Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä vitutti tänään?
ThomasDundee:
--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Maaliskuu 02, 2025, 11:14:36 ---Huonosti nukuttu yö ja liian aikaisin herättänyt aamuinen erektio...onneksi molemmat ovat vain väliaikaisia asioita
--- Lainaus päättyy ---
Täsmälleen sama täällä tänään!
Tosin aamuerektio ei sinällään ole häiritsevä asia, hyvä vaan että niitä on, eivät ole minun iässä enää itsestäänselvyys, kuulemma. Häiritseviä aamuerektiot ovat silloin kun niihin liittyy voimakas kusihätä. Tai silloin jos jostain syystä pitää nousta sängystä muiden ihmisten läsnäollessa, esimerkiksi jossain yhteismajoitus- tai vastaavassa tilanteessa.
äRHäkkä:
Kun on aamulla menoja, niin nukuttaa. Kun ei ole mitään sovittuna, niin hereillä klo 6:32.
Ribbeli:
Ei ole vituttanut mikään tänään..
MariaEnkeli:
Mä en ymmärrä miksi mua vituttaa kun suomalainen kirjoittaa "sexiä". Tyyliin "tykkään monenlaisesta sexistä. Olisi ihana harrastaa sexiä yhdessä.Kävisikö sulle sexi tänään?"
Älkääkä nyt kukaan loukkaantuko. Kaikilla meillä on sanoja, jotka vituttaa. Mulla se on toi 😂
Lifti:
Val Kilmer on kuollut. Taisi olla vasta 65v Gene Hackmanin kuolema myös vituttaa vaikka siitä n. Kuukausi onkin. Loistavia näyttelijöitä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta