Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 230549 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9062
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #500 : Joulukuu 01, 2020, 18:02:26 »
Unohdin ostaa kahvimaitoa  :(

Ekan herran kun mustaa saa niin ei ole paluuta!
Why so fragile?

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #501 : Joulukuu 01, 2020, 18:11:32 »
Unohdin ostaa kahvimaitoa  :(

Ekan herran kun mustaa saa niin ei ole paluuta!

Tää on niin totta. Kyllä siinä mustassa on sitä jotain. Ainakin kunnolla potkua
💊

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #502 : Joulukuu 01, 2020, 18:14:40 »
En ole aikoihin kokeillut mustaa.. Pitäisikö uskaltaa muistin virkistämiseksi?

En nyt muista miksi en tykännyt. Olisiko ollut liikaa potkua.

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #503 : Joulukuu 01, 2020, 18:42:56 »
En ole aikoihin kokeillut mustaa.. Pitäisikö uskaltaa muistin virkistämiseksi?

En nyt muista miksi en tykännyt. Olisiko ollut liikaa potkua.
Kannattaa kokeilla  :)
Tarkista myös että mielellään koko keitin on puhdas. Vähintään pannu ja kuppi. Sitten käytät omaan makuun sopivaa kahvia ja annostelet oikean määrän. Jos laittaa tolkuttoman yliannoksen kahvinporoja, niin onhan se liian hapokasta.

Makuasioista ei voi kiistellä, mutta oikein keitetty kahvi ei ole kitkerää  :)

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4002
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #504 : Joulukuu 01, 2020, 18:45:43 »
^ja jos haluaa vahvempaa kahvia, vaihtaa tummempaan laatuun.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #505 : Joulukuu 01, 2020, 19:54:01 »
Päänsärky.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5183
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #506 : Joulukuu 22, 2020, 22:44:59 »
Kun vaan vitutti.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #507 : Joulukuu 22, 2020, 22:58:13 »
Vituttaa kun koronan ilmestymisen jälkeen ei ole enään omat kaksi ns lempi hupakkoa ilmaantunut suomen maalle.

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #508 : Joulukuu 23, 2020, 00:13:57 »
En saanut vittua.  >:(

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2356
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #509 : Joulukuu 23, 2020, 17:08:00 »
Postin Noutopiste! Pakettini oli mennyt aivan toisalle minne olin sen pyytänyt. Lähdin hakemaan sitä aamulla ja EN @%&K€}€ LÖYTÄNYT sitä väliaikaista noutopistettä sieltä kauppakeskuksesta. Pienen hermohomahduksen jälkeen totesin että parempi antaa olla ja lähteä kotiin. Noh, koska pakettini on tämä joululahja itselleni ja vika säilytyspäivä on Tapsanpäivänä niin minun on pakko illalla ottaa uusi yritys!😩🙈😂
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2020, 17:09:44 kirjoittanut Pimu »
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #510 : Joulukuu 23, 2020, 17:42:53 »
Postin Noutopiste! Pakettini oli mennyt aivan toisalle minne olin sen pyytänyt. Lähdin hakemaan sitä aamulla ja EN @%&K€}€ LÖYTÄNYT sitä väliaikaista noutopistettä sieltä kauppakeskuksesta. Pienen hermohomahduksen jälkeen totesin että parempi antaa olla ja lähteä kotiin. Noh, koska pakettini on tämä joululahja itselleni ja vika säilytyspäivä on Tapsanpäivänä niin minun on pakko illalla ottaa uusi yritys!😩🙈😂

Täähän on ihan normaalia. Mulle tuli viesti, että lähetyksesi on ohjattu ensimmäiseen vapaaseen pisteeseen, Citymarketin pihalle. Menin paniikissa cittarin parkkikselle, että ne on heittänyt mun paketin sinne pyörimään valtoimenaan, mutta joku kontti oli pystytetty sinne nurkkaan >:(

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6365
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #511 : Joulukuu 23, 2020, 17:48:56 »
Postin Noutopiste! Pakettini oli mennyt aivan toisalle minne olin sen pyytänyt. Lähdin hakemaan sitä aamulla ja EN @%&K€}€ LÖYTÄNYT sitä väliaikaista noutopistettä sieltä kauppakeskuksesta. Pienen hermohomahduksen jälkeen totesin että parempi antaa olla ja lähteä kotiin. Noh, koska pakettini on tämä joululahja itselleni ja vika säilytyspäivä on Tapsanpäivänä niin minun on pakko illalla ottaa uusi yritys!😩🙈😂

Täähän on ihan normaalia. Mulle tuli viesti, että lähetyksesi on ohjattu ensimmäiseen vapaaseen pisteeseen, Citymarketin pihalle. Menin paniikissa cittarin parkkikselle, että ne on heittänyt mun paketin sinne pyörimään valtoimenaan, mutta joku kontti oli pystytetty sinne nurkkaan >:(

Näköjään uusi normaali, kaikki mitä oon tilannut viime aikoina on mennyt samaan pisteeseen, aina. Seuraavan kerran laitan sitä osoitteeksi niin ehkä saapuu lähiautomaattiin...
Shikita ga nai

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2356
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #512 : Joulukuu 23, 2020, 17:51:05 »
Postin Noutopiste! Pakettini oli mennyt aivan toisalle minne olin sen pyytänyt. Lähdin hakemaan sitä aamulla ja EN @%&K€}€ LÖYTÄNYT sitä väliaikaista noutopistettä sieltä kauppakeskuksesta. Pienen hermohomahduksen jälkeen totesin että parempi antaa olla ja lähteä kotiin. Noh, koska pakettini on tämä joululahja itselleni ja vika säilytyspäivä on Tapsanpäivänä niin minun on pakko illalla ottaa uusi yritys!😩🙈😂

Täähän on ihan normaalia. Mulle tuli viesti, että lähetyksesi on ohjattu ensimmäiseen vapaaseen pisteeseen, Citymarketin pihalle. Menin paniikissa cittarin parkkikselle, että ne on heittänyt mun paketin sinne pyörimään valtoimenaan, mutta joku kontti oli pystytetty sinne nurkkaan >:(

Tämäkin nyt googlettelujen jälkeen näyttäisi olevan jossain ulkona tai jonkun vanhan ravintolan tiloissa tms... Eikä kauppakeskuksessa nii kuin viesti antoi olettaa! Saas nähdä kun lähden uudelleen etsimään sitä! Naurattaa ihan kuin lyhyt pinna mulla on tällaisten juttujen kans😂🤭
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7806
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #513 : Joulukuu 23, 2020, 17:53:09 »
Postin Noutopiste! Pakettini oli mennyt aivan toisalle minne olin sen pyytänyt. Lähdin hakemaan sitä aamulla ja EN @%&K€}€ LÖYTÄNYT sitä väliaikaista noutopistettä sieltä kauppakeskuksesta.

Joo, vähän samantapaista oli joskus kotiinkuljetuksen kanssa. Oli sovittuna aikaväli klo 12-14. Klo 16:50 sitä lähetystä sitten kiikutettiin kotiin. Olin järjestänyt tietysti tuon klo 12:n jälkeisen ajan vapaaksi. Eikä yhtään ketuttanut venata liki viittä tuntia.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1199
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #514 : Joulukuu 23, 2020, 18:08:53 »
Postin Noutopiste! Pakettini oli mennyt aivan toisalle minne olin sen pyytänyt. Lähdin hakemaan sitä aamulla ja EN @%&K€}€ LÖYTÄNYT sitä väliaikaista noutopistettä sieltä kauppakeskuksesta.

Joo, vähän samantapaista oli joskus kotiinkuljetuksen kanssa. Oli sovittuna aikaväli klo 12-14. Klo 16:50 sitä lähetystä sitten kiikutettiin kotiin. Olin järjestänyt tietysti tuon klo 12:n jälkeisen ajan vapaaksi. Eikä yhtään ketuttanut venata liki viittä tuntia.

Jep.
Mulle tapahtui kerran verkko*****.comin kuljetuksen kanssa aika outo juttu.
Kuljetusauto ajoi siihen pihaan missä asuin (yksi kerta saman kuljetuksen kanssa jonnekin muualle) tämä toinen saatiin onnistumaan.
Menin auton luokse. Siinä kuljettajana sellainen joka ei osannut puhua kunnolla suomea.
Hän avasi takaluukkuun ja kysyi:”Mikä näistä on sinun?”
Ihmettelin täyden pakettiauton takana ja yritin etsiä omaa nimeä.
Hän vihdoin näytti lähetyslistan kun olin aikani ihmetellyt ja sanoi: ”Näin sinun televisiot varastossa mutta en ottanut niitä mukaan”
 :o :o. että mitä, kuulinko nyt oikein. Minkä ihmeen takia sä sitten tulit mun luokse ja annoit ymmärtää että mun ostamat televisiot on kyydissä kun ne ei olekaan.

Seuraava päivä meni kuljetusta odottaessa kotona kun muutakin akuuttia sovittua menoa olisi ollut.
Että sellaista.
Sieltä kaupasta en enää osta mitään isompaa mihin tarvitsee kuljetuksen.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #515 : Joulukuu 23, 2020, 18:30:32 »
Kaikelta tuolta ylläolevalta välttyy kun kävelee kivijalkakauppaan ja ostaa sieltä. Jos tilaan netistä, niin tilaan jonkun liikkeen kautta ja käyn hakemassa sieltä. Ei ole ollut ongelmia. Mikäkö vitutti? Ei oikein mikään tänään.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2356
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #516 : Joulukuu 23, 2020, 19:59:20 »
Postin Noutopiste! Pakettini oli mennyt aivan toisalle minne olin sen pyytänyt. Lähdin hakemaan sitä aamulla ja EN @%&K€}€ LÖYTÄNYT sitä väliaikaista noutopistettä sieltä kauppakeskuksesta.

Joo, vähän samantapaista oli joskus kotiinkuljetuksen kanssa. Oli sovittuna aikaväli klo 12-14. Klo 16:50 sitä lähetystä sitten kiikutettiin kotiin. Olin järjestänyt tietysti tuon klo 12:n jälkeisen ajan vapaaksi. Eikä yhtään ketuttanut venata liki viittä tuntia.

Nää on näitä... Minäkin taannoin odotin yhtä lähetystä koko päivän kotona 18:40 asti kun en saanut mitään arviota ajasta vaan et tuodaan päivänä X... 🙈😩

Muoks... Ja siis löysin sen noutopisteen lopulta! Ei ollut helppo löytää 🙈
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #517 : Joulukuu 23, 2020, 20:09:02 »
Mun hyvä ystävä soitti ja mä sain ihan ihme nauru kohtaus moodin päälle.
Vittu että hävettää, on tultu pisteeseen, että mä joudun kohta oikeesti raitistumaan.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #518 : Joulukuu 23, 2020, 20:19:25 »
Jatkaaksi vielä niin hän totesi, "ai, sä olet kännissä"
Totta saatanassa mä olen kännissä, mä olen aina kännissä, etkö muka sitä tiennyt!! Mun olisi mieli tehnyt sanoa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #519 : Joulukuu 26, 2020, 10:27:22 »
Postin Noutopiste! Pakettini oli mennyt aivan toisalle minne olin sen pyytänyt. Lähdin hakemaan sitä aamulla ja EN @%&K€}€ LÖYTÄNYT sitä väliaikaista noutopistettä sieltä kauppakeskuksesta. Pienen hermohomahduksen jälkeen totesin että parempi antaa olla ja lähteä kotiin. Noh, koska pakettini on tämä joululahja itselleni ja vika säilytyspäivä on Tapsanpäivänä niin minun on pakko illalla ottaa uusi yritys!😩🙈😂

Johtuu tasan tarkkaan ihmisten laiskuudesta, että paketit menee johonkin aivan muualle kuin pitäisi😡 Pakettiautomaatit pysyy täysinä ja omaa pakettiaan saa hakea jostain Jumalan selän takaa, kun ei jakseta/muisteta/ehditä hakemaan sitä omaa sieltä mahdollisimman nopeasti...
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.