vastaan ja vasten parempaa tietoa törkkiä jotain piikkejä muhun!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #587 : Tammikuu 08, 2021, 01:39:06 »
Joojoo, te mitään vitunhierojia oo, me ollaan :)

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #588 : Tammikuu 08, 2021, 01:41:24 »


Ei tainnut olla kutsumusammatissa toi törkimys, joka ohjasi mut osaavammalle tyypille. Ois sen pitänyt ottaa vastaan ja vasten parempaa tietoa törkkiä jotain piikkejä muhun!

Ai sä et osaa ruman ihmisen munaa ottaa suuhun. Joojoo, meni jo. Pusipusi. Siirrytään "Mikä teki iloiseksi tänään" palstalle :)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #589 : Tammikuu 08, 2021, 01:58:10 »
Mut näytä mulle sairaanhoitaja joka ei hoida potilasta jonkin fyysisen eroavaisuuden tai kansalaisuuden perusteella.
Näytä mulle sairaanhoitaja joka hoitaa potilaita kotonaan ja toivottaa kaikki tervetulleeksi sinne.

Nyt menee OT, mutta tää on aihe mikä huvittaa välillä.
Luulen että aika monelle täälläkin olisi ihan mahdoton ajatus päästää kotiinsa tuntemattomia henkilöitä pelkän "Moi, haluisin tulla huomenna klo 15 puoleksi tunniksi?" perusteella + anonyymi säpo & numero.
Ja sit samaanaikaan ollaan sitä mieltä että hupakon pitäisi kuitenkin päästää kotiinsa ihan kenet tahansa ilman fonecta numeroa, vaikka itselle sama olisi totaalinen kauhistus. ::)

Eikä monikaan yksityisyrittäjä tietenkään ota ihan ketä vaan asiakkaaksi jos nyt ei ole kivijalkamyymälä/verkkokauppa kyseessä (ja vähän veikkaan et nekin haluaisi estää osan tyypeistä). Ei ainakaan mun tuntemista yrittäjistä. Usein asiaa katsotaan taloudellisen riskin kannalta. Tätä varten toki on ennakkomaksut sitten joillain käytössä.

Mutta jos nyt terveydenhoidosta puhutaan, niin lääkärit yksityisellä puolella voi kieltäytyä ottamasta asiakkaita ainakin mm. ehkäisyyn ja aborttiin liittyvissä asioissa. Tai näin olen gynejen "ei-listoja" tulkinnut.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa su-ma 12.-13.5.!

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #590 : Tammikuu 08, 2021, 02:06:57 »
Mut näytä mulle sairaanhoitaja joka ei hoida potilasta jonkin fyysisen eroavaisuuden tai kansalaisuuden perusteella.
Näytä mulle sairaanhoitaja joka hoitaa potilaita kotonaan ja toivottaa kaikki tervetulleeksi sinne.

Nyt menee OT, mutta tää on aihe mikä huvittaa välillä.
Luulen että aika monelle täälläkin olisi ihan mahdoton ajatus päästää kotiinsa tuntemattomia henkilöitä pelkän "Moi, haluisin tulla huomenna klo 15 puoleksi tunniksi?" perusteella + anonyymi säpo & numero.
Ja sit samaanaikaan ollaan sitä mieltä että hupakon pitäisi kuitenkin päästää kotiinsa ihan kenet tahansa ilman fonecta numeroa, vaikka itselle sama olisi totaalinen kauhistus. ::)

Eikä monikaan yksityisyrittäjä tietenkään ota ihan ketä vaan asiakkaaksi jos nyt ei ole kivijalkamyymälä/verkkokauppa kyseessä (ja vähän veikkaan et nekin haluaisi estää osan tyypeistä). Ei ainakaan mun tuntemista yrittäjistä. Usein asiaa katsotaan taloudellisen riskin kannalta. Tätä varten toki on ennakkomaksut sitten joillain käytössä.

Mutta jos nyt terveydenhoidosta puhutaan, niin lääkärit yksityisellä puolella voi kieltäytyä ottamasta asiakkaita ainakin mm. ehkäisyyn ja aborttiin liittyvissä asioissa. Tai näin olen gynejen "ei-listoja" tulkinnut.

Noi Gynet nyt ymmärtää mihin perustuu. Heille elämä on pyhää. Oli oikein tai ei.

Okei. Mihin ammattiryhmään sä ittees vertaisit vai ootko sä vaan hupakko?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #591 : Tammikuu 08, 2021, 02:12:37 »
Tää vitutus lähti siis siitä, että pyörätuolipotilaalle ei ole annettu mahdollisuutta saada seksiä maksulliselta, mutta kuitenkin on nähnyt paljon ilmoituksia, jossa sanotaan, että "Ei haittaa sun ruumiilliset lässynläät, kunhan olet päästäsi terve"! Hän on, ainakin kirjoituksen perusteella.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #592 : Tammikuu 08, 2021, 02:35:12 »
Noi Gynet nyt ymmärtää mihin perustuu. Heille elämä on pyhää. Oli oikein tai ei.

Okei. Mihin ammattiryhmään sä ittees vertaisit vai ootko sä vaan hupakko?

Hupakoille itsemääräämisoikeus on pyhää. :)

Tän duunin osalta ensisijaisesti mä olen huora, ja laajempaa kategorisointia jos hakee niin aikuisviihde alan yrittäjä. Verrata voi toki moniin eri aloihin (yksityisyrittäjissä erityisesti), niin mäkin teen. Koska mikään muu duuni ei ole aivan täysin verrattavissa tähän, ja sitten taas toisaalta hyviä yksittäisiä vertauskohtia löytyy monistakin duuneista.
Yrittäjänä toimin siviiliduunienkin osalta (kaksi eri alaa & ns. ammattia), mutta erilaista siinä mielessä, kun asiakkaina on siellä yritykset (toki pienet ja usein yrittäjä vetoiset). Yhteistä kaikissa noissa on, että asiakkaita valikoidaan.
Ja joku saattaa niissä jäädä sen takia jopa ilman jotain tärkeämpää kuin pillu tai viina.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa su-ma 12.-13.5.!

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #593 : Tammikuu 08, 2021, 02:38:32 »
Noi Gynet nyt ymmärtää mihin perustuu. Heille elämä on pyhää. Oli oikein tai ei.

Okei. Mihin ammattiryhmään sä ittees vertaisit vai ootko sä vaan hupakko?

Hupakoille itsemääräämisoikeus on pyhää. :)

Tän duunin osalta ensisijaisesti mä olen huora, ja laajempaa kategorisointia jos hakee niin aikuisviihde alan yrittäjä. Verrata voi toki moniin eri aloihin (yksityisyrittäjissä erityisesti), niin mäkin teen. Koska mikään muu duuni ei ole aivan täysin verrattavissa tähän, ja sitten taas toisaalta hyviä yksittäisiä vertauskohtia löytyy monistakin duuneista.
Yrittäjänä toimin siviiliduunienkin osalta (kaksi eri alaa & ns. ammattia), mutta erilaista siinä mielessä, kun asiakkaina on siellä yritykset (toki pienet ja usein yrittäjä vetoiset). Yhteistä kaikissa noissa on, että asiakkaita valikoidaan.
Ja joku saattaa niissä jäädä sen takia jopa ilman jotain tärkeämpää kuin pillu tai viina.

Huora on just hyvä. Ole ylpeä ammatistasi😊

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #594 : Tammikuu 08, 2021, 02:39:42 »
Huora on just hyvä. Ole ylpeä ammatistasi😊

Kiitos, mä olen!  :headbang:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa su-ma 12.-13.5.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #595 : Tammikuu 08, 2021, 02:48:04 »
Vammaisten seksipalveluja ja ties mitä laupiassamarialaisuutta käytetään kyllä siekailematta julkisuudessa perusteluina seksityön dekriminalisoinnille

Tämä.
Kyllä on jokunen ilmoitus tullut luettua näistä korulauseista ja loppusaldo taisi olla että jopa....mahdollisesti yksi löytyy vuorokauden etsinnän jälkeen.
Why so fragile?

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #596 : Tammikuu 08, 2021, 02:53:33 »
Itse en ole tuota väitettyä tekopyhyyttä/ristiriitaa seksinmyyjien ilmoituksissa ja asenteessa vielä havainnut. Seksinostajista monet sen sijaan paljastivat todellisen asenteensa taas edellisen parin sivun aikana. (viimeksi tätä näki ylipaino-keskustelussa)

Seksinmyyjät nimittäin tekevät hienoa ja arvokasta työtä KUNNES paljastuu, että joku seksiä myyvä ei myykään sitä kaikille joilta rahaa ja halua löytyy vaan valikoi (kauhistus!) asiakkaitaan, esim. helppouden priorisoidakseen.

Se, että naisella on halutessaan oikeus myydä seksiä, ei tarkoita että hänellä missään tilanteessa on velvollisuus sitä tehdä. Ei vaikka potentiaalinen asiakas olisi maailman nopein, komein ja mukavin pyörätuolikelaaja joka kannettaisiin hupakon kotiovelle empaattisten seksisaitin turskien muodostaman kunniakujan läpi (huomaamattomasti toki ettei naapurit epäile mitään) ja nostettaisiin sänkyynkin ja sieltä alas inva-liftillä ennätysnopean laukeamisen jälkeen.

Jos oikeasti tuntee empatiaa puutteessa olevaa liikuntavammaista kohtaan, noiden typerien lääkäri, sairaanhoitaja jne vertailujen ja hupakoiden sheimauksen ja misogynian sijaan kannattaa auttaa puutteessa olevaa johdattamalla hänet sopivan palveluntarjoajan puheille (kuten joku toisessa ketjussa onneksi tekikin). Kyllä se huora lopulta löytyy jolle vammaisen raha kelpaa. Joskus joutuu etsiin vähän pidempään kuin toiset.

Ei ole kenenkään etu, että huorat alkais sosiaalisen paineen tai minkään muunkaan syyn takia tarjoamaan palveluita "pitkin hampain". Siinä kärsii lopulta kaikki. Kun vähän mietitte niin ymmärrätte itsekin miksi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #597 : Tammikuu 08, 2021, 03:11:44 »
Seksinmyyjät nimittäin tekevät hienoa ja arvokasta työtä KUNNES paljastuu, että joku seksiä myyvä ei myykään sitä kaikille

Tämä ei ollut se pointti ja sitä on jo muutama yrittänyt selittää.
Huoralla on nimenomaan oikeus myydä vaikka ainoastaan Brad Pitin kaksoisolennoille.

Pointti oli ihan jokin muu.
Toivottavasti se vaikka selviää hyvin valvotun yön jälkeen.

Mutta tästä ei alkujaan porukka vetänyt lämpöä.
Toki hommahan on jo levinnyt kuin jokisen eväät ja huomenna ihmetellään että mistä täällä raivottiin.
Eiköhän sieltä heti aamusta löydy joku huora sormi pystyssä selittämään "Minä saan myydä palveluitani juuri miten haluan. Minulla on oikeus"

Ja Lifti huokaa " voi IsäKissanVittu, tottakai saat ja tottakai sulla on oikeus ja edelleen = EI TÄSTÄ OLLUT KYSE"
Why so fragile?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #598 : Tammikuu 08, 2021, 03:16:23 »
Itse en ole tuota väitettyä tekopyhyyttä/ristiriitaa seksinmyyjien ilmoituksissa ja asenteessa vielä havainnut. Seksinostajista monet sen sijaan paljastivat todellisen asenteensa taas edellisen parin sivun aikana. (viimeksi tätä näki ylipaino-keskustelussa)

Seksinmyyjät nimittäin tekevät hienoa ja arvokasta työtä KUNNES paljastuu, että joku seksiä myyvä ei myykään sitä kaikille joilta rahaa ja halua löytyy vaan valikoi (kauhistus!) asiakkaitaan, esim. helppouden priorisoidakseen.

Se, että naisella on halutessaan oikeus myydä seksiä, ei tarkoita että hänellä missään tilanteessa on velvollisuus sitä tehdä. Ei vaikka potentiaalinen asiakas olisi maailman nopein, komein ja mukavin pyörätuolikelaaja joka kannettaisiin hupakon kotiovelle empaattisten seksisaitin turskien muodostaman kunniakujan läpi (huomaamattomasti toki ettei naapurit epäile mitään) ja nostettaisiin sänkyynkin ja sieltä alas inva-liftillä ennätysnopean laukeamisen jälkeen.

Jos oikeasti tuntee empatiaa puutteessa olevaa liikuntavammaista kohtaan, noiden typerien lääkäri, sairaanhoitaja jne vertailujen ja hupakoiden sheimauksen ja misogynian sijaan kannattaa auttaa puutteessa olevaa johdattamalla hänet sopivan palveluntarjoajan puheille (kuten joku toisessa ketjussa onneksi tekikin). Kyllä se huora lopulta löytyy jolle vammaisen raha kelpaa. Joskus joutuu etsiin vähän pidempään kuin toiset.

Ei ole kenenkään etu, että huorat alkais sosiaalisen paineen tai minkään muunkaan syyn takia tarjoamaan palveluita "pitkin hampain". Siinä kärsii lopulta kaikki. Kun vähän mietitte niin ymmärrätte itsekin miksi.

Asian pointin selittämisessä oli ilmeisesti toivomisen varaa ja ilmeisesti väärinymmärtämisen mahdollisuus on ollut verrattain suuri.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #599 : Tammikuu 08, 2021, 03:36:21 »
Eniten vituttaa se, ettei mikään ole vituttanut pitkään aikaan.