Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä vitutti tänään?
lepsky:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Lokakuu 06, 2024, 21:18:16 ---Se, että naapurissa trans/shemale osastolla saa olla kuvia kyrvät pystyssä, mutta nainen etsii miestä osastolla jos on vähänkään perse pystyssä tai väärässä asennossa niin kuva poistetaan 😤
Ja ennen kuin nyt joku pahoittaa mielensä niin mua ei siis vituta shemale-henkilöiden kyrvät. Vaan se, että mun mielestä ei oo ihan tasapuolista toi kuvien salliminen 🙄
--- Lainaus päättyy ---
Mikset käytä suoraan RE ja muita ilmoitusalustoja?
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Lokakuu 06, 2024, 21:18:16 ---Ja ennen kuin nyt joku pahoittaa mielensä niin mua ei siis vituta shemale-henkilöiden kyrvät.
--- Lainaus päättyy ---
No mua vituttais jos naisella olis kyrpä.
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Lokakuu 06, 2024, 21:36:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Lokakuu 06, 2024, 21:18:16 ---Ja ennen kuin nyt joku pahoittaa mielensä niin mua ei siis vituta shemale-henkilöiden kyrvät.
--- Lainaus päättyy ---
No mua vituttais jos naisella olis kyrpä.
--- Lainaus päättyy ---
Se sallittakoon 😅 Mua vituttaa että naiset saa esitellä kyrpää, mutta ei persettä tai pillua 😂
Kunigazz:
Vittu että alko vituttaa ku naiset ei saa esitellä naapurissa persettään saati pillua saatana :whipping:
Thor Patsas:
Näimpä tai että nykyään lapset eivät saa leikkiä olevansa intiaaneja mutta aikuinen mies saa leikkiä olevansa nainen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta