Vituttaa että oon mennyt parin viikon aikana stressisyömään itelleni noin 5kg lisää painoa. Jännä miten se voi käydä noin nopeasti. 😫
Tulis jo pyöräilykelit niin sulattaisin nää samassa ajassa pois. Salin kuntopyöräkin on ollut pari kuukautta rikki. 😩
Tulis jo pyöräilykelit niin sulattaisin nää samassa ajassa pois. Salin kuntopyöräkin on ollut pari kuukautta rikki. 😩

No ehkä muutakin!
