Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "Vaalea seksikäs tyttö Tampereella" - naapurissa ilmo  (Luettu 3472 kertaa)

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
"Vaalea seksikäs tyttö Tampereella" - naapurissa ilmo
« : Lokakuu 09, 2020, 17:43:00 »
Kyllä nyt tuli ns "vanhalle tekijälle" sen luokan kusetus vastaan et pakko jakaa siinä toivossa et tältä vatipäältä loppuu asiakkaat.

Suuret odotukset ja kauhee tarve päästä tositoimiin, niillä ajatuksilla soitteleen ovikelloa. Puhelimessa oli sovittu 8rahaa ja puoltuntia. Eka pettymys ovella, vastassa oli 35-40 virotar/itänaapurin lähettiläs. Noh, näyttihän tuo ihan ookoolta joten jatkoin sisälle. Toka pettymys kun puhelimessa mukavalta kuulostanut mimmi osoittautui todella tylyksi. "Vaatteet pois, makaa sängylle"- käskyn myötä tajusin että olen matkalla liukuhihnalle. Ei muuta kun huppua ylle ja jonkunlainen huulihölkkä yritys. Suoraan sanottuna todella surkeaa. Koitin siinä vähän samalla puristella rintoja (ei todellakaan kuvan mukaiset) mut neljäs pettymys tulikin siinä kohtaa "ei koskea"-ilmoituksen muodossa. Noh, varmaan kauhee yllätys ettei meinannut ottaa eteen sitten millään. Siihen se änkes sit kumminkin velton veitikan päälle väärinpäin cowgirliin.
Siitå kun ei veltolla kullilla tule mitään niin hän käskee ottaan takaa. Vähän heräilyä muttei liikaa. Hän selvästi huomasi että heräilee mutta vähän joten kääntyi lähäriin. Siinä kun lykin puolihölmöllä meneen mimmin puristaessa varresta ja silmieni tuijottavan pomppivia tissejä niin saatiin veitikka juhlakuntoon. 8 pettymys iski aikalailla kuin lapiolla päähän lyötynä kun sain paro kolme työntöä tuupattua kovettuneella niin mimmi ottaa kalusta kiinni ja tuumaa että "aika loppu, anta lisä rahaa tai mene kotiin". Siis mitä hevonvittua?? Ei mulle vielä näin ole koskaan käynyt. Tottakai rahapussi autossa joten sen tiätää mikä oli tuomio. Valitin kyllä asiasta tavoistani poiketen todella kovasanaisesti, mutta minkäs siinä sitten teet.

Mainitaan nyt tässä kohtaa se että aikaa oli kulunut maks vartti. Easy parkin pysäytin 16min aikaan.

Vituttaa ja paljon.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "Vaalea seksikäs tyttö Tampereella" - naapurissa ilmo
« Vastaus #1 : Lokakuu 09, 2020, 19:32:39 »
Katsoin tuon ilmoituksen. Vain yksi ilmoituskuva, joka minun silmääni on melkoisessa ristiriidassa edullisen hintapyynnön kanssa. Yleensä tuon näköisten tyttöjen hintapyyntö on kaksinkertainen. Tähän on nyt tietysti helppo kirjoittaa, että itse olisin skipannut.