Uutiset: SeksiSaitti on täyttänyt neljä vuotta!

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 190141 kertaa)

Poissa Freyja

• Sr. Member
  • Galleria (31)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #2140 : Syyskuu 07, 2023, 23:48:02 »
Ihmiset...
Oletetaan että olet keräämässä marjoja metsässä ja ketään ei ole näkynyt kolmeen tuntiin lähimaillakaan.
Luonnossa oleminen saa jostain syystä aina veren kiertämään nivusissa ja ajattelet että pitäisiköhän toteuttaa rehellinen luonto masturbaatio kun yhtään puumaakaan ei missään näy. Siirryt vielä hieman syrjempään poluilta ettei varmasti tarvitse ketään pelästyttää ja löydät samalla ison marja paikan ja päätät kerätä ne ettei tarvitse sitten mulkutetuin käsin marjoja sotkea.
Kun olet valmis on aika itsensä hemmottelun ja eiköhän juuri silloin joku helvetin HellyHansson perhe huutavine lapsineen paukkaa paikalle metelöimään ja syömään jotain vitun kolmioleipiä ja juomaan retkikahveja ärrältä haetuista pahvimukeista...
Alkoi niin paljon ottaa päähän että kävelin suorinta teitä kotiin ja eipä panetakaan enään...

Sulla on kyllä raskas elämä. Jaksuhalit sinne!
Jostain syystä kyllä metsäympäristön ajattelu rupesi kovasti panettamaan.

Mutta itse aiheeseen, jottei mene aivan vallattomaksi.

Tänään vallan vitutti uusi pesukone, joka ryhtyi varsin riehakkaaksi lingotessaan ja päätti pomppia pitkin seiniä. En sitten tiiä, oliko se vakoillut mua ja luuli että niin kuuluu toimia. Mutta kyllä minä soisin pesukoneiden pysyvän ruodussa. Perkele.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

• Sr. Member
  • Galleria (31)
« Vastaus #2141 : Syyskuu 07, 2023, 23:51:23 »
^ Kymmenen pistettä ja papukaija merkki! Minut yleensä yllätetään metsässä alasti. Sitten ihmetellään miksi olen alasti ja minä ihmettelen että miksi olet vaatteet päällä.

Minäkin olin kesällä metsässä alasti. Kukaan ei yllättynyt, saati ihmetellyt.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

• Sr. Member
  • Galleria (31)
« Vastaus #2142 : Syyskuu 07, 2023, 23:52:53 »
^^ Pitäisi varmaan olla mitä ihmettelet-ketjussa, mutta miten ihmeessä marjastaessa voi alkaa panettamaan/tehdä mieli runkata? 😳😳😳

Onneksi kolmioleipäperhe pamahti paikalle ja piti marjastuksen synnittömänä touhuna 😇

Se on erittäin helppo selittää...
Koska olen hihhuli ja uskon luonnonyhteyteen kehoni kanssa niin siksi panetus...kun taas panettaa tarpeeksi kauan, tekee mieli purkautua ja kun olet yksin niin silloin sehän täytyy myös hoitaa itsekseen...lähde seuraavaksi mukaan niin eipä tartte ihmetellä

Ooh, sielunveli!  :inlove:
❤️Espoo❤️

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2143 : Syyskuu 08, 2023, 09:01:55 »
^ Kunhan en sielutonveli...
No jaa. Tänäänhän kaikista eniten vituttaa tämä perkeleen miesoletettuflunssa. Sitten pitäisi muka levätä kuin kuollut kampela ja ruoto on valmiiksi jumissa kuin faan.
Ihan just kävelen takaisin sinne metsään ja vedän itseni alasti jonnekin suolle...
Ruusu kasvaa mun sydämessäni
Ruusu, viiltää sen piikit syvään niin
Me hetken kukoistamme
Niin minäkin vuorollain

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (49)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2144 : Syyskuu 09, 2023, 06:57:31 »
Sellainen pieni näkymätön jota virukseksi kutsutaan. Tuli vierailulle ja saa olon aika heikoksi.
Nyt kaipaisin jonkun keittämään teetä, peittelemään sohvalle, tuomaan särkylääkettä ja pitämään kädestä kiinni.

No on mulla läppäri ja CMore. Tylsää mutta muuta ei pysty juuri nyt.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2145 : Syyskuu 09, 2023, 09:38:35 »
Sellainen pieni näkymätön jota virukseksi kutsutaan. Tuli vierailulle ja saa olon aika heikoksi.
Nyt kaipaisin jonkun keittämään teetä, peittelemään sohvalle, tuomaan särkylääkettä ja pitämään kädestä kiinni.

No on mulla läppäri ja CMore. Tylsää mutta muuta ei pysty juuri nyt.

Juuri samanlaisesta koettelemuksesta vasta puoliksi selviytyneenä toivotan onnea ja hyviä pötköttelyjä...
Ruusu kasvaa mun sydämessäni
Ruusu, viiltää sen piikit syvään niin
Me hetken kukoistamme
Niin minäkin vuorollain

Poissa jan#91

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2146 : Syyskuu 09, 2023, 09:48:49 »
^^
Pikaista paranemista 🤗

Poissa Freyja

• Sr. Member
  • Galleria (31)
« Vastaus #2147 : Syyskuu 10, 2023, 11:17:18 »
Mulle kävi vahinko ja kastelin sänkyni.
Kofeiinipitoisella juomalla.
Nyt on märkää.
❤️Espoo❤️

Poissa Prophat

• Sr. Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #2148 : Syyskuu 23, 2023, 14:33:43 »
Flunssankaltainen olotila sai niskaotteen, ei auttanut kun perua tapaaminen.

Vituttaa kun kuun, Hatun ja ptn konvergenssi ei näillä näkymin tuu uudestaan piiitkään aikaan...  :(
Shikita ga nai