Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä vitutti tänään?

<< < (481/564) > >>

lepsky:

--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Lokakuu 06, 2024, 21:18:16 ---Se, että naapurissa trans/shemale osastolla saa olla kuvia kyrvät pystyssä, mutta nainen etsii miestä osastolla jos on vähänkään perse pystyssä tai väärässä asennossa niin kuva poistetaan 😤

Ja ennen kuin nyt joku pahoittaa mielensä niin mua ei siis vituta shemale-henkilöiden kyrvät. Vaan se, että mun mielestä ei oo ihan tasapuolista toi kuvien salliminen 🙄

--- Lainaus päättyy ---

Mikset käytä suoraan RE ja muita ilmoitusalustoja?

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Lokakuu 06, 2024, 21:18:16 ---Ja ennen kuin nyt joku pahoittaa mielensä niin mua ei siis vituta shemale-henkilöiden kyrvät.

--- Lainaus päättyy ---

No mua vituttais jos naisella olis kyrpä.

MariaEnkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Lokakuu 06, 2024, 21:36:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Lokakuu 06, 2024, 21:18:16 ---Ja ennen kuin nyt joku pahoittaa mielensä niin mua ei siis vituta shemale-henkilöiden kyrvät.

--- Lainaus päättyy ---

No mua vituttais jos naisella olis kyrpä.

--- Lainaus päättyy ---

Se sallittakoon 😅 Mua vituttaa että naiset saa esitellä kyrpää, mutta ei persettä tai pillua 😂

Kunigazz:
Vittu että alko vituttaa ku naiset ei saa esitellä naapurissa persettään saati pillua saatana :whipping:

Thor Patsas:
Näimpä tai että nykyään lapset eivät saa leikkiä olevansa intiaaneja mutta aikuinen mies saa leikkiä olevansa nainen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta