Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 230739 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #560 : Tammikuu 05, 2021, 18:28:04 »
Joskus tuntuu, niinkuin eläisi jossain Idiocracy-dystopiassa.  ::) Liittyen muutamiin saitin viimeisimpiin kirjoituksiin.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #561 : Tammikuu 05, 2021, 18:29:51 »
^^^ Onko sairaanhoitopiirin johtajat enemmän yritysjohtajia kuin lääkäreitä? Jos olet sitä mieltä, että vastaus on ensimmäinen, niin pääset ehkä kiinni vitutukseni alkulähteille ja sen aiheuttamaan lumipalloefektiin viimeisen vuoden aikana ja sen vaikutuksesta julkiseen talouteen seuraavan 20:n vuoden aikana.

Jos päädyt jälkimmäiseen vaihtoehtoon, niin olet oikeassa.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #562 : Tammikuu 05, 2021, 19:58:31 »
Ei vituta enää, mut ku sellaista ketjua ei oo.

Pahoittelut Metsikselle kun "kiihkoilin".

Olen matemaatikko ja humanisti, niin jos on valittava pienempi paha kahdesta, niin teen valintani sen mukaan minkä näen tulevaisuuden kannalta järkevämpänä.

Toiset elää tulevaisuudessa ja toiset menneisyydessä.

Niin se vaan menee. On mennyt aina. Itse näen tulevaisuuteen ja unohdan menneisyyden. Menneisyyden analysaattoreita on riittävästi ja en sitä kiellä, etteikö se tekisi omasta elämästäni sangen helppoa, mutku päättänyt valita sen hankalamman polun.

Pitäs elää hetkessä, mutta ku se on niin äkkiä menneisyyttä. Nyt, nyt, nyt, nyt, nyt, nyt..

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #563 : Tammikuu 05, 2021, 20:30:59 »
Pahoittelut Metsikselle kun "kiihkoilin"

Nou hätä. Ihan asiassahan täällä on vielä pysytty, eikä heitelty lokaa kenenkään niskaan, vaikka nettikeskusteluissa mielipiteet usein pyrkivätkin kärjistymään. Itse syyllistyn ihan samaan ::)

Ihan hyvä henki täällä forkalla mielipide-eroista huolimatta 👍

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9066
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #564 : Tammikuu 05, 2021, 21:29:31 »
Joskus tuntuu, niinkuin eläisi jossain Idiocracy-dystopiassa.  ::)

35vuotta eläneenä, tähän tottuu.
Tai mulla ei oo enää ongelmaa, ympäristöllä tosin on.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5183
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #565 : Tammikuu 06, 2021, 17:31:55 »
Tänäänkin vituttaa eilinen. Kun joku tekee päätöksiä hetken mielijohteesta, kysymättä sulta mitään. Et voi mitään sille päätökselle vaikka se vaikuttaa radikaalisti sunkin elämään. Lisäksi sen hetken mielijohteen ja yhden ihmisen dominoinnin takia, menee monta ihmissuhdetta solmuun.

Tekis mieli hakata nyrkkiä seinään, mutta menis vaan käsi paskaksi ja vituttaisi vielä enemmän. Ehkä jos joku tulis ja nussis aivot pellolle niin olo helpottuisi 😆
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 687
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #566 : Tammikuu 06, 2021, 17:55:40 »
Vituttaa etten aina osaa ilmaista ajatuksiani ja että olen niin saamaton opintojen suhteen.
Helsingissä <3

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #567 : Tammikuu 07, 2021, 23:01:15 »
Vitutti ne kämäset huorat jotka ei ota vastaan pyörätuolipotilaita ja jotka mainostaa olevansa jotain vitun sairaanhoitajaan/lääkäreihin rinnastettavia ihmisen auttajia.

Lääkärit ei laita potilaille rajoja. Muistakaa se. Lääkärit ottaa vastaan potilaan kuin potilaan.

Vittu jos sä et ota vastaan pyörätuolipotilaita, niin älä mainosta muuten ku, että teen tätä puhtaasti rahasta.

Älä silloin mainosta olevasi joku vitun auttaja..

Jos sä teet tätä vaan rahasta, niin hyvä, se on fine. Älä ole kuitenkaan kaksinaismoralisesti vaatimassa hupakoille oikeuksia jonkin ihmisen hyvinvoinnin vuoksi.

Puspus

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #568 : Tammikuu 07, 2021, 23:56:20 »
Vitutti ne kämäset huorat jotka ei ota vastaan pyörätuolipotilaita ja jotka mainostaa olevansa jotain vitun sairaanhoitajaan/lääkäreihin rinnastettavia ihmisen auttajia.

Lääkärit ei laita potilaille rajoja. Muistakaa se. Lääkärit ottaa vastaan potilaan kuin potilaan.

Vittu jos sä et ota vastaan pyörätuolipotilaita, niin älä mainosta muuten ku, että teen tätä puhtaasti rahasta.

Älä silloin mainosta olevasi joku vitun auttaja..

Jos sä teet tätä vaan rahasta, niin hyvä, se on fine. Älä ole kuitenkaan kaksinaismoralisesti vaatimassa hupakoille oikeuksia jonkin ihmisen hyvinvoinnin vuoksi.

Puspus

Taitaa aika monet sairaanhoitajat/lääkärit tehdä työtään just rahasta. Mutta joo, toivottavasti kukaan ei koe olevansa tässä duunissa hampaat irvessä kaikkia varten. Kun ei todellakaan tarvitse olla.

Kyllä, hupakotkin valitsee. Monistakin syistä. Yleensä tuo valikointi johtaa myös onnistuneempiin tapaamisiin, jos palveluntarjoaja on asiakkaan suhteen jostain huolissaan, niin se tuskin on hyvä pohja iloiselle tapaamiselle.

Suosittelen myös kaikille kollegoille että tekevät juuri niin kuin itse haluavat, se kun tässä on just usein se pitkän uran salaisuuskin :-*
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa su-ma 12.-13.5.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9066
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #569 : Tammikuu 08, 2021, 00:38:37 »
^ Kaikki saa tehdä työtään juuri miten haluaa.

Se paskanjauhaminen, suoranainen velehtelu ja itsekeskeinen mainostaminen siitä kuinka ihanaa olisi ja haluaisin mutta naapurin Pena näkee ja se ei oo eläissään ennen pyörätuolissa olevaa nähnyt...mutta minä olen hyvä ihminen. Naapureiden vika, ei minun - tämä vitutti

MariaEnkeli oli ainut joka kirjoitti rehellisesti että mistä kenkä puristaa.
Muut vetää diipadaapaa mainokyltit heiluen, niin että pahaa tekee.

Ei niinku tarvi pyörätuolissa olevan kustannuksella kammeta "hyväksi ihmiseksi" varsinkin jos se jätetään ilman pillua.
Todella ala-arvoista.

EDITTIÄ - Tämähän ei sitten tarkoita että vihaan teitä. Kyse oli nyt vain tästä yhdestä asiasta ja myönnän että aihe koskettaa.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2021, 00:40:22 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #570 : Tammikuu 08, 2021, 00:52:15 »
Mistä ihmeestä on lähtenyt liikkeelle oletus, että huora ei ota tiliä sieltä mistä sen helpoimmalla saa, kuten fiksut ammattilaiset yleensä tekee?

Nyt linkkiä niihin äiti teresojen ilmoituksiin joissa huora ilmoittaa olevansa "kutsumusammatissa rakkaudesta lajiin ja nauttivansa eniten liikuntavammaisten auttamisesta" niin sheimataan sitten heidät oikein porukalla!

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #571 : Tammikuu 08, 2021, 01:02:21 »
Mistä ihmeestä on lähtenyt liikkeelle oletus, että huora ei ota tiliä sieltä mistä sen helpoimmalla saa, kuten fiksut ammattilaiset yleensä tekee?

Nyt linkkiä niihin äiti teresojen ilmoituksiin joissa huora ilmoittaa olevansa "kutsumusammatissa rakkaudesta lajiin ja nauttivansa eniten liikuntavammaisten auttamisesta" niin sheimataan sitten heidät oikein porukalla!

Missä ei lukisi. "mua ei haittaa sun näkösi, painosi.."etc.

Siitä ei ollukkaa kyse etteikö hupakot tekisi tätä rahasta. Varmasti tekee, suurin osa ja hyvä niin. Mut sit ei saa alaa/itseään puolustaakseen lässyttää paskaa, että olisi joku sairaanhoitajaan verrattava kutsumustyöläinen.

Nina on hyvä esimerkki hupakpsta jonka asenteesta tykkään: "vittuako mä jonglööraan kun helpommin saa rahan imemällä munaa ja olemalla pantavana".

Siinä on rehellinen pesunkestävä huora ja tämä todellakin kaikella rakkaudella ja kunnioituksella

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #572 : Tammikuu 08, 2021, 01:05:04 »
^^ Äläpä nyt heittäydy Pukumies tekonaiiviksi. Kaikki tässä bisneksessä tietää, missä näitä palveluita myydään, ja suurimmassa osassa ilmoituksia haetaan vaan ”miestä kaikkeen kivaan vailla sitoumuksia” ynnä muuta paskaa, hinnoista ei edes puhuta.

Vammaisten seksipalveluja ja ties mitä laupiassamarialaisuutta käytetään kyllä siekailematta julkisuudessa perusteluina seksityön dekriminalisoinnille, vaikka kyllä suurella osalla (ei toki kaikilla) huorilla työn päämotiivi on helpolla ja nopeasti tienattu raha, onnistuipa bisnekset sitten tai ei. Kun jäi ne matikat ja fysiikat koulussa lukematta ::) Ja aika iso osa huorien tuloista on myös ns. harmaata rahaa, jonka lopulta yhteiskunnan nettomaksajat maksavat.

Pitkä matka on vielä tämän alan dekriminalisointiin, ja osa vastuusta on myös huo.. palveluntarjoajilla itsellään.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #573 : Tammikuu 08, 2021, 01:07:15 »
Missä ei lukisi. "mua ei haittaa sun näkösi, painosi.."etc.
...
Mut sit ei saa alaa/itseään puolustaakseen lässyttää paskaa, että olisi joku sairaanhoitajaan verrattava kutsumustyöläinen.
Nyt oikeesti, missä näitä perkeleen ilmoituksia on??
😂
Laittakaa ny pari esimerkkiä edes alkuun.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5183
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #574 : Tammikuu 08, 2021, 01:08:43 »
^^^Kylläpä nyt jotakin hiertää. :whipping:

Tunnetko monta sairaanhoitajaa, jotka tekisi sitä työtä ilmaiseksi? 🙄
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #575 : Tammikuu 08, 2021, 01:12:15 »
^^ Äläpä nyt heittäydy Pukumies tekonaiiviksi.
...
Pitkä matka on vielä tämän alan dekriminalisointiin, ja osa vastuusta on myös huo.. palveluntarjoajilla itsellään.

No pakko taas heittäytyä... Missä vaiheessa seksityö on kriminalisoitu?   :o

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #576 : Tammikuu 08, 2021, 01:15:13 »
^^ Äläpä nyt heittäydy Pukumies tekonaiiviksi.
...
Pitkä matka on vielä tämän alan dekriminalisointiin, ja osa vastuusta on myös huo.. palveluntarjoajilla itsellään.

No pakko taas heittäytyä... Missä vaiheessa seksityö on kriminalisoitu?  :whipping:

Osa siitä on. Perehdy vaikkapa Suomen parituslainsäädäntöön. Seksityöaktivistit haluaisivat myös sen purkaa, aiheellista tai ei.

Ja niitä ilmoituksia ei tänne voi linkata, poistuvat bittiavaruuteen alta aikayksikön ja sen ymmärrän hyvin nykylainsäädännön valossa.

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #577 : Tammikuu 08, 2021, 01:16:30 »
Realin linkkejä pöytään vaan. Niitä ei poisteta.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #578 : Tammikuu 08, 2021, 01:19:41 »


Perehdy vaikkapa Suomen parituslainsäädäntöön. Seksityöaktivistit haluaisivat myös sen purkaa, aiheellista tai ei.

Ei oo nyt aikaa lukea lakikirjaa, mutta parittaminen halutaan siis sallia jotta vammaiset saisi seksiä jatkossa?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2021, 01:21:20 kirjoittanut Pukumies40 »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #579 : Tammikuu 08, 2021, 01:21:28 »
^ Kaikki saa tehdä työtään juuri miten haluaa.

Se paskanjauhaminen, suoranainen velehtelu ja itsekeskeinen mainostaminen siitä kuinka ihanaa olisi ja haluaisin mutta naapurin Pena näkee ja se ei oo eläissään ennen pyörätuolissa olevaa nähnyt...mutta minä olen hyvä ihminen. Naapureiden vika, ei minun - tämä vitutti

MariaEnkeli oli ainut joka kirjoitti rehellisesti että mistä kenkä puristaa.
Muut vetää diipadaapaa niin että pahaa tekee.

Ei niinku tarvi pyörätuolissa olevan kustannuksella kammeta "hyväksi ihmiseksi" varsinkin jos se jätetään ilman pillua.
Todella ala-arvoista.

EDITTIÄ - Tämähän ei sitten tarkoita että vihaan teitä. Kyse oli nyt vain tästä yhdestä asiasta ja myönnän että aihe koskettaa.

Ei olisi laisinkaan ihanaa tavata ketään jolle olen sanonut ettei käy.
Useampi toi esille saman asian, joten ei se huoli majoituksista ihan kuviteltu ole. Mutta riippuu paljon paikasta. Se mistä noi häädöt ja ulosheitot usein tulee, ei suinkaan ole huoraaminen, vaan trafiikki. Eikä se vaadi mitään määrällisesti edes ihmeitä, se vaati vain sen että joku kiinnittää huomiota johonkin poikkeavaan & sen jälkeen alkaa seuraamaan tilannetta. Se millaisessa ympäristössä mikäkin herättää huomiota riippuu sitten paljon ympäristöstä. Musta on typerää edes haluta hupakoiden riskeeraavan tuossa, koska se tarkoittaa ettei palveluita ole sitten enää tarjolla kellekään.

Mä olen kieltäytynyt tapaamasta majoitusten takia mm. poikkeavilla kulkuvälineillä saapuvia (moottoripyörät, mönkijät, traktori - olisin kieltänyt yhden ferrarinkin tulon pihaan jos olisin tiennyt millä tulee - porukka tuli ulos katsomaan autoa...). Oletan ettei tää herätä samanlaisten tunnekuohua, mutta kyse on ihan samasta asiasta. Jengillä on ihan maaginen kyky saapua huoriin mitä ihmeellisin ja huomiota herättävin tavoin. Ja kaikkea huomiota herättävää en pysty tietenkään koskaan karsimaan, mutta mä ainakin pyrin minimoimaan sen minkä pystyn. Monellakin tapaa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa su-ma 12.-13.5.!