Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä vitutti tänään?

<< < (511/544) > >>

JuliaK:

--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Huhtikuu 26, 2025, 22:46:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Huhtikuu 26, 2025, 22:11:12 ---No niin...vitutusta siirretty soittamalla häkeen, juomalla vettä, ruoskimalla itseäni ja kateellisena Potterille, itkemällä ja katsellen samalla peilistä alastonta kehoani...

--- Lainaus päättyy ---

Mutta mulla ei ole enää kuin 1,5l viskiä, täytyy käydä kanssa kaupassa  :whipping:

--- Lainaus päättyy ---

Kateus on tässä kyllä ihan ansaittua ja viskin puute itseaiheutettua. Ruoskinta saa jatkua.

Thor Patsas:
Se että kavereistani ei ole löylynottajiksi.

HarryPotter:

--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Huhtikuu 26, 2025, 22:52:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Huhtikuu 26, 2025, 22:46:42 ---[quote author=Kyybel link=topic=264.msg427850#msg427850 date=174569467
No niin...vitutusta siirretty soittamalla häkeen, juomalla vettä, ruoskimalla itseäni ja kateellisena Potterille, itkemällä ja katsellen samalla peilistä alastonta kehoani...

--- Lainaus päättyy ---

Mutta mulla ei ole enää kuin 1,5l viskiä, täytyy käydä kanssa kaupassa  :whipping:

--- Lainaus päättyy ---
Joku voisi ottaa vittuiluna...ja niin minäkin🌹♥️🌹 Ihailtavaa joten otan sen kunniaksi eiliseltä jäänyttä ponua👍🏼
[/quote]

Oikeastaan en "wittuillut", vaan huomasin, että mulla on enää 1,5l viskiä kaapissa. Toki sieltä löytyy muutama lega (konua, giniä, rommia, vodkaa) muita alkoholeja. Mutta siispä, mun täytyy käydä kaupassa ostamassa viskiä  :whipping:

Kyybel:

--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Huhtikuu 26, 2025, 22:46:42 ---Oikeastaan en "wittuillut", vaan huomasin, että mulla on enää 1,5l viskiä kaapissa. Toki sieltä löytyy muutama lega (konua, giniä, rommia, vodkaa) muita alkoholeja. Mutta siispä, mun täytyy käydä kaupassa ostamassa viskiä  :whipping:

--- Lainaus päättyy ---

Oisit edes vähän...kuten Nokian panimon pääpanija Julia jo mainitsikin niin itsepähän tilanteeni aiheutin. Mä häpeän

HarryPotter:

--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Huhtikuu 26, 2025, 23:16:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Huhtikuu 26, 2025, 22:46:42 ---Oikeastaan en "wittuillut", vaan huomasin, että mulla on enää 1,5l viskiä kaapissa. Toki sieltä löytyy muutama lega (konua, giniä, rommia, vodkaa) muita alkoholeja. Mutta siispä, mun täytyy käydä kaupassa ostamassa viskiä  :whipping:

--- Lainaus päättyy ---

Oisit edes vähän...kuten Nokian panimon pääpanija Julia jo mainitsikin niin itsepähän tilanteeni aiheutin. Mä häpeän

--- Lainaus päättyy ---

No siitä ei ole kiistäminen, mutta kaupasta niitä saa lisää  :drinking:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta